Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 15:16

Warzone 2100 - linux verze

25.6.2005 12:17 | Přečteno: 2354× | Linux | poslední úprava: 1.9.2005 23:03

Konečně - skvělá realtime strategie před časem uvolněná pod GPL se dočkala linuxového portu. Více o tom píší linuxgames.com a stahovat můžete na:
http://developer.berlios.de/project/showfiles.php?group_id=2909

Při kompilaci jsem narazil na spoustu chyb, stačilo příslušné řádky v kódu zakomentovat a nakonec se vše povedlo (FC4).

Hra vyžaduje akceleraci, a pokud si ji chcete vychutnat ve fullscreenu a vyšším rozlišení spusťte ji s parametry -1024x768 -fullscreen.

Přeji hodně zábavy!


       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

25.6.2005 13:53 Radomír Fojtík | skóre: 33 | blog: jen to zkouším | Tísek
Rozbalit Rozbalit vše Pekne
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U mne probehla kompilace bez problemu - gentoo ebuild z bugzilly (#96249) - pokud by mel nekdo zajem.

Nastaveni rozliseni, fullscreenu a dalsich je mozno take provest editaci ~/.warzone2100/config
jose17 avatar 25.6.2005 17:15 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše min. requirements?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no a jake silne na to musim mat zelezo?
Ja vim, on vi, ty nano!
25.6.2005 17:28 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: min. requirements?
moc silne ne, ta puvodni hra je hodne stara, behala jeste na kartach z rodiny 3dfx a to uz je rada let
25.6.2005 19:24 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: min. requirements?
Stará, ale vypadá silně hratelně... to sem zase něco objevil... dneska asi nepůjdu spát;))
Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
25.6.2005 19:29 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: min. requirements?
jo je moc pekna, hral jsem ted odpoledne jeden scenar, a nezaznamenal jsem zadny problem, rad bych ale docela vyzkousel i hru po siti :-)
25.6.2005 19:39 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: min. requirements?
Jo, to sem taky zkousel, ale nenasel sem (resp. sem byl liny hledat) nejake ip adresy, na ktere by se dalo pripojit...
Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
jose17 avatar 26.6.2005 12:48 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: min. requirements?
hmm, tak mi to z neznamych pricin segfaultuje (sdl parachute deployed). nepomaha ani -software switch. karta: matrox g550.

-- jose
Ja vim, on vi, ty nano!
25.6.2005 23:07 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
Rozbalit Rozbalit vše OpenAL
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sakra, me ./configure hazi ze mi chybi openAL i potom co jsem ho nainstaloval :(
wake avatar 26.6.2005 00:27 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenAL
i dev?
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
26.6.2005 07:40 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenAL
kdyz chces neco kompilovat, je treba devel (vyvoj) balicky, ktere obsahuji hlavickove soubory, takze napr. openal-devel, SDL-devel apod.
26.6.2005 11:19 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenAL
Ja vul :) Devel sem tam nedal... ale stejne mi to nejde, nenadetekuje mi to opengl no tak nic no :(
26.6.2005 11:25 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenAL
a jine hry vyzadujici akceleraci (opengl) funguji?
26.6.2005 12:26 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenAL
Jo to jo, i jsem programoval vlastni pod OpenGL

nenaslo to -lGL a -lopengl32

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.