Portál AbcLinuxu, 8. srpna 2025 20:41
když se ti nelíbí OpenArenaProč?
postavyA ty tak moc vadí? Vždyť v té rychlosti ty postavičky o velikosti 10x10 pixelů stejně moc nevnímám.
a poněkud jiný objektyO čem to je řeč?
ps. zkoušeli jste někdo novou verzi ioquake3 (angst-build)?
Prý má podporovat IPV6 , VOIP a stereoscopic rendering. Každopádně,já IPV6 nemám a VOIP jsem nějak nedokázal aktivovat (asi musí být podpora VOIP na serveru,či co).
cp build/base/ui/libui.so base/uix86_64.so cp build/base/game/libgame.so base/qagamex86_64.so cp build/base/ui/libui.so base/uix86_64.so ln -s build/xreal/xrealpoprvé sem to musel udělat ručně, ale pak napodruhý to z nějakýho důvodu šlo samo... tohle platí pokud máš 64bit, jinak x86_64 nahraď za i386. Teď je třeba stáhnout ten snapshot (velkej 7z balík), vzít z něj base/*.pk3 a přesunout je do adresáře base/ v trunku. Pak už by mělo stačit
./xreal
cp build/base/cgame/libcgame.so base/cgamex86_64.so
ps. zkoušeli jste někdo novou verzi ioquake3 (angst-build)?Slint! Teď jen zjistit, kde sehnat Red/Cyan brýle. Ale jestli to bude dobře fungovat, tak to bude mazec, zvlášť když člověk odněkud spadne
Dechberoucí mi přijde spíš Nexuiz na upraveným Quake 1 engine (darkplaces). To je fakt maraz, co z toho udělaliAni bych neřekl.
jsou placaty jak ve hre z minulyho stoletiAno, naopak hry z budoucího století se vyznačují tím, že květiny jsou složeny z milionu polygonů, 3x otexturované všelijakými bump-mappingy a offset-mappingy a svítí všemi barvami duhy. Na to si dovolím jednu citaci:Dobře rozmyšlená dynamika pohybu v dynamických akcích dokáže zásadním způsobem zlepšit dojem z virtuálního světa. Obecně platí, že kvalitní animace potlačí špatný dojem z nekvalitního vzhledu modelovaného tělesa, avšak obráceně to neplatí.
Ten screenshot vypadá stokrát líp než ten nexuiz i tahle věc ve zprávičce dohromady, teda.Ano, a o screenshoty jde až v první řadě.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.