Portál AbcLinuxu, 5. listopadu 2025 07:54
hýčkať (67%) vychovávať (67%)Celkem 3 hlasů
)

Zákazník je vždycky pán a má vždycky pravdu, i když ji nemá.Svatá pravda
Nějaká výchova je ale stejně potřeba (i když bohužel většinou nezabírá). Všichni to známe - málokdo je schopen popsat svůj problém. Prostě řekne "nefunguje to", a to je všechno. To pak samozřejmě nepomohou ani všichni svatí
Dam si facku - a druhou, treti......a za ten předchozí příspěvek ještě aspoň osm dalších
Takze:
241339126 uz ted se z toho stal flamewar...
Jak si získávat a hlavně udržet zákazníka, ale na druhou stranu na sobě nenechat štípat dříví a projevit zdravou dávku assertivity.Mně přijde optimální následující postup:
... proto, že bude schopen nechutně pošpinit obraz firmy v médiíchHAHAHA, to jsme se nasmáli ... přestali snad lidi nakupovat v AAA-auto? klesl snad hyper-super-mega-marketům obrat po aférách s prošlejma potravinama? atd. - viz
.
Jinak volbu strilet bych taky pridal
.
Obojí a navíc hledat
Tvá představa předpokládá odpovědný přístup lidí, kteří nemyslí na sebe teď, ale na společnost dlouhodobě. Tak to v drtivé většině není a je snadné lidi (zákazníky) přesvědčit, že k pohodě jim stačí nový tarif, řasenka a auto. Proto není dobré, když na těchto lidech společnost "stojí" a tyhle lidi jsem měl na mysli v předchozím komentáři.
Kapitalismus pomůže k efektivnějšímu pohybu peněz jejich růstu, ale víc po něm chtít nemůžeme.
Za skutečným posunem také často nestojí firmy s motivem zisku, ale často lidi, kteří uvažují jinak a myslí si, že programovat pár let zadara Emacs není zas tak špatný nápad
)
od te doby co mi volali v nedeli v 21:00extra tarif. pak se uvidi, jestli se to vyplati jim nebo tobe.
... mi i v budoucnu přinese živobití (nebo alespoň jeho část), nemohl jsem ho poslat do p*...le.no tož za takových okolností bych ho tam poslal rovnou ... možná leda tak že by přinesl živobytí
.....

A nesouhlasím, že podnikatel musí nechat na sobě nechat štípat dříví, aby se uživil
Alespon mé zkušenosti jsou o řád jinde v klidu a pohodě, než když jsem dělal pro firmu....
Měly by bejt přísnější zákony na zákazníky.naprostý souhlas ....
Každopádně, co se týká ankety, řekl bych to asi takto: "Zákazníkov je treba." :-)
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.