Portál AbcLinuxu, 10. května 2025 23:03
No já když to dám všecko úplně na plno, tak mám sice zdánlivě hodně FPS, ale stejně mi přijde, že to je nějaký divný.Zkus vypnou offset-mapping a ještě tu capinu vedle toho. Ono to totiž převádí všechny textury na polygony a mám pocit, že tolik rvát tolik polygonů do GPu nezvládá buď sběrnice nebo procesor.
a ještě tu capinu vedle tohoRelief-mapping
Fakt? Co jsem cetl, tak ma byt OpenGL ve Viste emuloany DX nebo co.Pokud výrobce nedodá vlastní ovladač. A ty jsou dodávány.
+1, v efektech mám vše kromě HDR zapnutý / na maximum a jde to OK (120 FPS normálně, 60-80 FPS v akci). S HDR mám v akci málo FPS... není to slide show, ale ani optimální.Tak to je docela zajímavé, jelikož jediný rozdíl mezi tvou a mou kartou je, že má je Mobile GS a přitom HDR na to nemá téměř žádný vliv. Zato s Realtime Shadows a Offset+Relief Mapping to srazí i pod 20FPS.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.