Portál AbcLinuxu, 6. května 2025 06:05
Aha, takže celá Praha jezdí zadarmo? To by mě zajímalo jakej kretén tohle napsal...Jízdné není příjmem projektu Opencard (takže s kreténama příště radši šetři pro sebe)
No to je česká klasika. Nikdo za nic nemůže a skoro miliarda v prdeli. Mě by jen zajímalo, kde udělali soudruh Bém se soudruhem Blažkem chybu. s. Bém to háže na s. Blažka, ale ten taky podle svých slov za nic nemůže. Ještě by měli chlapci uspořádat tu olympiádu, když jim to tak dobře jde.
Na základě čeho je toto lamentování? Zahlíd jsem zmínku o plánování turniketů i něco o stávce. Takže miliardy lítaj vzduchem a MHD se má zdražovat.
K otázce/odpovědi: jak pozoruju, nečinnost se nenosí, tedy vývoj musí být, ať k dobrému nebo špatnému. Činnost musí být vykázána. Tak někdo vymyslel opencard. A turnikety. Pak se časem zruší. Zase bude o čem psát i mluvit, co vykazovat.
Co mate proti turniketum? Pry budou stat pouhych 3,5 miliardy a rocne prinesou 0,5 miliardy. V kombinaci s opencard bude moci prazsky Messner kontrolovat, jestli nechodite pozde do prace, nebo nezahybate manzelce. Proste sama pozitiva.
Nevěřim, že je to tak bílé, jak se tvrdí, ohledně ekonomie provozu.
Je to jeste belejsi, nez si myslite. Ty 3,5 miliardy se po 500 milionech rocne vrati za pet let. Evidentne to maji spocitany na halire presne, takze ja jim verim.
Já to taky tak vidim ... nedávno jsem postnul něco, z čeho bych zase moh citovat ...
Stretýdži
Několik vznosných slajdů s mohutnou vizí na léta dopředu. Stretýdži obvykle vydrží šest měsíců, pak velký vizionář nenápadně změní názor, ale na to se nevyplatí upozorňovat. Stretýdži má pro firmu ten přínos, že její vytváření zabaví šéfy, kteří by jinak mohli natropit větší škody.
Prostě sliby se dávaj, aby se neplnily, odpovědné osoby nejsou. A nějak to dopadne.
Ty 3,5 miliardy se po 500 milionech rocne vrati za pet letSakra, takhle bych taky chtěl umět počítat
V onom odkazu je to uvedený ... a abych citoval ... Kvůli úsporám plánuje podnik mimo jiné omezit také veškeré opravy majetku. ... což znamená, že se zvýší chátrání a zaplatit údržbu bude někdo muset stejně, když ne teď, tak pozdějš o dost víc.
No tak turnikety byly kdysi i v Praze. Spis jde o to, nakolik realny je "financni plan" a jestli ted je vhodna doba cpat 3,5 miliardy do turniketu, kdyz DPP pomalu nema na platy a opravy majetku. Stejne mam pocit, ze pan Bem se rozhodl privest DPP k bankrotu a nasledne rozoutsourcovat.
nějak jsme nepostřehl že byly po revoluci zrušené.To jsi nepostřehl správně, byly zrušeny ještě před ní - AFAIK se trasa B otevírala bez nich
Vážně jsem si ani v jednom ze zmiňovaných měst nevšiml že by třeba ve špičce turnikety nějak zdržovaly provozA k tomuhle - vem si třeba stanici metra na Hlavním nádraží - tam se fronty tvoří už teď, kdy lidi jenom prochází a občas si někdo cvakne lístek. Nebo stanice v Dejvicích, když přijede metro zároveň s autobusem, tak se tam lidi motají a těžko vyhýbají už teď. Turnikety na vstupu I VÝSTUPU situaci zákonitě musí zhoršit - jedině by se východ z metra rozšířil, což by znamenalo další složité nebo téměř nerealizovatelné stavební úpravy a tedy další peníze.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.