Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 21:23
Když jsem opět po nějaké době zkompiloval KDevelop z gitu, zjistil jsem, že padá při použít "Find Uses". Jak tedy vypadá hlášení bugu a jeho následná oprava v KDevelopu?
Normálně bych poslal bug report do KDE bugzilly, tentokrát mi ale okénko oznamující informaci o pádu nebylo schopno vrátit backtrace. Rozhodl jsem se tedy zajít na IRC a zeptat se jak na to. Výsledek mě upřímně řečeno velmi překvapil. Posuďte sami:
[čtvrtek 01 července 2010] [11:24:12] <stativ> Is http://pastebin.com/nEgrAJcS enough for a good bug report? [čtvrtek 01 července 2010] [11:24:52] <milian> stativ: no, I'll fix it straight away [čtvrtek 01 července 2010] [11:25:25] <susundberg> :) [čtvrtek 01 července 2010] [11:26:49] <stativ> milian: wow, that would be awesome[čtvrtek 01 července 2010] [11:27:30] <milian> stativ: pushed to 4.0, will get merged into master eventually
Kéž by se takto chovali i vývojáři jiných projektů…
Tiskni
Sdílej:
U komercniho to tak rozhodne nechodi, protoze mezi vyvojarem a zakaznikem je obvykle neprustrelna stena supportu. A stava se, ze se k oprave i velmi zavaznych problemu dostanete v releasu treba az za pul roku.Pokud to bude soft na zakázku tak tomu věřím. Pokud je to ale software, který se víceméně běžně prodává tak souhlasím – je to docela bída. Hlavně právě kvůli zmiňované podpoře, přes kterou se těžko dostává.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.