Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 17:39

 

29.6.2007 14:46 | nic | poslední úprava: 4.1.2019 14:11

Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

       

Hodnocení: 70 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

29.6.2007 14:59 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je přeci velice jednoduché, v přírodě(i v té lidské) de halvně o to se co nejvíce rozmnožit a inteligence nehraje roli. Ale i tka platí že lidští samečkové vydělávají prachy a snaží se urvat v systému co nejvyžší post, aby zaujali samičky kterým poté imponují a chtějí se sním pářit za učelem zajištění sebe a svých mláďat. :-) tkaže pánové musíme co nejvíce mrdat ostatní abychom si potom mohli zamrdat s nejepší samičkou. :-)))
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jak s tím souvisí inteligence? Že nehraje roli? Vždyť je to prostředek k dosažení vysokých cílů (a následnému vítězství u samice).

Podle tebe je cílem soulož a následně potomci, ale proč se pak užívá antikoncepce? Přece proto, aby byla soulož a ne potomci!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 15:08 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
...ale proč se pak užívá antikoncepce? Přece proto, aby byla soulož a ne potomci!

Alebo preto, aby potomci prišli v dobe, kedy o nich bude najlepšie postarané, prípadne aby neprišli noví potomkovia, ktorí by ohrozili úspešnú výchovu už existujúceho potomka/potomkov. :)

Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
A což takhle nesouložit?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 15:38 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Pozri, ak ťa to naozaj zaujíma, prečítaj si odbornú literatúru, nájdeš tam odpoveď na väčšinu tvojich otázok. Zároveň zistíš, že mnohé z nich sú jednoducho zle položené.
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Něco jsem už přečetl, ale je to komplikováno tím, že biologové hází cizími slovy kolem sebe a myslí si, jací to nejsou inteligenti, a taky tím, že jednotliví autoři mají často zcela protichůdné názory.

Ostatně soulož utužuje vztahy a tak dále a tak podobně. Jenže já směřuji za užití biologických prostředků k jakémusi pseudotaoisticko-antickému duchovnímu ideálu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 15:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Pseudotaoisticko-antický duchovní ideál v celibátu?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Celibát -- nelíbat. To nic, to je jen vzpomínka na hodinu literatury.

Život v souladu s přírodou, kalokagatia,...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Celibát v souladu s přírodou? :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:22 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Život v souladu s přírodou si představuji jako environmentalismus. A celibát bych předpokládal do momentu, kdy nastoupí na scénu geny.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nastoupí na scénu geny? Co to je?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 20:25 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Orgán, který zamezuje mozku vysílat do éteru nekončící proud dotazů. Labutím se načerno vyoperovává, pak ho potají kupují bohatí Američani pro své manželky.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
29.6.2007 15:53 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Určite odporúčam aspoň Sobecký gen od Dawkinsa, je to veľmi dobre napísaná populárno-náučná kniha, čítal som ju zhruba v tvojom veku (o trochu starší).

S tým pseudotaoisticko-antickým duchovným ideálom neviem zrovna ako to myslíš.

Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ideál -- viz výše.

Sobecký gen jsem možná už četl, ale bude to nějak ten pátek zpátky. Nebo mi jenom ležel na stole? Ježiš, já mám špatnou paměť.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 18:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jenže já směřuji za užití biologických prostředků k jakémusi pseudotaoisticko-antickému duchovnímu ideálu.. Co to je? Šlo by to vysvětlit. Tápu, tápu... Již pseudotaoisticko... co by na to Lao-ć? "Tao, které jde pojmenovat, již není to Tao co trvá" Ale co je pak pseudotao?
Dalibor Smolík avatar 29.6.2007 15:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Takže nejlépe je souložit "na Inda"
Co to znamená? No přece - necháme to na indá ... :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
29.6.2007 15:00 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hm, a holku už máš?
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ne, nemám na to čas... A proto ostatně užívám ty odpovědi, co jsou nahoře.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
freshmouse avatar 29.6.2007 15:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Tak tomu říkám "standardní odpověď číslo dva tisíce pět set deset". :-D
29.6.2007 15:01 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že sa tu zmiešali dve veci - samci si chcú samozrejme užiť, gény zase poslať informáciu ďalej. Treba sa na to pozerať z pohľadu dvoch zložiek - génov a indivíduí, nielen zo strany indivíduí.

Čo sa týka tvojej dilemy, myslím, že ak by samcom išlo iba o to si užiť, tak by napr. neriskovali/neobetovali život pre svojich potomkov atď.

Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Riskování kvůli potomkům není zcela běžná věc. Pokud vím, vyskytuje se pouze u lidí a v tom případě je vynucena společenskými "konvencemi". Jinak v přírodě obecně platí zákon "mládě samo nepřežije, zato dospělý jedinec může mít další mládě".
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 15:15 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odporúčam prečítať nejakých Dawkinsov, Ridleyov, Lorenzov atď. a potom zovšeobecňovať.
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
29.6.2007 15:19 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jinak v přírodě obecně platí zákon "mládě samo nepřežije, zato dospělý jedinec může mít další mládě".

Napríklad v prípade lososov :)

Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:23 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
A co takhle něco nám bližšího? Třeba srnce? Krávy? Ptáčky?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 15:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Riskování kvůli potomkům jen u lidí? Kam na ta biologická moudra chodíš? :(
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:49 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ukaž jiný příklad, rád se poučím. Ale ať se podívám kamkoliv, vidím z ostatních případů jen odlákávání predátora od hnízda u pěvců.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Tak třeba u těch ryb, když jsi s nimi začal. Mnoho ryb se o potomstvo stará, bojuje o něj, brání jej. Často s nasazením života i proti silnějšímu nepříteli. Některé ryby hladoví, jen aby mohly potomstvo přechovávat v bezpečí v tlamě. Ostatně i krmení potomstva je risk, protože co dám potomstvu, chybí mně, a v přírodě nebývá vždy nadbytek.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nebo třeba tučňák císařský, když už jsme na tom serveru věnovaném tučňákům. Tady se bavíme o výživě, zatímco původně byla řeč o obraně. U ryb jsou schopnosti čerstvě vylíhlého jedince zcela odlišné od identické záležitosti u ptáků, plazů (a savců samozřejmě) -- organismů nám bližším. Tudíž si může rybka dovolit risk (ta vajíčka stejně dozrají a stejně se z nich něco vylíhne a třeba i některé mládě přežije). Takhle je to u většiny druhů. Může za to selekce druhů -- ubráníš se/utečeš/zajistíš přežití potomků, jinak vyhyneš.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Cože? Nějak jsme tě nepoichopil. Podstatné je, že tvůj výrok o riskování pouze u lidí je zcela nesmyslný a nemá nic společného s realitou.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
To je jedno, každopádně jsem se "poučil". Riskování jen u lidí možná nesmysl je, ale ení mnoho jiných případů.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Těch případů je velmi mnoho. Doporučuji o zvířatech něco přečíst.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Velmi mnoho? Pár stádních kopytníků, hnízdící zvířectvo, pár ryb,...

Hele, vždyť původně byla řeč o samcích, ne? Takže se nám to zúží. Třeba o bachyni. Navíc byla řeč o riskování. Takže se nám to zase zúží. Stádo pižmoňů shluklé kolem mláďat kvůli vlkům není risk. Zdravý pižmoň je schopen vlka roznést na kopytech. Takže skutečně zůstal člověk, hnízdící zvířectvo (hlavně ptáci) a možná nějaká ta ryba.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Prosím. Přečti si nějaký knížky a nebo se dívej na ty zvířata. To, že o většině zvířat nevíš vůbec nic, neznamená, že neriskují pro své potomstvo. Těch "možná nějakých ryb" jsou tisíce druhů. Naprostá většina zvířat s vyspělou péčí o potomstvo bude pro své potomky riskovat. Mnohdy život. A příklady nalezneš i mezi bezobratlými.

Navíc se na to dívíáš naivním pohledem a za risk zřejmě považuješ jen nějaké adrenalinové akční situace. Ale ono třeba krmení mateřským mlékem či podobným sekretem je také risk. Rodiče to stojí energii, riskují zdraví a život. A toho Dawkinse si skutečně přečti. Umožní ti spoustu věcí pochopit. Ještě bych doporučil Flegrovu Evoluční biologii.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ale ono třeba krmení mateřským mlékem či podobným sekretem je také risk. Rodiče to stojí energii, riskují zdraví a život.

Život je risk. Je celá řada samozřejmých, ale riskantních záležitostí. Ono je riskantní i přejít přes silnici. Já tu hranici chápu jinak než ty. Beru některé záležitosti za samozřejmé, ač riziko je všude. Někdy větší, někdy menší.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ať to bereš jak chceš, mnoho zvířat pro své potomky riskuje více, než typičtí lidé.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 17:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jestli půjdete do lesa, tak na to zapomeňte. Taková samice prasátka divokého s dětičkami. :) Také bych Vám nedoporučoval si jít prohlédnout mladé labuťě. To se na Vás vrhne i tatík a divil byste se, jak je to velkej a silnej pták. :) I kočka domácí s mladými bývá pěkně odvážná. I obyčejná sýkorka na Vás bude nalétávat a útočit. Jen někteří kurovití prchají od hnízda, ale to pořádně nahlas, aby odlákali pozornost. Ta obětavost má své meze, stejně jako u lidí, ale je.

U některých zvířat samci žerou mladé, ale předevší jiných samců -- chrání své geny. Ovšem jindy poslušná a slabá samice, když má mladé, se dokáže samci postavit s takovou razancí, že samec raději prchá.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Taková samice prasátka divokého s dětičkami.

Mluvíme o samcích.

U některých zvířat samci žerou mladé, ale předevší jiných samců -- chrání své geny. Ovšem jindy poslušná a slabá samice, když má mladé, se dokáže samci postavit s takovou razancí, že samec raději prchá.

Přesně to jsem zmiňoval a opakuji, že je řeč o samcích.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Někdy to jhsou samice, někdy samci. A u některých zvířat to ani nemá smysl rozlišovat. Prostě Péče, obrana a risk pro potomstvo je běžný napříč celou říší zvířat, bez ohledu na pohlaví a u nejrůznějších taxonů. Člověk v tomto směru není žádnou výjimkou, jen šedým řadovým druhem.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nejdřív jsem nezdravě zobecňoval já, ale teď se to děje tobě. Já se snažím držet původního tématu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nic se mi nedějě, to je realita.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 17:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Samci podle toho, jestli žijí s "rodinou". Bojují, samci taky. A jak. U turů stádo dělá kruh a samci brání samice a mladé uvnitř. Starý prase taky. Mláďata samice utíká, on bojuje... atd

Častější je boj a to i zoufalý. U samců také. U koček domácích třeba ne, u psovitých ano, záleží na tom, jestli jsou smečka. Člověk je, proto, není li degenerovaný, tak bojuje.

Zvířata, kde na výchovu stačí samice mají samce "free" a ten se na to bodne. Kanibalizmus ve vlastním druhu je zřídkavý. U vlků při změně v čele smečky, třeba.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:38 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
U turů stádo dělá kruh a samci brání samice a mladé uvnitř.

To jsem zmiňoval, ale opět opakuji, že asi hodnotím risk jinak. Mimochodem, už proti tobě běžel nasraný pižmoň? Proti mně jo.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 18:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Rajcenkerecht nám budou vyprávět o nasraných zvířatech! :-) Ale zrovna pižmoň ne. Takže hodnotím za největší srandu rozzuřený bejky. Pár jizev na těle od zvířátek mám. :-)

Vlastně to byla párkrát (pejsci, prasáko) přesně ta situace. Dva samci bránili mladé a ten zvířecí nevěděl, že já těm jeho ubližovat nechci.
29.6.2007 17:40 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Oprava: Mláďata a samice utíkají a samec jim kryje záda. To je normální u všech stádních (v dobrém slova smyslu) zvířat. Samice s mladými je důležitější (a musí vydržet), samec je nahraditelný. Proto jsou samci ochotnější ryskovat i u lidí. To máme z pravěku.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ryskovat? Takové slovo neznám.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 17:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ryskovat? Přeci opatřovati ryskou! Néééé, já Vám tu vaší ideu nechám. Jen že je fakta jsou proti. Ale co jsou fakta, nakonec. :-)
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Klasický problém -- já hovořím o koze a ten druhý o voze.

Jsou různá fakta, je třeba si vybrat.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
29.6.2007 17:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
"Ryskovat" :-) Freude, Freude... na co to zase myslím... :-)
kyknos avatar 29.6.2007 17:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Je i řada zvířat, kde se stará samec a free je samice.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 18:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
To jsou. No vida, v něčem se shodneme. Pokud se potkáme, půjdeme spolu do lesa, nikoliv do kostela (kde jsem pár let nebyl). :-)

Ono je to vždycky zařízené tak, aby prospíval druh. Takže každý samec chce rozdat co nejvíc svých genů, každá samice mít toho nejlepšího samce, co bude mít kvalitní geny. U lidí se do toho pletou další věci, takže jsme naprogramovaní shánět samice, ale rozumem nechceme děti. Měli bychom mít co nejvíc samic, ale zároveň bychom se měli starat mnoho let o potomky a požadavek trvalého svazku má rázem něco do sebe. Zvíře se stará do doby, dokud se dítě není schopné o sebe postarat samo. Pokud na to stačí jeden rodič, tak jeden, pokud víc, tak víc. U zvířat je to většinou krátká doba. U lidí... někdy i třicet let. :-)
kyknos avatar 29.6.2007 18:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
S tím druhe je to v podstatě jen shoda okolností. Ne pravidlo. Je to zařízené, aby prospívaly geny. Ty geny to totiž zařizují. Jejich zájmy se se zájmy jedince či druhu často shodují, ale vždy to tak není. Navíc druh je příliš nejasně definovaná (a v některých případech skoro nesmyslná) entita, takže používat jej v nějaké prvaidle typu "aby vždy prospíval druh" je dost problematické. Druhy jsou lidské škatulky, které se někdy poměrně dobře, někdy velmi špatně, dají napasovat na realitu.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 18:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jsou různé škatulky, do kterých se snažíme napasovati různé entity. Jsou různé reality, která se snažíme napasovati do svých definic.

Geny se starají o geny, druhy o druhy, ale i družky o druhy a naopak. Geny někdy i o degeny... Tahle dišputace mi zvedla náladu! Joj!!!
29.6.2007 20:49 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
s tymto sice viac-menej suhlasim avsak zaujimave je potom toto ;)
freshmouse avatar 29.6.2007 15:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
samci si chcú samozrejme užiť
Já se obávám, že i samice. Alespoň některé. Doufám...
29.6.2007 15:16 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
:)
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
29.6.2007 15:43 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
>>samci si chcú samozrejme užiť
>Já se obávám, že i samice. Alespoň některé. Doufám...

Jo. Povídá se to.

29.6.2007 18:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Šlo by debatovati, na téma samic a samců a vzájemných interakcí dlouho, předlouho, však jak říkají moudří jogíni: "Lepší unce praxe, nežli tuna teorie!" :-)
29.6.2007 20:51 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
urcite ano, je dokazane, ze napriklad delfini sexuju aj pre radost resp. preto, lebo sa im to paci :)
freshmouse avatar 30.6.2007 19:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Opice taky. Tím myslím živočišný druh, ne hodnocení vzhledu...
Fluttershy, yay! avatar 9.7.2007 12:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Živočišný druh opice... :-)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
freshmouse avatar 29.6.2007 15:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Koukám, že je tady pozdní jaro... :-)

Mimochodem:
K tomu dochází například u některých druhů pěvců (nejhezčí, nejuřvanější,...).
... mám to chápat jako nějakou narážku na Ubuntu? :-P
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nikoliv, ale můžeš. Bral jsem to doslova (však stačí na jaře jít do lesa a poslouchat).

Hmmm, pak by se uživatelé Ubuntu dobře množili, že?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
freshmouse avatar 29.6.2007 15:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Hmmm, pak by se uživatelé Ubuntu dobře množili, že?
Ujišťuju tě, že se snaží, co můžou! ))))
freshmouse avatar 29.6.2007 15:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
(Nějak tu chybu #1 musíme začít řešit, ne? ;-))
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:24 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ty taky používáš Ubuntu, že?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
freshmouse avatar 29.6.2007 15:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Samozřejmě! Copak to není poznat podle uřvanosti (navíc to mám v profilu)? :-O
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ohledně uřvanosti viz "http://www.abclinuxu.cz/Profile/14904".

Díval jsem se do profilu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Dalibor Smolík avatar 29.6.2007 15:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
A jéje. Jestli se zjistí, že se uživatelé Ubuntu dobře množí, budou za chvíli servery s instalačkami Ubuntu katastrofálně přetíženy ...
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
vencour avatar 29.6.2007 15:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Více rozvedeno ... " Sexuální poradna Dr. Tatiany pro všechna živá stvoření".

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:11 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Mám ji doma.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
vencour avatar 29.6.2007 15:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?

Nebo jinak ... Ještě ji mam schovanou :-D

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Hmmm?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
vencour avatar 29.6.2007 15:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?

To je z Werichova Divotvorného hrnce, říká to Čochtan, jinak souvislost žádná ... až na to, že to doma občas používáme ... "ještě ji mam chovanou".

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
K Divotvornému hrnci jsem se ještě nedostal.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Dalibor Smolík avatar 29.6.2007 15:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Velká chyba! :-) Super představení
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kyknos avatar 29.6.2007 15:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co je prosím na pohlavním styku živorodek duhových (pavích oček) bezkontaktního???
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 15:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
To si takhle jedna gupka naskočí na druhou a už jedou... :-)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Tak nějak. Zrovna paví oka souloží podobně jako lidi. Funkční ekvivalent penisu strkají do funkčního ekvivalentu vaginy. I když se prvnímu říká gonopodium a druhému urogenitální otvor.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:10 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Obecně u ryb dochází k vypouštění do prostoru, to jen tak na okraj.

Naskočit na sebe naskočí (však je taky doma mám), ale nazývat to souloží? Nevím, nevím.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Co je to "obecně u ryb"? Ryb, které kopulují je spousta. Ryb, které, jak říkáš, "vypouští do prostoru" (velké zjednodušení), také. Ovšem i u té druhé skupiny se jedná velmi často o velmi kontaktní záležitost. Prostě se, lidskou terminologií, mazlí, i když nedochází ke koitu.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Řekl bych (nevím to jistě), že kopulujících ryb je menšina. Ale je to soulož (od slova ležet, samozřejmě)?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Kopulujícich ano, bezkontaktně se pářících ovšem ne.

Ty souložíš jen vleže? Ve vodě se leží blbě.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nesouložím.

Jenom jsem chtěl naznačit, že "pohlavní rozmnožování != soulož". Jde tam o to potěšení (viz samotný článek).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 16:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jistě, pohlavní rozmnožování smetanky lékařské slovem soulož označit nelze. U zvířat je tomu jinak. A že je rybám příjemný, o tom nemám pochyb.

V tvém postu pleteš smysl "života" genů se smyslem života jedince. Jak už ti tu kdosi správně naznačil.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Filda avatar 29.6.2007 16:36 Filda | nejmenší velkoměsto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
ehm, nepijte vodu, ryby se v ní milují
Komix na Hovno
kyknos avatar 29.6.2007 16:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co by na tom bylo demotivujícího nebo snad oplzlého? Užít si života je zcela validní cíl. A z hlediska jedince rozhodně smysluplnější než předávat nějaké geny. O předávání genů se starají geny samotné, jedince si za tím účelem vyrobily. Zůstat ale jejich otrokem a dělat z jejich smyslu existence smysl vlastní je poněkud přízemní.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 16:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Je lepší být "otrokem genů" (zajistit dostatečný počet přežitíschopných potomků), než být otrokem svých vášní.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Lepší je nebýt otrokem vůbec. Ovšem zatímco užít si život příjemně je dobrý způsob, jak s ním naložit, předat geny potomkům je z hlediska jedince zcela nepodstatné. O předávání do dalších generací soutěží geny, ne jedinci. Jedinec je ostatně dán spíše než jednotlivými geny jejich jedinečnou kombinací - kterou do další generace při klasickém pohlavním rozmnožování nepředá.

A když už bych jako inteligentní jedinec hledal smysl svého života v období, kdy už žít nebudu (pro mě oxymorón), zajímalo by mě spíše předávání memů než genů. Rozhodně za smysluplnější považuji vychovat adoptované dítě než splodit biologického potomka, kterého vychová někdoi cizí.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Rozhodně za smysluplnější považuji vychovat adoptované dítě než splodit biologického potomka, kterého vychová někdoi cizí.

Z biologického hlediska to smysluplnější není, z lidského hlediska zase je. Co je lepší? Jak se to vezme.

O předávání do dalších generací soutěží geny, ne jedinci.

Jedinci jsou ale prostředkem této soutěže. Proto v tomto případě neakceptuji antikoncepci (jinak proti ní nejsem, zvláště u znásilnění se hodí), která zabraňuje důsledkům soutěže.

...užít si život příjemně...

Na děvkách, hádkách, soudech, alimentech nevidím nic příjemného. Jen ten hezký pocit trvající krátkou chvíli a pak jen předešlé.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Z biologického hlediska to smysluplnější není, z lidského hlediska zase je. Co je lepší? Jak se to vezme.
Z biologického hlediska je to ovšem právě záležitost genů samotných, nikoliv jedinců. Jedinci jsou nástroje genů, k tomuto účelu stvořené. Jenže jsou i něco víc. A z jejich vlastního pohledu to mnoho biologického smyslu nemá. Jedinec skok do další generace přežít nemůže (mluvíme-li o pohlavním bisexuálním rozmnožování). Gen může přežít milióny generací.
Jedinci jsou ale prostředkem této soutěže. Proto v tomto případě neakceptuji antikoncepci (jinak proti ní nejsem, zvláště u znásilnění se hodí), která zabraňuje důsledkům soutěže.
Redukuješ se na pouhý nástroj v podstatě primitivního ternálního kódu zapsaného v DNA? Já se považuji za něco víc. Viva emergence. jseš proti antikoncepci? To musí mít slečna radost. Oh, wait...
Na děvkách, hádkách, soudech, alimentech nevidím nic příjemného. Jen ten hezký pocit trvající krátkou chvíli a pak jen předešlé.
Děvkách? Inu každý má jiný vkus. Já si vybírám jiné slečny. Alimentům lze velmi účinně předcházet právě tou antikoncepcí.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Z biologického hlediska je to ovšem právě záležitost genů samotných, nikoliv jedinců. Jedinci jsou nástroje genů, k tomuto účelu stvořené. Jenže jsou i něco víc. A z jejich vlastního pohledu to mnoho biologického smyslu nemá.

A co žene člověka k pohlavnímu styku? Právě geny. Pravda, někdy jsou to kamarádi, zvědavost, nebo něco podobného.

jseš proti antikoncepci? To musí mít slečna radost. Oh, wait...

Principiélně proti nejsem, ale je to prostředek, jak redukovat proces rozmnožování na pouhou zábavu.

Děvkách? Inu každý má jiný vkus. Já si vybírám jiné slečny. Alimentům lze velmi účinně předcházet právě tou antikoncepcí.

Vybírej, vybírej. Přeji příjemnou zábavu. Kdesi jsem četl, že samice mají potřebu sbírat geny od více samců a pak si vyberou. Koukám, že jsem to brutálně zjednodušil. Každopádně -- líbí se ti to? Mně by to asi nevadilo, teda do momentu, kdy bych si musel vařit sám.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 17:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
A co žene člověka k pohlavnímu styku? Právě geny. Pravda, někdy jsou to kamarádi, zvědavost, nebo něco podobného.
Geny se o to snaží. ostatně tohle je základní featura jimi stvořeného nástroje. Jenže, zrovna u lidí se jim to trošku vymklo. Memy bývají mnohdy silnější. Pochybuji, že budou významné genetické odlišnosti mezi fanatickými katoliky, kteří považují sex za něco hnusného a vyhýbají se mu, a lidmi co to beroui za opačný konec. To je výchova, vzdělání, geny jsou někde v pozadí.
Principiélně proti nejsem, ale je to prostředek, jak redukovat proces rozmnožování na pouhou zábavu.
Na zábavě je něco špatného? Antikoncepce je prostředek, jak redukovat sex na zábavu, pokud si chceš užít zábavy. Když chceš něco víc, prostě ji nepoužiješ.
Vybírej, vybírej. Přeji příjemnou zábavu. Kdesi jsem četl, že samice mají potřebu sbírat geny od více samců a pak si vyberou. Koukám, že jsem to brutálně zjednodušil. Každopádně -- líbí se ti to? Mně by to asi nevadilo, teda do momentu, kdy bych si musel vařit sám.
No já se na ty geny zase tolik nefixuji, takže nějaký genetický tok za životní tragédii nepovažuji. Krom toho si snažím vybírat ty samice, které nejsou jen hromádkou uhlíkového hardwaru a genetického kódu, ale vykazují řadu pěkných emergentních vlastností.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Fluttershy, yay! avatar 29.6.2007 17:59 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
...nějaký genetický tok za životní tragédii nepovažuji.

Budeš si vařit sám, dobře ti tak.

Když chceš něco víc, prostě ji nepoužiješ.

A chceš? Řada lidí nechce děti. Evropa vymírá. Chceš si užít? Budeš mít děti. A budeš se o ně starat. Tohle potřebujeme.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kyknos avatar 29.6.2007 18:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Budeš si vařit sám, dobře ti tak.
Chodím do restaurace.
A chceš? Řada lidí nechce děti. Evropa vymírá. Chceš si užít? Budeš mít děti. A budeš se o ně starat. Tohle potřebujeme.
Nevymírá. Kdo nechce děti, ať je nemá. Ty bys mu jako zakazoval antikoncepci, nebo co? :)))
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
Luk avatar 29.6.2007 18:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Evropa vymírá, ale lidstvo jako celek právě naopak. Takže v tomto není problém. Problém je to ale samozřejmě kulturní, protože ubývá nositelů určitých specifických kultur. Ledaže by třeba přistěhovalci z Afriky nebo Asie převzali naše kulturní zvyky, ale to není příliš pravděpodobné. Pravděpodobnější je, že některé kultury budou postupně zanikat a jiné naopak sílit. Není to tragédie, ale třeba to někoho přiměje, aby měl víc dětí ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
29.6.2007 18:29 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Principiélně proti nejsem, ale je to prostředek, jak redukovat proces rozmnožování na pouhou zábavu.
Na zábavě je něco špatného? Antikoncepce je prostředek, jak redukovat sex na zábavu, pokud si chceš užít zábavy. Když chceš něco víc, prostě ji nepoužiješ.
ja rozhodne nie som proti anikoncepcii, ale tvoja obhajoba vyznieva v tomto kontexte velmi nestastne :(
kyknos avatar 29.6.2007 19:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Z jakého důvodu? Nějaká pseudomorálka? Bavit se je špatné?
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 19:39 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
kurvit sa je dobre?
kyknos avatar 29.6.2007 19:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Kurvit? Co to je? A kdo o tom mluvil? Sex je fajn.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 19:49 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
redukovat proces rozmnožování na pouhou zábavu
pouha zabava = kurvenie. spominany kontext...
kyknos avatar 29.6.2007 20:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
To máš dost podivný náhled na svět :)

Pokud používáš slovo kurvení jako synonymum zábavy, tak ano, kurvím se rád.

Slovenština je zvláštní jazyk :o)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 20:10 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
nie
kyknos avatar 29.6.2007 20:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Mu
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 20:18 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
> To máš dost podivný náhled na svět :)

nie

> Pokud používáš slovo kurvení jako synonymum zábavy

nie

> Slovenština je zvláštní jazyk :o)

nie. (mozno?)

a ty stale ignorujes kontext.
kyknos avatar 29.6.2007 20:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Žádný kontext neignoruji, prostě s tebou nesouhlasím a navíc si ani nedokážu představit, jaké myšlenkové pochody k tvému názoru vůbec mohou vést.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 20:33 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
ty si asi nedokazal ani pochopit co ti tu hovorim. len sa kurvi. howgh.
kyknos avatar 29.6.2007 20:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
No jo, hovoris cizim jazykem a navíc nesmysly :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 20:51 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Teda podľa mňa kurvenie = sex s mnohými partnermi (povedzme v krátkom časovom rozpätí). Ak ale za kurvenie považuješ aj sex neprevádzaný za účelom plodenia s jedným partnerom, tak to máš divne naštelované.
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
29.6.2007 21:10 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
keby to bolo takto, tak nepisem, ze nie som proti antikoncepcii. sex bez vazneho vztahu (ergo len pre potesenie) je kurvenie. a je mi jedno ci sa jedna o monogamny vztah alebo nie (a to mi pripada, ze bigamia kladie ovela vacsie naroky na "zucastnenych"), ked je to niekde legalne a vsetci su su vedomi co robia, tak je to v poriadku.
29.6.2007 21:12 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
(resp. polygamia, ta je asi rozsirenejsia)
30.6.2007 14:41 Karel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ja se velice rad kurwim :)))
1.7.2007 17:50 Pavel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ja mam nezavazny sex rad, je to parada.... ty jsi velice pravdepodobne skaredy chlap, kteryho zadna pekna zenska nechce (a velice dobre si to uvedomujes), a co nemuzu mit ja, nechci aby meli ostatni vid? Zkus treba se sebou neco delat, chodit do posilovny, behat, najit si par kamaradek mezi holkama, at vis, jak se zenou bavit, ziskat trosku sebevedomi...
1.7.2007 19:03 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
mylis sa. neviem ako definujes "skaredost" (beauty is in the eye of the beholder), ale pokial to mozem posudit, tak skaredy nie som.
a co nemuzu mit ja, nechci aby meli ostatni vid?
dakujem, o kurvy nemam zaujem, uzi si ich. a hoci ja nemam ziaden vazny vztah, ostatnym ho doprajem.

z toho co pises mi vyplyva, ze podla seba sudis druhych a si asi dobry hajzel. mozno by si sa mal miesto tej posilky zamysliet nad svojimi hodnotami. bye.
1.7.2007 20:00 Pavel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Nad jakymi hodnotami konkretne myslis? To, ze se o sebe snazim trosku starat, pac sedim celej den u PC je neco spatnyho? Ze ma dnes spousta mladych kluku (u holek stav mozna jeste horsi) ve 20ti letech pivasa povazujes za neco dobryho? A proc bych mel byt, z toho co jsem napsal hajzl? Rad bych jeste pripomenul, ze skaredost nebo krasu dal nijak nespojuji s dalsimi kvalitami dane osobnosti.
kyknos avatar 2.7.2007 11:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Jako hajzl se tu zatím chováš pouze ty.

Nadáváš lidem do kurev a ještě se nad ně se svými "hodnotami" povyšuješ.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
2.7.2007 11:42 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
ano, samozrejme. su to kratkozraki idioti. taki ludia ako oni radi siria pohlavne choroby a taketo spravanie pomohlo a stale pomaha sireniu HIV. moje dovody nie su len ideologicke ale aj prakticke.

ked toto musim dospelemu cloveku na plnu hubu povedat, mal by sa poriadne nad sebou zamysliet.
kyknos avatar 2.7.2007 11:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Šíření HIV pomáhá tak maximálně katolická církev svým bojem proti prezervativům. Ostatně antikoncepci si tu odmítal i ty, ne? Takže neobviňuj ostatní z toho, co děláš sám :)
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
2.7.2007 11:52 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
> Ostatně antikoncepci si tu odmítal i ty, ne?

ne
2.7.2007 12:01 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
a vobec, aby si sa nenamahal dalej tak ti to objasnim. ked toto tresnes po docitani sa k najposlednejsiemu mojmu prispevku, tak sa nemam o com dalej bavit. hrach na stenu...

a uz prestan s tou rozpravkou o cirkvi. za vsetko moze cirkev. to je ako ked povies, ze za HIV moze M$. neznasam cirkev a bol by som stastny keby vsetky zrusili, ale ty si chory. naozaj cakas, ze HIV siria extremisticki katolici?
kyknos avatar 2.7.2007 13:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
v Africe ano
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
29.6.2007 21:19 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Další flamewar mezi mladými a starými...
Kéž by tak mladí místo mudrování raději přesunuli svůj potenciál do FLOSS programování a staří kéž by využili své znalosti světa a pomohli jim při vzestupu. No, ale jak já znám lidi, chtěl bych moc :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
29.6.2007 22:08 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Ale co nechápu... ani zmínka o poruše osobnosti?
29.6.2007 23:06 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
jeste ten by tu chybel.... ;-] (ale jdu se mrknout na zena.cz ... tam nikdy nezklame ;-])
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
freshmouse avatar 30.6.2007 19:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Já jsem se dokonce vsadil, kdy to tu někdo napíše. :-D
19.9.2007 23:40 BLEK.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Samci touží po sexu...?
Sex neprovozuju, protože trpím poruchou osobnosti. Nejsem pro ženy atraktivní.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.