Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 10:17

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
24.10.2013 18:57 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
volební číslo 21
24.10.2013 19:10 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kupředu levá, spátky ni krok!
24.10.2013 20:08 achtung!
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Někteří zdejší veteráni je volili celý život, těm to připomínat nemusíš.
Rezza avatar 24.10.2013 19:32 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uz jsem si na FB dal do ikonky tresinky!
24.10.2013 19:40 b
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je rok 2013. Tohle vám nikdo nesežere. Pokud už chcete vyprovokovat flame, musíte být kreativnější a použít něco méně otřepaného.
24.10.2013 19:48 c
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
musíte být kreativnější
komu není zhůry dáno v apatice nekoupí
24.10.2013 20:02 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
já bych zkusil tohle - soudce je jednoznačně rasista a nechápe dostatečně podlost obětí
Luk avatar 24.10.2013 20:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Tam byla přece hlavním viníkem ta servírka. Nebýt toho, že mladistvým nechtěla vyplatit jejich výhru, nemuselo se nic stát. Holt si ti chudáci museli vzít na pomoc své soukmenovce s mačetami ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Luk avatar 24.10.2013 20:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zejména doporučuji Martu Semelovou. Je to velmi moudrá dáma, vždy připravená k věcné a konstruktivní diskusi.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
24.10.2013 20:28 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jj taky jdu volit komunisty, jedina volitelna strana u nas atd. :-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
Grunt avatar 24.10.2013 20:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak co s tím zbytečným cárem papíru chceš jako dělat? Ani zahřát se s nim pořádně nedá. Takhle aspoň bude prdel. Též jsem pro komunisty.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 24.10.2013 20:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Ještě jsem rychle proletěl která strana je pro zrušení daně z pěstitelského pálení…jestli máš lepší nápad, tak sem s ním.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
gtz avatar 24.10.2013 20:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No letos sice nějaké byly, ale to léto to totálně poblblo takže kvalita tak akorát. Ale jako třešně dobrá volba (a páelnka z nich je taky gut)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
24.10.2013 20:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nene, my tady všichni volíme Piráty.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
24.10.2013 20:50 GHI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Je úplně jedno, kdo koho bude volit Změna

Volby
24.10.2013 21:02 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Na hnutí Změna mimochodem bacha. Jan Korytář je za brutální cenzuru internetu a věřím, že Táňa Fišerová taky. Pozor na ně.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Luk avatar 24.10.2013 21:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Jan Korytář je za brutální cenzuru internetu
Ano:

„Nemyslím si, že by na internetu měly být volně dostupné záběry např. ze znásilňování, nebo mučení lidí. Resp. záleží, v jaké je to souvislosti a s jakým komentářem, já si uvědomuju, že něco omezovat může sklouznout až k cenzuře, ale nechat internet zcela bez regulace mi přijde stejně hloupé jako když se u nás před roky tvrdilo, že všechno vyřeší trh a nyní najednou zjištujeme, že ta volná ruka trhu znamená mimo jiné nekvalitní potraviny, lichvářeské půjčky, šmejdy na předváčkách pro důchodce apod.“

Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
24.10.2013 21:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Jinými slovy, Korytář chce, mimo jiné pod záminkou boje proti dětskému pornu, firewall na Britský či Čínský způsob.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
24.10.2013 21:30 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Jinými slovy...
To ale tedy opravdu dost fest, možná vlastně i úplně něco jiného. :P
24.10.2013 21:35 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
No beru za bernou minci jeho volební plakáty kde se Korytář prezentuje vedle fotky Camerona a slibuje konec dětského porna... Citace kde se vymlouvá podle nemají takovou hodnotu.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
24.10.2013 22:26 edois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Škoda, že ten člověk nechápe, že to, že většina lidí kupuje nekvalitní potraviny, je pouze důsledek neustálé státní regulace, vysokých daní a státní dotační politiky. Já problém s nekvalitními potravinami nemám - prostě je nekupuju, nehodlám si ze žaludku dělat žumpu. Že pak musím šetřit na něčem jiném, například na daních, je jiná věc, já tu možnost naštěstí mám :) Volný trh by pomohl k tomu, aby si to mohli dovolit i ostatní, je mi jich trochu líto... ale zas si za to většina může sama, když volí levici :/
25.10.2013 09:54 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Ak vidíš len túto stránku veci, tak si no jemne povedané nemúdry.

Trh ovláda ten kto tlači peniaze. A nie, naozaj to nieje ČNB. Mal by si si zistiť kedy naposledy emitovala peniaze nezaťažené dlhom (čítaj nekúpou USD(rezervnej meny)) alebo peniaze nevydala ako dlh za úrok. Zisti si čo je frakčné bankovníctvo. Zisti si dlhovú službu štátu a hlavne podiel úrokov a úroky z úrokov.

Keby dávali korporácie a "podctivý" podnikatelia viac pláce za prácu, nemuseli by byť také vysoké dane.

Alebo keby bol zisk zdaňovaný oveľa viac a neprelievaný z lokálneho trhu inde (korporácie) tak.....

Zaujímavá analýza odporúčam prečítať aj diskusiu http://leva-net.webnode.cz/products/koho-volit-/

Komunistická éra bol naplánovaný akt zo strany GP a tých o ktorých sa nehovorí, ale myslím, že až tak im to nevyšlo. Mali by sme rozhodovať za seba, žiadne -izmy nepotrebujeme len múdrosť a chápanie tvorenia.
26.10.2013 02:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Já problém s nekvalitními potravinami nemám - prostě je nekupuju, nehodlám si ze žaludku dělat žumpu.
[TROLOLO] Tak doufám, že víš čím nesolíš a nejíš brouky :-D. [/TROLOLO]
24.10.2013 22:16 videafilosofie.webnode.cz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak i linuxáci mají stejné dilema jak já: piráti - KSČM - změna :)
24.10.2013 22:30 edois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Asi už nebudu ten správný pravověrný linuxák (TM)... Linux už mám jenom na serverech, na desktopu jsem spokojenej s Win7 a Debianem ve VirtualBoxu (a Mac OS X mi domů nesmí, je to naprosto nepoužitelná odpornost).

Volím Svobodné, protože ti jediní mohou přinést změnu k lepšímu a pomoci všem občanům ČR k tomu, aby mohli být také úspěšní :)
24.10.2013 23:08 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Volím Svobodné
jak se ti to stalo ?
24.10.2013 23:49 edois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Prostě jsem v průběhu let pochopil, že nechci ostatním kecat do toho, jakým způsobem chtějí žít svůj život a že zároveň nechci, aby do toho mluvil někdo mně.

V osmnácti jsem byl levičák podobně jako ty, ale uvědomil jsem si, že je kontraproduktivní, abychom si jako svobodní jedinci škodili navzájem a nutili se k něčemu, co nám nevyhovuje. Klidně se domluv s kým chceš, že mu budeš platit určitou část toho, co vyděláš a on se o tebe na oplátku bude starat, vůbec proti tomu nic nemám, je to tvoje volba :) Ale nenuť k ní, prosím, nikoho jiného - ostatní si třeba dokážou zorganizovat život sami po svém lépe :)
25.10.2013 00:12 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
To je legrační. Já byl v osmnácti pravičák jak poleno se vším, co k tomu patří. Ale nějak jsem z toho vyrostl. Asi nejvíce mi pomohla léta strávená ve státech. Třeba zdravotní průmysl mě nadchl na tolik, že jsem se raději vydal na přesně opačnou stranu politického spektra, kde nikdo rájem zdraví jako byznysu nevyhrožuje. ;)

Jo a zatím se držím, ale možná mi dříve než vrstevníkům došlo, že zdravý, mladý a výkonný v lepším případě nebudu navždy, v horším... no snad se nic nestane.
25.10.2013 00:33 edois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Chápu, nicméně si myslím, že bude lepší, když budu mít možnost se na horší časy připravit sám (naspořit, vyřešit si bydlení ve vlastním domě na vlastním pozemku, vychovat potomka, ...) a stát mi při tom nebude házet klacky pod nohy, než abych byl odkázán na státní důchod, kterého se stejně nejspíš při současné rychlosti zvyšování důchodového věku nedožiju.

Co se zdravotního pojištění týče, přečtěte si program Svobodných, my nechceme zavést to, že když budete na smrt nemocný a nebudete komerčně pojištěn, necháme Vás umřít. Jen chceme, aby si člověk sám mohl rozhodnout, jestli bude platit výrazně méně, než teď s tím, že když pak bude mít angínu, tak si těch pár stovek za antibiotika zaplatí sám nebo si se zlomenou nohou zaplatí nějakou tu spoluúčast, nebo zda se rozhodne se připojistit, bude platit víc a bude mít tu spoluúčast nižší nebo žádnou. A rozhodně chceme, aby to pak už fungovalo na komerčním principu - pojišťovna po Vás určitě nebude chtít platit pojistné podle toho, kolik vyděláváte, ale podle toho, jaká máte rizika - stejně jako u jakéhokoliv jiného pojištění.

Ono dnešní "pojištění", které se vypočítává stejně jako daně (tzn. podle příjmu) je naprosto nespravedlivé, protože s rizikem jako takovým buď vůbec nesouvisí a nebo s ním dokonce koreluje negativně (ten, kdo víc vydělává, se o sebe často také lépe stará atd.)
25.10.2013 10:33 Milan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty

Nojo, jenze prave u toho zdravi nema kazdy stejne podminky ani na startovaci care. Nekdo je proste nemocny a nic s tim neudela. Podle Vas by ho zadna komercni pojistovna nepojistila, a nebo kdyby preci jen ano tak za obrovske penize ktere by stejne s nejvetsi pravdepodobnosti nemel.

A jsme u toho umirani na ulici ktere se mi take opravdu prici.

A nebavim se o nejake ryme nebo lehke infekci stale jeste dobre lecitelne antibiotiky... Treba takhle delnik si pri nehode v praci urizne palec, byl pojisten malo (delnik si preci nemuze dovolit nadstandard, vidime to vsude kde je takoveto pouze komercni pojisteni zavedeno), v nemoci mu ho prisijou a potom po nem budou vymahat treba milion a pul protoze prace mikrochirurga je preci velmi draha. Ted je ten clovek naprosto v hajzlu. Diky, ne.

Radsi budu platit zdravotni podle vyse prijmu spolu se vsemi spoluobcany (byl bych dokonce pro to aby to prestali nazyvat pojistenim a prejmenovali to na "zdravotni dan") a vedet ze kdyz se neco takoveho stane tak ten clovek bude mi "pouze" problem se svym poskozenym zdravim...

25.10.2013 14:03 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
... (delnik si preci nemuze dovolit nadstandard, vidime to vsude kde je takoveto pouze komercni pojisteni zavedeno) ...

A to je právě ta chyba. Plat člověka by měl zohledňovat jak potřebnou kvalifikaci, tak postupované riziko (zdravotní). A tak to dnes nefunguje.
25.10.2013 15:27 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Chces rict, ze kapitalismus by mozna fungoval, ale lide se proste jen nechovaji spravne? To zni sice zajimave, ale ja dam radeji pak prednost tomu komunismu.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
26.10.2013 08:11 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
No oni tihle "pravicoví" myslitelé mají myšlením ke komunistům velice blízko už třeba jen tím, jak lidé vůbec nezapadají do jejich utopických představ.
Nejsou totálně kolektivističtí ani nechtějí žít ve "svobodné" džungli...
A to pak u obou podskupin téhož sociálně inženýrského světonázoru nastupuje slovní agrese, pocit nepochopení a pak až mesiášství. Mezi různými těmi loki a zapáleným mladým komunistou je hranice v podstatě neviditelná a pro každý národ je neštěstím, pokud taková individua pustí k moci.
Na komunismus se vykašlete - je to stejný průšvih jako pravicový ráj.
27.10.2013 21:21 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Omlouvám se za opožděnou reakci, byl jsem si odskočit do ČR volit a po návštěvách.

Pro mě jsou SSO nepřijatelní i z jiných důvodů. Já jsem přesvědčený Evropan až federalista. Ale reagoval jsem ke zde zmíněné věci, kde se podle mého poznání a názoru také mýlí.

Bude lepší, když budu mít možnost se na horší časy připravit sám...
Tohle si lze myslet (řekněme v ČR při průměrném platu a výše), dokud se člověk potká tak nanejvýš s angínou nebo čistě přeraženou hnátou. pár stovek ať tisíc (v krajním případě pár desítek tisíc) opravdu nepředstavuje při slušném příjmu i nečekaně zásadní problém. Ale náklady ve stáří jdou dost znatelně nahoru a když se nedej bože přidá onkologický nebo jiný vážný problém...

Pro představu, kolem roku 2000 byly náklady na pacienta s leukémii podstupujícího terapii zhruba 12 mil. Kč/měs. To bych nedal ani já. :(

Navíc, z hlediska točení koleček ekonomiky snad není nic horšího, než když všichni začnou šetřit na své nejhorší možné neduhy. Neříkám, že je to správně, ale tak jak je to nastavení, tak to jede na utrácení.
A rozhodně chceme, aby to pak už fungovalo na komerčním principu - pojišťovna po Vás určitě nebude chtít platit pojistné podle toho, kolik vyděláváte, ale podle toho, jaká máte rizika - stejně jako u jakéhokoliv jiného pojištění.
Ono to možná, jako celá řada jiných myšlenek, může vypadat funkčně na papíře. Možná by pomohl příklad úspěšně implementovaného komerčního systému zdravotnictví. Bez mučení přiznám, že mé rozhledy jsou celkem omezené na severoatlantický prostor. Takže jediný takový systém, se kterým jsem zevrubněji obeznámen (zde dokonce dlouhodoběji osobně, ale neznám jiným lepší příklad ani z blízkého okolí), jsou spojené státy (kde už i sami (nebo alespoň část z nich) přišli na to, že to zřejmě moc nefunguje). Vlastně Státy mě z mého raného "pravicového" bijství dost vyléčily. Třeba stran zdravotnictví jsem se do Evropy vrátil s tím, že tohle bych určitě nechtěl... a obecně jsem tak nějak zjistil, že privatizace všeho (předání kontroly nevoleným korporacím) vlastně není až tak skvělá myšlenka.
Ono dnešní "pojištění", které se vypočítává stejně jako daně (tzn. podle příjmu) je naprosto nespravedlivé, protože s rizikem jako takovým buď vůbec nesouvisí a nebo s ním dokonce koreluje negativně (ten, kdo víc vydělává, se o sebe často také lépe stará atd.)
Vtipné je, že na tom vlastně nakonec obstála "Obamacare" (provize povinnosti pojištění) ústavní stížnost. Není to nutné chápat jako pojištění, ale jako formu daně. ;) A mluvit o zdraví a spravedlnosti je prostě blbost. Člověk nekouří, nechlastá, jí zdravě... a stejně se mu ve 30 rozjede rakovina a celkem pochopitelně se bude ptát (alespoň v určité fázi), proč já? Jiný se svým zdravím znevýhodnění již narodí... Svět prostě spravedlivý není a individualismus tomu rozhodně nepomůže, spíše naopak.

Že Vy i já jsem zatím měli vesměs v životě kliku, máme dobrou práci a solidní zdraví, není ani tak naše zásluha a přání nechat si co nejvíce pro sebe nemá moc společného se spravedlností.
27.10.2013 21:50 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Tohle si zaslouzi +1. Jeste ze ty USA mame, jako spatny priklad.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
Dalibor Smolík avatar 29.10.2013 12:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Mohu potvrdit, že s tím zdravotnictvím v USA to není rozhodně růžové. Přes internet se setkávám s lidmi z USA, Kanady a Austrálie se zdravotními problémy, v Kanadě i Austrálii mají řešené pojištění podobně jako u nás, v USA je to problém. Lidé si nemohli dovolit pojištění a nyní po nich chtějí horentní částky, které likvidují rodinné rozpočty.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Rezza avatar 25.10.2013 13:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
nechci ostatním kecat do toho, jakým způsobem chtějí žít svůj život a že zároveň nechci, aby do toho mluvil někdo mně

A presne takova moznost v letosnich i minulych volbach chybi...
27.10.2013 15:02 videafilosofie.webnode.cz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Nežiješ v soukromém světě izolovaně od ostatních. Pokud ano tak si nejspíš postmoderní myslitel nebo bezdomovec.
Luk avatar 27.10.2013 18:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Nicméně mohu chtít (a také chci), aby:
  1. mi někdo zasahoval proti mé vůli do mého života a odůvodňoval to tím, že je to pro mé dobro
  2. se nevyprazdňoval pojem solidarita tím, že se solidaritu bude považovat jen ta nedobrovolná, vynucená
  3. se každý staral v první řadě o sebe, tj. aby se nevytvářela závislost na pomoci druhých spojená s povinností tuto pomoc poskytovat.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
25.10.2013 02:50 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Volím Svobodné
+ 1
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
Gilhad avatar 24.10.2013 22:42 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Jakozto linuxak to mam bez problemu a dilemat - samozrejme ze volim Svobodne.
24.10.2013 22:54 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Souhlas. Pro mne je to jedina volitelna strana.
24.10.2013 23:06 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
vyhledej uz proboha odbornou pomoc.
24.10.2013 23:45 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Napodobne ;-) Prijde mi, ze v posledni dobe nejak nejste v kondici.
26.10.2013 08:19 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Já se také připojuji s dobrou radou. Ano, odborná pomoc by pomohla.

Jinak ale volte třeba starou Kudlákovou. Dokud se k tomu nedostane vaše krevní skuoina, máme svobodný výběr zleva doprava i zhora dolů.
Luboš Doležel (Doli) avatar 24.10.2013 23:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Já váhám mezi Piráty a Svobodnými. Nejradši bych dal hlas oběma.

A ono by to při pohledu na "bezpečnost" voličských průkazů i šlo. (Smutný výraz.)
25.10.2013 00:22 edois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Doli,

poradím Vám (byť velmi obecně, spoléhám na to, že jste schopen si ty programy přečíst a vyhodnotit to sám :)),

Piráti jsou sami o sobě docela dobrá volba, ALE

1. v některých věcech jsou poněkud nekoncepční, jejich program není tak komplexní, jako program Svobodných

2. často řeší důsledek, nikoliv příčinu - často mají dobrou myšlenku, resp. směřují lepším směrem, než stávající parlamentní strany, ale v dlouhodobém horizontu jsou to jen workaroundy namísto opravdových systémových řešení

3. chtějí zavést možnost odvolání konkrétního politika, což bohužel vyustí v to, že odvolán může být naprosto kdokoliv - u prakticky žádného politika nebude problém sehnat dost lidí pro petici o referendu a následně to odhlasovat (protože ti, kterým ten politik vadí, k tomu referendu půjdou, zatímco ti, kterým nevadí, na to třeba čas nenajdou, nebo jim to nebude připadat tak důležité)

Oproti tomu Svobodní

1. mají dlouhodobý program, který se za celou dobu jejich (naší) existence prakticky nezměnil

2. máme komplexní řešení, protože chápeme, že když řekneme A, musíme říct i B a C

3. z hlediska přímé demokracie podporujeme pouze obligatorní referendum v případě zvedání daní a opravné referendum v případě, že projde opravdu špatný zákon, který zásadně odporuje tomu, co nám politici před volbami slíbili

Shrnu to, budu moc rád, když budete volit kteroukoli z těchto dvou stran, obě mají zcela jistě svoje pro a proti, ale sám bych Vám doporučil Svobodné (kdybych Vám měl doporučit Piráty, asi bych byl jejich členem a ne členem Svobodných).

Přeji hezký víkend :)
Luboš Doležel (Doli) avatar 25.10.2013 09:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
V zásadě s vámi souhlasím a kdyby šlo o to, kdo má zemi vládnout, byl bych spíše pro Svobodné. K Pirátům jsem nakloněn proto, abych jim pomohl v dalším rozvoji a získání příspěvku na činnost (a myslím si, že k tomu mají o trochu blíž než Svobodní).
25.10.2013 09:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Mě tedy Svobodní připadají jako taková dost divná sebranka. Pirátům víc věřím, že co říkají říkají protože si to myslí.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
AsciiWolf avatar 25.10.2013 19:18 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
+1
25.10.2013 09:12 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Tak nevím. Poté, co jsem viděl ten plakát "trávu pro všechny", nechápu, jak někdo vůbec může přemýšlet nad tím, že by té bandě šašků opravdu dal hlas.
Quando omni flunkus moritati
24.10.2013 23:06 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak sem se docetl, ze Jilek a Smolik zase budou volit ODS.

Stary psy holt novy kousky nenaucis. :-(
24.10.2013 23:48 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Máš na mysli, že vždycky volili vrchnost :-)? Divím se, že při jejich smyslu pro hlubokou úklonu nevolí Babiše, takový úspěšný a charakterní člověk by jim měl naprosto vyhovovat.

Jinak jsem dostal docela zajímavý odkaz, co tenkrát miláček národa sliboval:

http://ceskarevoluce.webnode.cz/news/proslov-vaclava-havla-v-roce-1989/
Nobody can give you as much as I can promise you
25.10.2013 00:40 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Blb vozejk nepochopil, že v demokratickém státě a v demokratické straně neexistuje vrchnost, má to holt z domova od svého táty práskače zažité, že vrchnost se musí následovat a proto z toho viní ty druhé. :-)
25.10.2013 10:51 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Máš na mysli, že vždycky volili vrchnost
ja bych to rekl asi tak, ze si to delali vzdycky jednoduche. Jo, volit tu vrchnost to vlastne take vyjadruje. Za sociku jim to tam panove hazeli, protoze to bylo pro ne jednodussi. Zadne trenice, nevystrkovat hlavu z davu, obcas si neco propasovat ze zapadu (v embecku nebo na lodi) a zaradit se tim mezi tech hornich 10000.

Ale ze dneska voli po zrale uvaze korupci je pro me dost darda. A pak tady bude p. Smolik roky vykladat, ze by bylo dobre, aby se neco zmenilo. Zejmena u chlapu to vidim kriticky.

Neco jineho je to s nasi ruskou slechticnou. U zen vubec jsem v otazkach politiky shovivavy, protoze zeny maji trochu jine poslani v zivote a o politiku se nezajimaji.
26.10.2013 08:28 TM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Pan Smolík mě fascinuje (toho druhého nemá smysl řešit) takovým tím svým "já neříkám tak ani tak."
Volbu ODS u něj tedy chápu konečně jako slovo chlapa: "Zlodějnám a vychcanosti jednoznačné ano."
31.10.2013 12:38 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Přesně tak - ještě bych to upravil: Neříkám tak ani tak, ale případně to může být i jinak. Prostě rozhodným způsobem se takto v hlubokém předklonu vyjádřit k vrchnosti, teď k téhle, předtím k jiné, a za chvíli bude zase jiná. Třeba ta s tím estbákem, kterého tak obdivuje 'ten druhý', společně se slepicí z pochopitelných důvodů.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 1.11.2013 10:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
A kdo říká, že jsem skutečně volil ODS? :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
1.11.2013 11:40 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Už si zřejmě nechce po výsledku voleb pamatovat, které vrchnosti slíbil se zalíbit :-)

21. Říjen 21:21 dalibor řekl(a)...

Chvíli jsem si pročítal volební programy, vypadají u všech stran podobně, ale je dobré číst i mezi řádky. Zejména jsem se zaměřil na Svobodné. Zjistil jsem, že některé jejich myšlenky patří spíš do sféry sci-fi a utopie. Rozhodl jsem se proto volit ODS.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 1.11.2013 13:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Žádnou vrchnost nemám a o skutečné volbě rozhodly okamžiky před vhozením lístku do urny. Budete si divit, ale i v současné ODS jsou lidé, které považuji za slušné a mám k tomu svoje důvody. Volební výsledek odpovídá rálné situaci .
Jinak k těm Svobodným. Možná jsou budoucnost pravice. Tam je ještě potřeba udělat asi kus práce na jejich programu a směrování. Příští volby asi moc neovlivní, ale ty další už možná ano.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
1.11.2013 15:04 pako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Příští volby asi moc neovlivní, ale ty další už možná ano.
To už mi nevadí, v případě potřeby tou dobou už budu mít nárok na německé občanství. ;)

Jako daňovému poplatníkovi se mi asi uleví od jednoho výdaje. Škodovka může přesunout zbytek do Bratislavy a jinam... znáte to, karavana táhne dál.
Dalibor Smolík avatar 1.11.2013 10:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Kde je nějaká vrchnost? Pro mě je vrchností zákazník, který si objedná a zaplatí moje služby (zboží ..). jo a taky možná doktor, který mi umožńuje žít. Ale Ten ožrala na Hradě nebo cvok, který leze po horách a pořádá v Česku olympiády (dala by se najít spousta dalších příkladů) to opravdu není žádná vrchnost.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
24.10.2013 23:48 Jan JiIek | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Ty se bát nemusíš, jakmile spatřím tvé jméno vidím rudě.
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
25.10.2013 00:42 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
To víš dade, já volím koho chci, ještě jsem neklesl tak hluboko abych se tebe, nebo vozejka šel zeptat. :-) Ty volíš komunisty, tak si je užij s vozejkem.
25.10.2013 10:16 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Opilecký děda si asi zase něco stříknul a už se stydí i přihlásit do diskuze. Nějak nám stárne, je vidět, že alkohol a drogy se na něm podepsaly, on snad nakonec ze zvyku jako celý život hodí hlasy svým bolševikům.
Nobody can give you as much as I can promise you
26.10.2013 13:01 ...
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Vozejku, podle toho co píšeš, tak jsi údajně ing. ekonom. Já bych řek, že jsi podle projevených ekonomických znalostí bolševický blb, co mu táta koupil titul. :-) Jdi pást prasata, na to ještě stačíš.Mužete s dadem vořezávat pruty na píštaličku a slinta vám k tomu bude tancovat. :-)
26.10.2013 15:59 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Opilecký synku, máslo jest na hlavě tvé, ty jsi volil celý život bolševika a Národní frontu a za aktivní spolupráci jezdil v dobách těžkých jako jeden z mála stranou vyvolený do kapitalistické ciziny. Svými nevzdělanými plky a podvodnou terapií pod hlavičkou poradenství možná ošálíš pár opilců nebo všechny svoje nešťastné dcerunky, na které ses tenkrát vykašlal a z donucení pouze platil povinné výživné, ale nikoliv spořádané a vzdělané občany.
Nobody can give you as much as I can promise you
26.10.2013 16:42 reditel PNB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
vzdyt zde nekdo psal ze ten dement natah brka jak to ale vypada on se z toho deliria tremens zase probral
30.10.2013 13:23 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
To bych viděl na krátkodobé záchvěvy důchodce. Spíš jemu a jeho místní konkubíně nevěřím, že volili modré straky, když kandidoval jejich stbácký kolega (a podle vlastního vyjádření děduly, nikoliv sovětské pionýrky) a velký vzor úspěchu.
Nobody can give you as much as I can promise you
Marcela* avatar 25.10.2013 10:21 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Mně si taky můžete odfajfkovat, dadíku ;-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
25.10.2013 05:53 ladisone
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Volim Zelene.
25.10.2013 07:04 já
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jako GNU/Linuxák mám jasno - GNU=komunismus.
27.10.2013 15:07 videafilosofie.webnode.cz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
David Pravec měl hezkou přednášku o GNU linuxu na linuxaltu. Začal s tím, jeslti je linux komunistický a chtěl i probrat jeslti je kapitalistický, ale to už z časových důvodů nestihl :)

Vyčítal tam "komunistům" vyvlastňování...

Tedy něco jako nápad vtrhnout do microsoftu a uvolnit jejich kód pro všechny :D

Ale jinak souhlas. Mezi anarchismem a komunismem je malý rozdíl. Nemyslím zpackané pokusy (státní centrálně řízený "sociální" kapitalismus alá SSSR). Sověty neměli reálnou moc atd.. :) http://videafilosofie.webnode.cz/news/ruska-revoluce-v-barve/
25.10.2013 07:26 Klement Vissarijonovič Gottwald
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Soudružky a soudruzi! Ve zprávě o činnosti ústředního výboru strany XXX. sjezdu, v řadě diskusních příspěvků sjezdových delegátů a také i dříve na plenárních zasedáních ÚV KSČM se nemálo mluvilo o nutnosti a důležitosti nadcházejících voleb. Za pozornost stojí skutečnost, že i v době vrcholení urputného ideového boje proti trockistům, zinovjevcům, bucharincům, kalouskovcúm, knížatúm, modrým strakám a dalším se vůči nim neuplatňovala krajní represivní opatření, takže naše strana musí teď ukázat jasní cíl. A to je získaní tohto státu z rúk skupiny protirevolučních rozvracečú socialistické republiky.
25.10.2013 08:24 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Tak po takovýchto prohlášeních se mi vyložené stýská :-) Dlouhodobě jsem volil KSČM, ale letos pokud stihnu volby, zkusím dát šanci Pirátům. Uvidíme.
Dalibor Smolík avatar 25.10.2013 08:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Volit komunisty, to je takové už klišé, ale pojďme volit nějakou proevropskou stranu, to teprve bude sranda! :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
25.10.2013 10:17 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Řekněme spíš celoživotní zvyk, ne ;-)?
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 25.10.2013 18:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Co tím chtěl básník říci? Nějak mi to nedochází .. Ne každý má to štěstí, že se narodil v jiné době.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
26.10.2013 11:02 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Vaší prioritou je zřejmě nevolit ty, kteří tenkrát i teď nerozkrádali a nerozkrádají společný majetek. Prostě odvážné slovo chlapa, který rád riskuje.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 30.10.2013 19:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Nechám si poradit, koho volit od zkušenějších. Teď si nedělám srandu. Čekám, že mi ti zkušení a skutečně odvážní dají tip na ty vzory, které jsou tou správnou ukázkou schopného, nezkorumpovaného a progresivního demokratického (samozřejmě českého) politika. No já čekám! :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Marcela* avatar 31.10.2013 09:36 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
:-)
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
1.11.2013 18:10 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Nemám s vámi podepsanou žádnou smlouvu na poradenství ;-).

Zatím tady váš triumvirát vystupuje v roli těch zkušených, kteří už volili všechno a všechny, takže pokud skutečně tápete sám, můžete se zeptat toho dědy nebo té chytré svazačky. Nebo třeba dáte dohromady nějakou progresívní partaj, abyste nemusel čekat se složenýma rukama.
Nobody can give you as much as I can promise you
Marcela* avatar 2.11.2013 09:08 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Máš to fakt těžký :-). Tady něco na přilepšenou, abys tu stále nekvílel :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
2.11.2013 19:26 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Názor stbačky ze sovětské rodiny, kterou sem nahnali na kontrolu české podrobené gubernie, má pro českého občana nulovou hodnotu. Buď ráda, že tě převzal s tvým pochybným povoláním i nový pravdoláskařský režim, a nemusela's táhnout zpátky na Východ.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 3.11.2013 00:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
No, já se asi někde holt poradím, jen jestli nepotřebujete něco na uklidnění, dost tady kopete kolem sebe dost intenzivně, chtělo by to trochu zpátečku. Já jsem vás nikdy neurazil a jednám s vámi slušně a nechápu tu stuňovanou agresivitu vůči mé osobě. Nebo je to odraz celé české společnosti? Nedá se tu trochu bavit rozumně? Nebavit se vůbec je taky řešení; ale ani to nikam nevede.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2013 11:36 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Já jsem jen použil obrat, který vámi obdivovaný dlaždič dláždí do každého příspěvku, když neumí odpovědět. Člověk, který obdivuje Babiše, musí mít stejné materiály na kachlíkárně na Letné jako Babiš.

Jinak jsem se jen přidal k názoru, že se nikdy pořádně a jednoznačně nevyjádříte ano nebo ne, a dodal svou domněnku, že to musí být tréninkem z minula.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 3.11.2013 12:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Abych byl upřímný, je pro mě velmi těžké se jednoznačně vyjádřit za téhle situace. K tomu se přiznávám. Když vidím tuhle politickou scénu, stačí jen výběr ve druhém kole prezidentské volby. Nemluvě o volbách parlamentních. A závidím vám, že vy máte ten názor vyhraněný.
Ale aby bylo jasno: já samozřejmě představu o chodu hospodářství mám, tu jsem samozřejmě nevymyslel, mám několik "mustrů" mezi světovými ekonomy. Jen jsem nenašel vhodnou stranu či politika u nás, kdo by to prosazoval a realizoval. Svobodní mají nakročeno správným směrem, ale vystoupení z EU asi bych nebral .. ale viděl bych EU jako dohodu o volném obchodu a pracovních sil, k tomu však nemusí být ten obrovský aparát v Bruselu a tak dále.
Jinak pokud se týká Babiše, bude to asi podobný scénář jako s Bártou. Tahle strana shoří jako papír, dávám tomu rok nebo dva (beru si parafrázi z Pelíšků). ODS byla prolezlá mafiány a tuneláři. Chtěl bych, aby se v tomhle státě dařilo lépe, na tom se doufám shodneme. Aby nezůstali na holičkách lidé, kteří se objektivně nemohou o sebe postarat nebo za ztížených podmínek. To snad taky berete. Jinak cesty k prosperitě malého národa uprostřed Evropy (který je děním okolo velmi ovlivněn), mohou být různé a ne všechny správné .. ale po bitvě je každý voják generálem.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2013 12:26 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Proto já nevolím nikdy, protože ve velkých stranách jsou jenom kariéristi. A ještě víc, než komunisty v komunistické straně nesnáším kariérní komunisty a estebáky v těch tzv. pravicových stranách. A nad důvody, proč někteří zdejší jedinci jásají nad kvalitou stbáka Babiše, komunisty Svěráka, Fischera, brněnského rektora, atd., snad ani nejde nespekulovat. Letos jsem svou zásadu porušil a volil pro své svědomí s tím, že jsem dopředu věděl, že můj výběr nemá šanci se do parlamentu dostat.

Já mám většinu obchodu s EU a protože se mne netýkají žádné jejich přiblblé dotace, tak by mi klidně stačila vámi zmíněná zóna volného obchodu. Ostatně - na rozdíl od Česka, a jeho omezených politiků, kteří jsou nestále v hlubokém předklony před nějakou velmocí, si dost ostatních zemí svoje požadavky (národní specifika) v rámci EU dokáže ohlídat.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 3.11.2013 15:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
To je přesně ono, ještě 24 let od revoluce je hodně politiků a důležitých osobností této země velmi úzce spojena s bývalým vedením země a estébáky a bohužel český národ je hodně dosud tolerantní k tunelování a malé domů, je s podivem, proč si ostatní země své požadavky dokážou v rámci EU ohlídat na Češi ne? Má to dvě možná vysvětlení, jedno horší, než druhé. Buď je jim to jedno a panuje tu jeden velký bordel nebo z toho mají soukromé "dividendy". Mluvil jsem s někým, kdo je členem Svobodných a vyjádřil své připomínky k jejich programu, ten mi řekl - napiš to přímo Machovi. Jsi ekonom, napiš svůj názor.
Z toho jsem pochopil, že tahle strana se teprve profiluje, utváří. Není tolik spojena s bývalou nomenklaturou.
Já pracuji čistě v soukromém sektoru, takže se mě dotace ani jiné podpory státu netýkají a nemusím se ohlížet na tyto faktory. Do politiky se nepustím. Ani u Svobodných. Už jen kvůli stále se horšujícímu zdraví na to nemám. Z minulého režimu jsem si odnesl jedinou výhodu, znalost obchodu a jazyků. Peníze ani kontakty žádné, začínalo se od nuly.
Co se týká vyjadřování jasného názoru - tak to v minulém režimu nefungovalo. Názor byl povolen jen jeden jediný, pokud si někdo myslel něco jiného, mohl maximálně v hospodě u piva mezi dobrými kamarády.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
3.11.2013 18:23 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Já tyhle filozování o politice nemusím, stát ani EU mne neživí, ostatně většina mých kamarádů z byznysu je na tom stejně a také nevolí.

Hlavně ale nesnáším moudré pseudopravicové kecy těch dvou vašich zdejších úhlavních kamarádů, kteří (který a která) nestačí rozstírat své máslo na hlavě za spolupráci s pochybnými organizacemi.
Nobody can give you as much as I can promise you
Dalibor Smolík avatar 4.11.2013 01:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Snažím se nehodnotit lidi podle jejich názorů, protože každý něčím v životě prošel a nasbíral různé zkušenosti. Pokud je to zajímavé, jsem schopen se o názor pohádat a dodat (či naopak přijmout) argumenty, pokud možno slušně, když je ten druhý slušný ke mně.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
435/2001 avatar 25.10.2013 17:02 435/2001 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
To je ozaj pozoruhodné, ako rôzne protichodné záujmové skupiny dokážu využívať internet na manipuláciu más, rozdeliť konzumentov na nepriateľské skupiny a zagitovať ich na boj proti tomu či onomu.Vy ste proti členstvu ČR v EU? Alebo to vidíte takto: " Národní stát se podle ODS osvědčil jako dobrý nástroj pro svobodný rozvoj národní identity. Pouze takový stát je prostředkem k prosazování zahraničněpolitických zájmů českých občanů: pokračující transatlantické spolupráci, evropské integraci na bázi volného pohybu osob, zboží, služeb a kapitálu.ODS bude vždy odmítat federalizaci EU, odebírající další národní kompetence, a vznik evropského superstátu. "

Nie že by som nesúhlasila, že každý národ - krajina si má o svojich veciach v čo najväčšej miere rozhodovať sám, veď to už bolo zakotvené aj v našej vzájomnej Pittsburskej dohode, ibaže medzinárodné okolnosti tomu akosi svojho času nepriali... Tak by som bola zvedavá, či tej požiadavke prajú teraz a či je politika " kuščičko me podrž, kuščičko me pusc" reálne udržateľná a ako by sa ODS v prípade víťazstva vo voľbách zachovala, ak by v EU pokračoval ten proces delegovania kompetencií na centrálne orgány a z EU by sa stával centralizovaný a unitárny št. celok, ako ho už poznáme aj zo spoločnej histórie.

A tiež by ma zaujímalo, ako vidíte vývoj v ČR v prípade, že by európska integrácia zlyhala a EU sa rozpadla... lebo že by ČR oddelene ukončila členstvo v EU je asi ťažko predstaviteľné.
Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
Dalibor Smolík avatar 25.10.2013 18:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Poslal jsem ten odkaz jen jako nadsázku. Bez EU bychom být nemohli, jsme malá země uprostřed Evropy, závislá na exportu. To každý ví. Ale nechci nechat bez povšimnutí tuhle zdánlivou pitomost, která platí už v USA a může ovlivnit život celého lidstva. Ten, kdo nám legálně zajišťuje semínka, dává do nás modifikované potraviny, neboť má na to monopol! Tohle si myslím není hoax typu chemtrails, ale docela efektivní působení určité skupiny lidí na obrovský rozsah obyvatelstva. Lze to využít pro dobro, ale taky i zneužít. Myslím si, že je legitimní na to upozorňovat.
Rozpad EU by byl krok zpátky, bezcelní pohyb zboží a osob je obrovskou výhodou. Nemluvě o výměně zkušeností i v kulturní a vědecké oblasti. Jen se mi zdá, že úřady v Bruselu rostou a bobtnají a starají se o věci, které by se daly řešit lokálně. S citací (odkazující se na ODS) v podstatě souhlasím.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
25.10.2013 18:58 ja som to:)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Ja tu čumím na program tých Svobodných:)... ...žiškovehusličky, to je teda dlhé!...Už to čítam vyše pol hodiny. Musí sa všetko tak komplikovane okeciavať? Nejako mi to nejde potom dohromady s tou debyrokratizáciou resp. debordelizáciou, mám z tých dlhých rečí už pekný chaos:).

No myslím si, že vyhrá s prehľadom ľavica - vzhľadom na ekon. situáciu, ľudia sa boja soc. neistoty.

U nás neviem, či už pochopili, že SMER-SD ozaj nijaká ozajstná ľavica nie je. A naozaj tu hrozí, že sa do popredia prederú "národniari" a pravicoví extrémisti. Išla som dnes okolo bilboardov s kandidátom na župana. za SNS. Ľudia v takýchto regiónoch ako je náš, aj keď sa hanbia to nahlas priznať, sympatizujú aj s týmito exotmi, ktorí mávajú voličom pred nosom najmä rómskou kartou ... Toho by som sa bála viac ako u vás nejakého výraznejšieho úspechu (súčasnej) KSČM.
Dalibor Smolík avatar 26.10.2013 01:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
No myslím si, že vyhrá s prehľadom ľavica - vzhľadom na ekon. situáciu, ľudia sa boja soc. neistoty.
No to nemusí být nijak výrazné, alespoň ne v Česku. Rozložení sil je dost stabilní, jde o to, jak kdo s kým utvoří koalici.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
25.10.2013 16:28 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když tak počítám počet obětí, nebylo by lepší raději nějaké menší zlo, třeba fašisty?
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
David Watzke avatar 25.10.2013 17:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ze soboty na neděli se bude posunovat čas o hodinu a třicet let zpátky.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
25.10.2013 18:14 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Kez by!
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
25.10.2013 19:08 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Jojo, taky když mě bylo 11 tak jsem se cítil v pohodě a natož v pěti, to jsem ještě nevěděl co je banán, natož že ho lze i 2× ročně koupit a utírat zadek voskovaným papírem mi přišlo normální… to byly časy…, navíc jsem byl alergik, tak mě měli všichni rádi, protože jsme se v pohodě dostali do Bulharka i do Jugoslávie na rozdíl od 98% ostatních - už aby to tady zas bylo…
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
25.10.2013 19:25 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Byvaly rezim je detail. Ale mel bych 30 let zivota navic! ;-)
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
Dalibor Smolík avatar 26.10.2013 01:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
No je to tak, člověk byl mladší a krásnější :-)))
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
26.10.2013 02:54 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
To já bych asi byl za rozvraceče režimu (nebo minimálně emigranta - v případě úspěchu). Založení GNU (1984) je jedna z časoprostorových události, u které bych jako časový turista chtěl být. Nehledě na mňamky jako vývoj transputeru a TMC/CM :-D.

Hmm ovšem obávám se, že by se čas vrátil jen v bublině ohraničené ČR :-( :-D.
26.10.2013 07:03 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
A v cem je problem? Sice ano, s GNU mas pravdu, ale za komunistu se stejne vsechno sdilelo.. A i k pocitaci se dalo dostat. 30 let zpatky, to je zacatek perestrojky, par let do revoluce..
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
26.10.2013 15:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Problém není v ničem, jsem jsem doplnil vlákno vtipnou informací (nebo se o to aspoň pokusil). Ne všechny reakce jsou konfrontační ;-).
A i k pocitaci se dalo dostat.
[konfrontace] Což by mě bylo naprd, protože já jedu na FPGA :-P [/konfrontace]
26.10.2013 16:14 pyc0
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
… zkuste nedky, alespon na chvilku, odlozit ty ruzove bryle. To je fakt trapas …
26.10.2013 16:40 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Trapas je, kdyz to nekdo bere vazne. ;-) Ale ano, kdybych opravdu mohl odted cestovat v case zpet, s tim, ze bych dostal tech 30 let navic k dobru, nevahal bych.
Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
435/2001 avatar 26.10.2013 08:24 435/2001 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
to jsem ještě nevěděl co je banán, natož že ho lze i 2× ročně koupit a utírat zadek voskovaným papírem mi přišlo normální…
Že by nebolo dostať taletný papier, to si ozaj nepamätám. Banány síce boli zrejme občas (ani neviem, nejako som sa na prieskum trhu nezameriavala), ale boli tie šťavnaté lacné kubánske pomaranče. K Juhoslávii a k Bulharsku chcem iba poznamenať, že to nebol iba problém doložiek - ale tiež ten, že väčšina ľudí si na dovolenky pri mori poctivo nedokázala popri nutných výdavkoch na živobytie naškrabať, ak neboli baníci a pod. s nadštandardnými platmi. Ešte tak mohli ísť na rekreáciu ROH. Tam to mali skoro zadarmo. Ale na zahraničné chodili len papaláši a ich nohsledi, radový občan nemal šancu, iba ak mimo sezóny do vnútrozemskej zotavovne(viem to, lebo som začínala v rekreačných zariadeniach ako Hrzán v Homolkovcoch na horách). Tie triedne rozdiely boli aj vtedy markantné: papaláš a jeho prisluhovač dostal štátny 4-izbový byt v centre BL alebo KE(ktorý potom pri odpredaji po "revolúcii" kúpil za zostatkovú cenu, za pár tisíc a za toho kapitalizmu ho strelil za 5 miliónov), obyčajný radový nečlen mafie nanajvýš ak sa prepracoval k družstevnému grcátku a roky musel splácať pôžičku naň namiesto dovolenky v Juhoslávii. Takže toľko k štartovacím čiaram po 89.

Väčšina "normálnych" ľudí mala to málo, čo nevyhnutne k vtedajšej "dôstojnej" životnej úrovni potrebovala. Keď sme ako štunetky mali jedny rifle a pár pulóvrov, ktoré sme si navzájom požičiavali, aby sme občas mali na sebe aj niečo iné:), neštvalo nás to... Veci až tak nechýbali ako dnes. Možno to vidím zo svojho pohľadu, ale hlavný problém nebola nedostatková šošovica, ale to, čo sa naplno rozvinulo po tej revolúcii, keď to vyplávalo napovrch. Nazvala by som to chlípnym, bezzásadovým materalizmom.
Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
26.10.2013 11:34 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty

Systém byl založen de-facto na na co všem teď nelíbí a přitom je to nyní jen nepatrný zlomek toho jak to fungovalo tenkrát a 'to' lze pojmenovat jako Korupce + Elitářství. Pracovní doba „pracovitější části populace“ byla tak asi 16 hodin, 8 v práci s velmi nízkou efektivitou a 8 hodin doma/na poli/v gráži/v dílně… s vysokou efektivitou, u těch chytřejších byla 15 hodin za 8 hodin, 8 hodin v práci s téměř nulovou efektivitou a 7 hodin na sebe ve stejném čase s vysokou efektivitou. A ti co nechtěli pracovat, tak pracovali i když nic nedělali, bo nemít zaměstnání bylo trestné…
Neznám tvůj věk, ale toaletní papír opravdu jeden čas nebyl a i na ty nejedlé kubánské pomeranče se stála také hodinová fronta…
Jinak do elity patřili papaláši a ti, co ovládali zdroje (zelinář, řezník, vedoucí mototechny atd…).

Komukolivžel, člověk je poučitelný, lidstvo/národ ne a u nás těch obětí nebylo zas tolik, takže se zapomene lehce…

To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
26.10.2013 12:49 už ma to zase odhlásilo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
ale som to ešte ja:)...

Budem mať 57. Ono sa to zdá strašné (ten vek), ale nie je:). Nemyslím si, že by som uvažovala inak, ako keď som mala 20. Len pribudli nejaké dáta do pamäte. Na využívanie prac. času, prezamestnanosť, bezvýchodiskovosť toho krachujúceho RVHP sa pravdaže pamätám. Kultúrny šok po odchode z virtuálneho sveta a nástupe do praxe som si nemohla nezapamätať. V tom čase už bolo jasné, že je to trvalo neudržateľné (ostatne, už sme o tom diskutovali aj v škole na niektorých seminároch, to už začala perestrojka, ale od tých vyučujúcich to bola v tom neostalinskom režime aj tak opovážlivosť). Keďže som bola zodpovedná len sama za seba, nedostatok toaleťáku mi fakt unikol. Tak som si kúpila asi servítky, keď nebol:-D. Viem, že ľudia, ktorí zásobovali v tom čase vlastnú domácnosť, mohli byť z toho v strese. Ja som vtedy mala skôr traumu z prvomájových sprievodov a prezenčiek na povinných schôdzach. V 89. som zhruba na tri týždne podľahla absolútnej eufórii. Lenže už vzápätí začalo byť jasné, kto zase vyhral. Hneď po zrušení vedúcej úlohy. Preto chápem, že sa tá flanelová revolúcia môže javiť ako konšpirácia straníckych špičiek, ktoré si pripravili plán B, v prípade, že sa režim ekonomicky zrúti. Pretože to ozaj tak vyzerá. Teraz, po najnovších skúsenostiach, je jasné, že nielenže nefungoval konzumný socializmus, ale nefunguje ani súčasný globálny ultrakapitalizmus. A sloboda a demokracia? Hm...
26.10.2013 12:51 už ma to zase odhlásilo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
tak tá perestrojka síce ešte nezačala...ale vo vzduchu ju cítiť bolo:)
435/2001 avatar 26.10.2013 08:28 435/2001 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Hrzán ma zahral presne:)))
Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
26.10.2013 15:18 Srdce aj rozum
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Lavica pozera na na vsetko komplexne, pravica iba mantru ekonomiku ale uz vsade prichadzaju na svete na to podstatne. Ze z nekonecneho rastu sa neda zit vacne! Ako povedal Milton Friedman narodil som sa ako praviciar a na stare kolena volim lavicu ... Lavica vzdy posuvala vedu a spolocnost ludsku dalej do buducnosti. A kladla na stol tie najvacsie otazky ludstva. Tak isto vela vedcov ma lavicove myslenie lebo chce objavovat a badat dalej a posuvat ludstvo este dalej. Dneska byt praviciarom to je uz nejaka okrajova politicka sekta. Uz ked si zalozil rodinu tak sa stal z teba laviciar lebo musis prijat zodpovednost starat sa o svojich. Lavica bola vzdy ktora robila revolucie a stare kralostva sa rozpadali a prichadzali republiky a dalej a dalej ... Pravicove myslenie patri s RKC tak do 20. storocia. V prirodny zakon stale plati ze jednotlivec sa podriaduje vacsine a nie naopak.
26.10.2013 17:10 pyc0
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
a kdyz budu dostatecne nahlas a neustale vyslovovat svoje dojmy, tak se snad jednou nakonec stanou pravdou …
dalsi chudak :(
26.10.2013 21:28 Radun
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevíte náhodou, kam jsem náhle zmizel? Jestli to nějak nesouvisí s tím, že antibolševičtí partyzáni opět vylezli ilegality.
26.10.2013 22:00 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Většinou jsou ti partyzáni bývalí bolševici a stbáci, jeden takovej tady často líčí, jak dřív rozvracel republiku, a teď ji buduje s pomocí Rychlých šípů alias modrých strak. Musej být blahem bez sebe, že smí oficiálně zase k moci
Nobody can give you as much as I can promise you
27.10.2013 15:10 videafilosofie.webnode.cz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdo podporuje základní příjem (mají ho v programu piráti, KSČM, zelení a svobodní mají jeho variantu nazývající se negativní daň) tak se podepište do této petice: http://petice.tk/ a šiřte dál :) Pokud to slyšíte prvně nebo se o tom chcete dozvědět více, tak mrkněte na http://www.vseobecnyzakladniprijem.cz/
27.10.2013 22:09 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že by snad bylo lepší volit komunisty (teda ty, který v tý straně zůstali z přesvědčení), než všechny ty tzv. pravičáky, kteří od komunistů v roce 1990 prchli. A rozhodně by to bylo lepší, než volit Babiše, kariérního stbáka, kterého pochopitelně jemu podobní obdivem padají ke kolenům. Na druhou stranu není od věci zjistit z diskuze, nebo z blogových příspěvků, kdo ze zdejších diskutérů si demokracii představuje tak, že stbácký Babiš je zcela správně u moci.
Nobody can give you as much as I can promise you
435/2001 avatar 30.10.2013 14:04 435/2001 | blog: .
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pojďme spolu volit komunisty
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nuž,teraz ešte v niektorých postkomunistických krajinách pôsobí po prevrate vytvorený mainstream, pre ktorý je typické ostré vymedzovanie sa voči tzv. boľševikom (rozumej: ľubovoľne zostavená skupina nepriateľov s iným názorom) a tzv. "ľavičiarstvu", a tí čo sú pod jeho vplyvom nepostrehli, že medzitým sa vedomie zase posunulo dopredu a tak už nie sú opäť "moderní" a tie frázy o tom, ako si slobodný a "slušný" jednotlivec sám môže rozhodnúť o svojom osude sú zase pasé. Je to v podstate podobné, ako pôsobenie vymývania mozgov u nejakej náboženskej sekty, ktorá svojim ľahkoverným členom vsugerúva, že sú vyvolení a všetci tí (služobníci diabla:-D))mimo nej predurčení na zatratenie.
Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.