Portál AbcLinuxu, 9. května 2025 00:36
Hlavním cílem spolupráce je posílení vztahů s komunitou.Red Hat chce tedy co?
který bude fungovat jako testovací platforma pro integraci open-source produktů ve stabilním prostředíEh?
který bude fungovat jako testovací platforma pro integraci open-source produktů ve stabilním prostředíTo aby člověk toužící po testování třeba oVirtu nebo OpenStacku nemusel zároveň testovat i Fedoru.
výborně, komunikace s managementem funguje - o tomto efektu se nejvíc mluvilo .... a uběhlo pět let, ....Pet let, to je fofr
a máme tu konečně nějakou aktivitu, jak si vychovávat (budoucí) uživatele RHELu+1
- ------------- Some of the things that are not changing: - - The CentOS Linux platform isn't changing. The process and methods built up around the platform however are going to become more open, more inclusive and transparent. - - The sponsor driven content network that has been central to the success of the CentOS efforts over the years stays intact. - - The bugs, issues, and incident handling process stays as it has been with more opportunities for community members to get involved at various stages of the process. - - The Red Hat Enterprise Linux to CentOS firewall will also remain. Members and contributors to the CentOS efforts are still isolated from the RHEL Groups inside Red Hat, with the only interface being srpm / source path tracking, no sooner than is considered released. In summary: we retain an upstream. Feel free to reach out if you have specific concerns about how this change impacts your CentOS story. URLs mentioned at the bottom of this email should be a good starting point.- z CentOSího oznámení. Redhatí FAQ vše rozvádějí ještě podrobněji.
Měl bys chápat, že je to velká změna... a jako taková by si zasloužila velkou zprávičku s odkazy kromě redhatí tiskovky i na FAQ a centosí oznámení. To aby se flejmovalo nad fakty a ne nad spekulacemi, které jsou v těch TFA. Víc jsem tím příspěvkem říct nechtěl.
tak ho vyuzivame predevsim pro reportovani chyb v softwaru a jeho vetsinou rychle resenia vovovovo tom to je s tím supportem nejde jen o "přítele na telefonu", ale (mimo další) i o to, že zákazníkům nějakým způsobem zaručujeme opravy chyb
ze kdyz se ma vedeni sdelit vinik, tak na to je ten support prima.Obetni beranek se vzdycky hodi, navic se tim da ziskat cas, pokud to neni pravda:
Sefe, rozbil to ten Kavol a Jasa od Red Hatu, urcite spolecne s tim Rezzou a vubec bych se nedivil, kdyby v tom byl namocen i Pavlix!
For information about the CentOS Governing Board, refer to http://www.centos.org/governance.->
For information about the CentOS Governing Board, refer to http://www.centos.org/about/governance/.
Zajimalo by me, jestli nekdo z Vas nekdy nejakou tu podporu potreboval?
Ne, nepotřeboval. Ale je to jednak dané tím, že RH funguje (alespoň v našem případě), nebo jsme si prostě poradili sami. Daleko víc, než RH (software obecně) nás zlobil HW.
Aspoň že má hned člověk jasno.
Myslis ze Red Hat nema dostatek vlastni kapacity na testovani a bude doufat, ze jeho system otestuje komunita? Pokud by tomu tak melo byt, tak bych si radsi uz koupil nejaky ten Oracle Linux. Takovy postup by Red Hatu imho jen uskodil.
Jde o osobni nazor zamestnance Red Hatu a nejde o stanovisko Red Hatu. (pro jistotu)
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.