Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 09:17


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
10.9.2011 16:54 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
môžem sa spýtať, načo je dobré konvertovať hudbu z časopisového CD na 320 kbit/s?
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
Migi avatar 10.9.2011 17:31 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
a prečo nie?
11.9.2011 15:00 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
pretože CD v časopisoch sú často robené práve zo stratového formátu a netrúfal by som si povedať, že v kvalite presahujúcej 256 kbit MP3.
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
11.9.2011 00:09 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Použijte radši nejvyšší kvalitu VBR (-v 0 jestli si vzpomínám). Ve špičkách to těch 320kbps dostane a výsledek bude tentýž jako 320 CBR.
kotyz avatar 11.9.2011 19:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
No vidíš a mě je i to málo a dělam si z toho FLACy :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
pavlix avatar 11.9.2011 22:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Ty taky s oblibou vyrábím, protože to jde výhledově konvertovat beze ztráty do čehokoli.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
kotyz avatar 12.9.2011 12:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Právě, já si je dělam z originálek aby se mi pak neošoupávali v mechanice (ale jenom z těch kterejch si cenim, kdybych měl převést všechny tak by to bylo moc práce a ani by se mi to sem nevešlo, leda bych smazal seriály nebo si koupil tak 4 TB NAS aby se to tam všechno vešlo a zbylo ještě nějaký volný místo aspoň na dva roky hromadění obsahu) :-D Pak by se ještě hodil nějakej přenosnej přehrávač co to umí přehrát, je dost otrava to všechno převádět na mp3 aby to ten křáp přehrál. To byl jeden z těch míň podstatnejch důvodů proč sem ho přestal používat a posloucham muziku jenom doma. Ty podstatnější byly malá kapacita, mizerná výdrž na baterku (nevyměnitelnou), mizerný ovládání a mizerný přehrávání a že to někdy nefungovalo vůbec. Stejská se mi po těch starejch přehrávačích co byly jako tlustý flashdisky na jednu AAA baterku s dvouřádkovym černobílym displejem a uměli toho málo ale uměli to pořádně. A měli mass storage a nepotřebovali žádnej extra kabel na nabíjení a nahrávání. Zajímalo by mě jestli to ještě někde prodávají, tak aspoň s 8 GB kapacitou a za cenu tak do 8 stovek. Nebo to už sou všude jen ty "empéčtyřky" s barevnym displejem a videem na který se stejně nedá koukat?
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 12.9.2011 12:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Jo a musí umět přehrávat po složkách, ne jen podle tagů a ty písničky musí jít za sebou a né že dá napřed 4. pak 1. pak 6. a tak dál (a to je přitom vypnutý náhodný přehrávání, tak nevim proč mi to furt dělal) nebo aspoň umět playlisty kterýma by se tohle debilní chování dalo obejít ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
12.9.2011 17:17 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Jo a musí umět přehrávat po složkách, ne jen podle tagů a ty písničky musí jít za sebou a né že dá napřed 4. pak 1. pak 6. a tak dál (a to je přitom vypnutý náhodný přehrávání, tak nevim proč mi to furt dělal) nebo aspoň umět playlisty kterýma by se tohle debilní chování dalo obejít ...
a fatsort znáš?
kotyz avatar 12.9.2011 23:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Teď už jo. To by jeden problém vyřešilo (zkoušel sem ho řešit tim, že sem soubory nahrával po jednom, ale to bylo zdlouhavý a pěkná otrava). Zatim sem našel asi dva přehrávače který by měli umět mass storage a adresáře, jeden z nich byl nějakej iRiver. No moc toho na výběr neni :-(
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Dalibor Smolík avatar 14.9.2011 16:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Taky si to myslím. Dneska není problém s úložným prostorem, tak proč to mršit nějakou mp3 ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kotyz avatar 14.9.2011 20:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
U mě problém s úložnym prostorem je (asi to bude chtít třetí disk), kvůli filmům a seriálům neni místo pro to ostatní a mezi mp3 a flac při poslechu stejně nepoznam rozdíl. Ale i přesto si to radši uložim do FLACu, protože můžu ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Dalibor Smolík avatar 15.9.2011 09:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Už si dělám kompletní sbírky klasických rockových kapel, vše ve FLACu. Co bych za tenhle poklad v mládí dal :-))). Až budu v penzi, budu po nocích poslouchat.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
10.9.2011 17:07 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mě se před dovolenou - natažení písniček pro děti do noťasu osvědčil grip - jedinej fungoval hned, fungoval jak měl a bez keců
Marián Kyral avatar 10.9.2011 17:15 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Tak tak. Dříve jsem používal grip, teď mi stačí K3B.

Jinak s přehráváním CD pod linuxem jsem už taky narazil. Po dlouhé době (mezitím proběhlo několik verzí KDE) jsem si chtěl přehrát CD a nakonec to dopadlo tak, že jsem si jej raději ripnul a poslechl z ogg.
10.9.2011 17:27 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
dík, vědět, že K3B umí ripovat audiocd, tak si ušetřím nervy a trochu času - kromě gripu mi nic jiného nefungovalo :-/
Marián Kyral avatar 10.9.2011 20:03 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Ony AudioCD jsou celkem v pohodě. Mnohem více času jsem strávil ripováním DVD. Máme plno pohádek na DVD z novin a přece jen manipulace s mnoha DVD není zrovna pohodlná. Takže co šlo, to jsem nahrál do PC. Bohužel, každé DVD je dělané jinak a některá jsou dělaná tak strašně, že si s nimi memcoder a ani specializované programy neporadí. Jediný funkční přehrávač, který přehraje vše, je Ogle. Ale ten neumí ripovat. Takže jediná možnost byla stáhnout celý iso obraz :-(
10.9.2011 21:19 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
to jsem udělal taky - stáhnul jsem to na disk - pokud to šlo, tak jsem v k9copy vyházel reklamy a varování a otvírám soubory .iso pomocí VLC - má to výhodu - děcka jsou zvyklá na to, že stejně se jim spouští jejich dvd i v normálním přehrávači pod televizí

a pro mě je to taky v podstatě lepší, protože nemusím řešit mraky různých krátkých filmečků a ručně procházet X pohádek a přejmenovávat je podle obalu na dvd - děti to stejně znaj nejlépe podle jména toho konkrétního dvd a vědí líp než já co na kterém je

a další - když jedu na dovolenou, tak jim je nahraju přes ftp na netbooka a mám svatej pokoj - nehrozí mi žádná diskotéka v batohu a umatlaná dvd od přesnídávky :-
11.9.2011 13:24 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí

ISO obrazy umí přehrávat např. Popcorn Hour

Jinak mě se velice líbí ještě MakeMKV, jen škoda, že zatím MKV nepodporujej menu.

12.9.2011 17:25 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Tak tak. Dříve jsem používal grip, teď mi stačí K3B.

Jinak s přehráváním CD pod linuxem jsem už taky narazil. Po dlouhé době (mezitím proběhlo několik verzí KDE) jsem si chtěl přehrát CD a nakonec to dopadlo tak, že jsem si jej raději ripnul a poslechl z ogg.
shodou okolností jsem minulý týden dopadl velmi podobně ...

v K3B jsem si zkopíroval CDčko, ale protože to na první pokus řvalo nějakou chybu (debug výstup byl fakt "užitečný" :-/) a pálil jsem na totéž médium na druhý pokus, tak jsem si ho chtěl zkontrolovat ... matně jsem si vybavil, že na to bylo nějaké 'kscd', tak jsem to napálil do krunneru a ejhle, ono to něco spustilo ... interface k zblití, kde je KDE3 :-(, ale tlačítko "Play" jsem našel a praštil do něj ... kscd se tvářilo, že to na to zareagovalo, ale když se ani po minutě nic nedělo, mechanika dokonce přestala točit, tak jsem to vzdal a místo řešení, čím to teda přehrát, jsem to odnesl do obýváku do stařičkého Phillipse, který to v pohodě sežral ...

ještě dlužím bugreport, ale vzhledem k tomu, jak to s řešením bugů v KDE v poslední době vypadá, tak se mi ho teda vůbec, ale vůbec nechce psát :-(
robotics avatar 11.9.2011 08:53 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Jo, Grip je nejlepší :-). Taky ho používám.
Michal Wirth avatar 10.9.2011 17:18 Michal Wirth | skóre: 26
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja na ripovani pouzivam cdparanoia -d /dev/sr0 -B , nasledne flac *.wav a pote "otaguju" v EasyTAGu, obcas se hodi i sikovny soundKonverter ;-)
Důležité se časem stává absurdním, absurdní se časem mění v důležité.
10.9.2011 22:58 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Tak tak, cdparanoia vladne... Jinak s ripováním jsem nikdy neměl problém, narozdíl od přehrávání, které mi na spoustě konfigurací nešlo. CD se normálně přehrávat začalo, ale zvuk nikde. Vím, že u starších desek se musela cd mechanika propojit se zvukovkou speciálním kabelem, ale na této konfiguraci žádný kabel k dispozici nebyl a Windows normálně hrál, tady nic, asi nějaký bug v alse (kanály ztišeny nebyly) ;-).
Baník pyčo!
11.9.2011 00:11 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Většina aplikací už čte CD digitálně (tahat ten audio signál analogově přímo z mechaniky taky nebyla sláva, kvalitativně), chvalabohu. Nevím jak to chodí u tučňáků ale takovej základ snad...
10.9.2011 17:38 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na tohle byl dobrej K3B. Ten fungoval na ripování naprosto bez problému. Což byla na Linuxu fakt výjimka.
Rezza avatar 10.9.2011 18:03 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Otevrit v Dolphinu/Konqueroru a pretahnout tam, kam to patri. Ale pravda, nezkousel jsem ani nepamatuji :)
10.9.2011 18:44 mihl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Jestli má drag&drop fungovat, tak mi to přetáhlo akorát jakési metadata a nic.

Jinak to ale funguje dobře, nemůžu si stěžovat. Vložil jsem cd, vyskočil na mě Device Notifier. Kliknul jsem na cd, spustilo se Kaffeine a začalo přehrávání cd. To jsem hned zavřel a nijak důkladněji netestoval. Místo toho jsem spustil k3b a cd ripnul. Vše naprosto v pohodě.
Rezza avatar 11.9.2011 09:07 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Nemam jak zkusit, na notasu uz se mechanika ani neotevre, natoz aby cetla :)
11.9.2011 09:47 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
no funguje to, alespon na lenym a kde 4.6 něco - jen déle trvá než se to rozjede a nevím, kde se nastavujou parametry pro převod - grip a k3b je na tom líp
brk avatar 11.9.2011 10:39 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Kdysi jsem používal CDfs, což byl patch do jádra, díky kterému šlo audioCD mountnout jako klasický souborový systém, na kterém byly WAVy odpovídající jednotlivým trackům. Teď už to vypadá na mrtvou věc, protože poslední verze je pro jádro 2.6.27, ale kdysi to fungovalo velmi dobře. Co si rozumělo s WAVy, tak si rozumělo s audioCD.

Dnes už to nějak neřeším. Stejně to prvně stáhnu a až následně koupím, pokud se mi to fakt líbí. Tedy pokud to je kde koupit, což je dnes možná největší problém. Klasické prodejny s audio nosiči jsou snad už jen v opravdu velkých městech, obchoďáky toho mají poskromnu a platit 130 poštovné za CD za cca 250 je hodně.
USE="-qt -kde"
corwin78 avatar 11.9.2011 11:51 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Jo, jo, stále to tak je. Otevřít Audio CD v Dolphinovi, vlézt do adresáře s formátem který chci (ogg, flac, mp3, wav - podle instalovaných kodeků) a tracky přetáhnout na disk. Snadnější už to být nemůže. Ale komu není rady, tomu není s GNOME pomoci ;-)
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
Grunt avatar 11.9.2011 14:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Rhythmbox - The music management application for GNOME
  • Play, rip, and burn audio CDs
Nedovedu pochopit co na tom může být k nepochopení. Z nějakého důvodu mi to stále funguje bez problémů.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Rezza avatar 11.9.2011 20:44 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
On to myslel spis z pohledu kio slave, ne aplikacniho.
pavlix avatar 11.9.2011 22:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Hmm, kio nebo gio :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.9.2011 18:29 Christof | skóre: 22 | Havířov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
rubyripper a není nad čím spekulovat
pavlix avatar 10.9.2011 18:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já používám abcde.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
10.9.2011 20:28 LS_999
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
+1, abcde jsem tez kdysi pouzival, vyborny program. Na prehravani CD myslim cdplay, tez vyborny program. Ale oba jsou konsolove progamy. (Coz nevadi cloveku, ktery potrebuje aby to delalo jen to co ma a nepotrebuje kolem toho 100 barevnych okynek...)

10.9.2011 19:51 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jako více lidí tady jsem použil k3b. A problémy jsem neměl. Kio audio:/ mi v kde nějak nefungovalo.
Only Sith deals in absolutes.
10.9.2011 20:42 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Velmi jednoduše funguje Sound Juicer. Ale v rychlosti ripování dle mé zkušenosti kraluje Nero. SJ cca 8-10×, Grip max. 4× (příčiny jsem nezkoumal), Nero 35-40× (vše s výchozími parametry z nepoškrábaných originálů). Konverze je ve všech případech (gstreamer-lame, lame, Nero) +- stejně rychlá.

Na přehrávání stačí s přehledem třeba Rhythmbox.
11.9.2011 00:16 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Rychlost by mě osobně zas tak netankovala. Lepší je, když to nedělá lupance a tak podobně, což svého času býval problém. Čili bych taky doporučil tu cdparanoiu.
11.9.2011 18:35 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Lupance? Žádné tam nejsou. Když si můžu vybrat při stejné kvalitě mezi pomalejší a rychlejší variantou, volím rychlejší.
11.9.2011 22:33 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Ono dost záleží na mechanice, některé ripují kvalitně i vysokou rychlostí (většinou 32x), jíné to nedokážou a buď ripují rychle, ale s chybami, nebo pomalu a (relativně) bez chyb. Naštěstí většina dnes prodávaných mechanik patří do první skupiny, ale osobně vždy raději použiju cdparanooiu, protože jistota je jistota (aneb paranoici používají cdparanoiu :-) ), jedinou vyjímkou by bylo něco, co bych si hned poté poslechl.
11.9.2011 14:13 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

ABCDE . http://lly.org/~rcw/abcde/page/ a pouzit urcite neco lepsi nez mp3 ...

USE="-gnome -kde";turris
rottik avatar 12.9.2011 01:12 rottik | blog: rottik | Roudnice nad Labem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
vybornej ripovaci program: ripit dokonce mi rovnou nacetl i tagy z cd
Kašlu už na chytrý kecy a citáty, je to pěkně trapný.
Jakub Lucký avatar 12.9.2011 09:18 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
ripit nebo ripperX
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
kotyz avatar 12.9.2011 12:14 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Já používam KAudioCreator.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
bambas avatar 12.9.2011 08:33 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ripování hudebního CD v Linuxu: souboj s trpělivostí
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mp3? FUJ! Jedine FLAC!
Cowboys from Hell

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.