Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 07:06
Sice jsem odvážně odpověděl ano, ale už je to skoro pět let, co jsem naposledy startoval stopětku, takže tak úplně jistý si nejsem…
Co se přechlastání týká, když je nejhůř, je tu ještě klíč na svíčky a hadr. Nepohodlné, leč účinné; a příště si aspoň člověk dá víc pozor…
Lepší je použít horkovzdušnou pistoli nebo fén (v místě bez elektřiny propanbutanový hořák), já tak startuji rolbu na úpravu sjezdovek, když je pod - 20 stupnů C.
Akceleracni pumpicku maji vsechny skodovky s dvoukomorovym karburatorem .... mimojine 105 - 136. Jestli 100 a 110, nevim.
U aut s katalyzatorem se da auto roztlacit v pripade, ze je neco se startovaci soustavou, takze auto chytne na drc (doslova :o) ), pokud starter toci a auto nechyta, nema to smysl.
Diesely se IMHO nedoporucuje roztlacet kvuli tomu, aby u toho nepreskocil rozvodovej remen, ale nejsem si jistej.
Jinak pokud auto dlouho stoji a ma mechanickou palivovou pumpu, je dobry pred startovanim rucne napumpovat...
Možná jo. De o to, jak rychle se to táhne ... ale to může být problém i u benzínu ... jak říkám, už si to přesně nepamatuju :o)
Já kdysi v autoškole zařadil z jedničky na čtyřku. Bylo to "drobet" z kopce, takže mi to prošlo
Pokud v zimě nestartuje diesel, je dobré několikrát opakovat proces žhavení, nebo do sání dostat teplý vzduch.Do náklaďáků se dává topná spirála do hlavy motoru - auto se připojí do elektriky, motor a voda v něm se ohřejí na nějakých 80˚ a pak to startuje o něco líp.
Ten se dá zajistit třeba novinami zapálenými u ústí sání.Jo, vejtřaska, to je stroj, tam se sundal filtr, noviny se nacpaly do sání a zapálily, auto udělalo chlamst a bylo nastartováno
Elektronické vstřikování neboli "stříkačka" je na obsluhu nejjednodušší, protože elektronika udělá vše za nás.Pokud to funguje - když v létě nešlápnu hned po nastartování na plyn, tak motor párkrát zakašle a chcípne.
Pokud to funguje - když v létě nešlápnu hned po nastartování na plyn, tak motor párkrát zakašle a chcípne.
zrejme by to chtelo pripojit na diagnostiku
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.