Portál AbcLinuxu, 7. května 2025 22:20

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Luboš Doležel (Doli) avatar 17.12.2010 15:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je dneska den, to je fakt peklo...
17.12.2010 15:28 Leo
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Poklo, to je být zavřený v jednom pokoji s bečkou piva, a bez pípy. :)
17.12.2010 15:28 martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
proc? copak nevis, jak funguje internet?
17.12.2010 15:35 martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
teda krom toho ze zjevne neznas rozdil mezi regulaci a cenzurou...ale ono asi nema smysl se s vama alarmistama dohadovat :P
17.12.2010 15:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
zjevne neznas rozdil mezi regulaci a cenzurou
Povídej, přeháněj ;-)
18.12.2010 03:06 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Regulace nutné pro funkčnost internetu jako sítě samotné už dávno existuje a funguje. Takže cokoliv nad to bude v konečném důsledku cenzura, obzvlášť v okamžiku, kdy se do toho začnou montovat politici, hlavně ti podporovaní producenty "Velkého obsahu", co protlačili obludnosti typu DMCA v USA, HADOPI ve Francii a pokoušejí se o ACTA v Evropě ...
Ruža Becelin avatar 17.12.2010 15:47 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Konentujes si vlastni zpravicky? :-D
belisarivs avatar 17.12.2010 15:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To se nesmi? Nebo to mel napsat zrovna do zpravicky?
IRC is just multiplayer notepad.
Ruža Becelin avatar 17.12.2010 22:04 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Muze, ale je to zabavny, kdyz je to prvni komentar ;-)
18.12.2010 10:03 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ale zprávičky by měly být objektivní, zato komentáře už mohou vyjadřovat vlastní názor. Pokud tedy autor chce dodat ke zprávičce vlastní názor, nevidím na tom nic divného.
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
pavlix avatar 18.12.2010 12:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To zní jako dobrý nápad.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
17.12.2010 15:30 Pepa
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, abysme za chvíli neskončili jako soudruzi v Číně..
17.12.2010 15:37 kokkotz
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zase dalsi odporne omezovani svobody.

Pripadam si pomalu uz jako kus dobytka. Jak si muzou ti zmrdi na nas takhle troufat!!!

FREEDOM OR FIRE!!!
gtz avatar 17.12.2010 15:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co kdyby se zakázala nebo zrušila ta organizace, která nic dobrého nedělá?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Heron avatar 17.12.2010 16:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jako všechno zlé je k něčemu dobré. Zase přibude Tor podobných nodů. Lidé si to prostě nenechají líbit a bude prostě Internet 2.0, šifrovaný a anonymní. Kdo chce kam...
Heron
17.12.2010 16:33 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
pokud bude vice a nadsenej prosazovana svoboda a demokracie pod taktovkou fbi (treba) a podobnych... se bojim, ze to taky nebude uplne anonymni. :-(
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
17.12.2010 16:34 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Problém je, že pak přijde fáze dvě (zákaz šifrování a anonymizačních sítí - viz třeba připravovaný zákon v USA), a na každého tak budou něco mít. Podobně jako třeba za Protektorátu, když za poslech zahraničního rozhlasu hrozil trest smrti. Zkrátka a jednoduše z toho bude plnokrevná totalita se vším všudy (a pak už nepomůže nic jiného než revoluce).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
17.12.2010 16:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Uplně to vidím - náhodné domovní prohlídky (případně "doporučené" nějakým automatizovaným velkobratrským sledovacím systémem jako je připravovaný INDECT na základě "podezřelého" chování na Internetu, podezřelého trafiku, atp.). Najdou u tebe Tor nebo PGP, případně počítač který nebude obsahovat povinný státní spyware (to je zas nápad z Francie), jdeš si automaticky sednout na hezkých pár let do chládku.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Solitary avatar 17.12.2010 17:11 Solitary
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Desis me, to dneska neusnu...
17.12.2010 17:23 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Tak je to samozřejmě jen nejhorší možný scénář. Já jsem optimista, takže věřím, že takhle daleko to nikdy nezajde. Že by se lidi přecijen včas probudili a že ani všichni politici nejsou takové k*rvy, aby to nechali zajít takhle daleko.

Ale bohužel náznaky v tomhle směru tu přecijen jsou (ten výše zmiňovaný zákon v USA, povinnost vydávat šifrovací klíče v GB, evropský INDECT, mezinárodní dohoda ACTA, cenzura Internetu ve Francii a v Austrálii, atp.).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Solitary avatar 17.12.2010 17:36 Solitary
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Naznaky :) a pak vyjmenujes telefonni seznam...

Vsichni politici byt kurvy nemusi, staci nadpolovicni vetsina :) a na lidi bych se nespolehal uz vubec... ty nikoho nezajimaj a navic to samo o sobe ani spoustu lidi nezajima.
Heron avatar 17.12.2010 18:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Nedojde. Lidi si nenechají všechno líbit. Vem si prolomení DVD klíče. Tisklo se to normálně na trička. Prolomení BD klíče. To už se na tričko nevejde, ale kde kdo to vytiskl jako inzerát do novin. Problém WikiLeaks, během týdne to mělo tisíc mirrorů. Zavádí se cenzura internetu (u nás) a hned máš na webech články a návody jak na tor a podobné sítě. Povinnost vydat šifrovací klíče, tak se začne dělat hidden volume. Povinnost uchovávání provozu u ISP, to najednou stoupl počet SSL spojení (z torrentů a p2p). Zkoumání obsahu emailů, zavede se GPG, zkoumání webů, tak to ukryjeme (steganografie).

Jsem opatrný optimista. ;-)
belisarivs avatar 17.12.2010 18:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Klasicky souboj dela a pancire. Muzes prijit se sebelepsim pancirem, vzdy prijde nekdo s delem, ktere jej prostreli.

Sdilim tvuj optimismus.
IRC is just multiplayer notepad.
17.12.2010 19:14 Degon
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Je to obráceně. Vždy je napřed obrana. Z prostého důvodu, je to levnější a jednoduší na realizaci.
belisarivs avatar 17.12.2010 22:06 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ne. Ty neznas souboj dela a pancire? Pancir nikdy nevyhraje.
IRC is just multiplayer notepad.
17.12.2010 23:48 mmad
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Pancíř vyhraje - avšak až se ho kousek dostane do hlavně, čímž zaviní její roztržení nebo jí ucpe. Jiným popisem - jakmile se najde někdo vevnitř, koho to bude dostatečně štvát, tak to prostě spáchá. Pravděpodobnost to určuje s jistotou blížící se 100% (s rozšiřováním množství osob, které jsou zapojeny do systému roste i pravděpodobnost, že se do něj dostanou ti, kteří ho hodlají využít ve svůj prospěch, i kdyby ho měli položit).
belisarivs avatar 19.12.2010 11:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
You are hopeless.
IRC is just multiplayer notepad.
17.12.2010 22:19 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Já jsem optimista, takže věřím, že takhle daleko to nikdy nezajde. Že by se lidi přecijen včas probudili a že ani všichni politici nejsou takové k*rvy, aby to nechali zajít takhle daleko.
To není známka optimismu, ale naprostého odtržení od reality.
Quando omni flunkus moritati
17.12.2010 17:29 Ruthion
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
A ilegální servery hnízdící nenápadně v trafostanicích, squatech a všelikých dopravních prostředcích, miniaturní síťové prvky, které bez lupy nenajdete, vše komunikující po silové síti, po UV "optice" či na WiFi pod hranicí šumu. Autodestrukční udělátka, kvantové šifrování, které pozná, jestli někdo poslouchá, šifry, které neprolomí ani kvantový počítač ...
Můj názor je, že cenzura oficiálního internetu značně popožene pokrok v IT.
17.12.2010 18:47 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To je zajímavý nápad na nějaký román s názvem ve stylu "2084" :D
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
Jendа avatar 17.12.2010 19:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Už se stalo.
17.12.2010 20:32 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Dík za tip na zimní vánoční večery :D
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
Heron avatar 17.12.2010 17:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
a pak už nepomůže nic jiného než revoluce

Což jako taky není tak špatné.

17.12.2010 23:51 mmad
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Jdou se chystat (starší) vidle (s tenčími dráty) a nastavují se pod okna a věže radnic? Halapartny, které by službu odvedly daleko lépe, už tu asi nikdo neví.
18.12.2010 00:39 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Problém je, že pak přijde fáze dvě (zákaz šifrování a anonymizačních sítí - viz třeba připravovaný zákon v USA), a na každého tak budou něco mít.
Nemají žádnou šanci! Už při dnešním stavu technologie lze vyvinout komunikační software, při jehož používání by měl intruder pouze velmi teoretickou možnost (s vynaložením zcela nepřiměřených prostředků) zjistit, zda je vůbec komunikace šifrována nebo anonymizována.

Doufám, že to nedojde až do stavu, kdy bude nutné se začít řídit Nečasovými slovy vyslovenými letos na pohřbu Milana Paumera: "Proti zotročení lze bojovat všemi prostředky".
18.12.2010 10:09 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Doufám, že to nedojde až do stavu, kdy bude nutné se začít řídit Nečasovými slovy vyslovenými letos na pohřbu Milana Paumera: "Proti zotročení lze bojovat všemi prostředky".
Hurá, jdeme ve jménu svobodného internetu vraždit bankovní úředníky.
Quando omni flunkus moritati
18.12.2010 13:51 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Bankovní úředníci budou omezovat svobody na Internetu? A mají vůbec něco společného s Internetem? Že nemají? Aha. Porucha tedy asi nebude na mém přijímači :-)

Prozatímní a nejlepší strategií před hovadem s klackem bude utéct. Protože na koho nedosáhne, toho nezmlátí. A přitom ho veřejně zesměšňovat a demonstrovat. K aktivnímu odporu a "boji všemi prostředky" to snad nebude muset nikdy dojít.
20.12.2010 17:37 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Bankovní úředníci budou omezovat svobody na Internetu?
Asi stejně jako zotročovat. Což ovšem Mašínovic vrahům nezabránilo jednoho zabít.
Quando omni flunkus moritati
21.12.2010 00:50 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Pokladník není bankovní úředník. Navíc okolnosti smrti pokladníka nejsou ani známy. Není už o čem debatovat.
21.12.2010 17:00 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Navíc okolnosti smrti pokladníka nejsou ani známy.
Potkal se s bandou ozbrojených vrahů, co chtěli ukrást peníze, načež skončil s kulkou v těle... co přesně není známo? Možná tak který z nich ho zavraždil.
Quando omni flunkus moritati
Michal Fecko avatar 17.12.2010 17:02 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uregulovat internet je rovnako lahke ako uregulovat vysku svetovych oceanov...
17.12.2010 17:26 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Pokud se zavedou tresty smrti, či jinak vyřeší problém velkého počátečního množství zatčených, tak není problém stanovit zákonem nějaké povolené věci zakázat šifrování a pak jen na vhodných uzlech sledovat... Na začátku se spousta rebelů popraví (budou to obecně hlavně ti příliš inteligentní, co si nechtějí nechat srát na hlavu, kterých by bylo potřeba se stejně později zbavit) a zbytek populace bude nadšeně tleskat tomu, jak se podařilo zatknout skupinu teroristů, co prznili malé děti.

Začínám spíš přemýšlet o zadních vrátkách typu "zdrhnout do hor a pást kozy a ovce".
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
Michal Fecko avatar 17.12.2010 17:37 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Začínám spíš přemýšlet o zadních vrátkách typu "zdrhnout do hor a pást kozy a ovce".

to vidim jak pojdem najblizsie s notebookom do lesa a najdem wifinu s nazvom salas ze to je miestny hacker ktory unikol zadnymi vratkami ;-)
17.12.2010 17:58 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ne, to bych před odchodem z civilizace všechno důkladně zlikvidoval a s sebou si vzal jen pořádnou sbírku papírových knih na dlouhé večery... :-)
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
18.12.2010 02:50 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
.... tedy alespoň dokud nezakážou i ty knihy (poněvač nemají DRM). Pak už zbydou jen ty kozy a ovce :-)
18.12.2010 10:24 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
A zábava chudých.... :D
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
Michal Fecko avatar 18.12.2010 10:39 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
A zábava chudých.... :D
Bude golf? :-D
pavlix avatar 18.12.2010 12:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Pokud se zavedou tresty smrti, či jinak vyřeší problém velkého počátečního množství zatčených, tak není problém stanovit zákonem nějaké povolené věci zakázat šifrování a pak jen na vhodných uzlech sledovat...
Každodenní možnost použití trestu smrti tu byla za německé okupace a taky obyvatelstvo nebylo zdaleka zvládnuto.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.12.2010 12:39 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To ne, jenom z 99% Na zbytek by stačil čas, který Němci neměli.
Quando omni flunkus moritati
pavlix avatar 18.12.2010 12:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To ne, jenom z 99% Na zbytek by stačil čas, který Němci neměli.
Do diskuzí o statistických vyjádřeních typu "plácnutí do vody" tu diskotvat nebudu.

Myslím, že můj komentář, jako ukázka toho, že to zvládnutí není zase tak jednoduché, stačil.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.12.2010 12:58 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Němci to zavedli prakticky ze dne na den. Kdyby se to tu vyvíjelo postupně nějakých 10-20 let a při tom by byli lidé pod trvalou masáží, že jich se to vlastně netýká, protože ten kdo nedělá nic zlého se nemá čeho bát, že jde jen o ty zlé pedofilní teroristy... tak by to fungovalo mnohem lépe.
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
belisarivs avatar 18.12.2010 13:06 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Nemci byli rovnez nepratelska okupacni sila.
IRC is just multiplayer notepad.
pavlix avatar 18.12.2010 13:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Němci to zavedli prakticky ze dne na den. Kdyby se to tu vyvíjelo postupně nějakých 10-20 let a při tom by byli lidé pod trvalou masáží, že jich se to vlastně netýká, protože ten kdo nedělá nic zlého se nemá čeho bát, že jde jen o ty zlé pedofilní teroristy... tak by to fungovalo mnohem lépe.
Taky názor.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
17.12.2010 17:29 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To sice ano, ale problém je v tom, že státní moci de facto stačí ty neuhlídatelné cesty postavit mimo zákon (viz můj příspěvek výše). Sice je tím samozřejmě nezlikviduje, ale lidé na tom budou stejně jako v Číně a dost si jich rozmyslí, jestli budou riskovat vězení nebo radši budou držet hubu a krok (pro příklad ani nemusíme chodit daleko, viz předlistopadová totalita u nás - naprostá většina lidí bohužel skutečně jen držela hubu a krok a kvůli tomu tu taky totalita vydržela tak dlouho).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Michal Fecko avatar 17.12.2010 17:38 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Tak potom je treba svoju visrtualnu existenciu na internete sifrovat a maskovat, sifrovat a maskovat, sifrovat a maskovat...
17.12.2010 17:54 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Opět viz můj příspěvek výše.

Steganografie ti proti (rádoby)náhodným domovním prohlídkám nepomůže. A to k zastrašení většiny lidí bohatě stačí. Navíc je statistickými metodami odhalitelná (a přitom nepraktická z hlediska velké datové náročnosti). A plausible deniability (věrohodná popiratelnost) ti pomůže v současném systému, ale v popisované totalitě by ti sotva pomohla.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
17.12.2010 20:05 Hobil
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
A jak velke procento internetové populace taková opatření zvládne? 1%? 2%?

To spíš ta revoluce.

Ale za pár měsíců/let po ní už zase poplave špína nahoře.

Tohle nemá řešení.

H.
belisarivs avatar 17.12.2010 22:07 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Kde chce, hleda zpusob, kdo nechce, hleda duvod.
IRC is just multiplayer notepad.
Jakub Lucký avatar 17.12.2010 19:02 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Někdo by do OSN měl poslat návrh Cleanternetu
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
Blaazen avatar 17.12.2010 19:49 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Mně se taky nelíbí, že si čeští neonáckové udělají server v USA a naše policie na ně nemůže. Ale je to podle mě menší zlo, než cenzura s hezkým nevinným názvem regulace.
Bilbo avatar 17.12.2010 21:17 Bilbo | skóre: 29
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Nemůže na ten server (holt server v USA se řídí tamními zákony, které jsou v tomhle zrovna liberálnější), ale pokud spáchaj něco v ČR (např. nějaké výtržnosti v ulicích), tak už na ně může. Nevidím v tom zas tak velký problém.
Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
Blaazen avatar 17.12.2010 21:38 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Přesně. Jenomže až začnou moderátoři TV a novináři bulváru masírovat lidem hlavy s tím jak by díky regulaci internetu bylo možno s těmi zahraničními servery díky tomuhle zatočit ("zregulovat" je), tak se na to lidi chytnou, protože většinou nejsou schopni tyhle věci domyslet v širších souvislostech. Ve volbách budou volit stranu, co si to dá do programu... Tak to chodí v demokracii, většina rozhoduje.
18.12.2010 04:20 jehovista
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Demokracie je zlo. Sice jsou i horsi zla, ale to na veci nic nemeni.
Michal Fecko avatar 17.12.2010 21:57 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
"Who's pedofile?"
"No, Moss - his name is Peter File..."
"Who's pedofile?"
17.12.2010 23:32 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
To mají Angličani z toho vokalizovaného r. Lepší mi přijde americká výslovnost, kde se r normálně vyslovuje.
18.12.2010 06:32 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Jenomže Angličani zase t nevyslovují jako d.
18.12.2010 13:40 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ony jsou to trochu jiné zvuky, i když zní dost podobně.

Alveolar tap Voiced alveolar plosive

I když je možný, že to někde vyslovujou i jako [d].
18.12.2010 14:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ono něco podobného jako "Peter File" je i v češtině, akorát obráceným směrem: vyslov rychle slovo "sedačka" ;-)
18.12.2010 15:42 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Často zní prakticky totožně, každopádně to je důvod, proč si troufám tvrdit, že záměna Peter File a pedophile je mnohem pravděpodobnější v americké než anglické angličtině (s ostrým t). Byť možná úplně nejvíc v australské, kde nevyslovují to r, ale zároveň mají tu americkou výslovnost t.
18.12.2010 16:11 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Oni to myslím v Británii taky někdy vyslovují podobně jako d (mají tam různé více či méně podivné dialekty). Je to možný. Zní to podobně, ale ne stejně.
corwin78 avatar 17.12.2010 20:22 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Koukám, samé rozvinuté demokracie.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
Blaazen avatar 17.12.2010 20:31 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ta Indie mě mrzí, země Buddhy a Gándhího. :-(
AsciiWolf avatar 18.12.2010 15:12 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
+1 :-(
19.12.2010 13:42 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Myslíš tu Indii, kde je např. nelegální veškeré porno?
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
17.12.2010 20:45 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, zdá se že Věrka Pohlová to jen tak nenechala bejt a zatelefonovala pár kamarádům do OSN. Kdybyste ji blbci nedráždili, mohl bejt klid. :-)
17.12.2010 22:58 Bill Gates
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na Internetu se zvažuje globální regulace OSN.

A je tu další snaha cenzurovat moc. Tentokrát ze strany Internetu, kde se zvažuje vytvoření mezinárodní pracovní skupiny pro sladění snah o regulaci OSN. V čele této myšlenky je komunita uživatelů Intenetu, za kterou se postavily komunity z dalších zemí: Indie, JAR, ČLR a Saúdská Arábie.
Petr Tomášek avatar 18.12.2010 08:32 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A já myslel, že za všecko můžou imperialisti z USA a z Izraele...
multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
mess avatar 18.12.2010 11:17 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Za všechno můžou pokémoni.
Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
18.12.2010 12:59 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Ne, za všechno můžou trpaslíci!
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
AsciiWolf avatar 18.12.2010 15:17 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
A já myslel, že za to můžou "ti zlí komunisté", před kterými nás varoval Uncle Sam! :-D
18.12.2010 16:36 kokkotz
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Můžou za to všichni ti, kteří jsou závislý na ovládání druhých, potřebují moc jako upír krev a nemají nikdy dost!! Zkráceně jim říkám zmrdi a svině a jsou to téměř vždy ti nahoře.
18.12.2010 17:15 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Taky to jsou obvykle ti, co mají důvod nahoru lozit. Ti, kterým o moc nejde, tak obvykle lezou nahoru jen tehdy, když chtějí vyčistit chlév...
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
19.12.2010 03:53 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
ale vetsinou nejsou nechani vylezt tak vysoko, aby mohli "skodit".
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
18.12.2010 19:52 eee
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tolik jalovych kecu a to podstatne, co by melo byt obsahem regulace tady vubec nezaznelo. Obecne na regulaci neni nic spatneho.
18.12.2010 19:56 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
+1
18.12.2010 21:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: V OSN se zvažuje globální regulaci Internetu
Jakakoliv regulace je spatna, pokud neni vylozene nutna. Coz v pripade internetu neni.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.