Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2024 01:48

Hledám levný serverhousing

10.6.2012 10:11 | ostatní

Neznáte nějaký levný serverhousing na umístění serveru 350 W? Potřeboval bych někam umístit 1U server na zálohování a podobné účely. Hledám nějaký levný program, protože už dost platím za dedikovaný server a tady tento potřebuju na nepodstatné účely.        

Hodnocení: 33 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

pavlix avatar 10.6.2012 10:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Znám.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.6.2012 10:53 odvážné psí lejno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Tvá arogance mě občas dojímá
pavlix avatar 10.6.2012 11:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Tvé pokusy o urážky jsou jako plivnutí do moře.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bluebear avatar 10.6.2012 12:02 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
-1, Flamebait
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
pavlix avatar 10.6.2012 13:18 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Flambait pouze pro nechápavé.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 10.6.2012 17:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
A pri tom stačí kliknúť :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 11.6.2012 00:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Tak tenhle typ rad zrovna rozdávám bezplatně, pokud si někdo vyloženě nevyžádá, abych se o celou věc staral, ale potřebuju k tomu nějaká vstupní data. Ale odpovídat na „chci levný housing na zálohy“ je nesmysl, stejně ti dotyčný odpoví, že to nesplňuje jeho tajné parametry.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 11.6.2012 00:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
To je fakt, ťažko vyhovieť, keď niesu bližšie údaje. Inak som chcel sem z prdele hodiť aj link na MS Win Azure ako tam ponúkajú Linux cloud, to je fakt epické :-) ale zas to vyzerá fakt user friendly. Prevádzkovanie vlastného serveru dnes so sebou nesie ďaleko väčšie náklady, ako si prenajať file, alebo server cloud. Pokiaľ nejde o veľké množstvo dát, dá sa to riešiť aj na dynamickej IP spolu s noIP a nejakého serveru like CuBox, alebo PI.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
10.6.2012 11:02 bsdbs
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neznáte nějaký levný serverhousing na umístění serveru 350 W? Potřeboval bych někam umístit 1U server na zálohování a podobné účely. Hledám nějaký levný program, protože už dost platím za dedikovaný server a tady tento potřebuju na nepodstatné účely.
co u tebe je levny? za jeden housing/colo (ale ne v cesku) platim 3k mesicne a za druhy v cesku jen 1k. osobne me oboje pripada, ze to stoji jak jedna vecere...
pavlix avatar 10.6.2012 11:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Tak, náklady musí být obhájitelné, že.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
12.6.2012 15:57 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Take bych tak chtel veceret :-) (no flame).
pavlix avatar 13.6.2012 00:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Zkus to :). Hodně rychle tě to přejde :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.6.2012 12:45 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
350 W na zálohování? Jsem jedinej, komu se to zdá příšerně moc?
David Watzke avatar 10.6.2012 12:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Ne, nejsi. Je to naprostá brutalita.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
menphis avatar 10.6.2012 13:13 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
jen naklady na elektrinu jsou pres 1K Kc!
11.6.2012 06:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
IMHO tím autor mysí nominální výkon zdroje, ne reálný příkon sestavy za provozu.
10.6.2012 13:31 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V prvni rade, a jak uz bylo zmineno vyse... 350 Wattu?!

Pokud je to 350 W zdroj, tak dejme tomu, doporucuju si to promerit kolik to je v realnem provozu, muj staricky server bere 41 W (a pravda nejede nonstop).

Jinak pokud to ma byt na nepodstatne ucely, tak bych se fakt zamyslel nad tim, zda to vubec ma smysl, a zda to nejak nespojit s tim dedikovanym serverem. A jestli prevazne na zalohovani, zda nezvolit nejakou jinou sluzbu, napr. ted wedos spousti diskove uloziste, na nem si treba vytvorit sifrovany oddil a ten si vesele pripojit, financne to vyjde urcite vyhodneji...
10.6.2012 20:33 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Také si myslím, že běžný 1U server určitě nebude brát trvale 350W, podle toho, co je uvnitře, to bude tak od 30W (Atom, jeden disk) po cca. 200W (středně výkonný moderní procesor, čtyři rychlé disky). Sestavy s vyšším přikonem se dávají do větších krabic (2U a vic), protože na těch necelých čtyř a půl centimertech výšky se dostatečně účinné vzduchové chlazení takového tepelného výkonu dělá docela špatně (a pokud ano, je šíleně hlušné).

Nejepší je odměřit si skutečný výkon wattmetrem, pro danné účely by měl stačit i nějaký ten bazmek za pár stovek ze supermarketu (protože všechny dnešní zdroje mají PCF). Případně všechno doma povypínat, odečíst elektroměr, zapojit jen server, nechat nějakou dobu běžet, znovu odečíst elektroměr a spočítat to přes čas a spotřebovanou energii.

11.6.2012 20:06 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Také si myslím, že běžný 1U server určitě nebude brát trvale 350W, podle toho, co je uvnitře, to bude tak od 30W (Atom, jeden disk) po cca. 200W (středně výkonný moderní procesor, čtyři rychlé disky).
Překvapuje mě, jak nikdo nemůže uvěřit, že to ten stroj fakt může žrát. Měl jsem v ruce 1U server, co žral naměřených 360-400 W (a taky jsem se ho náležitě rychle zase zbavil) -- ta nižší hodnota v idle stavu, ta vyšší při nějakém zatížení.
Kryptoměny a bločenka.
Luk avatar 11.6.2012 23:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Spíš bych to tipoval na neschopnost měřáku to správně změřit.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
12.6.2012 00:23 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Proto taky píšu "běžný server". Když je málo místa, tak nacpou do 1U i podobně žravou potvoru, i když dnes se většinou na podobné věci používají blade servery.
gtz avatar 12.6.2012 20:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
No já jsem viděl v 1U 2xMP Xeon tuším nějaký 5450 včetně 4x SAS disků + FC. Byl tam jeden 450W zdroj k tomu 4 uřvané axiály. A mašina žrala celkem hodně. Tehdy se blade neřešil, protože firma nechtěla investovat do celé infrastruktury. Tehdy se akorát koupil ten server k tomu FC/SATA pole a nějaký malý QLOGIC switch.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
10.6.2012 13:56 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ano.
Bluebear avatar 10.6.2012 14:18 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
My hostujeme u server4u, který používá serverovny Casablanky, a přestože jejich služby jsou kvalitní (vyzdvihl bych 24/7 přístup k serveru v hlídané serverovně), ale bohužel je nemohu nazvat levnými (cca 20 000 Kč ročně za 1U).
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
11.6.2012 06:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
S hostingem u firmy, která si pronajímá prostory od Casablancy, mám extrémně špatné zkušenosti a rozhodně to nikomu nedoporučuji - nebo aspoň nikomu, kdo nechce, aby si ti zločinci (Casablanca) brali jeho hardware jako rukojmí a jeho samotného vydírali, že když přejde k nim, tak se mu to nestane (opakovaná osobní zkušenost).
11.6.2012 10:04 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Hlavně by to v první řadě chtělo nedávat server k hostovací firmě, která neplatí faktury...
11.6.2012 10:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

Pokud je mi známo, tak to s tím neplacením faktur nebylo vůbec tak horké a Casablanca si to hodně přibarvila. Což odpovídá i tomu, jak mi lhali v jiných věcech.

Především je ale naprosto nepřijatelné, aby si Casablanca vyřizovala své spory s kýmkoli tím, že svévolně zabaví majetek třetí strany. Vám by se snad líbilo, kdybyste ráno zaparkoval na hlídaném parkovišti a večer vám ochranka bránila odjet, protože provozovatel parkoviště údajně dluží majiteli pozemku nájem on se rozhodl to řešit tím, že vám zabaví auto?

10.6.2012 15:32 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nestačil by virtuální server nebo úložiště souborů (Amazon S3, Dropbox apod.)?
Bluebear avatar 10.6.2012 15:42 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Od kolegy v práci jsem slyšel, že levný serverhousing lze sehnat v Rusku, ale 1) to asi chce mít nějakým způsobem pronajatý server, 2) asi je to o známostech.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
10.6.2012 16:05 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je o to, že se mi doma válí toto železo, tak když to nejde prodat, tak bych to rád nějak využil.
10.6.2012 16:13 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Jako spolehlivější řešení totiž na hlavní účely používám dedikovaný server, ale tady tento bych rád využil na něco, jako třeba zálohování, nebo kompilace rpm balíčků, kde by nevadil případný výpadek.
10.6.2012 16:32 sasula
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Když to nejde prodat, tak ať na tom alespoň pořádně prodělám! Za blbost se jak vidno neplatí jen jednou...
pavlix avatar 10.6.2012 16:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Taky jsem měl ten dojem, jen mi to bylo zatěžko říci nahlas.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Limoto avatar 10.6.2012 17:29 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

A ty se divíš? Tohle nemá hodnotu snad ani třetinovou, je to šrot...

10.6.2012 17:42 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Před rokem a půl něco jsem za to kamarádovi platil cca 16 000 Kč.
10.6.2012 18:00 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Tím bych se snad už vůbec nechlubil...
10.6.2012 18:26 filbar | skóre: 36 | blog: Denicek_programatora | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Proč?
Limoto avatar 10.6.2012 19:28 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

Co jsem se jenom tak zběžně díval, tak se dnes dá pořídit od Supermicra server v podobné konfiguraci, ovšem s Xeonem E3-1220V2 (několikanásobně výkonnější) kolem 20k. Novej, se zárukou, o dost menší spotřeba (ono by se to jenom na té elektrice do dvou let vrátilo...)

Heron avatar 11.6.2012 21:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Jenže on to pořídil nikoliv dnes, ale před 1.5 rokem. Což by cenově odpovídalo, 16tis. je přijatelná cena.
12.6.2012 20:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
A proto by současná prodejní hodnota měla být zhruba 16 000 - 8 000 = 8 000, nebo méně, vzhledem k tomu, že účetní po odpisech je těch 8k. Navíc v oboru jako jsou informační a komunikační technologie je morální zastarávání snad i znatelně rychlejší než účetní odpisy.

Já si teďka plánoval 4U server s Intel deskou, 2x Xeonem a 32GB paměti (do začátku, rozšířitelné až na 192GB) a i s disky to vyšlo na nějakých 40k. Což vzhledem k tomu, že u většiny současných aplikací je bottlneckem paměť a moje sestava jí má mnohem více než uvedená představuje mnohem lepší investici než uvedený server.
Heron avatar 12.6.2012 20:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Což vzhledem k tomu, že u většiny současných aplikací je bottlneckem paměť a moje sestava jí má mnohem více než uvedená představuje mnohem lepší investici než uvedený server.

Ještě bych dodal, že dneska by byl hřích si pořádnou nálož pamětí nekoupit. Doby, kdy se muselo šetřit každým bajtem jsou dávno pryč a sluší se těm app dopřát alespoň pořádný prostor na cache. Tedy těm, co ji nevyužijí pro své potřeby. Souhlas.

Limoto avatar 10.6.2012 19:29 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing

Kamrád tě má asi opravdu rád :-)

13.6.2012 08:08 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Pokud u toho staryho inzeratu odstranis jednu nulu a trojku nahradis nulou, mozna se dohodneme. Kdyztak se ozvi.
gtz avatar 11.6.2012 20:13 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky se přikláním k názorů, že 350W bude asi spotřeba zdroje - štítková a ne skutečná spotřeba při provozu.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
12.6.2012 14:25 volani.webnode.cz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

attivo.eu nebo wedos by možná stačil.

12.6.2012 19:14 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Pokud vim, tak wedos umisteni cizich serveru nenabizi, jenom pronajima vlastni...
13.6.2012 16:57 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Nenabízí snad ani jeden, ale znáš to: dotyčný narve affil odkazy na všechna možná fóra a on už se na to někdo chytne…
Kryptoměny a bločenka.
12.6.2012 15:20 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spoje.net nabízejí housing za tisícovku plus DPH, ale stejně mi to na zálohování přijde jako overkill, když za 300 bez DPH tam mají 100 GB VPSku.
12.6.2012 20:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za 5k tě toho zbavím a i v Ostravě si to tenhle víkend klidně vyzvednu. :) Kdyžtak dej vědět na +44 (0) 78 2535 6369.
David Watzke avatar 13.6.2012 08:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Za 5k tě toho zbavím
No Marku...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
pavlix avatar 13.6.2012 08:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Tak co, dostane pět tisíc a každý měsíc ušetří za zbytečný housing.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
13.6.2012 09:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Já myslím že David reaguje na "tě toho zbavím" :) Nikoli na cenu :D
pavlix avatar 13.6.2012 20:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledám levný serverhousing
Však já v podstatě taky :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.