Portál AbcLinuxu, 30. října 2025 07:21
 31.5.2012 14:43
Bystroushaak             | skóre: 36
             | blog: Bystroushaakův blog
             | Praha
        31.5.2012 14:43
Bystroushaak             | skóre: 36
             | blog: Bystroushaakův blog
             | Praha
        Takže Stando, děkuju, o sex grátis zájem nemám, zato mám chuť tvoji lákavou nabídku přeposlat na ÚOOÚ.Do it!
 31.5.2012 14:52
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
        31.5.2012 14:52
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
            
         
             
             
             31.5.2012 20:02
Tomáš Bžatek             | skóre: 29
            
             | Brno
        31.5.2012 20:02
Tomáš Bžatek             | skóre: 29
            
             | Brno
         Me by teda na prvni pohled odradilo to "oceněj"
 Me by teda na prvni pohled odradilo to "oceněj"  
            AAA Auto není odesílatelem tohoto emailu.Že by vrána k vráně sedala?
 Zprávu jsem „obdržel prostřednictvím externí marketingové společnosti“ z IP adresy:
Zprávu jsem „obdržel prostřednictvím externí marketingové společnosti“ z IP adresy: unn-95-168-206-107.superhosting.cz [95.168.206.107], což je v ČR, tak snad se je podaří dopadnout.
Doména firemnipropagace.eu je registrovaná u Wedosu s utajením majitele (NOT DISCLOSED!).
Doména jennys.cz patří:
contact: A24CONTACT-10886 org: DoDomu, s. r. o. name: DoDomu, s. r. o. address: Sokolovská 27/93 address: Praha 8 address: 19016 address: CZA doména
odhlasit.eu je registrovaná stejně „anonymně“ jako firemnipropagace.eu, ale tentokrát u Forpsi.
No a autobazar AAA Auto netřeba komentovat  (od nich mi spam chodí taky, pravděpodobně používají stejnou databázi nakradených e-mailových adres)
P.S.
(od nich mi spam chodí taky, pravděpodobně používají stejnou databázi nakradených e-mailových adres)
P.S. unn-95-168-206-107.superhosting.cz nejde přeložit na 95.168.206.107, snaží se máš nepřítele a vytvářet falešné stopy. Nicméně Whois nám prozradí:
$ whois 95.168.206.107 % This is the RIPE Database query service. % The objects are in RPSL format. % % The RIPE Database is subject to Terms and Conditions. % See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf % Note: this output has been filtered. % To receive output for a database update, use the "-B" flag. % Information related to '95.168.206.96 - 95.168.206.127' inetnum: 95.168.206.96 - 95.168.206.127 netname: SUPERNETWORK-DODOMU-1 descr: DODOMU, s.r.o. country: CZ admin-c: MS23281-RIPE tech-c: MS23281-RIPE status: ASSIGNED PA mnt-by: SUPERNETWORK-MNT mnt-lower: SUPERNETWORK-MNT mnt-routes: SUPERNETWORK-MNT source: RIPE # Filtered person: Martin Sikola address: DODOMU, s.r.o. address: Pobrezni 74 address: 18600 Praha 8 address: Czech Republic nic-hdl: MS23281-RIPE source: RIPE # Filtered mnt-by: SUPERNETWORK-MNT phone: +420296826296 % Information related to '95.168.192.0/20AS39392' route: 95.168.192.0/20 descr: SuperNetwork s.r.o. origin: AS39392 mnt-by: SUPERNETWORK-MNT source: RIPE # Filtered % This query was served by the RIPE Database Query Service version 1.9.4 (WHOIS4)
 5.6.2012 09:32
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
        5.6.2012 09:32
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
            
        Viz FAQ – otázka:
Lze po obdržení souhlasu uživatelů (právnických i fyzických osob) k využívání jejich elektronického kontaktu za účelem šíření obchodních sdělení a dodržení podmínek uvedených v odst. 4 zasílat těmto uživatelům také obchodní sdělení týkající se výrobků a služeb třetí strany, tzn. subjektů odlišných od osoby, která souhlas uživatelů získala? Jak podrobný by měl být popis účelu využití elektronického kontaktu v udělovaném souhlasu? Postačí např. formulace "souhlasím s využíváním podrobností shora uvedeného elektronického kontaktu za účelem šíření obchodních sdělení, která budou zahrnovat jak obchodní sdělení týkající se výrobků a služeb společnosti ........., tak výrobků a služeb třetích stran." Takový souhlas by byl získáván od uživatelů, kteří jsou zákazníky naší společnosti (ať už potencionálními nebo stávajícími).
odpověď:
Podle našeho názoru jde o to, zda se jedná o zákazníky či nikoliv. V případě zákazníků je možné až do vyjádření nesouhlasu zasílat nabídku „obdobných výrobků či služeb“. V případě odesílání pouze na základě souhlasu je potom v zásadě jedno, zda po obdržení souhlasu budou adresátům nabízeny služby nebo zboží vlastní, či třetí strany. Důležité je, aby odesílatelem byl vždy držitel souhlasu. Tedy není možné adresáta se získaným souhlasem jaksi „přenechat“ třetím stranám pro jejich vlastní využití. Obchodní sdělení by však nemělo vyvolávat dojem, že jej zaslala přímo třetí strana. Pokud jde o znění souhlasu, navrhované znění zřejmě postačí. Komplikovaná definice s příliš mnoha právnickými výrazy spíše odrazuje. V daném případě tedy platí spíše „méně znamená někdy více“…
 1.6.2012 12:12
Luboš Doležel (Doli)             | skóre: 98
             | blog: Doliho blog
             | Kladensko
        1.6.2012 12:12
Luboš Doležel (Doli)             | skóre: 98
             | blog: Doliho blog
             | Kladensko
         1.6.2012 12:56
MMMMMMMMM             | skóre: 44
             | blog: unstable
             | Valašsko :-)
        1.6.2012 12:56
MMMMMMMMM             | skóre: 44
             | blog: unstable
             | Valašsko :-)
         
 
             1.6.2012 14:45
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
        1.6.2012 14:45
pavlix             | skóre: 54
             | blog: pavlix
            
         1.6.2012 15:04
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
        1.6.2012 15:04
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
            
         , takže tohle je prakticky exhibicionismus, dokonce si
myslím, že bys mohl být od konkurence spammera!
, takže tohle je prakticky exhibicionismus, dokonce si
myslím, že bys mohl být od konkurence spammera! .... (doporučuji nastavit pár schránek, které
používáte, ten kdo se náhodou splete a pošle Vám něco jinam, ten
dostane poštu od Vašeho serveru zpět jako nedoručitelnou = o tom
poštovní servery přeci jsou).
.... (doporučuji nastavit pár schránek, které
používáte, ten kdo se náhodou splete a pošle Vám něco jinam, ten
dostane poštu od Vašeho serveru zpět jako nedoručitelnou = o tom
poštovní servery přeci jsou).


 5.6.2012 09:27
MMMMMMMMM             | skóre: 44
             | blog: unstable
             | Valašsko :-)
        5.6.2012 09:27
MMMMMMMMM             | skóre: 44
             | blog: unstable
             | Valašsko :-)
         5.6.2012 09:50
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
        5.6.2012 09:50
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
            
        a ještě lépe, nic takového se mu vůbec nedoručí, protože nesbírá veškerou poštu z domény, která mu tam přijdeI když to tahle nastavené mám, občas mi nějaký ten spam stejně přijde, to není řešení..... (doporučuji nastavit pár schránek, které používáte…
Ty jsi tím strávil z nějakého důvodu nejméně dalších 30 minut svého času, a to už chce pořádnou motivaci - prohledat registry, domény, napsat do abclinuxu, a potom podat stížnost na ÚOOU!Princip těch stížností spočívá v tom, že spamer dostane přes prsty a příště si to už nedovolí, navíc jeho potrestání odradí další spamery a spamu bude postupně ubývat. Naopak když budou lidé jejich chování tolerovat (nebo od nich dokonce nakupovat), tak bude spamu přibývat.
zbytečně jsi zpropagoval tenhle sex po telefonu zdarma ještě dalším tisícům lidíNevím, jak ty, ale já se na ten web podívat nešel (natož abych platil za jejich služby). To rčení, že negativní reklama je taky reklama, tak úplně neplatí.
Ostatně spammy vyměnila legálnější forma "žádostí o souhlas", což je defakto to samé, jen na ÚOOU už tolik nepochodíte.Opět doporučím si přečíst ty často kladené dotazy:
Zprávy (žádosti o souhlas se zasíláním obchodních sdělení) zasílané potencionálním zákazníkům prostřednictvím elektronické pošty obsahově odpovídají výše uvedené definici, neboť směřují k podpoře služeb a mají za cíl podporu podnikatelské činnosti, podporu prodeje zboží a poskytování služeb, a to přestože je tak činěno formou žádosti o udělení souhlasu se zasíláním obchodních sdělení.
Co mě skutečně trápí je zahraniční spamm, který ani nic konkrétního nenabízí, skutečně jde jen o šíření virů, krádeže osobních údajů, čísla kreditek, hesel apod.Ten mne naopak moc netrápí. Na zavirovaných spamech je fajn, že je většinou odchytí antivirus na serveru a do mé schránky ani nepřijdou – takový spam se sám odsoudí k nezdaru. Jsem sice vlastenec, ale to není důvod, proč bych měl být k českému spamu tolerantnější, než k zahraničnímu
 Navíc ten zahraniční spam a phishing se dá snáz prokouknout – ta čeština bývá tak mizerná, že obvykle i BFU pozná, že mu nepíše jeho banka, ale nějaký podvodník. Plus spousta lidí si vůbec nepíše s někým ze zahraničí, takže anglicky psané e-maily hází do koše rovnou. Nebo si píší, ale s pár předem známými lidmi. Ti kteří dostávají legitimní poštu od předem neznámých zahraničních odesílatelů jsou bohužel trochu v nevýhodě.
P.S. nemůžu si pomoct, ale přijde mi, jako bys taky neměl čisté svědomí a snažil se situaci zlehčovat ze strachu, že by někdo náhodou mohl nahlásit i tebe.
 Navíc ten zahraniční spam a phishing se dá snáz prokouknout – ta čeština bývá tak mizerná, že obvykle i BFU pozná, že mu nepíše jeho banka, ale nějaký podvodník. Plus spousta lidí si vůbec nepíše s někým ze zahraničí, takže anglicky psané e-maily hází do koše rovnou. Nebo si píší, ale s pár předem známými lidmi. Ti kteří dostávají legitimní poštu od předem neznámých zahraničních odesílatelů jsou bohužel trochu v nevýhodě.
P.S. nemůžu si pomoct, ale přijde mi, jako bys taky neměl čisté svědomí a snažil se situaci zlehčovat ze strachu, že by někdo náhodou mohl nahlásit i tebe.
            
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.