Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 22:39
SVN nestačí
To mě zajímá, pročpak nestačí?
ten github vypadá ok.Já jsem ti to říkal
00001 00001 00001 00001 00001
cat piskvorky | tr -d '\n' | grep -E '1.{4}1.{4}1.{4}1.{4}1'
{4} v regexpu se meni podle velikosti hraci plochy a hledaneho smeru
struct cell { cell* top; cell* bottom; cell* left; cell* right; cell* sikmo; ... int hrac; }
11111 00000 00001 00001 00001
cat tvuj_vstup | tr -d '\n' | grep -E '1.{0}1.{0}1.{0}1.{0}1'
00011 11100 00000 00000 00000
uvítám věcný připomínky ke kódu
v MainWindow::newGame(), nepomuze to resize( sizeHint()) vic nahore s tim FIXME? Nebo mozna explicitni activate() na layoutu? Nevim, co tohle presne je, ale tyhle druhy problemu se tak obvykle resi.Zkusil jsem dát resize hned za vytvoření boardu a za to ještě layout->activate(), ale nepomohlo to. Je to tam z toho důvodu, že když člověk vytvoří velkej board a potom menší, zůstane mu bez toho velký okno.
Vyřešeno v Gitu... to poslední teda zatím (doufám) funguje jen pro 4x4 boardy, takže jsem ten spinbox zatím schoval.
- jestli jsem neco neprehledl, tak 'QPoint* path;' staci proste 'QPoint path;' a pouzivat to hodnotou. Nemusi se pak resit nejake alokace nebo (jako tady) chybejici delete v destruktoru.
- 'size(-1)' mi prijde jako strasne zavadejici kus kodu
- 'int Board::size() const'
- 'QPair<QRect,Owner>(...)' - 'qMakePair(...)'
- polovina vsech moznych zadani patnactky nema reseni, proto se po generovani bud kontroluje resitelnost, nebo se to rovnou rozhazi systemem, ktery to necha resitelne. Urcite to pujde najit ve Wikipedii nebo Googlem.
qMakePair<QRect,Owner>(..
- zkus vynechat template parametry, tzn. qMakePair(...
, tipuju, že to funguje stejně jako std::make_pair
, tzn. že kompilátor si ty template parametry vydedukuje jednoznačně z parametrů funkce, což je dobré, protože je otrava tam ty parametry psát (a taky myslím, že přesně tak to myslel Luboš Luňák)
vim ~/.emacs
new
na vytváření objektů?
Pěkné piškvorky! Jěště bych k nim udělal CMakeLists.txt Nedávno jsem dostal přibližně stejný nápad (naučit se Qt a napsat v něm piškvorky). Dokonce jsem kvůli nim vytvořil projekt na SourceForge -- http://ttt-game.sf.net/
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.