Portál AbcLinuxu, 18. června 2025 22:47


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Grunt avatar 18.7.2009 21:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V tom aby už se čert vyznal.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
18.7.2009 22:45 Pietro | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čo znamená príchod Gallium3D? Znamená to, že bude hardwarovo akcelerovaná SVG grafika?
David Watzke avatar 18.7.2009 22:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Cože? :-D Gallium3D je vrstva sloužící k usnadnění vývoje 3D driverů.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
18.7.2009 22:56 stick | skóre: 10 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Link Gallium3D v spravicke odkazuje na wikipediu, kde su vypisane vsetky vyhody tejto architektury. A ano, okrem ineho umozni aj akcelerovane vykreslovanie SVG pomocou OpenVG.
0118 999 881 999 119 725 3
18.7.2009 23:02 Pietro | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
No však preto sa pýtam, lebo tomu nerozumiem. Takže teraz bude ľahšie vyvinúť driver, ktorý bude podporovať hardwarovo akcelerovanú SVG grafiku? Keďže "Zack Rusin from Tungsten Graphics added OpenVG state tracker to Mesa 3D, which enables SVG vector graphics to be hardware accelerated by any Gallium3D-based driver". Aký je súčasný stav podpory akcelerovanej SVG grafiky napr. v driveroch Nvidie?
18.7.2009 23:13 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
By mě taky zajímalo, používám v jedné aplikaci rsvg knihovnu a je to celkem bída ;).
Baník pyčo!
Milan Lajtoš avatar 18.7.2009 23:13 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Aký je súčasný stav podpory akcelerovanej SVG grafiky napr. v driveroch Nvidie?
Žiadny.
“Every great achievement was once considered impossible.”
David Heidelberg avatar 18.7.2009 23:14 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

stav v driverech nvidie je následující: stěží fungují, protože na nich pracuje 1-2 lidé (Calim a darktama čas od času), podpora akcelerace SVG bude v nouveau tak nejdřív za rok nebo dva

19.7.2009 09:17 Peter Fodrek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Ja som bol v tom, ze openGL a Galium|3D je na 3D grafiku a 2D teda aj SVG sa vykresluje normalne cez kniznicu Cairo...
19.7.2009 16:08 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Pokiaľ som to správne pochopil tak ide o to, že vďaka Gallium3D bude stačiť napísať driver ktorý implementuje určité funkcie, a bude možné na to napojiť rôzne API ktoré sú napísané nad Gallium3D. Čiže každý driver napísaný pre Gallium3D bude automaticky podporovať všetky dostupné API (napríklad aj OpenVG, ktoré slúži na hardwarovo akcelerovanú 2D vektorovú grafiku), nebude treba ich podporu písať rovno do driveru. Ale moc sa v tom nevyznám, toľkoto som pochopil z tých popisov...

Cairo s tým nijak nesúvisí, to je len jedna z knižníc na kreslenie, ktorá sa stará o viac vysokoúrovňové veci a slúži okrem iného ako wrapper nad rôznymi backendmi (kvôli multiplatformnosti), väčšinou kresliacimi softwarovo (tj. pomocou CPU). Takých knižníc existuje hromada...

Opravte ma niekto ak sa mýlim...
19.7.2009 17:25 l4m4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Cairo je jen jedna z knihoven, byť pomocí ní kreslí Gtk+, takže v tomto směru je docela důležitá. A vykreslování na obrazovku je nakonec jen jedna funkcí Cairo, stejně dobře ,kreslí` třeba do PDF, PNG nebo SVG.
David Heidelberg avatar 18.7.2009 23:12 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Ano, až to budou ovladače podporovat. Odhaduji, že tak kolem Mesy 7.7

m1c4a1 avatar 18.7.2009 23:39 m1c4a1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

A máte nějaký příklad, kde se to používá? Jsem na nějakou SVG grafiku snad ještě nikdy nenarazil (pokud nepočítám pár SVG obrázků, s kterými jsem kvůli neakceleraci žádné problémy neměl).

Limoto avatar 19.7.2009 00:05 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

KDE4 ;-)

19.7.2009 00:05 Pietro | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
http://www.svgopen.org/2008/papers/104-SVG_in_KDE/

Citujem: Visually KDE 4 desktop has been largely built on top of SVG. Most of the user interface elements of the desktop have been styled with SVG files.
mirec avatar 19.7.2009 11:42 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Hovno. KDE 4 nepoužíva SVG, akurát balí PNG obrázky do SVG. No a ak už takéto svg vyrenderuje potom to uloží do asi 200MB veľkého cache súboru a načítava odtiaľ.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
19.7.2009 12:05 stick | skóre: 10 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
... a svist ju potom balil do folie :D
0118 999 881 999 119 725 3
xhc avatar 19.7.2009 12:11 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
milkááááá , svo-jou je-mno-sťou a laaa-ka-vo-stou je to naj-lepsie co moooo-ze byyyyyt tra láá
xhc avatar 19.7.2009 14:18 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
takže odkedy som to napisal v podvedomi to stale hralo az mi to hodilo aj takuto verziu: milkááááá , svo-jou je-mno-sťou ťa laaa-ka je to naj-lepsie co moooo-ze byyyyyt tra láá :D
xhc avatar 19.7.2009 15:49 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
okej .. hrá to stále ... v tejto chvíli takto: milkááááá , svo-jou je-mno-sťou ťa laaa-ka je to naj-lepsie co moooo-zes maaaaať tra láá :D
19.7.2009 12:09 Pietro | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Takže tomu mám rozumieť tak, že celé je to Rusinova fikcia?
Milan Lajtoš avatar 19.7.2009 14:21 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Toto je akože PNG?

A čo je na cachovaní zlé? Myslím, že keď už mám vyrenderované SVG požadovanej veľkosti, tak načo ho budem znovu renderovať?
“Every great achievement was once considered impossible.”
mirec avatar 19.7.2009 15:33 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Jaj soráč, predpokladal som, že nie sú až takí dementi. Veď len v KDE je možné, že niečo, čo je bitmapové poskladajú "vektorovo" z kociek :D Odporúčam pozrieť toto, alebo toto. Plasma team je pre KDE najväčšou pohromou :(
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Milan Lajtoš avatar 19.7.2009 15:52 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Ok, ale myslím, že to je asi problém SVG, že nevieš určiť veci, ktoré sa nemájú škálovať (je nejaké krajšie slovo pre ten výraz?).
“Every great achievement was once considered impossible.”
mirec avatar 19.7.2009 16:03 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Nie, je to problém návrhu. Ak navrhli, že plasma bude používať výhradne svg pretože toto je jediná správna cesta (aj na bitmapy, ktoré mimochodom vie použiť v podobe odkazov na PNG) tak to nie je problém svg. Ak navrhnem povedzme fotoaparát, ktorý bude ukladať len do svg, bude to problém svg, že nie je na to vôbec určený, alebo môj pretože som si ho vybral? Ale k veci vôbec som o tomto nechcel hovoriť, len som chcel zdôrazniť, že plasma štandardne nerenderuje SVG, ale používa vyrenderované obrázky v cache, takže priama akcelerácia SVG bude účinná len pri prvom spustení čo je nepodstatné zlepšenie v porovnaní s rizikom pádu systému pri nestabilných ovládačoch (u intelu a opengl aplikácii bežná záležitosť, akonáhle sa začnú používať ďalšie experimentálne veci potom nechcem vidieť ako sa tá karta bude správať).
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Marek Bernát avatar 19.7.2009 00:20 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

To, že ste na ňu nenarazili, ešte neznamená, že nie je často v pozadí (napríklad bitmapové ikony rôznych veľkostí sa často generujú z jedného svg a pod.). Zároveň je to samozrejme užitočné pre grafikov, to je asi bez debaty. Ďalej, nebeží náhodou tak nejak celé KDE4 s plasmou nad SVG (widgety ľubovoľnej veľkosti, natočenia, atď)? Dúfam, že to ako ilustrácia stačí, viac ma toho momentálne nenapadá :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
Jardík avatar 19.7.2009 23:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Kdybys si všiml těch kostrbatejch natočenejch plasmoidů, tak bys tohle netvrdil... :-)
Věřím v jednoho Boha.
vlastikroot avatar 20.7.2009 00:23 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
+1 taky by to mohlo byt poradne s antialiasingem.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Marek Bernát avatar 20.7.2009 01:46 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Nemám si to kde všimnúť, pretože KDE4 bol dôvod, prečo som zasa prešiel na xmonad... Nie že by to bolo úplne zlé, ale môj počítač s 0.5GB pamäte to proste neutiahol: KDE4 obsadilo väčšinu pamäte a ak som chcel spustiť väčší program (to znamená používať počítač na niečo iné ako len zobrazovanie KDE4), tak už to išlo celé cez swap. Ničmenej, v duchu "všetko zlé je na na niečo dobré" mám zasa minimalistický a funkčný systém :-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
mirec avatar 20.7.2009 08:04 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Ešte si pamätám kecy ako je KDE 4 v porovnaní s ostatnými prostrediami nenáročné :D
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Rezza avatar 20.7.2009 10:28 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Ted byl thread na kde-devel, mrkni tam... Ale Thiago to pekne shrnul...

<i>So I expect KDE 4 to be larger, use more memory, to be faster and consume
less (or the same) power than KDE 3. And, to boot, be more functional and
more pleasing to the eye.</i>

mirec avatar 20.7.2009 12:33 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Příloha:
No ja som mal konkrétne na mysli toto. No a to s rýchlosťou je dosť smiešné, teraz som skúsil záťaž pri scrollovaní konqueroru z KDE 3 a KDE 4 (shift + kurzor dole, minimálna rýchlosť). Podmienky rovnaké (rovnako veľké maximalizované okno, rovnaký web). U konqueroru z KDE3 záťaž dosahovala 2%, KDE4 cez 80%. Bravo, 40x pomalšie pri 2x viac spapanej RAM, tomu sa hovorí výkon :D
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
xhc avatar 20.7.2009 14:15 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
porovnavat kde 3 vs kde 4 takto ako ty moze fakt len nejaky ignorant ...neznaly ignorant, ktory nevie nic o kde3 a kde 4, o vyvoji, o feature plan, proste cisty odkundes ....

..neber nic osobne ale musim takych "vyskakovancov" tvojho stylu uzemnit ... ked nechces KDE 4 podporovat, vylepsovat, pomoct, tak aspon nerob zo seba idiota...vyvoj sa nezastavil...laskavo...supni si kde 4.0.0 a rob grafy s porovnanim dalsich verzii kde 4.x chytraku ... ze ta sam linux netrieska o zem....
20.7.2009 14:27 Andrej Herceg | skóre: 43
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Takže pri KDE 4 (či ako presne sa môže tá verzia označovať) sa nesmú testovať bežne používané veci a porovnávať ich s tým, ako fungujú napr. v KDE3?
xhc avatar 20.7.2009 14:41 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
jasne ze moze..preboha ... mna len irituju taki tkz. linuxaci, ktori svojimi porovnavaniami primarne zosmiesnuju pracu aktivneho vyvojara, tímu a tak ... take zosmiesnovanie prace moze robit fakt iba ignorantsky odkundes... takemu "uzivatelovi" by som "sfleku" nariadil poplatok za pouzivanie open-source ... iba to hanobí, to je vsetko co dokaze?? straaasne ma vytacaju taki "itkovia" /itko = moja sukromna hanobna skratka zdrobneliny od slova i.d.i.o.t. :-)
Marek Bernát avatar 20.7.2009 19:40 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Mňa zasa iritujú ľuďia, ktorí všetkú kritiku (aj tú pozitívnu, ktorú by si mali vziať k srdcu) berú osobne a začnú ostatňým nadávať do odkundesov a idiotov... To, že má KDE4 oproti KDE3 ešte veľa slabých miest je fakt a poukázanie na to by nemalo nikomu vadiť, naopak, v ideálnom prípade by sa niekto mal nad problémom zamyslieť a niečo s tým spraviť. Ale to by sme tu nesmeli mať fanatikov, ktorí nie sú ochotní počúvať argumenty ;-)

physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
xhc avatar 20.7.2009 20:42 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
s tymto absolutne suhlasim ;) ak sa niekto pri tejto mojej odpovedi zarazil, ze preco, tak nech si skusi precitat znovu moje prispevky este raz a v klude a mozno pochopi o com som pisal :-)
20.7.2009 20:51 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

A mňa iritujú aj ľudia, ktorí fňukajú nad tým istým v každom svojom príspevku aj v diskusiách, ktoré sa zaoberajú niečím úplne iným. Keď chcú mať v KDE4 niečo z KDE3, nech to dajú ako želanie do bugzilly a nech argumentami presviedča ostatných, aby mu za to zahlasovali. To bude určite účinnejšie, než nariekanie ľuďom, ktorí s vývojom KDE nemajú nič spoločné.

mirec avatar 20.7.2009 16:51 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Len ignorant reaguje takto. Odporúčam pozrieť príspevok nadomnou. Aby to nebolo také ťažké tak skopírujem citáciu sem:

So I expect KDE 4 to be larger, use more memory, to be faster and consume less (or the same) power than KDE 3.

To, že nejaký vývojár si môže porovnávať KDE 3 a KDE 4 a tvrdiť, že KDE 4 konzumuje viacej pamäte než KDE 3 aby bolo rýchlejšie než KDE 3 je v poriadku, že. Ale ja ako užívateľ nemôžem zobrať niečo porovnateľné (KHTML sa takmer vôbec nezmenilo) a napísať ako sa to správa u mňa?

A že by som nevedel nič o vývoji KDE ... tak to je asi sen. Keď už nejaké tie patche pre KDE spravujem (síce do KDE nepôjdu, ale aspoň na mojom systéme je to fajn) tak by som o tom čo-to mohol snáď vedieť.

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
xhc avatar 20.7.2009 17:20 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
1/ spytal si sa toho "vyvojara" co tym myslel? najskor mi napada ze na to bude mat nejaky dovod...

2/ ak tym zamerne zavadzal - je ignorant. co viac.

3/ niekde vyssie si ich nazval: dementi .. pozrime ho; ja som ta nazval "odkundes" a tiez sa ti to ocividne nepaci .-)
xhc avatar 20.7.2009 17:27 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
expect - domnieva sa, predpoklada, ocakava, - slovo ktore sa pouzilo pri worku KDE4 ktore pokrocilo uctihodne za taky kratky cas; zamestnaj sa tam, potom napis niekam svoje vyhlasenia a ja ti ich velmi rad okomentujem ;)
mirec avatar 20.7.2009 17:39 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Nevidím dôvod otravovať s tým vývojárov, na všetky výhrady k výkonu majú odpoveď (všetci snáď vieme akú).

LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
xhc avatar 20.7.2009 17:47 xhc | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
ok
mirec avatar 20.7.2009 21:06 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
No k 1., ok, uznávam nehovoril o konquerore. Bolo to o plasme. Nápad ako urobiť plasmu pekelne rýchlou som mal. Viem ho realizovať, ale do hlavného stromu to nepretlačí absolútne nik, jedine ak vymenia team. Stav v akom je teraz nebude oproti KDesktop-u nikdy (ani keby cachovali 50GB) rýchlejšia, čo vyplýva z toho ako funguje. Alternatívny desktop s minimom funkcií (ale pekelne výkonný) by bol skvelou alternatívou pre staršie počítače.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
vlastikroot avatar 20.7.2009 23:01 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Udelame fork ? :-D ja bych do toho sel s tebou. Popis mi prosim tvoje navrhy :-)
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
20.7.2009 23:08 Mark
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Rozhodne to urobte. Keď to bude rýchle a dobré, budú aj užívatelia a ďalší vývojári.

Milan Lajtoš avatar 21.7.2009 01:55 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Súhlasím.

Ako základ môžete použiť Antico, ktorý sa už AFAIK vôbec nevyvíja (po tom ako autor presedlal na Mac OS X).
“Every great achievement was once considered impossible.”
vlastikroot avatar 21.7.2009 02:59 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Ale antico nema nic spolecneho s KDE, zadna integrace, zadne technologie ... nic. Ja bych spis rad videl neco ve stylu - featurky plasmy, jakorat naprosto jina implementace, lepsi, rychlejsi, atd. To ze jde mit efekty i na starom HW ukazuje Enlightenment, takze podle me by se to nejak zachovat urcite dalo.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Kamil Páral avatar 19.7.2009 00:42 Kamil Páral | skóre: 13 | blog: Kamil Páral | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Třeba už by konečně nemuselo být tak šíleně pomalý Frets on Fire.

lmanik avatar 19.7.2009 08:57 lmanik | skóre: 11 | Vracov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
jj, taky bych to uvital :)
A komu to cpes?
19.7.2009 10:53 stick | skóre: 10 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
FoF je hodne pomale aj ked nepouziva SVG ale predgenerovane PNG obrazky :-(
0118 999 881 999 119 725 3
19.7.2009 11:38 Marex
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0

Zkouseli jste uz nekdo FoFiX ? (Frets on Fire X) ?

19.7.2009 12:10 stick | skóre: 10 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Ja som ho skusal asi pred pol rokom a bol to hrozny bastl. Mozno sa to za ten cas zmenilo, pozriem vecer :D
0118 999 881 999 119 725 3
20.7.2009 00:55 stick | skóre: 10 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
nezmenilo :-/
0118 999 881 999 119 725 3
19.7.2009 15:23 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
muhehehe diky diky diky. to je uplne masakralni gameska :-))) to je snad i lepsi nez guitar hero ci rockband. btw daj se nekde sehnat nejaky copyrightem zatizeny songy? :) (judas priest, iron maiden, acdc apod. )
19.7.2009 17:09 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
hmm tak jsem zjistil ze na fof wiki je toho mraky.

akorat si musim poridit nejakou klavesnici. na notasu se to hraje blbe a hlavne se pak blbe meni za novou :-)
lmanik avatar 19.7.2009 18:01 lmanik | skóre: 11 | Vracov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
ja kvuli FoF koupil Guitar Heroe :) je k tomu fesna kytara :-D
A komu to cpes?
19.7.2009 18:35 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
jj. bydlel jsem v dome kde to jeden typek mel na wii. je to hroznej fanda a ma nakej poloprofi bubno set za x tisic, ale mel i kytaru na kterou jsem hraval ja. a obcas kdyz se v dome trochu popijelo tak se zapojil i mikrofon... osobne tu omezenou grafiku fof vnimam jako vyhodu protoze clovek aspon nemusi cucet na ty debilni animace a muze rovnou hrat.

jinak jsem pososal nejaky songy. jsou jich teda mraky coz vidim taky jako vyhodu proti GH (i kdyz kvalita je obcas pochybna...)
19.7.2009 14:21 peterh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mohol by to nejaky gentooista s intel grafikou otestovat a podelit sa o dojmy. Celkom som zvedavy co mozme od toho cakat aj do buducna (vykon atd.).

mirec avatar 19.7.2009 15:30 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Funguje to dobre.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
kozzi avatar 19.7.2009 15:42 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
nic moc
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
Tomáš Bžatek avatar 20.7.2009 20:48 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Funguje to dobre, v gamesach to netuhne, UT2004 jede plynule a bez chyb. Sauberaten pekne kresli pixel i vertex shadery a konecne bez chyb, zadne pruhledne zdi.
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) G45/G43 GEM 20090712 2009Q2 RC3 
OpenGL version string: 2.1 Mesa 7.6-devel
OpenGL shading language version string: 1.20
(jedu teda na par dni starem git snapshotu)
Koupim litajiciho tucnaka
21.7.2009 16:24 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
To rozhodne neni mesa 7.5 :]
Tohle je opravdu 7.6 devel a lisi se to sakra hodne.
Pro testovani 7.5 s live ebuildem na primo by si musel napsat mesa_LIVE_BRANCH="mesa_7_5_branch" do /etc/make.conf nebo do /etc/portage/env.d/...

Co se tyce 7.5 celkem se to da a vypada to ze to nebude takovej bastl jako 7.4 i kdyz kdo vi kolik bugu se vyvali :]
Ja osobne jedu primo na live ebuildu a pouzivam 7.5 branch takze protoze stejne v dusledku pak shrabnem jednou za cas vsechny patche udelame z toho patcheset a vydame -rNECO.
Tomáš Bžatek avatar 22.7.2009 10:43 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Hm, pravda, to jejich branchovani je nepruhledne. Ale aspon je na co se tesit :-) Chtel jsem tim rict, ze Gallium3D funguje dobre.

Pouzivam x11 overlay (nebo tak nejak), ve kterem jsou celkem cerstve ebuildy pro jednotlive komponenty xorg, vcetne tech "live" (-9999).
Koupim litajiciho tucnaka
vlastikroot avatar 22.7.2009 12:18 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Podle toho stringu co tam mas, nemas Gallium zaply. Bys tam mel neco jako : 1.5 gallium-0.3 intel 915 (neco takoveho mam na GMA950). Abys skompiloval mesu s podporou gallia musis mit configure takhle : ./configure --prefix=/usr --with-dri-drivers= --with-state-trackers=dri,glx,egl . Tim se vypnou DRI ovladace a povoli se state tracker dri pro vygenerovani i915_dri.so (pripadne jine, podle chipsetu), kterou pak pouzivaji aplikace.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
22.7.2009 14:09 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Mesa 7.5.0
Jemu staci:
USE="gallium" emerge mesa
protoze v ebuildu je na to vse pripravene, a zobrazi to i informace co to umi :]

Jinak gallium jako takovy je stejne jeste docela nepouzitelne :] Krome sw rendereru :D

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.