Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 15:59

Dotaz: FPS v fgl_glxgears

13.2.2005 22:16 tomon
FPS v fgl_glxgears
Přečteno: 658×
Odpovědět | Admin
Jaky mate score?? ja mam athlon 1700XP+, 256 RAM a radeon9000Pro a dosahuju 400.000 FPS. Neni to malo, nebo je to akorat vzhledem k me sestave??
Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Odpovědi

13.2.2005 22:30 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dobry vecer, a ked uz budete skusat vykon neviete mi povedat co znamena tento chybovy vystup?
fgl_glxgears
X Error of failed request:  BadLength (poly request too large or internal Xlib length error)
  Major opcode of failed request:  16 (X_InternAtom)
  Serial number of failed request:  36
  Current serial number in output stream:  38
moduly fglrx intel_agp agpgart natiahnute

v X.org.log nevidim ziadne chybove spravy

ked som prehladaval dmesg objavil som jednu chybovu hlasku

{dmesg}

mtrr: 0xe8000000,0x2000000 overlaps existing 0xe8000000,0x1000000
[fglrx:firegl_addmap] *ERROR* mtrr allocation failed (-22)
[fglrx] AGP detected, AgpState   = 0x1f000217 (hardware caps of chipset)
{dmesg}

vystup od glxinfo | grep direct

direct rendering: No

som vlastnikom nb dell d600

Polívčička byla..
13.2.2005 23:07 lubo
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ja mam score 2500.200 FPS a mam ovela slabsi stroj :)))) Tebe vobec nejde akceleracia na karte :)))
13.2.2005 23:19 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
ja sem si rikal, ze je to nejak malo....ale mam modul agpgart a fglrx.. natazenej a nevim kde je chyba nebo kde ji tu axeleraci zapnout.
13.2.2005 23:20 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
mam taky pocit ze mame podobny problem
Polívčička byla..
13.2.2005 23:23 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
zkus výpis glxinfo | grep direct, ten ti napíše jestli je nebo není podporovaná 3D akcelerace.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
13.2.2005 23:31 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
tomas@darkstar:~$ glxinfo |grep direct
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
tak nevim jo a vzpominam si, ze fglxconfig mi nastavil v xorg.conf BusID: x:x:x ktery mi X server nesezral a nespustil, tak jsem ho prepsal na BusID "PCI:1:0:0" , ktery jsem tam vzdy mival, ale nevim jestli to ted ma nejakej vliv na tento problem.
13.2.2005 23:26 lubo
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Na kartach ATI nefunguje akceleracia. Mozno sa ju niekomu podarilo rozbehat ale ked nainstalujes original ovladace tak ti to nepojde ja mam kartu NVIDIA tam je to ok :)))
13.2.2005 23:40 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Uz jsem ji na jinejch distribucich rozjel, takze by to snad melo jit i tady. Poradte nekdo prosim.
13.2.2005 23:43 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
v gentoo bezala aj mne

arch linux nula bodov
Polívčička byla..
13.2.2005 23:45 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Koukni do logu X serveru a hledej (EE). Nemáš tam nějaký balast k nvidii? Nedávno jsem si nechtěně nainstalil nějaké balíčky pro nvidii a 3D akcelerace přestala fungovat.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
13.2.2005 23:51 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
X.org.log
(II) fglrx(0): DRI initialization successfull!
(II) fglrx(0): FBADPhys: 0xe8000000 FBMappedSize: 0x00501000
(II) fglrx(0): FBMM initialized for area (0,0)-(1024,1281)
(II) fglrx(0): FBMM auto alloc for area (0,0)-(1024,768) (front color buffer - assumption)
(==) fglrx(0): Backing store disabled
(==) fglrx(0): Silken mouse enabled
(II) fglrx(0): Using hardware cursor (scanline 768)
(II) fglrx(0): Largest offscreen area available: 1024 x 505
(**) Option "dpms"
(**) fglrx(0): DPMS enabled
(II) fglrx(0): Using XFree86 Acceleration Architecture (XAA)
        Screen to screen bit blits
        Solid filled rectangles
        8x8 mono pattern filled rectangles
        Solid Lines
        Dashed Lines
        Offscreen Pixmaps
        Setting up tile and stipple cache:
                24 128x128 slots
(II) fglrx(0): Acceleration enabled
(II) fglrx(0): X context handle = 0x00000001
(II) fglrx(0): [DRI] installation complete
(II) fglrx(0): Direct rendering enabled
(II) Loading extension FGLRXEXTENSION
(II) Loading extension ATITVOUT
nevravi toto ze by DRI mala fungovat?

btw skusal som to aj s kernelom kompilovanym +DRI manager aj s -DRI manager
Polívčička byla..
14.2.2005 00:01 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Jak jsem psal, když jsem měl knihovny dodavane s driverem pro nvidii, tak mi 3D akcelerace nefungobala. Dokonce mi to v logu psalo, že je DRI aktivni a vše se zdálo OK.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
14.2.2005 00:06 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
ako sa da zistit, ci sa mi nepletie nvidia do X ?

podla toho co som zatial pozeral vyzera vsetko v poriadku

fglrxinfo
display: :0.0  screen: 0
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.1)
Polívčička byla..
14.2.2005 01:08 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Tohle dostávám na notebooku s radeonem M7: OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa DRI Radeon 20030328 AGP 4x x86/MMX/SSE2 TCL
OpenGL version string: 1.2 Mesa 6.1
Podle tvého výpisu to vypadá, jako by vše jelo přes Mesa knihovnu a její SW akceleraci, proto to je tak pomalé. Zítra (nebo mam říct dnes? :-) večer mrknu na počítač, kde mám Radeon 9200 a plácnu sem kompletní nastavení.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
14.2.2005 00:06 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
z logu jen WW ale nikde zadny EE
(WW) Open APM failed (/dev/apm_bios) (No such file or directory)
(WW) fglrx: No matching Device section for instance (BusID PCI:1:0:1) found
(WW) fglrx(0): Bad V_BIOS checksum
(WW) fglrx(0): board is an unknown third party board, chipset is supported
(WW) fglrx(0): could not detect XFree86 version (query_status=-3)
No nektery hlasky znej podivne. A jak jsem psal tak c xorg.conf mam BusID "PCI:1:0:0" Dik za dalsi postrehy
Ku8aZ avatar 18.2.2005 09:49 Ku8aZ | skóre: 17
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Ehm, v tom pripade bych rekl, ze je to jasne. Nemate nahodou X.org v.6.8.x a ovladace ATI verze <6.8.x (nebo jak je ta posledni rada cislovana...)?? S novymi X.org totiz funguji jen ty posledni ovladace!

A na Gentoo je potreba udelat
opengl-update ati
, ale bojim se, ze jina distra tento skript nemaji :-(
Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
13.2.2005 23:42 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Na kartach ATI nefunguje akceleracia.

Tohle je lež. Mám pár karet od ATI a akcelerace funguje.

Rady tohodle typu (ATI je na prd, mam NVIDII a jsem v happy) si prosím nech pro sebe, nikdo na ně není zvědavý.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
13.2.2005 23:47 lubo
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Ked vies ako rozchodit akceleraciu na ATI karte tak mu pomoz a tym pomozes vela ludom tu na fore. Kazdy den tu abclinuxu padne nejedna otazka nefunguje mi 3D akcelerace na karte ATI.
Rady tohodle typu (ATI je na prd, mam NVIDII a jsem v happy) si prosím nech pro sebe, nikdo na ně není zvědavý.
Tak som to nemyslel ja som porovnaval ovladace a nie graficke karty ;)
13.2.2005 23:51 lubo
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Skus sa tu pozriet mozno ti to pomoze :)
link
13.2.2005 23:53 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Když jsem si pořídil ATInu, tak jsem sepsal malý návod. Dnes už bude asi zastaralý, ale třeba někomu pomůže.

Naposledy jsem použil driver radeon pro Xka a karta fungovala bez problémů (hraju na tom ET a kreslím ve VariCADu).

Dnes, pokud můžu, se fglrx driveru vyhýbám.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:22 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
A co je zle na fglrx?
Mne fungoval celkom bez problemov na mandrake aj debiane s nejakou 9000 (teraz mam zasa nVidiu, takze bohuzial uz nepomozem).
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
14.2.2005 00:26 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
a co za soubor bych mel stahnout ja kdyz mam radeon 9000??? nejak se v te nemcine nemohu zorientovat.
14.2.2005 00:28 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
pardon, to byla reakce na zdenka burdu a jeho navod, kde stahuje ovladac z adresi http://www.schneider-digital.de/html/download_ati.php
14.2.2005 00:27 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
rozbehnut fglrx to je mala maturita v linuxe

a ked sa to nakoniec cloveku podari zbuildovat, nakoniec to nefunguje
Polívčička byla..
Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:47 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
???
Tak to teda ani nahodou, robil som to cez leto a vtedy som toho o linuxe vedel ovela menej ako teraz a rozbehol som ho pod mandrakom aj debianom. Pamatam sa, ze s tym boli problemy a buildovalo sa to krvopotne, ale nakoniec mi to islo.
Velka skoda, ze uz ATI nemam, ale ak sa bude dat, tak si zasa zozeniem 9000 a napisem navod ako na to.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
14.2.2005 00:57 coques | skóre: 21 | blog: FailSystem
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
kazdy mame svoj nazor, je rozdiel nainstalovat driver pre nvidiu a zmenit jedno slovo v xorg.confe a instalovat ati driver (ble)

..mne nerobi problem skompilovat jadro a buildnut fglrx, ale nech to aj ide
Polívčička byla..
Marek Bernát avatar 14.2.2005 01:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Suhlas, nvidia je nic, ale ja som fglrx uz rozchodil viac-krat, hoci to bolo pred pol rokom, takze vela si uz z toho nepamatam.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
14.2.2005 01:12 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Jo, a ATI je taky na nic a nejaka flamewar na tohle tema uz tady asi tak dva dny nebyla. :-P

Dej si tam S3 Virge a bude klid. :oD
Marek Bernát avatar 14.2.2005 01:25 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Sorry, ak si zle vysvetlujem vas prispevok, ale tam nebolo "nvidia je na nic", ale "nvidia je nic", v zmysle, ze ju rozchodi kazdy BFU. Jedna flamewar na den mi stacila :-)
Re S3 Virge: viete ju zohnat? :)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
14.2.2005 01:28 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
S3 Virge: viete ju zohnat? :)
Umim, mam ji v serveru, ale nedam. :-)
Jesus Jimenez avatar 14.2.2005 08:06 Jesus Jimenez | skóre: 29
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
jedna se mi vali na stole a sem tam ji pouzivam jako podlozku pod kafe ;)
Doaenův zákon průtahů: Čím pomaleji pracuješ, tím méně naděláš chyb. -- Murphy
14.2.2005 00:31 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Nemám rád binární smetí od kteréhokoliv výrobce HW, když je dostupný std. driver přímo v distribuci. Také mě to nutilo kompilovat znovu a znovu ovladač když jsem měnil jádro. (ten stroj je pokusný králík :-) Pokud někomu fglrx funguje a vyhovuje, tak ať ho používá.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
Marek Bernát avatar 14.2.2005 00:43 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Znova mi nezostava nez suhlasit, ale mne std. driver priamo v distribucii fungoval rovnako ako nv pre nvidiu, proste pomale. Mozno som mal podobny problem, ako teraz tu autor, ale kazdopadne fglrx mi vzdy islo v pohode a s kazdym kernelom.
WTF? ...praca sa da znacne spohodlnit ak si spravite skript na kernelove maky a za tym maky vsetkych ostatnych ovladacov. Kompilovat rucne po kazdej rekompilacii kernelu by bolo fakt dost o hubu ;-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
14.2.2005 01:16 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Tak zpet. Tuxracera sem ted nainstaloval a jde uplne v pohode, glxinfo pise OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc. OpenGL renderer string: RADEON 9000 PRO DDR Generic
OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)
direct rendering: Yes glxgears : 12179 frames in 5.0 seconds = 2435.800 FPS fgl_glxgears : 2467 frames in 5.0 seconds = 493.400 FPS je to teda fakt malo a nefunguje mi akcelerace nebo funguje ale spatne nebo jak to teda je: athlon 1,54Ghz radeon 9000pro. Akcelerace by teda fungovat mela kdyz jede racer. tak nevim. Dik za nazory
14.2.2005 01:22 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Hmmm, tak to vypadá, že fgl_glxgear je slinkovaný s nějakou divnou knihovnou. Pokud ti všechny ostatní aplikace fungují správně, tak to asi nemá cenu řešit.

Možná bys mohl porovnat výstupy ldd /usr/X11R6/bin/glxgears a ldd nevimkdeje/fgl_glxgears
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
14.2.2005 01:32 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
No pouzivaj obe stejny knihovny. Add "nema cenu to resit" : alle me docela vadi, ze mam tak mizerny vykon oproti ostatnim. Mival sem kdysi vetsi.
14.2.2005 01:34 tomon
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
pro uplnost: tomas@darkstar:~$ ldd /usr/X11R6/bin/fgl_glxgears
libGL.so.1 => /usr/X11R6/lib/libGL.so.1 (0x40016000)
libX11.so.6 => /usr/X11R6/lib/libX11.so.6 (0x400bb000)
libXext.so.6 => /usr/X11R6/lib/libXext.so.6 (0x40183000)
libm.so.6 => /lib/libm.so.6 (0x401a4000)
libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x401c7000)
libpthread.so.0 => /lib/libpthread.so.0 (0x402f6000)
libdl.so.2 => /lib/libdl.so.2 (0x40347000)
/lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)
14.2.2005 11:52 Ondra
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
No a co je spatne? fgl_glxgears snad musi byt logicky pomalejsi nez glxgears. Vykreslovani do textury neni nejak extra rychla zalezitost, co ja vim.
14.2.2005 12:17 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Presne tak, glxgears pri 2500 fps je na tu sestavu normalni vysledek, fgl_glxgears pri 400 fps je taky odpovidajici. Ja osobne mam glxgears = 6500 fps (AMD64 3000+, GeForce6600GT, Slamd64) :)
18.2.2005 09:56 Hanz | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Nemate nahodou chipset via? Pokud ano tak vam mozna nemate zaveden modul via_agp. A doufam ze jste nezapomnel na fglrxconfig.... :) Protoze na uplne zakladnich vecech se vetsinou chybuje :)

Omlouvam se, jestli jsem uz trochu out of order, jen jsem kouk na zacatek diskuze a pak nakonec, zda uz nebyla vyresena.
18.2.2005 09:16 Roman ŠANDOR | skóre: 14
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
a spustas "glxgears" alebo "fgl_glxgears"? Lebo zam je zasadny rozdiel, ja mam pri glx asi 4000 a nejake drobne a pri fgl asi 800 :-)
14.2.2005 01:08 Pavel_K | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Odpovědět | | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdravim :) ja mam athlon 1800XP+, 256 RAM a radeon9000 a mam 1199 FPS ...mam debiana, a hardwareovou akceleraci sem bastlil asi mesic,...a pak jak blesk z cisteho nebe to jelo. takze moc neporadim jen asi tolik ze v glxinfo musi zmizet
OpenGL vendor string: Mesa project: www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.2 (1.5 Mesa 6.1)
\a musi tam byt neco jako toto
OpenGL vendor string: Tungsten Graphics, Inc.
OpenGL renderer string: Mesa DRI R200 20020827 AGP 1x x86/MMX/3DNow!/SSE TCL
OpenGL version string: 1.2 Mesa 4.0.4
a pak prikladam jednu otazku ...jak donutim aby mi AGP jelo 4x ?
14.2.2005 10:41 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Tak myslim, ze pokud tam je Mesa, tak to je spatne. Musi tam byt ATI.

Dale FPS je take odvisle od rozliseny, ktere tady nikdo neuvadi.

Me treba vse funguje SuSE 9,2 s ATI Mobility FireGL T2 (ale nevim, jestli je to hodne nebo malo). Asi takhle:
glxinfo
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
    GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
    GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
    GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
    GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,
    GLX_ATI_render_texture
GLX extensions:
    GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
    GLX_ARB_multisample
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: MOBILITY FIREGL T2 Pentium 4 (SSE2) (FireGL) (GNU_ICD)
OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)
OpenGL extensions:
    GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array,
    GL_S3_s3tc, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program,
    GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_imaging,
    GL_ARB_multisample, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
    GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
    GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
    GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
    GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
    GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
    GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_transpose_matrix,
    GL_ARB_vertex_blend, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program,
    GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers,
    GL_ATI_element_array, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
    GL_ATI_map_object_buffer, GL_ATI_separate_stencil,
    GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,
    GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATI_vertex_array_object,
    GL_ATI_vertex_attrib_array_object, GL_ATI_vertex_streams,
    GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_ATIX_texture_env_route,
    GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
    GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax,
    GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
    GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
    GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset,
    GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
    GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
    GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
    GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
    GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
    GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
    GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
    GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array,
    GL_EXT_vertex_shader, GL_HP_occlusion_test, GL_NV_texgen_reflection,
    GL_NV_blend_square, GL_NV_occlusion_query, GL_SGI_color_matrix,
    GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_border_clamp,
    GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SUN_multi_draw_arrays
glu version: 1.3
glu extensions:
    GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

   visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
 id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
----------------------------------------------------------------------
0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
0x29 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
0x2b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
0x2c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
0x2d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
0x2e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
0x2f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
0x32 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
A tady jsou vysledky FPS:
hodnoty pro glxgears, kolecka bezi jen v malem ramecku
6335 frames in 5.0 seconds = 1267.000 FPS
6902 frames in 5.0 seconds = 1380.400 FPS
6044 frames in 5.0 seconds = 1208.800 FPS
6591 frames in 5.0 seconds = 1318.200 FPS
6571 frames in 5.0 seconds = 1314.200 FPS
6430 frames in 5.0 seconds = 1286.000 FPS
hodnoty pro glxgears, kolecka pres celou obrazovku, rozliseni 1600 x 1200
338 frames in 5.0 seconds = 67.600 FPS
335 frames in 5.0 seconds = 67.000 FPS
338 frames in 5.0 seconds = 67.600 FPS
18.2.2005 11:36 David Macura | skóre: 14 | blog: Trápeníčko | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
Mám sepsaný mini článek na instalaci ATI pro Slackware,jadro 2.6.10, Xorg (6.8.x?). Tento postup by měl fungovat snad na všech distrech. Nejsem doma, ale až bude čas hodím to asi na blog, nebo se domluvím na nějakém článku. Můžu vám ale říct, že instalaci ATI karet už dělám jako rutinu a za pár minutek to může být hotové, ale v 99% se to nevyhne bez kompilace jádra a úpravy /etc/fstab. A pro jádro 2.6.10 je potřeba změnit názvy proměnných v 1 souboru.
Nejsem lama...
18.2.2005 12:19 nobody
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
No ja som instaloval ati ovladace tiez, a zatial nikdy nebolo treba kompilovat jadro (pod FC1, FC2, FC3).
18.2.2005 13:05 David Macura | skóre: 14 | blog: Trápeníčko | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
nikde neni psano, ze nemuze byt jadro nakonfigurovano tak, aby to fungovalo i bez ni;) Ale ze zkusenosti vim, ze kdyz nechce fungovat 3D, je v tom zakopany pes.
Nejsem lama...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.