Portál AbcLinuxu, 16. prosince 2025 20:52
Před víc jak třiceti lety a naposledy před devatenácti.
Děkan přírodovědecké fakulty je v tom výčtu jediný, u kterého neznám jeho motivaci - může být totiž odbornostně cokoliv. Pak tam máme botanika, ekologa, ekologa, geografa (nechce se jim překreslovat mapy), zoologa. Ti všichni budou z podstaty věci proti, protože taková stavba jim naruší jejich kruhy. Jinak řečeno, vaše argumentace mě prostě o ničem nepřesvědčila.
Můžete uvést názory někoho se specializací na dopravu, ekonomiku, energetiku, logistiku?
Tím samozřejmě nechci říct, že se Labe má teď hned sesplavnit, protože to je jediná šance - neumím to vůbec posoudit. Ale váš výčet expertů je, zdvořile řečeno, pro kočku. Naopak, nutí mě to s projektem souhlasit, protože pokud "argumentace" odpůrce vypadá takto, musím se vymezit proti odpůrcům, jelikož se nerad nacházím v jednom pytli s blbcama.
Zelení by tomu měli přestat bránit.
Kolik to stojí atd. Tedy někdo těm zeleným říká ekoteroristé. Včetně mě.
Prostě tak píši, všichni mě podle toho poznají a já nemám potřebu psát slohové úkoly.
, tak to dopada, kdyz clovek resi vice veci najednou.. jdu si do kotelny sypat popel na hlavu.
http://translate.google.cz/translate?hl=cs&langpair=en|cs&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Boat_lift
Pustil jsem si v noci pořad „Rodina a já”No, já si odpoledne pustil script od Kralyka a v noci sem hledal harddisk

Jen je třeba podotknout, že se jedná o kontejnerovou dopravu, zatímco kamionová doprava je převážně záležitost "jednorázových transportů" a vlaková "stálých nekontejnerových dodávek" (sypké materiály, cisterny, vozidla). Všiměte si třeba vleček u fabrik, všechno je to zarostlý a nepoužívaný, proč? Trh si žádá více menších zakázek a jejich realizaci v nejkratším možném čase. Pokud potřebuju měsíčně 30 palet něčeho, nebudu si pronajímat vagón, ani kontejner, to bych udělal jen kdybych potřeboval roční zásobu. Důvody jsou čistě ekonomický, ekologie s tim nemá nic společnýho...
Já vím, ideální by bylo přesně naplánovat a hromadně navozit, bohužel svět není dokonalý.To už dneska neni snad ani možný, protože by se bylo třeba "domluvit" minimálně mezi dvěma subjekty. Dejme tomu taková Pragovka (+vzduchotechnika Motorlet) s Mitaskou z Hostivaře, jénže... Mitaska dělá gumy a Pragovka převodovky, jediný s čim by tohle klaplo, jsou pohoný látky, maziva a další ropný produkty/odpady. To se ještě nebavíme o dodavatelích, proudu, vody, plynu, médií a dalších, na to navazujících věcech, kde by se daly v rámci "kooperace nákupu služeb" ušetřit neskutečný prachy... WTF?! Je to komunistickej romantismus, nebo kapitalistická globalizace???!!!
a loď Andrea:

řek bych že tohle je jednou zapřaženýTak jak se to zapřahuje, bez couvání?
řek bych že tohle je jednou zapřaženýA co poruchy? Když budu soukromník na smlouvě a vysype se mi jeden s těch návěsů, tak to celý odstavim a zaplatim penále? Ne, vypojim ho, dám do servisu a hol pojedu jen s pěti.
...když se ti zlámalo, dej ho spravit,
nauč se PepoSFI hospodařit...
Ferda mravenec
teda vy ajťáci vidíte jen binárně.LOL!
To nebylo na mně, že ne?!
To jsem já, amigapower
Ještě mě napadlo, jestlipak mají tyhle zřejmě destítky let stará plavidla nějaký katalyzátor na výfuku. Protože čmoudí a smrdí jako čert. A když to jde přímo do vodního zdroje...!
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.