Portál AbcLinuxu, 15. května 2025 01:52
hýčkať (67%) vychovávať (67%)Celkem 3 hlasů
Zákazník je vždycky pán a má vždycky pravdu, i když ji nemá.Svatá pravda
Dam si facku - a druhou, treti......a za ten předchozí příspěvek ještě aspoň osm dalších
241339126
uz ted se z toho stal flamewar...
Jak si získávat a hlavně udržet zákazníka, ale na druhou stranu na sobě nenechat štípat dříví a projevit zdravou dávku assertivity.Mně přijde optimální následující postup:
... proto, že bude schopen nechutně pošpinit obraz firmy v médiíchHAHAHA, to jsme se nasmáli ... přestali snad lidi nakupovat v AAA-auto? klesl snad hyper-super-mega-marketům obrat po aférách s prošlejma potravinama? atd. - viz
Obojí a navíc hledat
od te doby co mi volali v nedeli v 21:00extra tarif. pak se uvidi, jestli se to vyplati jim nebo tobe.
... mi i v budoucnu přinese živobití (nebo alespoň jeho část), nemohl jsem ho poslat do p*...le.no tož za takových okolností bych ho tam poslal rovnou ... možná leda tak že by přinesl živobytí
Měly by bejt přísnější zákony na zákazníky.naprostý souhlas ....
Každopádně, co se týká ankety, řekl bych to asi takto: "Zákazníkov je treba." :-)
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.