Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 00:14

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
19.9.2015 17:48 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Používám Google Play pro poslech/stahování hudby (k filmům se nemůžu vyjádřit). Funguje to tak, že si měsíčně zaplatíš přibližně Kč 150,-- a můžeš poslouchat hudbu dle libosti (v internetovém prohlížeči či v aplikaci pro Android). Pokud si ji chceš i stáhnout, musíš si připlatit (cena za jednu písničku je kolem 20 Kč, za celé album mezi 90-200 Kč. Já to mám udělaný tak, že mám svůj účet Google sespárován se svoj platební kartou, takže nákup hudby je velmi rychlý a bezproblémový. Stahuje se ve formátu MP3 bez DRM v "nejvyšší možné kvalitě" (vždy bitrate okolo 320 KB/s).

19.9.2015 17:50 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Pronajatou hudbu můžeš poslouchat až na 10ti zařízeních.

19.9.2015 21:54 figliar0 | skóre: 6 | blog: figliarstva | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Vdaka za tip - pozriem sa na to, ci by to vyhovovalo, aj ked podla Tvojho popisu o vyzera slubne - aspon na tu hudbu... co sa filmov tyka, mozno to nakoniec skonci pri tych tipoch o par prispevkov nizsie... ;-)

20.9.2015 07:04 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Nemáš zač.

Václav 19.9.2015 19:07 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Já jsem koukal na google play na filmy a tam to vypadá že stáhnout lze jen na mobilní zařízení a Chrome OS pro offline shlédnutí (pravděpodobně s nějakou formou DRM), jinak jen stream. Jestli se něco změnilo, bylo by to super, ale rozhořčené reakce na fórech celkem mluvily za sebe a nebyly tak staré :/

Ještě by mě zajímalo jak tady funguje nákup na Amazonu. iTunes má pěknou nabídku, ale tam to asi bez proprietárního software moc nejde.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pushkin avatar 23.9.2015 12:21 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Tak to je dost vtipne. Za 200,- Kc uz vetsinou neni problem koupit nekde fyzicky nosic, tj. mit CD v krabicce, s bookletem atd. O pomeru kvality audio CD a MP3 nemluve. Jeste kdyby to tak byl FLAC s artworkem v elektronicke podobe v rozumnem rozliseni, ale takhle bych jim za to vic jak 30,- Kc nedal...
24.9.2015 01:02 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Vtip je v tom, že třeba já jsem dost línej si koupené CD zripovat do wav a pak převést do MP3 (mám na to dokonce napsané skripty, ale není to pro mě "dost rychlé"). A to nemluvím o tom, že mnohá CD už prostě neseženeš! Navíc bitrate 320 KB/s je pro mě dostačující. Osobně nepoznám rozdíl mezi CD kvalitou a 320 KB/s MP3.

Václav 24.9.2015 08:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Proč tak složitě přes wav? Vždyť to každý normální program umí rovnou převádět. A třikrát hurá KDE :) Vrazím audio CD, otevřu ho v dolphinu, otevřu adresář „ogg“ a přetáhnu stopy do cílového adresáře. Převod za mě řeší kio.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
24.9.2015 09:15 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

To bude asi tím, že nepoužívám KDE ;-) Ale i tak mám pravdu v tom, že určitá hudební CD už prostě neseženeš (nekoupíš).

Václav 24.9.2015 09:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jasně, ale i tak nechápu důvod psát si skripty, konzolových i grafických programů je na to víc než dost :) Pro ty které už neseženeš je docela fajn prohrabat bedny v bazarech a antikvariátech. Člověk občas zírá co tam najde.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
24.9.2015 09:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
To je dobré řešení, když člověk chce "něco zajímavého". Pokud chce nějaké konkrétní album, tak moc nefunguje.
Václav 24.9.2015 09:33 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Občas jo, jen to chce trochu trpělivosti :) Jinak je tu pořád e-bay. U věcí co se prostě sehnat nedají jde v některých případech napsat skupině a zeptat se, kámoš takhle sehnal od jednoho interpreta z Plzně alba co už dávno neprodává. (Samozřejmě psát třeba Pink Floyd o gramodesky asi nemá moc význam)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
24.9.2015 10:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Na druhou stranu, u skupin typu Pink Floyd nebývá (kromě ceny) problém ani s klasickými kanály.
kyknos avatar 25.9.2015 13:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ja jsem kdysi davno dostal kompletni tehdejsi diskografii swans primo od jarboe :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.9.2015 09:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Co třeba grip? Můžu si nastavit, do čeho to má kódovat a s jakými parametry a u většiny CD mi i automaticky stáhne metadata a výsledné soubory otaguje. Nejvíc práce mi typicky dá opravit jména a názvy u českých CD, protože na rozdíl od většiny přispěvatelů do freedb trpím utkvělou představou, že v roce 2015 už neexistuje rozumný důvod, proč mít u českých CD metadata cesky.
24.9.2015 09:34 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

grip nevypadá špatně, ale já zůstávám na kombinaci cdparanoia+lame ;-) Už jsem si tak nějak zvyknul a absence ID3 tagů mi nějak moc nevadí. Ty bashovské skripty, které jsem si napsal, mi práci zautomatizují, i když jsou úplně primitivní.

pushkin avatar 24.9.2015 10:27 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ja na to pouzivam CDex - pod WINE beha spolehlive a ma vic voleb nez ripovani pres KIO slaves (umi teba nacitat alba z online databazi, umoznuje si vlozit do ID3 tagu vlastni komentare atd.).
Václav 24.9.2015 11:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jo, to už je otázka přístupu. Já si to pak nechám přechroupat přes tagovač v přehrávači, kde mám i nadefinovanou adresářovou strukturu do které to pak překlopí. Na stranu druhou, i když už mám originál, často si prostě z pohodlnosti stáhnu hotový otagovaný rip (zejména na desktopu, komu se chce ta mechanika po šuplících hledat :D)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
vlastikroot avatar 24.9.2015 19:26 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ten rozdil je dobre slyset na cemkoli, co trochu hraje. Treba oblibeny sluchatka KOSS Porta Pro v pohode ty artefakty prehrajou. Nebo kvalitni 3 pasmove bedny - 2 pasmove maji vetsinou moc pomaly basak, ktery nehraje stredy.
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Dalibor Smolík avatar 30.9.2015 09:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
K3B to zvládá v pohodě ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 30.9.2015 10:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
No, problem je v tom, ze i vetsina CD je shit - ani ne tak kvuli technickym omezenim , i kdyz ty take hraji roli, ale kvuli loudness war
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
2.10.2015 11:46 Vasek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Díky. O tomhle jsem neměl ani páru...

19.9.2015 17:50 whois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
moje oblubene obchody na hudbu a filmy s fair cenami.
- http://www.btscene.com/

- http://kat.cr/

- https://boxopus.com/

- http://bitport.io/

- http://www.torlock.com/

- http://www.rarbg.com
19.9.2015 20:34 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
přihazuji uloz.to, ne všechno je tam kvalitní, ale za kredit můžeš jako premium stahovat filmy, seriály i hudbu až do aleluja
xkucf03 avatar 19.9.2015 21:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Kolik z těch peněz dostane autor díla?

(když už bych někde platil za stahování, tak bych čekal, že většina peněz půjde autorovi)

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
19.9.2015 22:03 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
jebat autorov... zachvilu i tak budu filmy vyrabat samotne pocitace, to iste plati o hudbe... Zvolis si temu filmu, prostredie, nechas si vygenerovat zapletku a vyrenderuje ti 120 minutovy film samotny pocitac za par minut. Masina so 128 jadrami a so stovkami terabajtov ssd pamate a stovkami GB RAM. Proste zanikne klasicka vyroba filmov. Je to otazkou 10 rokov. S hudbou budu mat navyse pocitace o dost menej prace - vymyslia ti presne taku na aku mas naladu za par minut ti ju nageneruju a pocuvas...
19.9.2015 22:11 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Pripomnel jste mi americkou vizi roku 2000 uverejnenou v roce cca 1950. ;-)
19.9.2015 22:22 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
V akom zmysle ?
xkucf03 avatar 19.9.2015 22:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Pokud ti stačí něco na úrovni seriálů TV Nova, tak bych tomu možná i věřil…

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
19.9.2015 22:29 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Mal som na mysli skor filmy v style Ghost in the shell, Final Fantasy ci Animatrix. Su to animaky ci skor generovane filmy, ale pre pocitace nebude problem generovat realne vyzerajuce postavy - clovek si ani nebude uvedomovat ze to niesu realny herci. Detaily budu uchvatne.
20.9.2015 16:27 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Hmm. To ale přece nic nemění na tom že za to někdo bude chtít zaplatit. Kdo napíše renderovací engine pro takový projekt? Kdo napíše ty programy, co budou "psát" scénáře pro ty filmy? Kdo bude psát generátory oněch generátorů? A v neposlední řadě, kdo bude vlastnit ten hardware na kterém se to bude generovat? Snad to nebude za 10 let umět každá kapesní tatranka?

Vidím to o něco temněji. Lidi přestanou mít o umění zájem, protože bude stále snazší jim doručit sekvence pocitů ("low-level" stimulací) rovnou do hlavy (viz právě ten Neuromancer, a nebo třeba mnohem starší a trefnější Brave new world). Kultura se zploští a každý z nás bude mít zároveň pocit, jak jsme intelektuálně vyrostli a jak si všichni rozumíme (což bude důsledek toho zploštění). Další viz Lemův Futurologický kongres.
Bystroushaak avatar 20.9.2015 19:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Třeba u takového Ghost in the shell hraje velkou roli příběh a vykreslení postav. Hezkých anime, ke kterým psal scénář někdo s půlkou mozku existuje přehršel už teď, to žádný software nevytrhne.
20.9.2015 19:32 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ten renderovaci engine a generatory budu opensource, platit za nich nebude treba. Open source sa presadi v Darwinovskom vybere softwaru za par rokov (vid priklad akym sa vybera Windows a Mac OS). Hardware na tieto generovacky bude vlastnit pomaly kazdy. Mozno nie za 10 rokov ako som prognozoval, mozno za 15 ale ved nechajme sa prekvapit.

Cital som Futuristicky kongres, Brand New World aj Neuromancera. Vlastne som zo scifi precital toho kvantum preto si dovolujem taketo predpovede. Vsetko bude zlozitejsie okolo nas a zaroven jednoduchsie. Dnesni tridsiatnici budu mat v sesdesiatke reci o tom ze za ich mladych cias tolko robotov vsade nebolo a ze lietadla a auta este boli riadene ludmi a mali pohon na uhlovodikove produkty (mladi sa im budu smiat).

Ludia naopak ziskaju vacsi zaujem o umenie, ale kazdy o to svoje ktore ho zaujima - ktore si navyse bude moct sam jednoducho tvorit doma. Ostanu samozrejme pesnicky, filmy aj umenie z dnesnych casov, akurat pocuvanie Nebude k tomu potrebne vediet hudobnu teoriu, ci sposob filmovania. Pocitac len bude klast otazky co mame radi a na co mame chut. Kultura sa rozhodne nesplosti. Stimulacie budu na mieru pre kazdeho - iba to sa stane. Vymiznu postupne televizie a radia (nepredstavitelne ze ;-)). Preco ? Lebo ich nebude treba. Su to nastroje reklamy a trend je taky ze ludia od telky radsej sadnu k pocitaci a robia, pozeraju ci pocuvaju len to na co maju chut.

Este par vetami o nahradeni ludi robotmi v priebehu najblizsich 10 - 30 rokov. Tento vyvoj sa nebude dat taktiez zastavit. Budu miliony nezamestnanych. Od profesionalnych vodicov cez uradnikov, ekonomov, pravnikov, manualne povolania vo velkej miere vymiznu. Pocitace a roboty budu v kazdej casti nasho zivota. Budu nas ochranovat, sluzit nam a budu coraz menej rozoznatelni od ludi.
21.9.2015 06:29 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Open-source je takové moderní zaklínadlo, něco jako Cloud-computing, ohání se tím kde kdo. Každý vývojář musí z něčeho jíst. Většinou to platí (přímo či nepřímo) firma, která potřebuje prodat jednoduchý produkt velkému množství lidí. Nebýt firem jako je Facebook, Google či Apple tak F/OSS zdaleka není tak známý a propíraný pojem. A taková reklama a manipulace zákazníkem pomocí médií (a tím rozhodně nemyslím TV či rádio ;-)) v tom hraje čím dál tím důležitější úlohu.

Ke zplošťování kultury bohužel už dochází, stačí se podívat jaké scénáře měly filmy pro dospělé a filmy pro děti v 70. letech 20. století a jaké mají teď. Právě v tom Brave New World bylo hezky vykreslené, kam až to může dojít - "film" bude pokud možno dokonalou simulací reality, ale příběh bude mít jednodušší než dětské leporelo. A všichni budou šťastní a nadšeně si budou o tom při odchodu z kina (nebo po odpojení z krátkého výletu do Matrixu chcete-li) povídat :-) Velmi trefná vize vzhledem k tomu kdy ta kniha vznikla.

Neříkám že neexistuje i spousta jiných, nových žánrů, ale vše se opakuje a vzory se objevují znovu a znovu. Je to logické, naše mozky jsou sice složité ale jejich kořeny jsou stejné, a jediné co je obaluje je právě kultura. Čím víc se standardizuje prostředí (stejná města, stejné vzdělání, stejná kultura), tím "standardnější" začne být i umění. Výjimky budou, to ano. Ale nebude jich víc než dřív.

Ludia naopak ziskaju vacsi zaujem o umenie, ale kazdy o to svoje ktore ho zaujima - ktore si navyse bude moct sam jednoducho tvorit doma

Pochybuju. Copak se zlepšila kvalita hudby po vynálezu magnetofonu, elektrických kytar, krabiček, syntezátorů, samplerů a sekvencerů, které si každý může "prznit" doma? Copak se zlepšila kvalita filmů po tom co si každý může doma stříhat video s "profesionálními" efekty? Neřekl bych. Za to kvantita vzrostla enormně. A půjde to tak dál. A aby si lidi lépe rozuměli, bude to čím dál tím plošší. Nejtriviálnější sdělení mají nejvíc shlédnutí. A aby to nestačilo, tak tomu přispějí i oligopoly vývojářských firem a skupin nabízející jen omezenou sadu nástrojů, a především lenost a zhýčkanost drtivé většiny uživatelů. Malou naději dává představa nějaké umělé inteligence, která bude tvořit umění originálnější a dokonalejší než dřív, třeba vylučováním toho co už bylo vytvořeno (i když tím trochu překrucuju pojem "umění"). O takových nápadech se Stanislaw Lem také rozepsal...

Ohledně prudké automatizace společnosti existuje další zajímavé dílo, a to Mechanické piano od Kurta Vonneguta. Je možné že pokud bude robotizace dost rychlá a nezaměstnanost rychle vzroste, nastane další vlna socialistických režimů, s elitami tvořenými novodobými "inženýry" kteří budou navrhovat nové automaty a s drtivou většinou "plebsu" zásobenou prefabrikovanými produkty. Nevím jestli je to zrovna ideální vyhlídka, ale dokud budou mít lidé sebevědomí a představu že se do "elity" jistě dostanou, tak to budou podporovat...
Václav 21.9.2015 10:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Já nevím… Braky i kvalitní originální filmy se dělaly v sedmdesátých letech stejně jako dnes a to platí pro dětskou i dospělou tvorbu. Naopak, zejména v prvním jmenovaném poslední roky vidím spíš pokrok v kvalitě scénářů a odklonu od „udělejme to stupidní, dětem to bude jedno“.

V hudbě se rozhodně zvětšily možnosti, začít komponovat už nepředstavuje takovou finanční bariéru, je větší šance že výsledek někdo uslyší a i potřebnou teorii je možné se naučit doma. Cožpak to není lepší stav než když se k lidem dostanou jen ti co jsou z nějakého důvodu (kterým často není kvalita) populární? Větší množství umění neznamená větší plochost a standardizaci. Naopak, šanci prorazit mají i neotřelejší nápady.

To samé pak u filmu. Animované i hrané filmy teď dokáže točit nadšená parta amatérů a mohou tak převést na plátno dílo které by dřív nemělo šanci uspět, protože by na něj nikdy nezískali peníze.

To samé počítačové hry, kde majetná studia usnula na vavřínech svých několika AAA dojných krav a jakékoliv riziko bylo nepřípustné. Čest těm několika výjimkám jako Borderlands. Najednou se však, zčásti díky dostupnosti kvalitních enginů, stala možnost převést svůj sen do reálného produktu dostupnou širším masám a indie hry začaly svým množstvím konkurovat titulům velkých společností. Telltale s obrovským úspěchem oživili žánr interaktivního filmu, Notch vytvořil nejúspěšnější kreativní hru všech dob, české Warhorse studios s úspěchem představili díky crowdfundingu dílo se kterým je investoři poslali do háje, protože „historicky věrné RPG bez magie založené nemá šanci na úspěch“ (tolik k té plochosti)

Osobně spíš dnešní dobu vnímám jako dobu která se plochosti snaží uniknout.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Bystroushaak avatar 21.9.2015 10:46 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Vlastne som zo scifi precital toho kvantum preto si dovolujem taketo predpovede.
Protože extrapolace na základě sci-fi fakt funguje. Taky jsi zapomněl na pád meteoritu, rozbití měsíce, mimozemskou invazi a hrdiny, kteří zachrání zemi bravurním pilotováním lodí v hyperprostoru. A teď mě omluv, musím nasadit buřinku, monokl a nasednout do vzducholodi, co mi parkuje u okna kanceláře.
Václav 20.9.2015 19:34 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Scénář k tomu bude muset ještě dlouho psát člověk. Dokud tu nebude reálná AI. Dialogy mezi postavama asi bez programu co projde turingovým testem nevygeneruješ. Virtuální herci, to už tady je dávno, jen se to zdokonaluje.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
19.9.2015 22:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Vyřazuje z tebe nadřazenecký postoj, radši se zkus třeba na Ulici nebo Ordinaci podívat, než začneš kritizovat. Jsi blb.
Josef Kufner avatar 19.9.2015 23:59 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
S hudbou budu mat navyse pocitace o dost menej prace - vymyslia ti presne taku na aku mas naladu za par minut ti ju nageneruju a pocuvas...
To už existuje a není to žádná novinka. Některé přehrávače to umí, jen nevím které. V podstatě to je o generátoru playlistu, který bere v úvahu různé parametry skladeb (tempo, nálada, druhy melodie, žánry, ...) a ty přehrávači můžeš dát zpětnou vazbu, zda se ti to, co zrovna hraje líbí či nikoliv a ono to podle toho upravuje playlist.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
20.9.2015 00:49 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ty pises o generovani playlistov z uz existujucich skladieb podla preferencii uzivatela. Ja vravim o generovani samotnych novych skladieb ....
29.9.2015 23:10 JZD | skóre: 15 | blog: Na_dvorku
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ja vravim o generovani samotnych novych skladieb ....
Tohle je už dnes možné.
Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
20.9.2015 10:53 agadg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ty si skratka nadherny ukaz retardovaneho cobola (pravdepodobne z vychodu). Hanbim sa za to ze takyto ludia chodia po svete. Dufam ze tvoj zamestnavatel ti tiez povie ze jebat tvoju mzdu :-). Sice wait ...pravdepodobne len prekladas tyce v USS Steel.
20.9.2015 19:35 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Si uboziak. Zivym sa programovanim na volnej nohe. Co robis ty ?
xkucf03 avatar 20.9.2015 20:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami

Stejně tak by někdo mohl říct: „jebat na programátory, stejně jejich práci budou za chvíli dělat stroje“ a nezaplatit za tvoji práci.

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
20.9.2015 20:20 NeuromanceR
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Kazdy nech si mina peniaze na to co potrebuje. Potrebuje programy tak nech si ich kupuje, potrebuje umenie tak nech si ho kupuje. Ak ja potrebujem program tak si ho stiahnem, ak potrebujem umenie tiez sa ho najprv snazim stiahnut. Nikoho tym neokradam. Kopirovanie nieje kradez. To ze sa to moze stat aj mojim programom - s tym som zmiereny - dokonca aj s faktom ze ma nahradia pocitace alebo indovia ci stroje. Najdem si inu pracu, alebo zoberiem uspory a prestahujem sa s priatelkou niekde do prirody (snivame o tom do buducna), vybudujeme si nizkoenergeticky az pasivny nenarocny domcek so samogenerovanim elektriny a tepla, zachytavanim vody a odtrhnem sa od zavisleho zivota v meste. Mozno budeme aj stastnejsi.
Dalibor Smolík avatar 22.9.2015 16:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
No potěš koště .. tohle snad nikdo nemůže myslet vážně
instantní umění v pytlíku a pivo v tabletách
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
pavlix avatar 23.9.2015 10:42 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Pokud autor nabídne obsah stejně pohodlným nebo pohodlnějším způsobem, rád připlatím za to, že je to od autora. Takto mi nezbývá než mu doporučit do videa alespoň zakomponovat informace o možnosti dobrovolné platby.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Rezza avatar 23.9.2015 19:18 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Autor právě na to má vydavatele a distributory, protože tohle nechce řešit. Chce dělat hudbu či filmu. Samozřejmě jsou výjimky.
xkucf03 avatar 23.9.2015 20:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
+1
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 24.9.2015 07:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
To na věci vůbec nic nemění.

1) Autor se tak rozhodl více či méně z vlastní vůle, tudíž nevidím důvod, proč by měl toto člověk jakkoli pozitivně zohledňovat.

2) Zatímco pro financování autora mám velmi dobrou motivaci tím, že se mi jeho tvorba líbí a chci jednak aby tvořil dál a jednak se mu nějak odvděčit, pro přímé financování těch dalších, které si autor z různých důvodů vybral a dneska už by si je třeba vybrat nemusel, žádnou takovou motivaci nemám.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Václav 24.9.2015 08:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Bohužel často musel, protože z radosti z vydání prvního cd podepsal co mu dali a teď má s nima smlouvu. Začínající autory pak člověk najde na zadních regálech kde po nich pes neštěkne, šířit to na internetu nemůžou, protože smlouva a když už si to někdo koupí, většina peněz jde distributorovi.

Na stranu druhou, většina menších skupin co jsem poslední dobou viděl si prostě našetřili, nechali CD nahrát a vyrobit v rozumné sérii a prodávají ho na svých koncertech a svém webu. Ten zbytek je na bandcamp a podobných :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 24.9.2015 09:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Bohužel často musel, protože z radosti z vydání prvního cd podepsal co mu dali a teď má s nima smlouvu. Začínající autory pak člověk najde na zadních regálech kde po nich pes neštěkne, šířit to na internetu nemůžou, protože smlouva a když už si to někdo koupí, většina peněz jde distributorovi.

To je právě ono. Možná udělali fatální chybu, se kterou jim neumíme pomoct. Možná jsou tak spokojení. Ani v jednom případě ovšem nemám motivaci ten business financovat, pokud se můžu k dílu legálně nebo alespoň beztrestně dostat, případně se dílu i vyhnout. Franta a názorově příbuzní by asi trvali na té druhé variantě, já asi nejsem tak přísný.
Na stranu druhou, většina menších skupin co jsem poslední dobou viděl si prostě našetřili, nechali CD nahrát a vyrobit v rozumné sérii a prodávají ho na svých koncertech a svém webu. Ten zbytek je na bandcamp a podobných :)
Jako víš co, CD pro mě znamená dvě věci, ozdobu do sbírky, tedy tu kategorii věcí, co se čas od času rozhodnu přetřídit a z většiny vyházet, a další těžce odbouratelný odpad. V tuhle chvíli dávám přednost stažení muziky bez DRM ideálně za dobrovolnou dodatečnou platbu. Samozřejmě nemám problém s nízkou platbou předem, ale za zajíce v pytli nebudu dávat to, co za muziku, která mi udělala radost. Ale to se pořád bavíme v rovině přání, které nikdo nemusí vyslechnout.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Václav 24.9.2015 09:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Kámoš má v tomhle docela dobrý přístup. Než aby podporoval vydavatele, hudbu si prostě stáhne a pak napíše skupině e-mail s přiznáním a dotazem kam má poslat příspěvek na pivo. Osobně jsem to zatím naštěstí řešit nemusel, žádný z interpretů které poslouchám takový problém neměl.

K CD mám jinak podobný přístup, fyzicky chci mít pouze ty které chci mít opravdu na očích ve sbírce :) (a ty které jsou koupené na koncertech s podpisem členů skupiny)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 24.9.2015 09:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Osobně bych si radši pořídil plakát nebo knížku nebo v mém případě třeba i noty, než CD. Mám nějaká ta originální CD a teď je mi líto to vyhodit, přitom už je možná ani nepřehraju a něco jsem dokonce omylem koupil s ochranou proti přehrání. :D
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Rezza avatar 24.9.2015 10:21 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Ale ty financujes autora. Ano, mozna pidi kapela odvedle si muze dovolit prodat svou hudbu pres internet a nejakym zpusobem prijmout penize, ktere se stejne nezdani. Ale zadna vetsi uz si to nemuze dovolit. Proste jen z duvodu, ze to neskaluje. Nebo ty snad svuj SW co pises v praci i prodavas, delas k nemu marketing, vyuctovavas, pises PR atd.? Kdyz bych ti napsal, ze ty penize nechci dat nenazrane firme, ale primo tobe? :D
Václav 24.9.2015 11:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Pro hry Steam, GOG, pro mobilní aplikace appstory. Hudba iTunes, Google Play, Bandcamp… Tradiční distributoři jako Bonton (pokud mi poslední dobou něco neuniklo) moc velké procento výdělků neposkytují a na stranu druhou dost limitují další distribuční kanály restriktivní smlouvou.

Samozřejmě že pro větší subjekt je prakticky nemožné prodávat na vlastních stránkách, ale když se nahrávka nedá sehnat jinak než na předraženém CD ze kterého jde autorovi almužna, mám s tím z principu trochu problém.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Václav 24.9.2015 11:31 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Aha, koukám že jsem to jen blbě pochopil. Tenhle příměr trochu chápu, ale i tak v tom vidím rozdíl. Hudba co poslouchám většinou (s výjimkou pár OST) není tvořena na zakázku pod firmou která hudebníka zaměstnává, ale z vlastní invence autorů. A případy kdy autor sepsal z nadšení smlouvu aniž by ji pořádně četl a nakonec si tím zabil spoustu dalších projektů už jsem viděl. Proto to nerad podporuji.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Rezza avatar 24.9.2015 14:03 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Pro hry Steam, GOG, pro mobilní aplikace appstory. Hudba iTunes, Google Play, Bandcamp… - na tohle jsou samozrejme dneska taky agentury, ktere obehnout za autora vsechny tyhle obchodni aplikace a pouzivaji je i mensi kapely. Protoze zase - je toho tolik, co obehnout...
Václav 24.9.2015 14:12 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Pochopitelně. Popřípadě v rámci PR řeší i správu účtů na různých sociálních sítích. Jde mi o to že je tohle stále pro mě přijatelnější alternativa (skupina si z výdělků platí člověka/firmu co to za ni zařídí). Protože vím že skupina si za peníze z nahrávky platí něčí službu, ne že peníze posílám někomu kdo pak skupině dá pár korun z celého výnosu. Model starých distributorů snad brzy zdechne, flexibilní zjevně moc není.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 24.9.2015 11:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Nevzpomínám si, že bych kdy vytvářel takový typ uzavřeného software, který by se dal sám o sobě považovat za umění, natož jedinečné umělecké dílo, které může pro někoho něco znamenat. Pokud mi chceš poslat peníze, měl bysis asi najít lepší záminku. :)
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
19.9.2015 20:57 David Indra | skóre: 15 | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Anebo Popcorn Time :)
Josef Kufner avatar 19.9.2015 23:53 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Další velmi dobrý je yts.to. Ceny celkem vstřícné, výběr velký.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
⧠ A = 0 avatar 20.9.2015 10:58 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
výběr velký
Cože? Vžyť je to jen samý Hollywood.
Nevolte zmrdy.
20.9.2015 12:03 blb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
https://www.vivala.cz/ - 90% castky jde interpretovi
21.9.2015 14:01 figliar0
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
To je ono! Vyzera to super a aj ceny su super... Problem zostava ten, ze mam rad aj nejaku komercnu hudbu zo zahranicia. Tiez by este mohli popracovat na inych sposoboch platby a bude to fajn. Vdaka.
Bystroushaak avatar 20.9.2015 19:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já používám na hudbu Spotify. V základě je to s reklamama zdarma, když si zaplatíš ~160kč měsíčně, tak je to bez reklam a můžeš si hudbu ukládat na disk (pozor, ne v mp3, jen pro použití offline v té aplikaci).
blog.rfox.eu
xkucf03 avatar 20.9.2015 19:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše DRM
jen pro použití offline v té aplikaci

Má smysl za tohle platit? To už bych si spíš stáhl ty skladby někde zadarmo a peníze poslal autorům (nebo si koupil plakát, tričko, lístek na koncert, CDčko atd.).

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Bystroushaak avatar 20.9.2015 19:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: DRM
Já to používám čistě z lenosti, je to dobré i jako katalog na hledání hudby. Silně mě nebaví stahovat celá alba, poslechnout z toho 3 mp3 a pak to zahodit. Není tam všechno, speciálně psydnb je tam fakt málo, ale obecně je to dobrý katalog.
21.9.2015 09:45 Honz
Rozbalit Rozbalit vše Re: DRM
Silně mě nebaví stahovat celá alba, poslechnout z toho 3 mp3 a pak to zahodit

Zatím jsem se všem těmto "hudebním" službám vyhýbal, nevěřím, že by mi mohly poskytnout to, co potřebuju. Výše zmíněný postoj je přesným opakem mých potřeb, naopak ho považuju za nepřijatelný, povrchní a plochý...
Bystroushaak avatar 21.9.2015 10:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: DRM
Zatím jsem se všem těmto "hudebním" službám vyhýbal, nevěřím, že by mi mohly poskytnout to, co potřebuju.
Co tím vlastně chceš říct? Proč to prostě nezkusíš, než si na to uděláš názor?
Výše zmíněný postoj je přesným opakem mých potřeb, naopak ho považuju za nepřijatelný, povrchní a plochý...
No toto? Urazil jste mou čest pane. Vyzývám vás na duel pistolemi za úsvitu! *pokývne buřinkou*
Rezza avatar 21.9.2015 16:30 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: DRM
Ma smysl za to platit - ja to beru jako sluzbu, ze nemusim resit nejake mp3. 95% CD a MP3 co jsme kdy koupil uz nikdy nenajdu :). Hudbu posloucham jen na mobilu, takze mam aplikaci vsude v kapse. Doma to pres BT/Miracast pripojim do TV stolku, v aute to pres BT pripojim do radia. Ale hlavni tam je, ze ac z 90% posloucham skoro jedno a to same, tak kdyz mam chut, tak zacnu brousit v tom neuveritelnem archivu desitek milionu skladeb a posledni dobou tech 90% jde dolu a objevuji nove kapely, nove styly...

Bohuzel na filmy nic moc neni. Mam doma akorat HBO OD/Go a O2 TV. Jen vyber je omezeny.
21.9.2015 14:04 figliar0
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Skoda tych reklam... a ta cena za mesiac mi pride dost velka, ak nemam moznost to mat v nejakom normalnom formate na disku a musim pouzivat ich aplikaciu. Inac by som do toho mozno siel...
Dvojité Wéčko avatar 20.9.2015 21:09 Dvojité Wéčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Redtube. Filmy sa daju odtial lacno stahovat cez youtube-dl.
Abigail je nestydatá kurva.
21.9.2015 22:55 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Filmtoro.com/cz. Problém je v tom, že je to metavyhledávač a vlastní shlédnutí pak vyžaduje registraci do konkrétní služby, která daný film nabízí, se všemi (ne)výhodami z toho plynoucími.
22.9.2015 13:37 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Filmy mě neberou, ale hudbu kupuju (elektronicky, placky kupuju jinde) treba na hdtracks.com a českou (převážně) na supraphonline.cz. Oba servery nabízejí flacy, na hdtracks.com jsou z vetsi casti i ve vyssi nez CD kvalite.
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
Václav 22.9.2015 14:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ještě bych přidal bandcamp.com – 80-85% jde autorům a dá se tam najít dost zajímavé hudby.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
22.9.2015 14:12 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jasně, pravda, úplně jsem zapomněl, tam nenakupuju tak často. Objevil jsem to, když jsem hledal něco dalšího od Suzanne Rhatigan po demo cédéčku od Imaga :-)
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
22.9.2015 15:39 Prohnutá nudle
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
bandcamp.com , 90% jde autorovi, moznost dila stahnout v ruznych formatech vcetne flac. Casto tam prodavaji i znamejsi intepreti.
kotyz avatar 24.9.2015 12:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jo tam už sem si pár kousků koupil. Chtěl sem ho tady zmínit, ale koukam že sem už druhej na poště...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 24.9.2015 12:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jenom dodám že si tam sám můžeš určit cenu jakou za to zaplatíš (většina alb tam má nastavený nějaký minimum pod který nejde jít, ale bejvají tam i věci zadarmo). Velký plus je že poslouchání (stream) jde normálně zadara, takže než to zaplatíš a stáhneš můžeš si to celý poslechnout. Už mam pár alb ve wishlistu s tim že si je koupim a stáhnu až budu mít nějaký zbytný šušně. Stáhnout to jde za jedny peníze v mp3 i flac, bez drm. To je taky dobře. Trochu mi to připomíná Humble Bundle, možná se tim taky inspirovali...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
pavlix avatar 24.9.2015 13:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Takže si to můžu stáhnout k poslechu zadarmo a stáhnout k uložení za peníze? Zajímalo by mě, jestli můžeš stáhnout i opakovaně, tedy jestli si můžeš zaplatit přístup a hudbu pak vůbec nezálohovat s tím, že si můžeš svoje věci znovu nastahovat.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
kotyz avatar 24.9.2015 13:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Příloha:
Jo, jde to po přihlášení stáhnout znova, nemělo by to bejt omezený na nějakej počet. A koukam že maj i jiný formáty než mp3 a flac, mimo jiný ogg a aac.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Václav 24.9.2015 13:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jsou tam alba co jsou zadarmo, ale dá se jim přispět finanční částkou a alba za peníze, která se dají poslechnout ve formě streamu zadarmo. Jakmile si něco koupíš, můžeš stahovat jak chceš (Přirovnání k HiB je trefné)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 24.9.2015 14:22 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
Jsou tam alba co jsou zadarmo, ale dá se jim přispět finanční částkou a alba za peníze, která se dají poslechnout ve formě streamu zadarmo.
A to, že ten stream stahuju pro živý poslech a ne pro uložení, to je na dobré vůli?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Václav 24.9.2015 14:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Internetový obchod s hudbou a filmami
S tím už předpokládám tak nějak počítají. Stejně jako s tím že ten kdo to koupí to může ve FLAC nahrát na Pirate Bay. Ostatně, kdyby si to někdo chtěl upirátit, upirátí si to tak jako tak. Zaplacením to dostaneš v lepší kvalitě než grabováním streamu a web sází na kvalitu služby místo zbytečných ochran.
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.