Portál AbcLinuxu, 20. dubna 2024 00:34


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Jendа avatar 1.4.2010 00:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Škoda, že to není apríl…
Já to s tou denacifikací Slovenska myslel vážně.
Nicky726 avatar 1.4.2010 00:17 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Ale jo, je. V reálu to bude daleko horší. ;-)
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
Václav 1.4.2010 00:20 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Je! Je! Je! Prosím ať je! Jenom to mě drží při zdravém rozumu :(
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
1.4.2010 00:44 Denwerko | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
+1

omgfg !?
tomboytom-deviant avatar 1.4.2010 00:35 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co je to vývojová země? Země, kde probíhá vývoj? No, čtu to poprvé, ale třeba jsem pouze nevzdělaný. :)
Keynes & Mimozemnšťané
1.4.2010 08:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Rozvojová, sorry.
1.4.2010 08:22 Jindřich
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
"developing country" je rozvojová země.
1.4.2010 13:44 VM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Z hlediska stavu autorského práva je rozvojová země hlavně USA. Softwarové patenty, tresty za které by se nestyděli ani ve středověku....
regine2 avatar 2.4.2010 21:30 regine2 | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
... za které by se nestyděli ani ve středověku....
Před asi 7mi lety jsem četl odbornou rešerši amerických autorů, v níž přirovnávali autorský zákon k právu panovníka (monarchy) povolovat cokoliv (Habsburkové - udělovali patenty) a že autorský zákon z něho vychází. Ale buďme klidní, jde jen o peníze.
Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
1.4.2010 00:41 michael jackson is still dead
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proboha zivyho, zabanujte uz nekdo USA a vyhodte do vzduchu cele NWO velicenstvo.

Nechci bejt oznacenej za komunistu, ale myslim, ze by mel existovat zakon proti lidem nemocnym po moci a proti lidem, kteri nemaji nikdy dost.
2.4.2010 02:41 Hnidopich
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Nechces, aaale budes. Vsak on se nejaky [cenzurovano] najde, neboj. :-)
1.4.2010 01:04 Anonymous_ | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Aha, april! Tohle NEmuze byt realita. Prece se cely svet nezblaznil. :( Ted uz se nechci odstehovat do zahranici, ale rovnou nekam pryc do vesmiru, do vzduchoprazdna. Neskutecny.

Tzv. "piractvi" bude za chvili vetsi zlocin, nez vrazda etc. dmnce!
Jardík avatar 1.4.2010 10:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Bacha, spojeným státům patří i vesmír, takže když tam pojedeš bez jejich dovolení, tak tě prostě sestřelí.
Věřím v jednoho Boha.
1.4.2010 11:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Kdybych tohle nečetl v originále už v týdnu, taky si myslím, že to je apríl.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
D.A.Tiger avatar 1.4.2010 01:28 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
24) K ratifikaci postačí podpis pouhých pěti států. V praxi se tedy může pět nejmocnějších států narychlo podepsat znění, které budou všichni ostatní později nuceni akceptovat.

HA-HÁ Chtěl bych vidět jak, kdo a jakými prostředky si to vymohou na státech, které se rozhodnou takovou pitomost neakceptovat... Vůbec by mě zajímalo z jakého statutu by mohl někdo prostě prohlásit, že stačí podpis pšti států a všichni ostatní padněte na zadek... Jako apríl dobrý :)
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
1.4.2010 02:05 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
HA-HÁ Chtěl bych vidět jak, kdo a jakými prostředky si to vymohou na státech, které se rozhodnou takovou pitomost neakceptovat...
Myslím, že prostředků je víc než dost. Obchodní embargo, diplomatická izolace, odstřihnutí dotací na rozvoj (země třetího světa)... Když se na tom dohodnou větší celky (USA,EU) a pár dalších zemí, tak to bude dost států na to, aby se dal dělat tlak na mezinárodní úrovni.
Vůbec by mě zajímalo z jakého statutu by mohl někdo prostě prohlásit, že stačí podpis pšti států a všichni ostatní padněte na zadek... Jako apríl dobrý :)
Protože policajt světa, USA, si to přeje. A koneckonců, když napíšou, že stačí 5 států, tak to prostě stačí. Oni to vymysleli, tak si do toho přece nenechají kecat. A když to odsouhlasí víc států, stane se z toho "skutečná" světová dohoda.

Aby bylo jasno, nijak ACTA neobhajuju, ale už nemám iluze o tom co jde a nejde (protože by nemělo) a bojím se, že když USA si něco usmyslí, tak je velká šance aby to uskutečnili. Ať už na zemi, ve vesmíru nebo kdekoliv jinde. USA mají armádu rozmístěnou plus mínus po celé zeměkouli a taky nikdo (kromě Ruska, Číny a těch "zlých" států) neřekne, že by se měli starat jen o sebe.
Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
Saljack avatar 1.4.2010 09:29 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Myslím, že prostředků je víc než dost. Obchodní embargo, diplomatická izolace, odstřihnutí dotací na rozvoj (země třetího světa)... Když se na tom dohodnou větší celky (USA,EU) a pár dalších zemí, tak to bude dost států na to, aby se dal dělat tlak na mezinárodní úrovni.
To je sice možný, že ty prostředky jsou, ale praxe je naprosto jiná. Obchodní embargo atp. není zavedeno pro Čínu, Severní Koreu, arabský poloostrov a ty by si to zasloužili, tak silně pochybuji, že by tohle na tom něco měnilo.
Sex, Drugs & Rock´n Roll.
1.4.2010 17:30 Zopper | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
jenže u těhle zemí jde spíš o lidská práva, než o peníze. Naopak, díky těmhle zemím je víc peněz/zboží v tom "civilizovaném světě". Ale kdyby si nějaká země dovolila být proti ACTA ve chvíli, kdy ji ratifikuje USA a EU (fakt díky za Lisabon...), tak se klidně embargovat bude. Porušení IP je přece mnohem závažnější zločin, než vražda (čti: utíkají peníze BSA, IFPI, atd..., zatím co u zabitého číňana je o trochu víc vzduchu pro západní svět).

Jdu blejt, velebnosti...
"Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
D.A.Tiger avatar 1.4.2010 17:40 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
myslím, že prostředků je víc než dost. Obchodní embargo, diplomatická izolace, odstřihnutí dotací na rozvoj (země třetího světa)... Když se na tom dohodnou větší celky (USA,EU) a pár dalších zemí, tak to bude dost států na to, aby se dal dělat tlak na mezinárodní úrovni.

Ano, ale toto mohou zkoušet pouze na rozvojové země a ty které jim to na té "politické mezinárodní úrovni" nemohou nějakým způsobem vrátit, nebo alespoň znepříjemnit (např. přes nějaký silnější partnerský stát, alianci, atpd..). A těch zas až tak moc nebude a co ty ostatní? Navíc nemůžou vést válku kde s kým - to by se mohlo brzo těžce obrátit vůči nim, a i když jsou (byly) nejbohatší aliancí států, pořád nejsou ještě tak silní, aby si mohli dovolit rozhádat polovičku světa...

Navíc zavést embargo..., no možná z jejich strany, a co když to nebude stačit? Existují i státy které si mohou dovolit (nebo dovolují) na ně dlabat. Nemůžeme soudit podle našich měřítek, mi máme totiž hroznou potřebu lézt kde komu, kdo je momentálně v kurzu, do .... A Amíci se obchodu (i s nepřáteli) strašně neradi vzdávají...

Protože policajt světa, USA, si to přeje. A koneckonců, když napíšou, že stačí 5 států, tak to prostě stačí. Oni to vymysleli, tak si do toho přece nenechají kecat. A když to odsouhlasí víc států, stane se z toho "skutečná" světová dohoda.

Kecat si do toho nechat budou muset. Jednak nevěřím tomu, že žádný z těch států nebude mít zájem do toho zanést své vlastní zájmy. A jednak protože pět států je pořád hodně málo na to, aby to mohli vnutit zbytku světa, a ten zbytek světa to prostě může ignorovat. A co potom? Asi nic...
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
rionka avatar 1.4.2010 02:52 rionka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
+1 o_O
1.4.2010 08:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Vůbec by mě zajímalo z jakého statutu by mohl někdo prostě prohlásit, že stačí podpis pšti států a všichni ostatní padněte na zadek...
Špatně pochopeno... Neznamená to, že by to 5 států podepsalo a najednou by tím byly vázány i všechny ostatní státy.

Znamená to, že pro schválení nějakého znění stačí, aby s ním souhlasilo 5 států, že se nebude čekat na ostatní. Ty ostatní, které se budou chtít přidat později, už budou postaveny před hotovou věc: Buď se připojte k tomu, co už je platné znění, nebo máte smůlu. A protože např. USA patrně prohlásí, že nebudou obchodovat s někým, kdo neratifikoval ACTA, tak státy v podstatě nebudou mít na výběr a budou muset _chtít_ k ACTA přistoupit.
1.4.2010 21:52 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
No kdyz s nami USA nebudou chtit obchodovat, tak si ty jejich intelektualni dila stahnem pres Internet (a nebo nechame dovez cinske klony), a bude.
2.4.2010 08:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Předmětem obchodu nejsou jen věci, které se dají stáhnout z netu.
Slavko avatar 1.4.2010 08:51 Slavko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
HA-HÁ Chtěl bych vidět jak, kdo a jakými prostředky si to vymohou na státech, které se rozhodnou takovou pitomost neakceptovat...
napríklad ako v Iraku? (Kde sú tie Saddamove zbrane hromadného ničenia???)
1.4.2010 11:56 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Optej se tech Kurdu, na ktere je pouzili. Pitomce!
1.4.2010 12:08 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
To bylo před kolika lety. Kde jsou ty zbraně teď, když CIA ukazovala fotky, kde přesně je najdou? Pitomče!
Quando omni flunkus moritati
gtz avatar 1.4.2010 15:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Nebyly tam žádné, bylo to jen proto, aby se dostali zase nazpět zadarmo k ropě.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.4.2010 20:06 moo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
z iraku USA vtedy dovazali az 4% z celkoveho dovozu. teraz je to az 5%, v hodnote asi 10 mld usd.

Myslis, ze sa im oplatilo robit vojnu kvoli rope?

nie, kvoli rope to fakt nebolo
gtz avatar 1.4.2010 23:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
pokud chcete seriozne zde odpovidat prihlaste se nebo se registrujte prosím.

A kvuli cemu jinemu ? Copak ten stat neco jineho ma ?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.4.2010 15:19 Michal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
A zeptej se Kurdu, odkud je Irak mnel
gtz avatar 1.4.2010 15:27 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Svůj vývoj a také od států, které jim takový tyfus rádi prodávali.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.4.2010 16:57 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
S tím vývojem bych to nepřeháněl, Donald Rumsfeld tam byl v roce 1983 osobně dojednat dodávky technologií a surovin z USA, velice srdečně si se Saddámem potřásali rukama...
D.A.Tiger avatar 1.4.2010 17:09 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
No, on Irák světu vůbec ukázal co jsou (byli?) USA zač... A není to nic na co by mohli být pyšní.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
1.4.2010 19:48 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Všechno co vám o Americe řeknou, je pravda. To nejlepší, i to nejhorší!

Nepamatuji si kdo to řekl, ale docela to vystihl.
D.A.Tiger avatar 1.4.2010 17:06 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
No, ono to není až tak jednoduché. Husajn byl pěkně vyvedený bast...(viz. zmíněné masakrování kurdů, a nejen to), navíc Amíkům ležel pěkně v žaludku (a kdo vlastně Bushovy a Clintonovy nepřekážel?) a neměl nic lepšího na práci, než je neustále provokovat. Kdyby Husajn na začátku války v Perském zálivu projevil trochu víc diplomatického talentu a nenaštval si ostatní arabské státy v čele se Saudskou Arábii, možná by velel v Iráku do dneška... Na něm se v krásném měřítku projevilo staré české "Pýcha předchází pád...", smutné na tom však je, že toto poučení vždycky zaplatí životy spousty nevinných lidí.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
gtz avatar 1.4.2010 18:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
ano ležel v žaludku hlavně proto, že se Saddam se rozešel s koncerny co mají do dočinění s ropou. Ale hlavně ji odmítl dodávat těm koncernům za jejich ceny.

No on udělal osudovou chybu, že šel si vzít něco co si myslel, že je jeho ( KUWAIT ) no s tou zemí byly spojené i ostatní státy arabského světa.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
D.A.Tiger avatar 2.4.2010 00:41 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
No on udělal osudovou chybu, že šel si vzít něco co si myslel, že je jeho ( KUWAIT ) no s tou zemí byly spojené i ostatní státy arabského světa.
Ne tak docela. Arabské státy chtěly - a věřili v to - vyjednat se Saddamem dohodu v míru. Jenže ten je tak rychle a zbrkle odpálkoval, že se všichni těžce urazily. Takže se gringos nemuseli ani moc snažit (a že se snažili - upravené satelitní snímky se objevily poprvé právě tehdy) vyjednat podporu ve válkách s Husajnem. Kdyby..., ale to je dneska stejně už jedno :)
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
1.4.2010 09:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co je v té smlouvě vlastně tak tajného, že tenhle únik ohrozil národní bezpečnost všech zúčastněných.
oVirt | SPICE
1.4.2010 09:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
s/./?/
otula avatar 4.4.2010 23:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Jen technická: 's/\./?/' ;)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
1.4.2010 11:36 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Tajné na tom je to, že to dojednávají jenom malé výbory z vlád těch pár zúčastněných států (samozřejmě velmi dobře propojené s korporacemi vydělávajícími na autorských právech), nikdo do toho nechtěl tahat obyčejné lidi, kteří tomu přeci vůbec nerozumí, a chudé státy, které přeci nemají peníze na to vývoj něčeho takového zaplatit, a už vůbec do toho nechtěli tahat WTO či WIPO, protože by do toho mohly začít kecat nejrůznější organizace bojující za intelektuální svobodu (např. Electronic Frontier Foundation)
Ondrej avatar 1.4.2010 11:50 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Nastve to dav a nastvanej dav je nebezpecnej, akort pokud se nastve relativne rovnomerne po svete...
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
Grunt avatar 1.4.2010 10:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
týkající se oznámení o porušení a odstranění („notice“, „takedown“).
Tak to je smrt.
Mnohé z těchto záležitostí jsou stále aktuální. Hlavní tři otázky…
 … postačí podpis pouhých pěti států. V praxi se tedy může pět nejmocnějších států narychlo podepsat znění, které budou všichni ostatní později nuceni akceptovat.
A toto je hotová apokalypsa.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
gtz avatar 1.4.2010 14:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
pět nejmocnějších států ( USA, Německo,Francie,Velká Británie,Rusko )

nebo myslíš, že postačuje podpis 5 nějakých satelitů USA a ostatních ?

Jinak jestli toto projde jsme fakt někde ...

Ve Francii již se o něco pokoušeli, ale nějak jim to nesedlo, lidé stahují přes něco jiného. technet
Studie sledovala přes 2 000 internetových uživatelů v Bretani pod záštitou Renneské univerzity. Autoři studie došli k závěru, že mnozí lidé po schválení zákona chování změnili. Zákon se ale vztahuje pouze na piráty navázané na systémy pro sdílení souborů. Studie ukázala, že se piráti přeorientovali na jiné hudební služby a možnosti stahování dat, na které se zákon nevztahuje. Využívání služeb pro sdílení souborů z uživatele na jiného mezi dotázanými kleslo z říjnových 17,1 procenta na 14,6 procenta. Proti tomu ale využití stránek a služeb, na které se zákon nevztahuje, vzrostlo za stejnou dobu o 27 procent. Služby stahování souborů jsou přímo napojené na policii, pokud využívají centralizované servery. Pro výměnu pirátského materiálu se ale snaží více využívat fiktivní servery a uzavřená fóra uživatelů.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
1.4.2010 11:38 Konki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Předpokládám, že je to apríl. Pokud ne, tak jsme v prdeli.
Bilbo avatar 1.4.2010 11:56 Bilbo | skóre: 29
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Jelikož už před aprílem jsem tohle viděl v originále, tak bohužel - tohle je realita, to apríl není....
Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
Fill avatar 1.4.2010 12:04 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na tohle jsou jen 2 rady:

Angažuj se sám

||

<pr> Staň se aktivním členem ČPS && Sežeň ČPS 2^x hlasů/příznivců && Posílej ČPS 2^x Kč měsíčně </pr>
♡ Všechna bezpráví vyhlazena., Sociální síť, Rádio, Profil, Skripty na bitcoin mikrodary, titulky, YFiaS
1.4.2010 12:09 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Jasně, ti to vytrhnou. Opravdu jsem si nevšiml, že by se naše Poslanecká sněmovna nějak angažovala ve vyjednávání.
Quando omni flunkus moritati
1.4.2010 15:12 Jiří Kadeřávek | blog: jkblog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Co s tím má poslanecká sněmovna? Politické strany působí i jinými prostedky, vysílají své zástupce do Evropského parlamentu, zrovna Christian Engtroem je autorem deklarace požadující odtajnění ACTA a Evropský parlament tuto deklaraci velkou většinou přijal. Jestli máš jiný nápad jak proti těmto jednáním zasáhnout, budu jen rád, když jen naznačíš.
1.4.2010 23:50 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Evropský parlament tuto deklaraci velkou většinou přijal.
Hurá. A dál? Dál nic, Evropský parlament je v EU jenom velká trafika.
Quando omni flunkus moritati
3.4.2010 10:11 Jiří Kadeřávek | blog: jkblog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Co dál? Dál se podle toho musí komise jako účastník jednání ohledně ACTA zařídit. Minimálně to významně posiluje vyjednávací pozici Evropy.
8.4.2010 11:56 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Dál se podle toho musí komise jako účastník jednání ohledně ACTA zařídit.
Ehm, což přesně znamená...? Že musí napsat lejstro, ve kterém vypíše, proč to nejde?
Quando omni flunkus moritati
Rezza avatar 1.4.2010 16:51 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Ano, angazuj se sam - tvor svobodnou kulturu!
1.4.2010 12:29 Henry
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

http://shermann.name/content/breaking-news-google-is-going-to-acquire-novell-and-the-unix-copyright
1.4.2010 16:26 mnn | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
žeby Apríl? :-D
1.4.2010 21:30 bazyx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Diky za clanek, takova strucna analyza se fakt hodi.

Musim rict, ze i kdyz me ten obsah moc neprekvapuje, je to docela desive... Na druhou stranu Mexiko u me pomerne stouplo.
1.4.2010 21:45 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to zločinné spolčení .....
Jakub Lucký avatar 1.4.2010 22:34 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já mám prostě pocit, že někdo bere ty návrhy krále Ubu jako seriózní nápad
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
1.4.2010 23:04 www-turzin-cz
Rozbalit Rozbalit vše you are a property of rothshild family
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jste majetkem rodiny rothschildu. Psychopaticke loutky docasne zodpovedne za vedeni ovci k jedne svetove vlade Vam brzo pristrihnou internetove kridilka [obama internet kill switch] - - - jen dal a houst - - - 'was mich nicht zerstört, macht stärke - co mne neznici ucini mne silnejsim'=$Nietsche; 'Lide jsou jako olivy, jenom kdyz jsou drceni vydavaji ze sebe to nejlepsi' Hrabal, Hanta, Talmud, Jude
D.A.Tiger avatar 2.4.2010 00:51 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: you are a property of rothshild family
Čím to asi je, že nic jiného jsem ani nečekal... :-D Už jsem se začínal bát, že mojí oblíbení tvůrci konspiračních teorii zaspí :-D
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
2.4.2010 00:41 Naith
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No jak se tak na to divám, tak jurisdikce na celém světě, přijetím tohoto nesmyslu spáchá sebevraždu.

Protože spočítejte si, kolik je webových stránek, kolik je odkazů, kolik je lidi na netu. Pokud toto projde, tak se případ například Františka Joudy, jehož počítač kdesi cosi stáhl, neboť aniž to věděl, tak byl v bootnetu, či se podíval kam neměl dostane k soudu někdy v roce 2550. Naprosto všechny organizace, firmy a majitelé stránek i osobních se mohou rovnou ubytovat na soudech.

Soudce nebude chtít nikdo dělat, protože by se nedostal domů. Je to celé blbost.
2.4.2010 02:56 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
František Jouda se k soudu dostane opravdu až v roce 2550, ale zcela jistě bude sv. Petrem odsouzen ve zrychleném řízení :/
Jakub Lucký avatar 2.4.2010 09:57 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Nebeské království už taky ratifikovalo ACTA?
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
2.4.2010 14:27 VM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Ne, ale signatáři ACTA mají na základě dohody za povinost ho k tomu donutit.
vencour avatar 2.4.2010 15:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mam takovej pocit, že občas měli v historii lidské civilizace navrch technici, občas právníci a občas ekonomové.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Drom avatar 2.4.2010 16:07 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Hm a v posledni dobe maji navrch predevsim blbci, jak tak koukam :(
Pavel Beníšek avatar 3.4.2010 20:51 Pavel Beníšek | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
+1
checking for chicken... must have egg first
2.4.2010 18:36 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše postrilet
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja navrhuji vsechny ty lidi, co to vymyslely, postrilet, nebo alespon sterilizovat a uzavrit do vezeni, vzdyt to chteji, jsem ochoten to platit z dani, nebot jsou skutecne nebezpecni.

Co si ale nepreji platit z dani je zavirani nejakych adolescentu a mladiku za udajne porusovani 0bsahu, jeho cena je smesna a nezajima me, ze prodavaji DVD za 900kc a ze tvrdi, ze ma hodnotu 1M USD ... sranda je, ze pokud to ukradnu z obchodu, tak jsem se dopustil prestupku, policistum se vysmeju do xychtu a reknu, ze to ne ja, to dezo lakatos bytem na magistrate a ze on mi to dal ... a razem jsem jen spolupachatel prestupku. Mimochodem mi za to hrozi max. pokuta max do vyse 2.000 kc (nebo uz 3.000 ?)

me uz ti xyndli nebavi, jak porad ukrajuji ze svobod pod rouskou jako ze zisku, jo jsou nekde, nebot jsou nenazrani, chteji vetsi zisky a tim ze vydavaji smejdy je nemaji, naproti tomu nezavisli umelci profituji.

Je to jak farmaceuticka, jsou zde bylinky, ktere jim konkuruji, tak je postupne zakazuji, s novym zakonem se zakazuje dalsi skala tzv. omamnych latek, pritom jsou to jen bylinky Stejne jako nesmyslne zakazovani marihuany, nebot konkuruje jak lecivum, tak alkohlu, muze ji mit doma kazdy a tak stat a firmy prichazeji o ziska a dane ... Vymlatit je vsechny na ulici, problem je, ze nas lidi neboji, neboji se o svuj zivot a tak se nam vsem jen vysmivaji, ja tvrdim ze jediny zpusob jak to zmenit, je jako za feudala postavit na namesti gilotinu a verejne stinat hlavy ... jinak nedaji pokoj.
gtz avatar 2.4.2010 20:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
Jsem spíše pro "Závody po Vltavě v proutěných koších".

Jistě nějaká ZOO by ráda zapůjčila hladové krokodýly a aligátory.

Nač stínat hlavy, raději to nechat na jejich plaveckých schopnostech.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.4.2010 22:36 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
to me pripomina dnesni diskusi na tema statni svatek na Velky patek. Kdosi tam bedoval, o kolik miliard stat prichazi kvuli svatku. no a co? nejdme tady kvuli tomu, abysme cele zivot v potu tvare dreli, dostavali za to mensi nebo vetsi almuznu, ti nahore si nehoraznym zpusobem nacpavali penezenky, a dalsi vymysleli jak uzakonit jeste vetsi odvod nasich penez na sve ucty. k certu s nimi!
8.4.2010 11:53 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
nejdme tady kvuli tomu, abysme cele zivot v potu tvare dreli, dostavali za to mensi nebo vetsi almuznu
Ale brát peníze za to, že nepracuješ, ti přijde v pořádku...
Quando omni flunkus moritati
Pavel Beníšek avatar 3.4.2010 21:02 Pavel Beníšek | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
... a ty by jsi nejradsi aby jsme si vsichni byli rovni? Co to tady placas za nesmysly? Argumentujes jako pan Hitler s panem Jughashvilim dohromady!

Vubec tahle diskuze neni o tom, jestli je spatne krast! Jen pro tebe: JE TO SPATNE!

Diskuze je tu o tom, ze nejaci panove se snazi obchazet zakony (Mezinarodni dohody jsou nadrazene mistnimu pravu) Diskuze je o tom, ze velikost trestu NEMA byt umerna velikosti provineni. Diskuze je o tom, ze k odpovednosti maji byt hnani ISP a ne ten kdo za to muze. Diskuze je o tom, ze v ACTA nefunguje presumpce neviny. Diskuze je o mravnosti.
checking for chicken... must have egg first
4.4.2010 01:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
rejp: tady nikdo neřeší, jestli je nebo není špatné krást - na tom se určitě shodneme. Předřečník pouze prohlásil něco v tom smyslu, že když ukradne fyzický nosič, neporuší AZ (nejsem si jistý, že je to pravda) a tedy mu hrozí menší trest, než když si ten např. program stáhne.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
5.4.2010 00:25 ..... Izak ..... | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
Je mi jedno, kdo je komu roven. Ja chci jen elementarni spravedlnost, to jest skutecna skoda a spolecenska nebezpecnost. Porusovani autorskeho prava neni kradez, neni to ani spolecensky nebezpecne, tedy zadne spiclovani a zadne postupy jak u mafianu.

Skodu musi posoudit soud, tedy treba kdyz si student stahne warez verzi photoshopu, tak je skoda 0kc ... tedy max verejnoprospesne prace, ani PC bych nezabavoval; ... nebo dal na vyber pokutu za prestupek etc. Kdyz si photoshop upirati graf studio, vydelava ... tedy pokutovat, nebot zde skutecne Adobe prislo o zisk ... ja bych zase nejdradeji dal max. 3x vysi licence (tedy by si to koupil i s penalem, prece to pouzival !) + pokuta statu. ... co bude mit adobe, ze nekoho zavrou? .. nic nikdo jim penize neda! ... a kdyz si to koupi, tak za normal cenu ... prijde mi to spravedlivejsi dat i adobe aby se primerene zahojila.

Je treba si uvedomit, ze pokuta v radech milionu por prumerneho obcana je de fakto na dozivoti, teda pokud nejsem manager v CEZu, nebo nepacham trestnou cinnost. A takovy trest je nemravny a nespravedlivy.

Stejne tak ty organizace jsou jen obyc firmy a nejake zajmove sdruzeni, povazuji za nebezpecne, ze vubec muzou takhle lobovat ... predkladaji to tak, jako by EU mela s nekym jednat, predlozit to mi, tak je poslu do pr* a pri pokusu o vyjednavani si je sem pozvu, zatknu a vyhostim na 10let z uzemi EU, pokud jsou z USA. Jak na to prijdou pekari, vyrobci lopat, vyrobci aut ... a ja ? ... ja taky delam mult. obsah a kdyz mi nekdo nelegalne uziva fotky, tak je chci bud stahnout, nebot mi treba urazi modelku, nebo chci penize! ... a taky mi neprijde sppravne, ze by kvuli moji fotce mel byt kazdy spiclovan, kontrolovan na hranici jako zlocinec a aby se preventivne nekdo hrabal vsem v PC jestli tam nahodou nema moji fotku.

Stejne vsichni vime, ze hlavni problem je v zabednenosti studii a distributoru, alias manageru, kdyby prodavali DVD za 100-50kc tak maji nejvetsi business vsech dob, nikdo by to nestahoval nelegalne, jenze oni ne, oni kdyz jim zbudou DVD, tak je sesrotuji, misto aby je vyprodali.

Skutecne je treba hajit svobody cloveka, to co prichazi je zacinajici diktatura a skonci valkou, ktere je treba zabranit. Par nenazrancu, co vlastni 80% sveta ... de fakto 1% vlastni pres 70%, nebot je pomer bohatym k chudym 20:80 a tohle se deli znova dal, tedy 20% z tech bohatych vlastni zase 80% majetku. Ono by to tolik nevadilo, kidyby je zajimala spravedlnost, jenze ona ne a kupuji si vlady, kupuji si meny, ovladaji veci, ktere ovladat nemaji. Uvedomuji si, ze muze byt valka a ze je muze cekat to same co ve francii, kde nenazrance bez milosti popravli, proto si buduji armady a zakony, aby ovce drzely hubu a krok.

Ja teda nevim, kdo je tady Hitler a diktator, ale zda se mi, ze je to novodoba pseudodemokraciie, kde vladnou penize a zakony se ohybaji jak se komu zlibi. Treba Anglie ... listina zakladnich prav a svobod ... s tou si vytreli zadek, viz nutnost na sebe boznsout heslo k zasifrovanym datum, jinak vezeni ... a X ty clanek Ustavy i Listiny rika neco o tom, ze pokud bych si uskodil mam pravo nevypovidat ... a musi na me byt pohlizeno jako na nevinneho ... jo ono to tak neni ? ... smula.

Stejne jako CR, vezmeme si nedavny pripad nesmyslnych exekuci, jedne zene ukradli obcanku, je zapis s policie CR vcetne cisla. Kujon_ka jezdila metrem na cerno, dokonce byla OP propadla ... 60 pokut ... skoda 60x200kc pred 10lety ... tedy 12.000 ... a co vymahaji, ne ze by to zdruzili do jeden castky, ale 50x15.000 za exekuci + castka ... posilali upominky na adresu na OP, v te dobe jiz neexistujici, neb zena se vdala ... exekuce na barak za 6M KC ... a ze dotycna argumentuje tim, ze to prece nebyla ona, ze v te dobe jiz OP nemela a byl ji ukraden, tedy s tim jedil nekdo jinny o cemz ma zaznam od police ... nezajem. Stat se to mi, tak povradim exekutora, urednika, co na me poslal ty exekuce a jeste to nezdruzil a pokud bychj prohral soud i soudce ... je to spravedlive ... ANO, nebot nekdo postupoval zjevne spatne a nerespektoval vsem nadmiru jasne dukazy ... muzem se divit, ze okradeny clovek se domaha spravedlnosti a ne prava ? ... nemuzem.
5.4.2010 02:51 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
Jen dotaz k té občance - a jak víte, že ta poškozená žena tu občanku nenahlásila jako kradenou i když ji měla a pak na ni nejezdila načerno? :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
mirec avatar 5.4.2010 09:41 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
Trochu odveci, ale napadla ma taká drobnosť u DVD - ochrana. Mám mechaniku, ktorá umožňuje 5x zmenu regiónu. Vďaka ich skvelej ochrane (a tomu, že sa bojím prepáliť firmvér) odteraz kašlem na DVD a radšej od niekiaľ stiahnem. Ak by boli DVD za dostupnú cenu a nekládli ľuďom, ktorí si to legálne kúpia (i keď zo zahraničia) polená pod nohy bolo by to úplne o niečom inom.
LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
Pavel Beníšek avatar 5.4.2010 20:20 Pavel Beníšek | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
V principu Vas chapu, ale zpusob Vasi argumentace je ponekud demagogicky. Presne takto argumentuji/argumentovaly propagandy vselijakych rezimu.

V prvnim prispevku:

- Zacinate tim ze by jste vsechny postrilel.

- Koncite nesrovnatelnou analogii.

V predchozim prispevku:

- "Ja chci jen elementarni spravedlnost" versus "Porusovani autorskeho prava neni kradez, neni to ani spolecensky nebezpecne, tedy zadne spiclovani a zadne postupy jak u mafianu."

Tady si vylozene protirecite. Porusovani autorskeho prava JE kradez, at je to uz definovano jakkoliv. Kdyz napisu kus kodu pod ne-opensource licenci a nekdo ho pouzije bez povoleni, tak to pro me JE kradez at to nazyvate prestupkem nebo trestnym cinnem nebo jinak.

- "Skodu musi posoudit soud, tedy treba kdyz si student stahne warez verzi photoshopu, tak je skoda 0kc ... tedy max verejnoprospesne prace, ani PC bych nezabavoval;"

Jak je mozne ze vy si prisvojujete (jako ze student) cizi praci a neni to spatne? To mi chcete rict ze student jezdici nacerno v Metru je lepsi/moralnejsi nez pracujici?

- "... co bude mit adobe, ze nekoho zavrou?"

Co z toho ma policie ze Vam napari 2500 za prekroceni rychlosti? TO je proste jeden z legalnich prijmu statu - jedna ze skrytych dani ... smirte se s tim.

- "Je treba si uvedomit, ze pokuta v radech milionu por prumerneho obcana je de fakto na dozivoti..."

Ano a O TOM TO JE! Ne o tom jestli jsem manazer v CEZu nebo jestli student. To je presne to nac jsem reagoval v predchozim prispevku. Cetl jste ho cely? A abych odpovedel na otazku tak je UPLNE jedno jestli jsem prumerny obcan nebo prezident CEZu, trest ma byt podle provineni.

- "... tak je poslu do pr* a pri pokusu o vyjednavani si je sem pozvu, zatknu a vyhostim na 10let z uzemi EU, pokud jsou z USA."

Ano takto by reagovali pani Hitler a spol a vy se koukam taky nebrzdite. Jak myslite ze bylo obhajovano "presidleni" nepohodlneho obyvatelstva?

- "Jak na to prijdou pekari, vyrobci lopat, vyrobci aut ... a ja ?..."

Musel jsem se smat. Pripomina mi to Pekař Jan Marhoul od pana Vancury. Je to takovy predvoj socialismu z dob kdy si jeste i normalni lide mysleli, ze je to spravna cesta.

- "ja taky delam mult. obsah a kdyz mi nekdo nelegalne uziva fotky, tak je chci bud stahnout, nebot mi treba urazi modelku, nebo chci penize!"

Hura, takze snad taky chapete, ze je to spatne kdyz se nekdo chlubi Vasim perim? Vy to prece delate pro (Vas) zisk a ne aby na tom profitoval nekdo at uz preprodejem nebo uzivanim Vaseho dila bez dovoleni.

- ".. a taky mi neprijde sppravne, ze by kvuli moji fotce mel byt kazdy spiclovan, kontrolovan na hranici jako zlocinec a aby se preventivne nekdo hrabal vsem v PC jestli tam nahodou nema moji fotku."

Ano a opet jsme u moralky... Otazka jestli je to zakonne nebo ne resi zakony a ne my. Moralka by teoreticky mela primo ovlivnovat zakony. Jestli to tak je nebo ne je otazka jak moc se budete stourat, ale obecne to myslim plati.

- "Stejne vsichni vime, ze hlavni problem je v zabednenosti studii a distributoru, alias manageru, kdyby prodavali DVD za 100-50kc tak maji nejvetsi business vsech dob, nikdo by to nestahoval nelegalne, jenze oni ne, oni kdyz jim zbudou DVD, tak je sesrotuji, misto aby je vyprodali."

Bata taky radsi palil boty nez aby je rozdal. Co/Kdo Vam dava pravo nutit nekomu obchodni model jaky nechce? To mi zavani opet onemi pany...

Mimochodem kdyby vsichni slevnili na 50 kc za CD/DVD tak by jim chvilkove zisky stouply, ale co si budeme povidat, kdo ma doma skladovat stovky CD, to je proste dlouhodobe neudrzitelny obchodni model. V dobe kdy jsem si mohl dovolit 1 CD za dve vyplaty to samozrejme nevadilo. Dnes kdyz koupim CD tak to okamzite prevedu do mp3 a ono CD od te doby lezi na veky v policce. S DVD to same.

- "Skutecne je treba hajit svobody cloveka, to co prichazi je zacinajici diktatura a skonci valkou, ktere je treba zabranit. Par nenazrancu, co vlastni 80% sveta ... de fakto 1% vlastni pres 70%, nebot je pomer bohatym k chudym 20:80 a tohle se deli znova dal, tedy 20% z tech bohatych vlastni zase 80% majetku."

Zacatek asi odpovida s tim ze VY a JA patrime do 20% nejbohatsich lidi na svete, takze bych si zase tolik nestezoval. Dal to pak uz pokulhava...

Zbytek odstavce je zase jako vystrizeny z Rudeho Prava... ach jo

- "Treba Anglie ... listina zakladnich prav a svobod ... s tou si vytreli zadek, viz nutnost na sebe boznsout heslo k zasifrovanym datum, jinak vezeni ... a X ty clanek Ustavy i Listiny rika neco o tom, ze pokud bych si uskodil mam pravo nevypovidat ... a musi na me byt pohlizeno jako na nevinneho ... jo ono to tak neni ? ... smula."

To neni nutne pravda, sice si to schvalili, ale obavam se ze prvni clovek ktery se proti tomu postavi a pozene to dostatecne vysoko vyhraje. POdle me je to jeden ze zakonu, ktere jsou proti ustavni uz od zacatku, jen maji nahnat lidem strach. Na druhou stranu pokud se jedna o Vase data (neukradena) tak Vam nic nehrozi, protoze je policie nesmi prozradit tretim osobam.

- "... a ze dotycna argumentuje tim, ze to prece nebyla ona, ze v te dobe jiz OP nemela a byl ji ukraden, tedy s tim jedil nekdo jinny o cemz ma zaznam od police ... nezajem. Stat se to mi, tak povradim exekutora, urednika, co na me poslal ty exekuce a jeste to nezdruzil a pokud bychj prohral soud i soudce ... je to spravedlive ... ANO, nebot nekdo postupoval zjevne spatne a nerespektoval vsem nadmiru jasne dukazy ... muzem se divit, ze okradeny clovek se domaha spravedlnosti a ne prava ? ... nemuzem."

Tak ted doufam, ze nerozumim Vasim preklepum, jestli ano tak jste mi opet ukazal ze jsem Vas zaradil spravne.

Prava se lze dovolat, jen se clovek nesmi bat a hnat to vyse a kdyz to bude nezbytne tak az do Haagu.

checking for chicken... must have egg first
5.4.2010 22:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
Porušování AZ není krádež, zeptejte se libovolného právníka - i když se shodneme v tom, že je nemorální.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
6.4.2010 02:04 Delaunay | skóre: 17 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: postrilet
"Je treba si uvedomit, ze pokuta v radech milionu por prumerneho obcana je de fakto na dozivoti..."

Právě přiměřenost řeší §38 nového trestního zákoníku.

"A abych odpovedel na otazku tak je UPLNE jedno jestli jsem prumerny obcan nebo prezident CEZu, trest ma byt podle provineni."

To NENÍ pravda, podstatná je také možnost nápravy pachatele (§39).
drc avatar 3.4.2010 23:20 drc | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdržel bych se používání podobných obrázků. Více než silně připomínají komunistickou propagandu.
4.4.2010 09:59 Pavel K.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nepoužívejte termín "intelectual property". Je zavádějící.
4.4.2010 18:27 stn
Rozbalit Rozbalit vše Bojkot
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neni nacase zacit organizovat nejake protestni akce? Myslim, ze celosvetova akce typu "kdo nesouhlasi s ACTA, at pristi mesic nekoupi zadne CD/DVD a nejde do kina ani na koncert" by mohla byt docela zajimava...
5.4.2010 11:07 Boban
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bojkot
Tohle je prilis slaby odpor. Pokud by se melo neco zmenit, muselo by se jim sahnout na zdroj moci - penize. Viz http://www.stream.cz/video/450889-penize-jako-dluh-money-as-debt H.
5.4.2010 13:46 melikles | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bojkot
Ameriku stejně čeká nová generace květinových dětí a aby byli tak květinoví jak ti v 60. letech
5.4.2010 16:49 VM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bojkot
Film Peníze jako dluh je dobrý, ale závěr má stupidní. Zrušení inflace opravdu nepomůže s tím, že správci peněžního systému okrádají lidi.
Pavel Beníšek avatar 5.4.2010 20:26 Pavel Beníšek | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Bojkot
Vzhledem k tomu ze ekonomika poslednich 60 let je postavena na inflaci, tak bych nevidel realnou moznost zruseni inflace. Navic je to docela dobry kontrolni mechanismus .. bohuzel Recko se ukryje za EU, ale i tak...

Puvodne si myslim ze to bylo vymysleno jako donuceni lidi penize tocit, protoze kdyz si je nechaji pod perinou tak o ne driv nebo pozdeji prijdou. Rekl bych ze to ucel splnilo...
checking for chicken... must have egg first
5.4.2010 11:10 VM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vyšel mi o ACTA podobný článek na Blistech: http://blisty.cz/2010/4/2/art51917.html
5.4.2010 19:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mám nápad: co takhle naprogramovat "hnusný virus", který bude "skrytě" stahovat "nebohému, nevědoucímu" uživateli do počítače pirátský materiál?
Za to přece nemůžu, když se mi do počítače dostane hnusný malware, který mi, hajzl jeden, stáhne třetí sérii IT crowd... ideálně by mi ještě mohl otevřít přehrávač, který by nešel killnout :-D
To už bych byl naprosto bezbranej, to bych se na to prostě musel kouknout :-D
What Big Oil knew about climate change
Pavel Beníšek avatar 5.4.2010 20:28 Pavel Beníšek | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
:) tomu rikam reseni!

rekl bych ze 11 verze torrentu, nebo spis jeho nastupce, se bude chovat presne tak :)
checking for chicken... must have egg first
9.4.2010 09:31 koudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Bazinga ;o)

OFF TOPIC: Ted ty dily vychazej s velkym odstupem :o(
20.5.2010 21:18 mafto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Autorské práva len brzdia rozvoj spoločnosti,techniky atď. Odopierajú zadarmo sledovať a učiť sa užitočné poznatky, prípadne využiť už dosiahnuté poznatky na ďalší rozvoj niekým iným ako majiteľom autorských práv. Je to len o peniazoch a neskutočný scam
11.7.2010 17:48 Karel Šůna
Rozbalit Rozbalit vše Re: Analýza uniklého návrhu tajné dohody ACTA
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Doslova jsem se zděsil. Pak, vzpomenuv na právní historii, uvědomil jsem si, že nic nového pod sluncem. Už to tady přece bylo.

Nejmenovalo se to ACTA, ale Maleum maleficorum (Kladivo na čarodějnice).

Nebylo křesťanské země, aby tam nehořely hranice. Vypadá to, že se opravdu zbláznili a že se těch hranic možná dočkáme po více než 300 letech znovu.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.