Portál AbcLinuxu, 18. května 2024 08:47


Největší dnešní BitTorrent trackery

Po uzavření The Pirate Bay se vynořily nové BitTorrent trackery. Článek na torrentfreak.com představuje pět největších, včetně počtu torrentů, které obsluhují, a počtu uživatelů (peerů). Zajímavé je, že první dva vznikly až po zániku TPB.

14.6.2010 18:22 | Robert Krátký | Zajímavý článek


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

vain avatar 14.6.2010 18:34 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To se mi líbí, jak bojují s větrnými mlýny. Já sice nejsem nějaký nadšenec, co stahuje pořád nějaké nové filmy a hudbu, takže mi to je celkem na háku, ale už jen z principu to těm blbečkům ze "zábavního" průmyslu přeju, víc trackerů! víc! =)
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
15.6.2010 12:36 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
To se mi líbí, jak bojují s větrnými mlýny.
Když si někdo udělá z boje s větrnými mlýny takřka živnost, tak se mu určitě taky líbí, že práce neubejvá. Paradox všech institucionalizovaných "bojů proti" :D
kotyz avatar 15.6.2010 20:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
jo, ja taky stahuju jenom stary filmy a muziku ... sme stejny "nadsenci" ;-) :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.6.2010 18:45 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
OpenBitTorrent je ale od autorů TPB, ne? :-)
stativ avatar 14.6.2010 18:48 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
WTF? TPB přece normálně funguje.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
Luboš Doležel (Doli) avatar 14.6.2010 18:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Jejich trackery nejedou už dávno.
stativ avatar 14.6.2010 18:50 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Jo už mi to docvaklo, stránky jdou, ale tracker je jiný.
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
14.6.2010 20:01 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevím, jak Torrent.to funguje, ale přijde mi, že softwarově trackuje PublicBitTorrent, kdežto oni se jenom nějako vezou s nimi (kdyžtak mě vyveďte z omylu, pokud se mýlím).

Druhá věc je, kolik z nich je dostupných po IPv6? Odpovím si sám: žádný. Což je škoda, protože TPB po IPv6 dostupný byl a byl tím i celkem známý. Navíc opentracker IPv6 podporuje, takže opět: kde je problém? Víme všichni…
Kryptoměny a bločenka.
14.6.2010 20:33 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Seznam na podnose
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No ještě jim dělejte seznam ... některý blb z EP si toho všimne a začne to řešit :)

Mimochodem, zavedl bych odvolatelnost politiků za návrhy debilních zákonů (typicky: Zdaňme ještě jednou všechny posílané SMS v EU).
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
Amarok avatar 14.6.2010 20:38 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
(Skoro) kazdy blb z EU si je stejne dovede najit, takze v tom problem nevidim. Trva to stejne par let, nez dovedou neco podniknout, mezitim se objevi zase dalsi a dalsi... Snad jim jednou dojde, ze maji zmenit spis neco u sebe.
GNUniverse - May the source be with you...
14.6.2010 21:47 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Co by jako měli měnit? Pokud je sdílení nelegální, tak se proti němu snaží bojovat. Nebudou rezignovat na prosazování zákona jenom proto, že to jde těžko/pomalu. Až někoho z provozovatelů trackerů opravdu zavřou, tak už se do toho ostatní možná tak nepohrnou. Bude to znamenat konec volného sdílení i legálních věcí, ale možná k tomu i tak dojde. V USA takhle skončil např. Napster a dneska už po tom pes neštěkne. Torrent se nedá tak lehce zakázat, protože je decentralizovaný.
Amarok avatar 14.6.2010 22:08 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Na tohle tema uz tu probihala parkrat extremne rozsahla diskuze, cili nema smysl to znova rozebirat. Kazdy na to ma proste nejaky nazor. Me cela snaha resit tenhle "problem" pripada naivni (taky ale nejsem nekdo, kdo extremne stahuje, to s tim ale asi nesouvisi).
GNUniverse - May the source be with you...
pools avatar 14.6.2010 22:55 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Treba zmenit politku poskytovani digitalniho obsahu, ktery treba u nas prakticky neexistuje?
Vivre libre ou mourir!
15.6.2010 17:14 Derryk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Nechápu proč by měli zavírat provozovatele trackerů. Zavírat by se měli "seedeři". Ale ono je jaksi pohodlnější hodit to na někoho dosažitelnějšího než jít po pravém viníkovi protože pak by to šlo těžko/pomalu.

Takže na prosazování zákona již rezignovali jenom proto, že by to šlo těžko/pomalu. :(
Chytrex avatar 15.6.2010 22:56 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
+1
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
17.6.2010 17:19 imploder | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
To je fakt. Zatím se postihování samotných seederů omezilo na pár výhružných dopisů od ISP. Myslím, že kdyby trackery poskytly policii logy, tak že by to nemělo být těžké prokázat. Hořší je to pak s výmluvou seedera, že "to ne já, to počítač (příp. někdo jiný)" a s tím, že by se trackery přesunuly do různých "nespolupracujících" zemí. Pak by se to neobešlo bez blokování takových serverů (jako "velký čínský firewall") to by se většině lidí nelíbilo.
Amarok avatar 17.6.2010 20:05 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Proto je jednoduse zapotrebi zmenit cely system, je to dlouhodobe neudrzitelne. Srovnal bych to s fanatickym drzenim se presvedceni, ze Zeme je stredem vesmiru. Jen aby nam to taky netrvalo par staleti.
GNUniverse - May the source be with you...
D.A.Tiger avatar 15.6.2010 00:03 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Mimochodem, zavedl bych odvolatelnost politiků za návrhy debilních zákonů (typicky: Zdaňme ještě jednou všechny posílané SMS v EU).
Mám takový dojem, že s takovým systémem by v EU za chvíli nastalo totální bezvládí.Mě by se spíše líbil nějaký systém, díky němuž by nespokojení občané mohly vyjádřit svou nespokojenost tak aby se to promítlo do výplat politiků.... panečku, to by byla motivace :-D
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
15.6.2010 00:33 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Mě by se spíše líbil nějaký systém, díky němuž by nespokojení občané mohly vyjádřit svou nespokojenost tak aby se to promítlo do výplat politiků.... panečku, to by byla motivace

Dovedete si představit plat Paroubka? Zůstal by ještě v černých číslech? A z čeho by si Sobotka postavil dům?
Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
D.A.Tiger avatar 15.6.2010 00:43 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Dovedu, v živých barvách. A ta představa se mi čím dál, tím víc zamlouvá :-)
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
15.6.2010 07:49 koudy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Nejsem prilis skodoliby, ale tahle predstava me taky nejak zvedla naladu :)
15.6.2010 11:06 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Jo, to by bylo super. Slusny politik, ktery bude delat nepopularni, ale nutne reformy nedostane zadny plat a jelikoz nekrade a plne se soustreduje na svou praci, nema zadny vedlejsi prijem.

Takove lidi pak vyzenete a prilakate ty, pro ktere je plat zanedbatelna polozka ve srovnani s jeho uplatky.

Vysoke platy politiku, soudcu atp. ma i tu motivaci, ze dobre placeny clovek ma mensi nutkani ke korupci.
Chytrex avatar 15.6.2010 22:57 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Omez to scifi..:D Slušný politik? U nás? Ten byl dobrý..D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
15.6.2010 23:14 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
Eddie má pravdu.
D.A.Tiger avatar 16.6.2010 00:02 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Seznam na podnose
jak v čem.

Jednak moc nevěřím, že vysoké platy zamezí politikům v korupci. to spíš trochu zůží skupinu lidí, kteří si mohou dovolit nabídnout úplatek. Žel bohu, drtivá většina těch kteří si to nemohou dovolit, nemají ani moc důvodů riskovat problémy s úplatkářstvím. A ti co ty důvody mají, patří povětšinou do té druhé skupiny. koneckonců, neuplyne pomalu ani jediný měsíc, aby média nepřetřásaly nějaký ten korupční skandál ve státní sféře (od úředníků přes soudce až po politiky). připadá mi na hlavu postavené léčit lidskou chamtivost a bezohlednost přisypáváním grošáků...

A co se týče nepopulárních reforem za stávajícího stavu - jak dlouho čekáme na reformy ve např. zdravotnictví, státní správě, školství, důchodového systému.... hmmm, no nevím, ale ani fixní platy s neuvěřitelnými zvýhodněními zatím naším politikům jako dobrá motivace k nějaké kvalitní činnosti nevyburcovala. Maximálně k hádkám o koryta, hovadiny, šaškárnám a ostudám. A to napříč celým politickým spektrem. No, jsem zvědav na tu novou krev.... :)

Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
Limoto avatar 14.6.2010 21:59 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No to je sice pěkný, ale k čemu mi to je, když ty torrenty už se snad jinde než na TPB vyhledávat nedají...
Max avatar 14.6.2010 22:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
? Cože? Jak nedají? Zkoušel jsi třeba torrentz.com ?
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Limoto avatar 15.6.2010 16:06 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Dík, víc už jich nemáš?
Max avatar 16.6.2010 14:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery
Nepotřebuji. Je to vyhledávač torrentů na všech možných trackerech. Pokud se stane, že někdy nebude fungovat, tak si holt ty trackery budu muset oblézt sám, nebo najít nějakou jinou alternativu. Ale zatím nic dalšího nepotřebuji. A na cz trackery lezu ručně bez vyhledávače.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
14.6.2010 23:23 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Největší dnešní BitTorrent trackery

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.