Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 05:07
Jak postavit svoji vlastní ústřednu vhodnou do menší i střední kanceláře.
Podle předchozích dílů seriálu bychom měli mít zprovozněnu slušně fungující ústřednu disponující i základními "vymoženostmi" jako hlasová schránka nebo konferenční volání. Nyní už jen zbývá ji připojit do veřejné telefonní sítě, aby nám mohl zavolat kdokoli, případně abychom i my mohli volat ven.
V předchozím díle tohoto seriálu jsme dokázali naši ústřednu jednoduše nakonfigurovat a ti úspěšní si byli schopni i zavolat. V tomto díle trochu "uhladíme" vytáčecí plán tím, že ošetříme chybové stavy. Funkci ústředny také obohatíme o hlasovou schránku a nastíníme možnosti konferenčního volání.
V předchozím dílu tohoto seriálu jsme si ukázali, jak Asterisk přeložit a nainstalovat. V tomto dílu si ukážeme příklady konfigurace této ústředny.
V tomto článku si ukážeme, jak postavit svoji vlastní ústřednu vhodnou do menší i střední kanceláře. Ukážeme si, jak připojit telefony, i jak volat do národní sítě. Dotkneme se také profesionálních funkcí této ústředny jako je hlasová schránka či podpora konferencí.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.