Portál AbcLinuxu, 24. října 2025 09:47
S přednáškami společnosti Amway mám bohaté zkušenosti, neboť jsem v rámci civilní služby (kde jsem mimo jiné dělal také zvukaře a osvětlovače na koncertním sále) každý pátek musel sedět ve zvukařské-osvětlovačské kabině a poslouchat to "vymývání mozků" ... no comment.
Z té doby mi zůstala averze na telefonáty některých mých známých, které jsem X let neviděl a neslyšel a najednou mi volali, že by se se mnou chtěli strašně vidět a jestli nemám čas tehdy a tehdy v tolik a tolik hodin dojít na určené místo... :-!
Pietro, kdybys raději nekecal. Doporučenou maloobchodní cenu špaget jsi navýšil zhruba 3x a cena pracího prášku (koncentrátu) se pohybuje kolem 900Sk (tříkilový je prášek na barevné prádlo), žádných "niekoľko tisíc". Prášek na bílé prádlo stojí 796Sk (2,25kg) a z tohoto balení koncentrátu pořídíš až 102 dávek. Jestli už jste ve škole probírali násobilku a ty jsi byl zrovna přítomen, jistě si dokážeš spočítat cenu za jedno vyprání. Potom to srovnej s jinými značkami a zjistíš, že jsi vůbec nemusel psát svůj pomlouvačný příspěvkek.
Špagety jsou vyráběny technologií Trafilatura al bronzo a jejich doporučená maloobchodní cena je taktéž srovnatelná s konkurenčními špagetami vyráběnými stejnou technologií. Takže nic předraženého, jak se tu všem snažíš nabulíkovat. Příště si zjisti fakta a nepomlouvej zbytečně něco, co jsi viděl z rychlíku.
Ty špagety i ten prášek stojí samozřejmě daleko méně, než jak se tu Pietro snažil lidem nabulíkovat. Jako nejpravděpodobnější vidím, že Pietrovi někdo nabídl spolupráci, a on si pak vyslechl "zaručeně pravdivé" historky typu jedna paní povídala. Od někoho, kdo nepochopil koncentraci a poměr kvalita/cena se doslechl "zaručenou" informaci, že zboží je předražené, a teď to pouští "tichou poštou" dál. A jak to dopadá, když si lidé hrají na tichou poštu snad všichni víme. 
Jinak na prednasky taky lakal a furt si cet naky knizky typu 'cashflow', 've 30 milionarem' nebo 'kam se podel muj syr' (ten syr sem cet taky a nebylo to zas tak spatny, takovy zamysleni nad potrebou zmeny v zivote).
Přednáška celkem stupidní (nejsem si jistý, jaké je průměrné IQ jejich 'spotřebitelů').Mně stačila kdysi jedna vymývárna od Herbalife. Předvedli scénku, jak vystřiženou z reklamy na Perwoll (nebo jiný prací prášek) a lidi byli úplně u vytržení a tleskali celí rozjásaní. Připadal jsem si jako ve špatném snu mezi hromadou gumídků s vypatlanými mozky.
Proste pyramida, cim vic nahore, tim lip. Tam se ale normalni clovek nedostane. To je tak pro tyhle 
když jsem tam vcházel, tak jsem o dost lidech tam měl celkem slušné mínění... potom během přednášky opadlo.
Ovšem jedna hláška byla doopravdy nejlepší: 'Když přijdete domů, tak stejně řeknete, že tu mluvil nějaký kokot a mluvil o úplným hovně'... Všichni tak pěkně tleskali a smáli se... a já jsem si myslel, že to naprosto vystihnul
Oboji je proste podnikani pro zmrdy, co se nestydi obrat za kazdou cenu druheho.
dneska jsem po snad tydnu zasel podivat jak to tu vypada v blogu a asi poprosim kamarada, ktery pred nejakou tou chvili od amway odesel aby sem neco napsal
(i kdyz znam ten obsah, tak bude lepsi, kdyz to napise primo on) Nerikam, ze kazda MLM firma je stejne jako amway, ale vetsina nebude mit od amway moc daleko
Ahojky všem! Vážení, co jste byli na přednášce a poněkud jste nepochopili kouzlo MLM - bohužel Vám nic nepomůže a holt budete makat na ty svoje šéfy a jejich šéfy a jejich šéfy celej život....Vaše volba, přeji Vám hodně štěstí v zaměstnání, které je ale skutečnou "jistotou". Teď k těm, co pochopili MLM - Vám přeju ještě více štěstí při plnění snů (jistě víte o čem mluvím) a pevné nervy při komunikaci s lidmi, kteří jsou a vždy budou "zaměstnanci" A ještě poznámečku na závěr - MLM není pro každého - přeci jen někdo ten zaměstnanec být musí, aby nám ostatním "blbcům z MLM" mohl např. umýt auto či opravit dům...
Pěkný den všem!
Jako vyrobky maj mnhody dobre, cena +- spi drazsi, ale nekdy jsou lepsi nez prumer. Pracovat tam ? Na to uz je pozde, v letech kdy to tu zacinalo ano, znam par lidi co dost zbohatli, ale ted uz je trh "presyceny"
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.