Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 08:47

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
8.3.2007 09:52 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Občas je ten prezenční systém na vysokých školách dost tvrdý. U nás na FELu je to asi takhle - když nechceš, nechoď. Ale jak jednou chybíš tak ti nechají vyžrat do posledního sousta..
8.3.2007 10:05 tommy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Studujem na FIIT STU v Btatislave a raz som bol na cviceni so 39,8 stupnovou horuckou (okrem toho ze v noci som trocha bluznil). U nas je to na niektorych predmetoch tak, ze musim mat 100% ucast v kazdom pripade. Ak ju nemam, mam FX. Takze ak niekto pride na cviko o 5 minut neskor,alebo bol vyhodeny z cvika (niektory cviciaci sa v tom vyzivaju,raz sa stalo ze zostal jeden alebo dvaja ludia na cviku), a nema si ho kedy nahradit kedze uz ziadne dalsie cvika nie su tak uz na dalsie nemusi chodit. Tento rok to nastastie slo k lepsiemu...
8.3.2007 11:59 h.xman | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
100% ucast... to jako ze ani nemoc neomlouva? Je to vubec legalni? Rekl bych, ze ucastnit se cviceni se ctyricitkou horeckou muze byt az zivot ohrozujici. Jestli te k tomuhle skola opravdu nuti - tak na takovou skolu bych se radeji vykaslal - nestoji to za to, a navic - co me asi tak muzou naucit lidi, kteri nemaji ani tolik inteligence aby meli pochopeni pro zdravotni problemy svych zaku?
Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
8.3.2007 14:10 tommy
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
to som este nespomenul ze som odvzdaval zadanie :) z Architektury pocitacov. Kedze vecer som mal problem prejst od kompu do postele,tak som zadanie robil na cviko ked som ho mal odovzdavat. Rychlo som skopiroval kamosove zadanie, prepisal nazvy premmennych, a odprezentoval, este mi o niekolko tyzdnov potom cviciacia vytkla vraj som toho pri prezentovani nevedel :). Fakulta existuje zatial iba 3 roky, a deju sa tam zvlastne veci, napr mame iba 2 terminy skusky (na jednom predmete iba jeden!) pritom zo zakona su povinne 3, ak opakujem predmet a dostanem FX tak letim zo skoly (moj pripad), pricom na inych fakultach tej istej univerzity daju 10k, a opakuju iba rocnik!, zatial co ja som stratil 2 roky :((. Hlavne co tam chyba je asi ludsky pristup k studentom. Bohuzial je to jedina fakulta informatiky na Slovenskku kde nemusim studovat aj elektrotechniku.
pavlix avatar 16.6.2007 17:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Tak tohle já neznám, u nás na matfyzu je povinná účast tak na těláku, povolujou se tři absence bez náhrady, občas čtyři. Jinak musí člověk přijít co já vim třeba do posilky a dostane to taky.

U dalších předmětů se občas výjimečně prezence i někam píše, ale stačí přesvědčit cvičícího o tom, že předmětu bez problémů rozumim... a pak stačí třeba přijít jednou za celej semestr.

Na druhou stranu to neni úplně dobrej nápad, ale volba je na studentovi.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Josef Kufner avatar 9.3.2007 18:33 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Heh? Jsi si jistý, že si to nepleteš s nějakou jinou školou?
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
8.3.2007 10:34 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
<OT>Zvláštní, a jeden by řekl, že když někdo spí dýl, tak se mu naopak vstává lépe. ;-)</OT>
8.3.2007 13:28 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
On ale psal, ze spal dýl v pondělí. Asi je nějaká nepřímá úměrnost mezi délkou spánku jeden den a snadností vstávání druhý den.

Druhá, pravděpodobnější, varianta je, že v autorově dialektu znamená dýl = později. Jak to dělá, když chce opravdu říct dýl, to nevím.

Tomáš Medek avatar 8.3.2007 14:29 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Můj ideální přísun spánku je min 8 hodin. Bylo to myšleno tak, že jsem šel v pondělí spát někdy před půlnocí a vstával v úterý po šesté, navíc jsem měl určitý spáknový deficit z víkendu...
Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
8.3.2007 14:50 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Moje poznámka se týkala toho, že obecně řečeno Čech si pod slovem "dýl" představí "později", kdežto Moravák si představí slovo "déle" (delší dobu). Tipnul bych tedy, že jsi někde z Čech (bez poslechu nemůže určit přesněji).
8.3.2007 14:57 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Kdepak, „dýl” ve smyslu „později” je spíš záležitost Plzeňska. U nás na severu Čech se používá ve smyslu „déle”. Plzenština je vůbec pro mimoplzeňské zajímavá. Výraz „tudlecty tuty” zřejmě jinde neuslyšíte :-)
8.3.2007 15:06 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
A nebo zakladni spolecenska fraze:
Q:Vodkundapapa ty ses?
A:Zez Plzne...
(ze, mibo :-D)
Tomáš Medek avatar 8.3.2007 15:18 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Zez Plzně se používá pouze mimo Plzeň. Ale ze shora tu uslyšíte běžně :-)
Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
9.3.2007 08:55 Karel60
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
ještě bych doplnil:

Q: já sem taky vocazdejší.
8.3.2007 18:02 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Kdepak, „dýl” ve smyslu „později” je spíš záležitost Plzeňska

Zajímavé, proto se to používá třeba i v okolí Pardubic...
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
pavlix avatar 16.6.2007 17:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
U nás (Praha) se to nepoužívá vůbec, tady jsme jak na Moravě :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Václav 9.3.2007 19:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Ještě jsem někde slyšel krásné "nastevření" okna (pootevření)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 16.6.2007 17:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
čech si pod slovem dýl představí delší dobu
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
8.3.2007 21:36 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Ano, na tu druhou variantu jsem narážel. Mně jako Moraváka to děsně tahá za uši. :)
8.3.2007 21:38 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Mě. :/
8.3.2007 11:49 lol
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
z toho plyne jinaci ponauceni:

1] nikdy nikam nespechat, ono se to nepo...

2] telocvik by na VS nemel byt povinny

3] zacatek vyuky pred desatou hodinou je zlocin proti lidskosti

4] fotbal je trapny sport
msk avatar 8.3.2007 12:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Telocvik je na vyske povinny?! Jezisi kriste. My sa toho komunizmu snat nikdy nezbavime.

V 6:30 by ma do skoly nedostal nikdy a nikto. Stacilo mi to 4 roky na strednej, vstavat pred 6-tou aby som o 7-mej bol v skole, niektore dni v tyzdni som sa domov vracal po 18:00, takze 12 hodin v prdeli. Na telocvik som sral, co telocvikara vytacalo do vysokych otacok - strasne sme si rozumeli :o) O vstavani pred desiatou mam podobny nazor, teraz vstavam tak pred osmou a v polospanku sa odterigam do prace, kde sa zobudim az po ranajkach okolo 10:00 :o)

No, proste to vidim tak, ze to, ze som na VS nesiel vobec nebola chyba :)
8.3.2007 12:49 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Samozřejmě, že obecně na VŠ povinný není, ale zrovna na naší fakultě (mé i Tomášově) máš povinnost získat za bakalářské studium minimálně čtyři kredity (TV za semestr dává 2 + možnost dvoukreditových čtyřdenních sportovních kursů). A vůbec mi nepřipadá TV na VŠ jako ježišokristující. Myslím, že jinak by se většina z nás počítačníků k pohybu nepřinutila :-)
eXces avatar 8.3.2007 13:57 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Třeba u nás na fakultě je to jediný způsob, jak pznat nějaké spolužáky a občas se hodí někdo, kdo vám bude psát, kdy se zrovna píše test a tudíž do té školy máte přijít.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
8.3.2007 17:01 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
On ten tělocvik má taky trochu něco do sebe. Člověk s vysokoškolským vzděláním, který nedokáže zachránit topícící se dítě, protože neumí plavat. Neunese svoje vlastní batohy, nebo nevyběhne ani schody - to už není moc vtipné. Ja souhlasím s názorem, že vysokoškolské vzdělání by fyzickou stránku nemělo zanedbávat úplně. Ale možná by dobrovolnost tělocviku nebyla občas na škodu.
8.3.2007 18:15 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Člověk s vysokoškolským vzděláním, který nedokáže zachránit topícící se dítě, protože neumí plavat. Neunese svoje vlastní batohy, nebo nevyběhne ani schody - to už není moc vtipné.
Ve vlastním zájmu přiznej, že to nemáš z vlastní hlavy! :-)
freshmouse avatar 8.3.2007 18:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Tohle můžeš zpívat možná tak s loutnou u táboráku...
msk avatar 9.3.2007 09:46 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Člověk s vysokoškolským vzděláním, který nedokáže zachránit topícící se dítě, protože neumí plavat. Neunese svoje vlastní batohy, nebo nevyběhne ani schody

A ako to spolu suvisi? Mam to chapat tak, ze jedinec s vs vzdelanim je nejaky nadclovek, u ktoreho sa to tak nejak povazuje za samozrejmost? Nechcem tvrdit, ze vs vzdelanie nic neznamena, ale precenovat to nemozme. Stretol som vo svojom zivote niekolko ukrutnych debilov, a to niektori mali aj 2 vysoke skoly ... :o)

Co sa tyka telocviku, pokial je to dobrovolne a parta spoluziakov sa dobrovolne rozhodne zahrat si futbal ( a zaroven tym zabit 2 muchy a ziskat nejake body ), tak to samozrejme chapem. Z blogu som to pochopil tak, ze ten telocvik je povinny.
Václav 9.3.2007 19:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Na FAV je tělocvik povinný. A to minimálně dva semestry (4body), nebo se dá něco nahradit soustředěním, lyžařským výcvikem (2 body)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
xxx avatar 9.3.2007 14:47 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....

Ja si na telocvik nemuzu stezovat. Sice je povinny, ale da se vybrat ze sportu od plavani, pres voleybal az po bowling. Takze si jdu ted proste jednou tydne s kamaradam placnout do balonu. Jak uz nekdo psal. Sport je jedna z mala moznosti kde potkat spoluzaky.

Navic pokud by to cleveka hodne trapilo, tak neni problem zaridit si uvolneni.

Please rise for the Futurama theme song.
8.3.2007 12:44 MartinCFM
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
ad 3] zacatek vyuky pred desatou hodinou je zlocin proti lidskosti

hmm a co teprve konec vyuky v 21:50?
Tomáš Medek avatar 8.3.2007 13:01 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Nejlepší je to oboje zkombinovat :-) Za tmy do školy, za tmy ze školy. Tak jsem to měl minulej semestr. Ráno od 6:30 (ještě byla tma) tělák a jak říkal přednášející v noci (do 17:25, což už byla tma) matalýzu :-).
Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
8.3.2007 13:27 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
az zacnete makat a ne se flakat ve skole tak vam to bude pripadat samozrejmnost :-)
V podstatě nic nevím
8.3.2007 17:54 lol
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
nevim jak ostatni vysokoskolaci, ale ja ted makam ve skole, abych se pak mohl v zamestnani flakat...
8.3.2007 18:45 Karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Aáááááá to bude krutýýýý vystrizliveni.....
Bluebear avatar 8.3.2007 23:13 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
az zacnete makat a ne se flakat ve skole tak vam to bude pripadat samozrejmnost :-)

Ale aspoň za to budou dostávat zaplaceno :-)
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
NbS avatar 8.3.2007 18:39 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ponauceni : mel jsem vzdy uvolneni a ani kdybych ho nemel, tak by me mohl kazdy max polibit (p...prsty) :) zdravi je nejprednejsi, ale to clovek pochopi az casem ...
Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
freshmouse avatar 8.3.2007 19:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já proti tělocvikům nic nemám, naopak, myslím si, že je to prospěšné, ale je tady jedna věc, co mi vadí: tělocvikáři.

(Tělocvikáři věnuji tak dva až tři zápisky ve weblogu, ale to až po maturitě. :-))

Zatím jen tolik, že mistři sportu fanaticky milují svoje tabulky s přehledy výkonů. Půlku tělocviku zabere výklad o tom, jak V. s kolegy přidal jeden bod za vítězství v disciplíně ve školním víceboji (celý víceboj se pohybuje v tisících bodů).

Nebo jak lpějí na nesmyslných pravidlech. Házeli jsme medicimbalem (váhu, vlastně hmotnost, neznám) a mně se zrovna povedl velmi slušný hod, něco kolem osmi a čtvrt metru (jindy mám do osmi metrů, konkrétně jsem letos měl nejvíc asi 790cm), ale PO DOPADU MÍČE jsem odešel "předem". Pokus byl samozřejmě neplatný. Divý pedagog mi ale ani nechtěl říct, kolik jsem hodil -- ani mimo soutěž. Pravidla jsou pravidla (vzpomínám si na první hodinu, jak nám říkal, kterými pravidly ze školního řádu se řídit musíme a kterými naopak nesmíme :-)).

Musím zmínit i to, že tělocvikáři jsou králi sexuálního obtěžování. Když někomu (z chlapců) pomáhá při výmyku držením za zadek, to ještě chápu, ale že se na lyžařském výcviku příliš tiskne ke spolužačkám nebo že praktikantce sahá Kamsi... (Kromě prasáren ještě trůní na první příčce v ponižování studentů. Jestli ho potkám po škole, hned ode mne jednu chytne. :-P)

A poslední bajka je o tom, že idiotem se člověk prostě rodí. "Náš" pedagog si třeba myslí, že OO.o je český výrobek, protože máme na školním webu banner "OO.o hezky česky"... :-P

P.S.: To tisknutí se ke spolužačkám... To chápu. ;-)
Bluebear avatar 8.3.2007 23:08 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Cítím s tebou a vřele souhlasím s několika předřečníky, kteří soudí, že tělocvik na VŠ by rozhodně neměl být povinný. Dokonce bych se odvážil tvrdit, že povinná tělesná výchova (nejen na VŠ) je čítanková, neředěná, laboratorně čistá buzerace (dámy prosím prominou).

Argument, že i vysokoškolák by měl ovládat základní fyzické aktivity, je sice naprosto správný, ale tady jde o zcela jiný problém.

Tady jde o to, že člověk je (měl by být) bytost nadaná rozumem a měl by dělat věci proto, že je považuje za správné. Ne proto, že jsou mu nařízeny. Každá takováto povinná pitomost (pitomá povinnost, chceme-li) je urážkou druhu Homo Sapiens.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
9.3.2007 00:15 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Cítím s tebou a vřele souhlasím s několika předřečníky, kteří soudí, že tělocvik na VŠ by rozhodně neměl být povinný. Dokonce bych se odvážil tvrdit, že povinná tělesná výchova (nejen na VŠ) je čítanková, neředěná, laboratorně čistá buzerace (dámy prosím prominou).
S buzerací si dovolim nesouhlasit. Je potřeba si uvědomit, že sport na týhle úrovni dělá člověk předevšim pro sebe. A ačkoliv se to teď spoustě lidí nezdá, je to potřebný a potvrdí vám to zřejmě každej doktor. Tělo prostě nějakou aktivitu potřebuje a i kdyby si člověk na tělocviku dvakrát za rok něco zlomil, což bejvá pravděpodobně nejčastější vážnější úraz (zejména u kolektivních sportů), je to pořád příjemnější zážitek, než o deset let pozdějc bolesti zad a kloubů (a jejich deformace) v důsledku jejich enormní námahy, která je způsobená ochablym svalstvem. To jsou narozdíl od běžnejch zlomenin těžko léčitelný a často trvalý následky, za který si v drtivý většině případů můžeme sami.
Argument, že i vysokoškolák by měl ovládat základní fyzické aktivity, je sice naprosto správný, ale tady jde o zcela jiný problém.
Základní fyzický aktivity by se pravděpodobně měly učit na základní a střední škole. Neni jich tolik, pravděpodobně půjde o nějakou tu atletiku, trochu gymnastiky a akrobacie, patří tam nějaká ta koordinace pohybů a samozřejmě základy běžnejch kolektivních sportů, předevšim míčovejch her. Učit se to v prváku na VŠ je docela pozdě. Už na střední škole se nedostatky blbě doháněj.
Tady jde o to, že člověk je (měl by být) bytost nadaná rozumem a měl by dělat věci proto, že je považuje za správné. Ne proto, že jsou mu nařízeny. Každá takováto povinná pitomost (pitomá povinnost, chceme-li) je urážkou druhu Homo Sapiens.
To je hezká idea, ale v praxi to nefunguje. Jinak bysme nikdy nepotřebovali žádný řády, nařízení, vyhlášky nebo zákony. Ale zpět ke sportu a tělocviku. Ještě jsem neslyšel, že by se nedal tělocvik nějak "pořešit" ke spokojenosti obou stran (nebo aspoň tak, aby tam člověk nechodil s větším odporem, než do práce). Mě třeba baví florbal a vybral jsem si hodinu, kde po nás profesor nechce žádný světový rekordy ani jiný šílený výkony, prostě jenom hrajem, od začátku do konce, jak kdo umí, může a chce (v rámci pravidel hry). Lidem, který sport nebaví, nezajímá je a na tělocvik choděj "z donucení", doporučuju posilovnu. Většinou se tam dá aspoň poslouchat hudba, takže to rychlejc uteče a člověk nemusí poslouchat jen vrzání strojů.
9.3.2007 08:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
doporučuju posilovnu. Většinou se tam dá aspoň poslouchat hudba, takže to rychlejc uteče a člověk nemusí poslouchat jen vrzání strojů.
On takový pobyt v posilovně taky není nic moc po psychické stránce, pokud člověk vidí, kolik ty vazby kolem uzvednou a on se trápí s osmi kilovou jednoručkou. ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Bluebear avatar 9.3.2007 08:50 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Navíc, pokud do posilovny začne chodit člověk, který nemá zkušenost ani zkušeného trenéra, zhuntuje se hůř, než kdyby se válel na gauči, protože neodhadne zatížení a správné rozložení cvičení. :-(
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
9.3.2007 09:56 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Spíš je problém, že nezná správnou techniku cviků a že se má rovnoměrně zatěžovat všechny svalové partie. To jsou potom zasvěcené hovory o tom, jak nejlépe procvičit biceps (protože prakticky nic jiného nejedou), přitom zrovna biceps je poměrně malý a bezvýznamný sval, z pohledu celkové tělesné síly.

Na druhou stranu, ať hodí kamenem ten, kdo na začátku nedělal především horní polovinu těla :-)
zhuntuje se hůř, než kdyby se válel na gauči
Na druhou stranu, existuje přísloví - Co bolí, to roste :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Bluebear avatar 9.3.2007 08:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
je to pořád příjemnější zážitek, než o deset let pozdějc bolesti zad a kloubů (a jejich deformace) v důsledku jejich enormní námahy, která je způsobená ochablym svalstvem.

Bohužel, smutná pravda je, že ty bolesti zad a kloubů čekají každého (s výjimkou těch, kteří umřou včas, samozřejmě), ať cvičí nebo ne. Degenerace a únava materiálu přijde stejně, při cvičení snad o trochu později, ale protože hlavní roli hrají geny a náhodné faktory prostředí, nedá se to stejně nijak prokázat.

Je to nespravedlivé, ale bohužel vesmír není fér.
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
9.3.2007 09:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Bohužel, smutná pravda je, že ty bolesti zad a kloubů čekají každého
No dobře, ale to není argument proti cvičení, ne? Ostatně vrcholový sport naopak vede k vyššímu opotřebení ...
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
9.3.2007 10:06 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: A z toho plyne ponaučení....
Ale jo, samozřejmě nás to pravděpodobně čeká všechny a samozřejmě jsou jedinci, který k tomu maj předpoklady. Ale nemusíme tim trpět od 30 nebo 40 let věku a to za tu hodinku tejdně myslim stojí.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.