Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 00:32
Héééééj, já se přimlouvám za ty zápisky o těch letadýlkách. Jak někdo někde psal taky v komentářích.
A návod jak ve Flightgearu odstartovat, letět a přistát s cesnou by nebyl? :-D
Heh, myslim ze tohle auto nikdy neprodas, kdyz "cely svet" vi o vsech jeho problemech
IMHO se takový auto neprodává a když, tak někomu kdo k němu bude mít podobný přístup, a podobné informace jenom ocení.
Ahoj, mně osobně se dokumentovaný postup opravy také nezdá zcela "čistý".
Co jsem viděl jak v TV (Discovery ) tak u kolegů, co si pomáhají také doma drobnými klempířskými a zámečnickými pracemi -> pokud je v daném místě prasklina, karosérie se zavaří "housenkou", housenka se zabrousí do čista a rovna. Pak se odbrousí trochu barva dokola místa poškozená svařováním a nanese základní barva. Posléze kit + broušení + kit + broušení (v cyklu) a navrch příslušný lak.
Pokud je vadné místro prorezivělé, vyřeže se rozbrušovačkou případně nůžkami a vloží se "vyřezaný kus ze zdravé karosérie/náhrada vyrobená z nového plechu" a zavaří bodově a po ustavení nahotovo housenkou. Následuje již výše popsaný lakýrnický postup.
To co nám tu ukazuješ se hodí tak na vagóny či korby starých nákladních aut. Ty bodové svary u přeplátování podle mně nezakituješ nebo kit bude "pracovat " a praskat.
Dosavadní příspěvky byly inspirující, tímto příspěvkem jsi trošku "kazil řemeslo". Hodně ujetých kilometrů...
Tam predávajú diely na Jeepa?
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.