Portál AbcLinuxu, 8. května 2025 23:09
Americký obchodní řetězec Target dokázal z dat o zákaznici-studentce zjistit že je těhotná dřív než její otec.Že bude žena těhotná dřív než její otec (nebo kterýkoli jiný muž), to dokážu zjistit taky, a nepotřebuju k tomu žádné dolování dat. Zjistit to dřív než její otec, to by bylo něco jiného, ale to by chtělo za dřív čárku...
e zřejmé, že soukromí už neexistujeKdyby nechodila do obchodního řetězce, ale do koloniálu na rohu, věděl by to tamní prodavač a majitel v jedné osobě nejspíš ještě dřív, než to obchodní řetězec vydoloval. A taky by tomu přizpůsobil svou nabídku. Soukromí v podobě, kterou si představují obhájci soukromí, neexistovalo nikdy.
Zjistit to dřív než její otec, to by bylo něco jiného, ale to by chtělo za dřív čárku...Podle jakeho pravidla by tady mela byt carka? IMHO tam byt nema, "nez jeji otec" neni cela veta. Muselo by tam byt "... ze je tehotna driv, nez to zjistil jeji otec."
Americký obchodní řetězec Target dokázal z dat o zákaznici-studentce zjistit, že je těhotná, dřív než její otec.Takže kecám, není to věta vložená, ale vedlejší věta předmětná. Co dokázal zjistit obchodní řetězec Target? Že je těhotná. Pokud tam dáme nějaký jiný předmět, bude to vidět lépe.
Americký obchodní řetězec Target dokázal z dat o zákaznici-studentce zjistit její věk dřív než její otec.
Kdyby nechodila do obchodního řetězce, ale do koloniálu na rohu, věděl by to tamní prodavač a majitel v jedné osobě nejspíš ještě dřív, než to obchodní řetězec vydoloval.To těžko. Leda by ten koliniál taky používal služby Target. Jinak ale asi by stačilo, aby platila v hotovosti (nejen v tomto případě). Což ovšem činí platební karty poněkud nepraktickými...
Soukromí v podobě, kterou si představují obhájci soukromí, neexistovalo nikdy.To je lež lidí, kteří jsou proti soukromí
To těžko.Vaše tvrzení vyvracejí miliony případů, kdy se tak stalo.
Navíc stále platí, že ten prodavač to těhotenství neodhalí, dokud to nebude vidět nebo nějak znát na té nakupující. Narozdíl od té statistické analýzy.Neplatí. Naopak, schopný prodavač to bude vědět dřív, než dnešní nejlepší statistické systémy, protože má mnohem víc informací a umí je lépe zpracovat. Ono si stačí uvědomit, že počítačové zpracování informací z reálného světa s velkou slávou dospělo k tomu, že se podle obrazu a různých radarů už dá řídit auto, nebo vám dokáže na otázky asi ve 4 jazycích odpovědět Siri. To má k univerzálnímu rozpoznávání ještě hodně hodně daleko.
Není důvod, proč by to v nějakém bloku ve městě nemohlo platit úplně stejně, jako na té vesnici.Jakmile do toho krámu začně chodit lidí víc než určité relativně malé množství, tak to ten prodavač prostě v hlavě neudrží. Samozřejmě se může na někoho konkrétního zaměřit a sledovat ho, to pak jo, ale tímhle způsobem zvládne sledovat jen pár lidí - řekněme maximálně desítky. Narozdíl od toho systému popsaného v článku, ten škáluje, dokáže sledovat stovky, tisíce, desetitisíce lidí úplně v pohodě.
Neplatí. Naopak, schopný prodavač to bude vědět dřív, než dnešní nejlepší statistické systémy, protože má mnohem víc informací a umí je lépe zpracovat.[citation needed]
Prodavač je majitel (a od dětství vypomáhal předchozímu majiteli, svému otci), takže další prodavač se jaksi nekoná...Už nežijeme v době Petra Bajzy
[Citation needed] nechci miliony, chci aspoň jeden konkrétní příklad, kdy to o téže ženě zjistil dřív prodavač z koloniálu než TargetTo těžko.Vaše tvrzení vyvracejí miliony případů, kdy se tak stalo.
“Then we started mixing in all these ads for things we knew pregnant women would never buy, so the baby ads looked random. We’d put an ad for a lawn mower next to diapers. We’d put a coupon for wineglasses next to infant clothes. That way, it looked like all the products were chosen by chance. “And we found out that as long as a pregnant woman thinks she hasn’t been spied on, she’ll use the coupons. She just assumes that everyone else on her block got the same mailer for diapers and cribs. As long as we don’t spook her, it works.”
možná přehodnotíš svůj názor na neškodnost reklamyCo ty víš o mém názoru na neškodnost reklamy?
Jj, nepoužívat klubové karty.
Co dál, když je zavedou všichni jako povinné?
A jéje, nemáte kartu... tak to si u nás nenakoupíte. LOL.makro
Americký obchodní řetězec Target dokázal z dat o zákaznici-studentce zjistit že je těhotná dřív než její otec.Takže zjistili, že její otec nebyl těhotný dřív než ona?
Průser nastává v okamžiku, kdy obhajobou, neinformovaností a nekalými praktikami pokřivíš společnost a zatáhneš do tohoto shitu i ty, kteří by se ho raději neúčastnili.Přesně tak. Až nepůjde platit jinak než s věrnostní/platební kartou, tak už bude pozdě. Proto je potřeba o těchto věcech mluvit už teď a upozorňovat na možná rizika – v době, kdy se dá šmírování ještě relativně uniknout.
Proto je potřeba o těchto věcech mluvit už teď a upozorňovat na možná rizika – v době, kdy se dá šmírování ještě relativně uniknout.ja se jen obavam, ze vykriky typu je zřejmé, že soukromí už neexistuje akorat komprominujete rozumnou diskuzi na toto tema a dosahnete maximalne toho, ze potencialni seriozni diskuze uz nikdo nebude brat vazne, resp. bude mnohem slozitesi obcany presvedcit, ze jde o zavaznou vec, protoze "to jsou preci ti paranoidni blazni, kteri vidi agenta CIA za kazdym stromem, o tom se ani nema cenu bavit". Kdybych k tomu pristupoval ve stejnem stylu jako autor zpravicky, tak polovinu zdejsich diskutujich oznacim a placene agenty velkeho bratra(TM), kteri maji za ukol vytvaret ve spolecnosti dojem, ze ze vsichni, kdo se snazi na toto upozornovat jsou paranoidni blazni.
Dovedu si představit, že mohou existovat nákupní vzorce chování, které např. ukazují na nějakou chorobu.o tom neni pochyb, napr. v pripade bezlepkove diety bych to poznal i ja bez data miningu
kamera u každé kasy nestačí?To záleží na různých podmínkách, vč. toho, co má člově na sobě
nikde nevidim problemmy ti ale nemůžem za to, že seš slepej a neumíš číst ... pro začátek, co kdybys mluvil o tom, co se píše v článku, a ne o nějakejch tvejch haluzích s těhotenským testem, o kterým, funguje-li mi dobře vyhledávání, v tom článku nepadlo ani slovo?
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.