Portál AbcLinuxu, 4. května 2024 12:51

Loajalita a motivace

3.11.2018 10:40 | Přečteno: 2877× | Práce

Jestli tu práci dělat nechceš, nikdo tě tu násilím nedrží.

Zase po čase novinky z Mekáče (tj. ústavu neboli Blbákova). Ve zkratce - jde to do háje. Lidsky. To, co se tam teď odehrává, tomu bych opravdu dva roky zpět nevěřil, kdyby mi to někdo vyprávěl. Úpadek morálky, úpadek kvality lidí, úpadek kvality produktů,... Ale postupně.

S lidmi je to teď špatné. Vážně. Protože nejsou. A musí se brát všechno co se naskytne, i individua, která by dva roky zpět nedostala ani vstupní dotazník. Platové podmínky podmínky se sice zlepšily (já před téměř 4 lety nastupoval za 65 + 10 Kč na hodinu, dnes je nástupní plat pro plný úvazek snad 110 + 15 + 10 Kč), ale stejně. Kvalita zaměstnanců je příšerná, morálka nulová, motivace záporná. To je ovšem i chyba vedení, že si tam neumí zjednat pořádek a nové lidi vychovat. U nás konkrétně je několik zaměstnanců, kteří jsou pro tým doslova toxičtí, v čele s paní J. a jejími nohsledy H. a L.

Paní J. je ukázkový příklad totálního vyhoření. Však je tam už přes 10 let. Všechno jí je jedno, hledá pořád jak všechno ošidit (hodilo by se jiné slovo, ale vulgarismy nepoužívám), aby to jen vypadalo, že je to dobře, zašívá se, týmová spolupráce nula. A s oblibou se chodí zašívat. A zákazníci jsou jí naprosto ukradení, kdyby mohla, tak jim plivne do obličeje, ať už neotravují. Někdy mi dokonce přijde, že schválně dělá věci špatně (třeba schválně přesolí maso) a pak má dětinskou radost, že to ti zákazníci budou mít hnusné. Nejhorší na tom ale je, že tato osoba je na pozici CT, neboli má zaučovat nové lidi. Jak to vypadá si asi dovedete představit - samozřejmě ty svoje manýry jak všechno šidit učí další. Z mého pohledu - lempl a netáhlo toxický pro tým, na okamžitý vyhazov. Bohužel ve skutečnosti tato osoba je tam z pro mně nepochopitelného důvodu spíš něco jako VIP.

Bohužel není jediná, takových lidí je tam bohužel celkem dost. Jak běžní pracovníci, tak CT, tak dokonce manageři (!!!). Na mnoha zvláště odpoledních směnách vládne doslova anarchie. Vzduchem létají okurky, kostky ledu, permanentně se chodí ven kouřit, neuvěřitelný nepořádek všude, a velí tomu pochopitelně paní J. v kooperaci se shiftmanagerem L. a mistrem H.

Kvalita produktů také upadá. Samozřejmě - protáčelo se vždy, akorát se o tom nesmělo mluvit. Teď? Teď už se ani nepředstírá, že se hraje na kvalitu. Prostě odpad musí být roven nule. V kombinaci s výše uvedeným flákačstvím a lemplovstvím (přece nebudu smažit méně a častěji, když můžu smažit mnoho jednou za hodinu či dvě) jde kvalita pochopitelně do kytek. Nedávno jsem tam jednomu klukovi říkal, když usmažil zásobu nugget, co se neprodá ani za dvě hodiny (správně se smí uchovat jen 20 minut a pak se musí vyhodit), jestli by se mu líbilo, kdyby přišel jako zákazník, zaplatil ne úplně málo peněz a místo čerstvých nugget dostal staré, oschlé a gumové. Odpověď ve smyslu: Mně je to jedno, já si to kupovat nebudu. Nedali byste takovému člověku pár facek?

Moje rada (a žádost) pro vás - pokud půjdete do McD a budete svědky podobných věcí (nebo třeba v prázdné restauraci budete čekat na cheeseburger 5 minut), pište oficiální stížnosti. To je asi to jediné, co s tím může trochu pohnout.

       

Hodnocení: 89 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

3.11.2018 11:38 Taurus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A ty jsi oficiální stížnost napsal, nebo se spoléháš na odvahu jiných? Můžeš to natočit a v případě nezájmu ze strany managementu třeba i anonymně zveřejnit.
paul2no avatar 3.11.2018 12:00 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Řekněme, že jsme spolu s jedním kolegou kterému to také vadí rozjeli jistou konspiraci, a teď se čeká na vhodnou příležitost.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
3.11.2018 12:09 Taurus
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Super.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Chápu, že je McD franšíza, ale není tam nějaký dohled nad reprezentací značky a dodržování určitých mantinelů? Přesolené a seschlé jídlo by snad občasná kontrola měla odhalit, ne? Že po sobě hážou zaměstnanci okurky a chodí kouřit už zase tolik nevadí, to už je spíš váš interní problém.
paul2no avatar 3.11.2018 12:26 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Kontrola je vždy nahlášena dlouho dopředu, takže se udělá potěmkinova vesnice.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
3.11.2018 12:21 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyhoření zaměstnance je chyba managementu.

Btw kvalita u McDonalds? Nikdy mi tam nechutnalo, myslel jsem, že je to asi nějaká osizena česká/evropská verze. Teď jsem objel kus Ameriky. Navštívil jsem desítky fastfoodu. Wendy's, Jack in the Box a mnoho dalších - všechny super, hambace jak u nás někde v nóbl restauraci. McDonald's? Stejný hnus jako u nás. Jen na vaječnou snídani lijou sladký fake javorový sirup (z kukuřice). A i "sausage" je sladký.

Vždy když jim hambáč u McDonalds, mám pocit, že jim housku s nějakým hnusnym Dillingen a maso necítím. Nejlepší je tam cítit okurka. Ty ostatní hambace jsou maso se oblohou v housce.
3.11.2018 12:22 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
fillingem
paul2no avatar 3.11.2018 12:35 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Bohužel doba je špatná, a management raději dělá že to nevidí, protože je na výběr pouze lempl, nebo nikdo.
Ono je to i těch penězích. Nemotivuje to snažit se lépe. V Mekáči máme veličinu jménem produktivita. To je hrubá tržba na osobohodinu. Norma je někde okolo 600 Kč/osh, v soboty a pod. se běžně dělá přes 1000. Když tu teda dělám za dva, kde jsou moje dva platy? Nebo kdyby za takovou směnu (plnění normy na víc jak 150 % by byl jednorázový bonus třeba 300, i kdyby v těch blbých FlexyPassech).
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
3.11.2018 13:32 mln
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Povedal by som že manažment alebo aj celá pobočka je zazmrdovaná.

http://dfens-cz.com/zmrdi-i-zasveceni/
Bystroushaak avatar 3.11.2018 16:22 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Já naprosto nechápu, proč tam vůbec ještě děláš. Jak jsi sám poznamenal, lidi nejsou. To platí skrz všechny vrstvy, mezi programátory a správci serverů to samé. Proč nejdeš dělat něco normálního a zabíjíš život prací námezdního dělníka ve fast foodu? Ještě k tomu v praze? I junioři tu mají nástupáky které jsou Xkrát větší než co kdy budeš mít v mekáči.

Uvědomuješ si, že práce je způsob trávení času, kde vyměňuješ život za peníze? Proč ho vyměňuješ tak neefektivně? Posouvá tě to někam? Co tě vlastně motivuje?

Chápu že do začátku jsi neměl nic lepšího, ale vždyť už jsou to roky.
xsubway avatar 3.11.2018 16:44 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
+ 10^42
paul2no avatar 3.11.2018 16:52 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Já už tam jsem přes dva roky pouze brigádně. Hlavní práci mám na dráze, kde jsem zcela spokojen.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
3.11.2018 17:45 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Dej si facku. Praucjjes pro statem financovanou organizaci a na firmu, ktera ti dava brigadu, akorat drzkujes. Tak tu brigadu proste nedelej? O co ti jde? Na to byt manazerem nemas, tak bud drz hubu a krok, nebo jdi jinam.
Bystroushaak avatar 3.11.2018 18:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Na impresi Odinova meme to bylo docela slabé. 3/10.
4.11.2018 09:23 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Ale to psal pravy odin. To vis, roky pribyvaji, tak nejsem v uplne kondici.
3.11.2018 21:44 M.train | blog: m_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Jseš jak ohraná gramofonová deska jednoho bývalého zdejšího prudiče, kterému se stále víc podobáš. Už ani nevěřím těm tvým zbohatlickým historkám, začíná to vypadat, že si sem jen chodíš dobíjet vyhasínající ego stárnoucího osamělého parazita. Ale informace máš zřejmě dobré, když dokážeš přesně určit, že jeho zaměstnání na dráze je právě u státní firmy. Nedivil bych se, kdyby tvůj soukromý byznys právě parazitoval na státním nebo komunálním sektoru.
4.11.2018 00:03 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
No pokud si matně pamatuji, tak Paul napsal někde jak pucuje trubky ucpaných železničních hajzlů. Tak není divu že si po něm Odin musel plivnout.

A taky není divu, že si to Paul kompenzuje prací u MacKačky. Není to sice nijak prestižní práce, ale pořád je víc ku prospěchu než žlučovitý darmošlap Odin.
4.11.2018 09:32 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
pekna zlucovita kapicovina :-) Ales pozor, at ti vztekem neslezou vlasy a neprasknou lennonky ;-)
Jendа avatar 4.11.2018 00:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Tak teď fakt nevím, jestli je bot Odin , M.train, nebo oba.
4.11.2018 09:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Ver si, cemu chces. Muj zivot je fajn a hreje mne u srdce, ze i moji psi dostavaji lepsi zdravotni peci nez tvoji potomci bezzemku, pokud ovsem se stalo to nestesti a ty jsi poslal svuj genom do dalsi generace. Zadna moje vydelecna aktivita nema se statnim a verejnym sektorem nic spolecneho. Chapu, ze mas obavy o statni davky na rohlik se salamem, ale neboj, ja na tom tvem statu neparazituji.
4.11.2018 11:30 M.train | blog: m_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
jj, stále víc se propadáš do trapnosti a urážení ostatních diskutujících svou sebepýchou. Člověk, který má raději hnusné psy, než lidi, nebo dokonce vlastní děti, by se měl léčit, ale ve tvém věku už je pozdě.
4.11.2018 12:38 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace

Nemáš nič iné na práci ?

Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
Fluttershy, yay! avatar 5.11.2018 10:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Zadna moje vydelecna aktivita nema se statnim a verejnym sektorem nic spolecneho.

BREAKING NEWS: Odin je somálský pirát.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
5.11.2018 11:07 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
hreje mne u srdce, ze i moji psi dostavaji lepsi zdravotni peci nez tvoji potomci
pics or it didn't happen

... ale počítám, že z toho zas nic nebude stejně jako u těch hodinek a u toho auta.
ja na tom tvem statu neparazituji
... a místo toho parazituješ na firmách a lidech v soukromé sféře, v čem je to lepší?
Bystroushaak avatar 3.11.2018 18:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Já už tam jsem přes dva roky pouze brigádně. Hlavní práci mám na dráze, kde jsem zcela spokojen.
Proč tam jsi brigádně, když jsi s prací na dráze zcela spokojen?
paul2no avatar 3.11.2018 18:42 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Řekněme, že pro to mám jisté osobní důvody. Ve zkratce - je to vlastně jediné místo, kde tak nějak přijdu mezi lidi.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
3.11.2018 21:47 M.train | blog: m_train
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Velmi málokdy s ušákem souhlasím, ovšem tady nestranně plně souhlasím. Chápu, že jestli jinde máš práci, zavřenou někde u počítače v kamrlíku, že ti chybí sociální kontakt, ale po dvou letech v McD bych tu komunikaci hledal někde užitečněji - sportovní parta, kulturní, apod.
6.11.2018 19:14 Lobo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Naopak nechapes nic. Z textu jasne vyplyva, ze do Mekace chodi proto, ze tak muze na blizku pani J., ktera je pri svych letech a kilech stale velmi sexy, a na niz mu imponuji prave jeji hrube zpusoby a absolutni nedostatek pracovni moralky, byt je okazale kritizuje, protoze sam je backora.
Alternativni cteni je, ze tam chodi kvuli shiftmanagerovi L., a je rozmrzely z toho, ze ten dava prednost spolecnosti pani J.
Mozna to zni jako od Jaroslava Dietla, ale i v umastenem Mekaci se odehravaji lidska dramata.
14.11.2018 20:41 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Dojdi za klukama do Brmlabu, pokud ti oni neotoci zivot uplne naruby, dojed za nama do Base48 do Brna, tam je to na jistotku. Na tohle se neda divat twl :-D
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
paul2no avatar 15.11.2018 18:43 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Nevím, ale myslím že to by nedopadlo dobře.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
Bystroushaak avatar 15.11.2018 23:32 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Proč?
16.11.2018 12:52 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
My jsme uz v pohode, nas uz vetsina na psychiatrii nekdy byla... :-D Beze srandy... *A ja se ptam proc*. Kdyby v nasich citlivych vedatorskych dusickach system nevybudoval rokama utvrzovanou beznadej, nebylo by bylo te psychiatrie treba :-D Cili, kdyz z toho krysiho kolecka vyskocis driv, rekl bych, ze se mas spis sanci ty psycharne vyhnout, nez ze by bylo pravdepodobnejsi, ze bychom te tam dohnali my :-D
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
Fluttershy, yay! avatar 5.11.2018 10:44 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Mě skoro přesvědčil, abych se k tomu brigádně přihlásil jako filosofické cvičení – nebo abych se připojil k anarchii a sabotoval korporátní neofeudalismus zevnitř.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2018 16:28 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jsem si říkal, že se MC nejak změnil a ono asi jo - přestalo mi tam chutnat

jezdím dost po republice a MC jsem vždycky bral jako jistotu kde dostanu něco co má konstantní chuť (i když ne nejlepší - třeba v burgerkingu mi chutná víc, ale těch zase tolik nepotkávám), kvalitu (taky ne nějak oslnivou, ale aspoň nejakou) a vím co v něm jím - kolikrát jsem se spálil ve vyhlášených hospodách a restauracích bych ani nespočítal

a tak půl roku zpátky se mi začalo stávat, že to co jsem dostal bylo studený, divný, nebo prostě nechutný...
paul2no avatar 3.11.2018 16:55 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Prosti starému systému je rozdíl, že OAT (to je ten stůl, kam padají hotové sendviče a obsluha na výdeji je odtamtud bere) skoro netopí, v porovnání se starou PK. Takže pokud to tam obsluha nechá déle (nebo se to omylem udělá navíc a pak to tam leží), vychladne to.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
3.11.2018 19:14 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Popravde receno, od zavedeni tech objednavacich front uz do McD taky moc nechodim. S ohledem na kvalitu jidla to trva nekrestansky dlouho.

Ja myslim, ze jsme s kapitalismem trochu v pasti. Lide spravne zjistili, ze podnikat se vyplaci, a tak se zalozilo spousta firem. Driv lide pracovali v zemedelstvi a prumyslu, dnes delaji na ruznych ridicich a administrativnich pozicich v tech mnoha mnoha firmach, ktere existuji a navzajem si konkuruji. Kapitalismus nema bezbolestny mechanismus, jak prijit na to, ze je proste firem uz moc. Vysledek je jakasi kolektivni mizerie, ktera by ani nebyla nutna, protoze pri soucasne urovni produktivity prace by drtiva vetsina lidi ani pracovat nemusela. Ale holt cervena kralovna porad nekam specha a tak spechame i my s ni.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
Fluttershy, yay! avatar 5.11.2018 10:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Vždyť se trhy konsolidují. Do toho minulého vlákna jsem třeba házel ty grafy vlastnictví značek v potravinářském průmyslu. To je ten skutečný problém, pokud je centrální vlastník fakticky mocnější než veřejný sektor.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
3.11.2018 19:30 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
to by vysvětlovalo aspoň část těch změn. Další co se mi začalo stávat je, že třeba v bigmacu není rozehřátý sýr a maso je úplně bez chuti - a taky mám pocit, že tam byla omáčka s nějakou výraznější chutí.

co se zatím nezměnilo jsou ty raní věci s vajičkem a slaninou - ty mi chutnají pořád stejně a kafe - to se pořád dá :-)
Dreit avatar 3.11.2018 19:05 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

To bude asi nějakej trend, zdá se mi že u nás ve fabrice to taky upadá (a vysvětlovalo by to tu vlnu odchodů lidí z vedení). Hlavně že jsou všude nástěnky a každej měsíc komise hodnotí úklid.

Nope
3.11.2018 20:50 kozel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To co popisuješ je typická korporace. Nemusíš tam dělat nic, jen je potřeba mít na koho hodit případný neúspěch. Lidi je nezajímají, protože přece lidí je dost a jsou nahraditelní, takže fluktuace jako blázen. Zůstanou tam jen lemplové, tak je za roky ve firmě povýší. A tihle lemplové jsou vzorem pro nové lidi, takže logicky z těch nových tam zůstanou zase jen lemplové. A to samé je vidět na všech úrovních, je úplně jedno jestli člověk, vyrábí hamburgery, manažer nebo programátor. Vsadím se že vedení vyplňuje excelovské tabulky se zelenými puntíky o tom jak všechno jde dobře. A zákazníci chodit budou, i když jim to nechutná, stačí nasypat neuvěřitelné peníze do reklamy a nikdy nebude prázdno.
paul2no avatar 3.11.2018 21:06 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Tak my korporace (už) nejsme, jsme poměrně malá franšíza (3 pobočky). Lidi nejsou nahraditelní, alespoň ne v dnešní době. Pokud by tomu tak bylo, nebyla by vypsaná odměna 3000 Kč pro toho kdo přivede brigádníka co oddělá alespoň 300 hodin, a 5000 pro toho kdo přivede plňáka co zůstane déle jak 3 měsíce.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
Fluttershy, yay! avatar 5.11.2018 10:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
paul2no avatar 5.11.2018 16:24 paul2no | skóre: 16 | blog: Paulovo doupě | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
A zvládne ten stroj také gril po použití seškrábat, umýt vodou a večer finálně vyčistit? Případně ráno nasadit fólie, po tom co je večer před čištěním sundá? Na fritézách to samé. Ono to není jen o tom sbírání mas.
Pravda, láska a elektrická trakce zvítězí nad lží, nenávistí a trakcí motorovou.
5.11.2018 16:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Robotovi je naprosto šumák, jestli na to plivne starý tuberák. Bude si to dál obracet jako by nic, a pak to dá do housky.
5.11.2018 16:42 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Na druhou stranu, na to neplivne, tak jako frustrovaný zaměstnanec ;-)
Fluttershy, yay! avatar 5.11.2018 17:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Bystroushaak avatar 5.11.2018 19:47 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
A zvládne ten stroj také gril po použití seškrábat, umýt vodou a večer finálně vyčistit? Případně ráno nasadit fólie, po tom co je večer před čištěním sundá? Na fritézách to samé. Ono to není jen o tom sbírání mas.
Přímo v tom videu to čistí, okolo 00:45. To mi obecně přijde jako menší problém, než ten zbytek (jasně definovaný tvar a rozměry k uklizení, možnost střídat čistící hlavy a tak..).
6.11.2018 09:31 prqek | blog: prqek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
A zvládne ten stroj také gril po použití seškrábat, umýt vodou a večer finálně vyčistit?
Robota, který obstojně zvládá podobnou činnost mám doma. Jmenuje se myčka na nádobí.
otasomil avatar 4.11.2018 00:06 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdravim
No tak co byste cekal... I komunisti v padesatych letech pochopili ze lidi si musej privest na svet, vychovat a zaclenit do procesu...
A kapitalisti... dovedou jen nadavat ze nejsou lidi, nikdo nechce delat... a ze vsechno je v pr..li.
Nezbyva nez cekat co bude dal... Smutne, ale je to tak.
K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
4.11.2018 08:12 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Remcaví kapitalisti půjdou do prdele a nahradí je noví. Remcavý kapitalista je totiž takový kapitalista, kterému zlenivěl mozek, a který si myslel, že to bude navěky stejné jako když začínal. Zrovna předevčírem byl v bedně takový pěkný agitační animák na tohle téma - Lorax.
4.11.2018 09:35 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
... rekli si dva levicaci a odesli za zpevu internacionaly drzic si ruce tam, kde zacina duha a je tam hezky teploucko.
4.11.2018 10:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Koukám, že na hřbitově zas měli opušťák.
4.11.2018 11:06 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
Na hrbitove? Ale kdeze alesi, me zdravi je prikladne. Citim se lepe nez Friedrich Ludwig Jahn.
4.11.2018 12:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Loajalita a motivace
To je možné. Ten na rozdíl od tebe sem ze své díry neleze.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.