Portál AbcLinuxu, 8. srpna 2025 20:41


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
7.7.2008 19:41 Septyk | skóre: 2 | Teplice
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No to vypadá pěkně, už to stahuju....teď jestli to ta X1270 utáhne :( glxgears mám jen 1200
...
Ilfirin avatar 7.7.2008 20:17 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak co Davide, tohle už dáš? (když se ti nelíbí OpenArena)
David Watzke avatar 7.7.2008 20:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Mrknu se na to, cíle projektu se mi zamlouvají. Nezamlouvá se mi ale SVN plný binárek... sem zvědavej jestli se mi to povede zkompilovat. Spouštění 32bit verze jsem vzdal po rozbalení 5 rpm, to bych dělal do zejtřka...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 7.7.2008 20:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
když se ti nelíbí OpenArena
Proč?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 7.7.2008 20:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Jsem vlastníkem Quake 3 Gold a miluju excessive+ ... tomu se těžko hledá konkurence. Ale abych přímo odpověděl na dotaz: nelíbí se mi ty rozdíly v OA, třeba ty postavy a poněkud jiný objekty. Prostě to pro mě není ono.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 8.7.2008 12:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
postavy
A ty tak moc vadí? Vždyť v té rychlosti ty postavičky o velikosti 10x10 pixelů stejně moc nevnímám.
a poněkud jiný objekty
O čem to je řeč?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 8.7.2008 12:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Rozdíly jsou patrný, OA mi přijde prostě takový jiný, jednoduše se mi nelíbí ta změna. Ty poněkud jiný zbraně, zvuky a mapy. Pro spoustu lidí je to asi prkotina, ale pro mě je to jak kdybych hrál v podstatě jinou hru. Nepřináší pro mě navíc nic zajímavýho oproti Quake 3...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 8.7.2008 12:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Ono to možná opravdu bude tím, že OA != Q3A.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
David Watzke avatar 8.7.2008 12:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Jasně... já to beru tak nějak jako FOSS klon (svobodný média atd.) Q3A, proto jsem to napsal takhle. V popisu na Gentoo mám "Open-source replacement for Quake 3 Arena".
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
David Watzke avatar 7.7.2008 21:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to docela sranda. Rozhodně mnohem náročnější, než Quake 3. Když jsem vypnul stíny, bloom a real-time osvětlení, měl jsem kolem 80 FPS... a s tím asi 10-15 FPS na 8600GT. Pokud si to chcete zkompilovat a nevíte si rady, tak na mě reagujte (tady) a já sem napíšu jak na to. Je to totiž docela matoucí.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
AsciiWolf avatar 8.7.2008 11:37 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Já bych měl zájem... ;-)

ps. zkoušeli jste někdo novou verzi ioquake3 (angst-build)?

Prý má podporovat IPV6 , VOIP a stereoscopic rendering. Každopádně,já IPV6 nemám a VOIP jsem nějak nedokázal aktivovat (asi musí být podpora VOIP na serveru,či co).

David Watzke avatar 8.7.2008 11:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Takže musíš stáhnout SVN trun
k, spustit v něm make (pustí to scons ve dvou vláknech, takže to si kdyžtak uprav makefile). To mi prošlo ok. Pokud se to neudělalo samo, tak spusť:
cp build/base/ui/libui.so base/uix86_64.so
cp build/base/game/libgame.so base/qagamex86_64.so
cp build/base/ui/libui.so base/uix86_64.so
ln -s build/xreal/xreal
poprvé sem to musel udělat ručně, ale pak napodruhý to z nějakýho důvodu šlo samo... tohle platí pokud máš 64bit, jinak x86_64 nahraď za i386. Teď je třeba stáhnout ten snapshot (velkej 7z balík), vzít z něj base/*.pk3 a přesunout je do adresáře base/ v trunku. Pak už by mělo stačit
./xreal
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
David Watzke avatar 8.7.2008 11:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
sakra, místo toho kopírování libui.so 2x tam mělo bejt
cp build/base/cgame/libcgame.so base/cgamex86_64.so
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Ilfirin avatar 8.7.2008 12:53 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
ps. zkoušeli jste někdo novou verzi ioquake3 (angst-build)?
Slint! Teď jen zjistit, kde sehnat Red/Cyan brýle. Ale jestli to bude dobře fungovat, tak to bude mazec, zvlášť když člověk odněkud spadne :-D.
thingie avatar 7.7.2008 21:14 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já nevim, vypadá to nějak radikálně dobře? Já koukám na ty screeny a jako nevim. Nic dechberoucího tam není, sice tam asi mají hafo efektů a všeho, ale ty screeny jsou ošklivý, jestli tohle je srovnatelný se současnými herními tituly, tak by mě zajímalo jak je dokázali za těch pár let co jsem žádný nehrál tak zošklivit :-)
Růžové lži.
David Watzke avatar 7.7.2008 21:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Ne, dechberoucí to není. Dechberoucí mi přijde spíš Nexuiz na upraveným Quake 1 engine (darkplaces). To je fakt maraz, co z toho udělali :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Grunt avatar 7.7.2008 21:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Dechberoucí mi přijde spíš Nexuiz na upraveným Quake 1 engine (darkplaces). To je fakt maraz, co z toho udělali :-D
Ani bych neřekl.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Ilfirin avatar 7.7.2008 21:29 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Také ne.
thingie avatar 7.7.2008 21:32 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Já nevim, ale ani screenshoty Nexuizu mě nějak neto. Ono to asi bude o něčem jiném, než o počtu efektů a polygonů :-)
Růžové lži.
Vašek Lorenc avatar 8.7.2008 00:48 Vašek Lorenc | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Tak nějak.. v porovnání s bzflagem je to slabota.
...včetně majestátného loosa
Grunt avatar 8.7.2008 12:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Já nevim, ale ani screenshoty Nexuizu mě nějak neto.
Právě že Nexuiz se moc ze screenshotů nebo videí posuzovat nedá. Co se týče hratelnosti, tak to musím souhlasit s Davidem. Dechberoucí.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
m1c4a1 avatar 7.7.2008 23:07 m1c4a1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Obdivuhodný to sice je, ale na současný hry to prostě nemá, to by ten engine museli udělat celej od základů znova.
David Watzke avatar 7.7.2008 23:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
No to nemá, to já přece netvrdím.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
8.7.2008 08:45 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Nic moc, ty zeleny popinavy rostliny, jsou placaty jak ve hre z minulyho stoleti :-)
Grunt avatar 8.7.2008 12:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Jedná se o pre-alpha sestavení.
jsou placaty jak ve hre z minulyho stoleti
Ano, naopak hry z budoucího století se vyznačují tím, že květiny jsou složeny z milionu polygonů, 3x otexturované všelijakými bump-mappingy a offset-mappingy a svítí všemi barvami duhy. Na to si dovolím jednu citaci:Dobře rozmyšlená dynamika pohybu v dynamických akcích dokáže zásadním způsobem zlepšit dojem z virtuálního světa. Obecně platí, že kvalitní animace potlačí špatný dojem z nekvalitního vzhledu modelovaného tělesa, avšak obráceně to neplatí.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
7.7.2008 22:38 petr_
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
crysis je jina liga :-)

http://crysis-game.ru/screenshots/31.jpg
Grunt avatar 7.7.2008 22:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Ani bych neřekl.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
thingie avatar 7.7.2008 22:50 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Ten screenshot vypadá stokrát líp než ten nexuiz i tahle věc ve zprávičce dohromady, teda.
Růžové lži.
7.7.2008 23:11 2008
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Sauerbraten je schopny dosiahnut podobnu grafiku. Problem je, ze vacsina map je dost jednoduchych.
thingie avatar 7.7.2008 23:28 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Tak mně je celkem jedno, jestli to umí nebo ne, já jenom vidim, že i kdyby tenhle obrázek byl z něčeho mnohem jednodušího a bez tuny efektů, tak vypadá proklatě dobře, narozdíl od těch holých a ošklivých z toho XreaL, i když ho nakrásně třeba neutáhne ani tady Davidův počítač, či co,
Růžové lži.
Grunt avatar 8.7.2008 12:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Ten screenshot vypadá stokrát líp než ten nexuiz i tahle věc ve zprávičce dohromady, teda.
Ano, a o screenshoty jde až v první řadě.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
thingie avatar 8.7.2008 20:12 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Mě ta hra vůbec nezajímá, v životě to hrát nebudu, ani si nemám v plánu kupovat krám na kterym by to šlo. Ale když mi někdo tvrdí, že to má vypadat stejně jakou současné hry a přitom je to tak hnusný… :-)
Růžové lži.
stativ avatar 8.7.2008 08:48 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Podle mých informací ale je to jiná liga i oproti komerčním hrám. Sice už je to nějakou dobu, co jsem četl jeden článek o herních enginech (principy osvětlování atd) a např crysis byla podle něj v té době jediná hra, která používala zjednodušenou verzi SSS, stejně tak live AO je prý hodně neobvyklé. Ovšem na tomhle screenshotu není vidět ani jedno.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Salamek avatar 8.7.2008 00:59 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ještě textury zbraní a je to gooood
Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
8.7.2008 01:09 mnn
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja by som povedal ze je to na urovni Source enginu (mozno horsi, lebo imho sa nevyrovna tomu co Valve popridavalo v HL2 EP2, a to co bude v EP3 uz nehovoriac). Hlavne tie 2 prve screeny tomu najviac nasvedcuju
vain avatar 8.7.2008 07:56 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Náhodou mě se to hodně líbí, můj názor je možná trošku nepoužitelný, jelikož pařím klasický doom, ale co =) Fakt si s tím pohráli a určitě zkusím.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
8.7.2008 11:18 Marex
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
pche, takova hloupost, kam se to hrabe na 0verkill :-)
8.7.2008 11:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: XreaL: moderní Quake 3
Souhlasím. :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.