Portál AbcLinuxu, 17. května 2025 21:37

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
17.7.2012 20:30 zales
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To je srasna saskarna.
17.7.2012 20:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč tam není links?!
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
17.7.2012 21:05 mankind_boost
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Spis bych ocenil, kdyby dali moznost neinstalovat Internal Exploder. Tohle zase zvyhodnuje prohlizece v ballot screen oproti tem ktere v nem nejsou a nic se nevyresi.
Jardík avatar 17.7.2012 21:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mně tam chybí JardikBrowser, jediný x86-64-only browser založený na ... GtkEntry widgetu!!!!
Věřím v jednoho Boha.
martin-ux avatar 17.7.2012 22:09 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Z citacie wiki:
Firmě Opera se nelíbilo, že uživatel operačního systému Windows nemá svobodnou volbu internetového prohlížeče, protože každý operační systém má již předinstalovaný prohlížeč Internet Explorer.
Zvlastny argument .. kazdy ma slobodnu volbu prehliadaca; to, ake "standardy" IE dodrzuje, je uz druha vec a na inu debatu.

Pride mi vsak divne, aby nutili v komercnom OS niekoho ako ma co nastavovat.
..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
17.7.2012 22:37 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Pride mi vsak divne, aby nutili v komercnom OS niekoho ako ma co nastavovat.
To nemá s kategoriemi komerční/nekomerční co dělat. Jedná se o problém související s dominantním postavením MS na trhu OS. Nic by se na tom nezměnilo, ani kdyby ty Windows dávali zadarmo. Ta věc má navíc široké historické souvislosti - viz United States (DOJ) v. Microsoft.
martin-ux avatar 17.7.2012 23:07 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Podrobnosti k tomu nemam a nepoznam vlastne ani zakony, takze komentujem len na zaklade mojich pocitov. Nepoznam ziaden OS, ktory mi dava na vyber po instalacii aky prehliadac budem pouzivat a zda sa mi to aj divne. Vsak to by mali potom davat alternativu k uplne vsetkemu - od postoveho klienta, cez spravcu suborov, officu .. v podstate k vsetkemu. Ctenicko od DOJ je na dlhe zimne vecery; predpokladam, ze sudy vedia, co robia .. ale i tak mi to pride divne.
..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
Dreit avatar 17.7.2012 23:41 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise

Nezbývá než takový OS se základem Debianu vytvořit :-)

Ono čtvrthodinka zaškrtávání balíčků v jednotlivých sekcích (prohlížeče, office) s filtry (GTK, QT,...) by nemusela být na škodu ;-)  Samozřejmě zaškrtávání by muselo být i v curses verzi instalace (přes to nejede vlak) a muselo by to mít možnost importu/exportu kratšího kódu (něco jako Geek code nebo konfigurace RS-232).

Nope
18.7.2012 00:04 Kaacz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Proč Debianu ? To je serverová distribuce. A kdo na ní staví desktopp je s prominutím ko*ko*t. :)
18.7.2012 00:25 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise

Ale notak :-). Já na něm jedu na desktopu už několik let a ta stabilita (ve smyslu nepřidávání posledních módních trendů), snadnost údržby a hlavně velké množství balíků trumfne kdejakou distribuci i na non-BFU desktopu.

Kaacz avatar 18.7.2012 01:06 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Navrhoval jste jakousi globální věc. Ta nepočítá s pár procenty geeků, kterým vyhovuje konzervativní old-skool konfigurace OS jak za dob Solaris 2.6. Počítá se širokou veřejností. Pro BFU self-adminy je důležité udělat klikací centrum konfigurace SYSTÉMU, což Debian včetně všech dister nad ním postavených proste NEMAJÍ.
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
18.7.2012 12:59 JoHnY2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Prosim te videl si nekdy jako vypada /etc Debianu? Osobne ho totiz povazuju za velmi dobre navrzeny a hodne prehledny. Naopak Redhat vetev vyvoje s sebou tahne historickou zatez a je v ni mistama docela chaos. A pokud jde o klikatka, tak Debian zadny nema, protoze to neni primarne BFU distro. Ubuntu si par klikatek udelalo a porad plati, ze v tyhle oblastni nema YAST konkurenci.

Ja se priznam, ze na desktopu necham widle, na stabilnich serverech Debian (vetsinou webservery, takze se dobre upgradujou a configy apache jsou v Debianu nejlepsi) a na testovaci servery Fedoru(bleeding edge, takze dobry kvuli dopredny komplatibilite). Fedora mi zatim resi i virtualizaci, ale pro neco serioznejsiho s KVM bych urcite pouzil CentOS a pro Xen urcite XCP/Kronos. Osobne jsem velkej zastance toho, ze kazda cinnost ma svoje nastroje a u dister to plati taky. Proto napriklad muze bejt Debian uplne idealni pro cloveka, ktrej vetsinu casu u PC travi spravovanim serverovny plny Debianich serveru. Co jinyho by mel pouzivat?
18.7.2012 00:33 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Tak jsem, no :)
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Kaacz avatar 18.7.2012 01:11 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Ach, sorry, zapomněl jsem. Kromě k*k*tů (kteří se to snaží udělat pro BFU masy) je to zcela zřejmá legitimní záležitost pro běžné geeky. To je vpořádku. Ti vědí proč to dělají. Koko*tina je, stavět desktop pro masy na základu, který vůbec nemá GUI pro administraci sytému. Teda hlavně je koko*tina to těm masám nabízet a tu nadstavbu NEUDĚLAT. Hlavně že umí udělat dobré PR (asi jako MS). Teď mám na mysli Canonical. Ale skutek utek.
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
pavlix avatar 18.7.2012 01:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Co si tak pamatuju, tak ti kokoti, co jsem znal, byli docela dobrý lidi od fochu.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Kaacz avatar 18.7.2012 02:38 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
No to je prave ono, taky pouzivame Debian na severech. Pro geeky idealni (i kdyz ja k tomu mam vyhrady, znam privetivejsi distra i pro servery, Debian mi pripomina Solaris 2.5). Debian je dobre vymyslene distro pro severy. Bez gui nastroju konfigurace OS veci, protoze to zadny geek nepotrebuje. Ale fakt nechapu jediny duvod z toho udelat desktop pro BFU, aniz by jim tam dali klikaci nastroj na konfiguraci sytemovych veci. To muze udelat jen kokot ..
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
pavlix avatar 18.7.2012 06:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Mno, asi nedám na názor člověka, který si plete užívání s administrací.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
D.A.Tiger avatar 19.7.2012 16:25 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Dík za hodnocení. A teď mi ještě jako jednomu z těch k*k*tů vysvětli jaký je ten tak zásadní rozdíl mezi Debianem a nějakým tím "Desktopovým" distrem. Debian používám ke své spokojenosti na desktopech už řadu let, a zatím jsem si nevšiml, že by to něčemu vadilo. Takže buď prosím ty dobroty a vysvětli mi, kde dělám chybu.
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
frEon avatar 19.7.2012 17:27 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
od kdy je debian serverova distribuce, to mi povez. ze by nejaka novinka?
Talking about music is like dancing to architecture.
20.7.2012 08:26 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Jsem ko*ko*t, ani na jednom serveru nemám Debian, ale na Desktopu i NTB ano (a stable tedy Squeeze).
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
Kaacz avatar 18.7.2012 02:32 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Ahaaa, on to byl sakrasmus .. a dotazeny do konce .. SOUHLAS !! :D

PS: sorry, jsem dnes přepracovaný, přehlédl jsem ceduli "SARKASM". :D
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
18.7.2012 08:29 jos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
když sem naposledy instaloval openSUSE, tak sem na výběr dostal ještě před instalací, pravda je to schovaný pod nějakým čudlem "advanced"

a nevybíral sem jen prohlížeč, ale všechno co bylo v aktuálně nastavenejch repozitářích
18.7.2012 10:35 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Podrobnosti k tomu nemam a nepoznam vlastne ani zakony, takze komentujem len na zaklade mojich pocitov.
pak se ale nediv, že ti někdo řekne, že seš totálně mimo a máš se dovzdělat ...
Nepoznam ziaden OS, ktory mi dava na vyber po instalacii aky prehliadac budem pouzivat a zda sa mi to aj divne.
hm, tak co třeba Gentoo?

jinak například taková Fedora dává na výběr při instalaci (a nejen browser, ale i spoustu dalších balíků), to ti přijde taky divné?
Vsak to by mali potom davat alternativu k uplne vsetkemu - od postoveho klienta, cez spravcu suborov, officu .. v podstate k vsetkemu.
ano, správně, měli, v ideálním případě

v reálném případě, o čem bylo to soudní rozhodnutí a také rozhodnutí EU, je potřeba dávat na výběr tam, kde existuje samostatný trh

trh browserů zřejmě existuje, jeden z prodejců se ozval a bylo mu vyhověno, trh poštovních klientů, správců souborů apod. patrně ne

office je špatný příklad, to Microsoft prodává samostatně (ano, trh existuje)
martin-ux avatar 18.7.2012 17:10 martin-ux | skóre: 18 | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
ale ved ja sa necudujem :) mne to pride divne, a to som napisal ..

ostatne, ako aj niektori so mnou suhlasia - who cares co chce Opera. a necudujem sa ani MS, ze to ignoruje. tiez by som na ich mieste. kedze oni (== vsetci velki rivali na trhu) sa tahaju o ine spory, toto jej skor aprilovy zart.

..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
18.7.2012 00:32 Kaacz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Přesně tak. Všemi opomíjená Opera udělala dusno .. Who cares ? .. V Masoxu i v linuchu je implicitní browser a nikdo jiný se z toho nepodělá. Např. konqueror je uplně stejně integrovaný do desktopu jako MSIE. Proč proti tomu nikdo nebrojí ? Je to jen zoufalé opruzování od Opery. Nikoho jiného to nezajímá..
pavlix avatar 18.7.2012 01:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Aspoň je nějaká zábava.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Kaacz avatar 18.7.2012 02:47 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
On ten opakovaný vtip přestává být vtipem :)

A bohužel hází špatné světlo na FOSS a Linux. Spousta známých widlařú se mně ptá, co je to za pikovinou .. a já souhlasím .. nic jiného to není ..
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
pavlix avatar 18.7.2012 06:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Jak prosím Opera hází špatné světlo na FOSS a Linux?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Václav 19.7.2012 09:35 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Kolik běžných Frantů pozná rozdíl mezi OSS a freeware?
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
pavlix avatar 20.7.2012 20:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Já se ptal první.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Bedňa avatar 18.7.2012 07:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
LOL, komentár mesiaca, Krályk toto pridaj do fortunes :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Sešívaný avatar 18.7.2012 01:17 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Protoze nemaji dominantni postaveni na trhu OS a neumuzou ho vyuzivat k prosazovani svych produktu na jinych trzich, coz je v rozporu s antimonopolnimi zakony ve vetsine zemi? BTW pokud to nikoho nezajima, tak pro to komentujes? ;-)
Kaacz avatar 18.7.2012 02:45 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Jsi mimoň. Nauč se číst. Nepsal jsem že "nikoho to nezajímá". Psal jsem, že "nikoho jiného to nezajímá". To je velký rozdíl.

Je to důležité jen pro lidi z Opery, všem ostatním je to asi putna. Podle mne, úplně stejně by tedy měli požadovat tuto volbu u všech OS. Proč je jiný metr? Bláboly o dominantním postavení jsou jen bláboly. To není zákonem darovaný monopol, to je tržní postavení. A v tom je rozdíl. Jen pár zapšklých marnotratníků bude kysele prskat, protože nejsou tak dobří, aby na sebe strhli pozornost. Google Chrome vznikl mnohem později jak Opera. Nepindal a makal. Dneska je ve vedení. Tak asi tak .. :)
Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
vain avatar 18.7.2012 07:18 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Tato zprávička ostatně neřeší, Operu, ale to, že Microsoft sere na všechno a všechny. Neobhajuji toto rozhodnutí Evropské komise, ale jde o princip, co si Microsoft dovoluje. Jednou se to takhle rozhodlo, a je úplně jedno, jak moc to je padlé na hlavu, tak to mají dodržovat a jestli se jim to nelíbí, nikdo je na tomto trhu nedrží.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
18.7.2012 08:45 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Jedinej kdo tu blaboli ses ty. Je uplne jedno jak monopol nebo dominantni postaveni ziskas, navic M$ ho ziskal (prokazatelne - dohledej si rozhodnuti soudu) nezakonne.

Google velmi brzo dostane uplne stejny flastry protoze se chova uplne stejne.
18.7.2012 10:45 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Google Chrome vznikl mnohem později jak Opera. Nepindal a makal.
paměť už neslouží, že?

nebo si toho panáček jen neráčil všimnout, že Opera byla vždycky na špičce vývoje, a dodnes je na tom velmi dobře?
Dneska je ve vedení. Tak asi tak .. :)
hm, a proč je ve vedení? kvalitou? nebo protože ho Google tlačí horem dolem, a coby dominantní vyhledávač a nyní poskytovatel milionu dalších služeb k tomu má větší sílu, nežli nějaká pidifirmička, co akorát vyvíjí kvalitní browser?
18.7.2012 10:59 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Opera byla vždycky na špičce vývoje, a dodnes je na tom velmi dobře

... to je akorát blbej vtip, ne?

Jeden příklad za všechny - Opera v klidu bez dalších dotazů refreshne stránku, kterou získala POSTem, tím, že do ní znova pošle ten POST. A nebo - aby toho nebylo málo - když od serveru do nějaké doby nepřijde odpověď na původní POST požadavek, tak ho zadá znovu.

A způsob, jakým se (ne)řídí informacemi o tom, jak dlouho cachovat obsah, je taky k pláči. O různých blikajících sra*kách, které mě nesmyslně upozorňují na pomalé připojení k internetu, ani nemluvě...
Quando omni flunkus moritati
18.7.2012 15:25 munich machine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Sešívaný avatar 19.7.2012 15:22 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Aha, tak na Abicko chodi jen sami zamestnanci a uzivatele Opery, ze to tady pro ne komentujes, protoze nikoho jineho to prece nezajima, ze ano. Jinak tobe muzou reci o dominantnim postaveni prijit jako blaboly, ale tak zneji antimonopolni zakony, ktere plati ve vsech vyspelich zemich pro vsechny firmy ve vsech prumyslovych odvetnich, tak nevim, proc by nemely platit i pro MS. Pokud se ti to nelibi, muzes se zasadit o zmenu legislativy. BTW to castovani si nech od cesty, myslim, ze si kazdy umi udelat obrazek o tom, kdo je tady mimon i bez toho.
19.7.2012 19:51 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Nejsem zaměstnanec Opery a upřímně je mi její vývoj a stav úplně fuk, když po deseti letech prosbách na fórech nebyly schopný implementovat PKCS#11... hlavně že to má mail klienta, kterýho nikdo nepoužívá :)
19.7.2012 20:16 Lol Phirae | skóre: 23
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Ještě to má super webserver - to je ještě báječnější nápad. :-) O tom, že bych někdy snad zase po letech Operu použil, jsem úplně přestal uvažovat poté, co jsem se asi před 2,5 roky seznámil s tím, jak se jejich odborníci stavějí k IPv6. Jen jako teaser:

We've just been turning off ipv6 features in response to bug reports that shows us cases where using ipv6 would make opera fail completely. As long as ipv4 actually works, it is better to successfully use ipv4 than to fail to use ipv6. Of course, if ipv4 no longer works everywhere, then we will have to live with failing completely in some cases. We just have to pick our poison.

Jinak odkazovaný thread doporučuju k pročtení celý, je to skvělá zábava. :-) :-D
pavlix avatar 20.7.2012 20:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
To zní jako slovo odborníků :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
18.7.2012 08:26 ufik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Opravdu? U me je default Firefox, ale neni problem, aby jim bylo Seamonkey, ... (Fedora)
murzim avatar 18.7.2012 09:14 murzim | skóre: 12 | blog: murzim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příloha:
Problém je v tom, že Microsoft tuto nabídku do systému přidal. Nezobrazuje se hned při instalaci, ale až po té, co proběhne aktualizace systému... Z panelu nebo plochy zmizí ikona exploreru a je zobrazena nabídka s výběrem prohlížeče, který chci nainstalovat...
Bůh stvořil člověka a opice vznikly evolucí "o pár let později" z blbých lidí.
murzim avatar 18.7.2012 09:19 murzim | skóre: 12 | blog: murzim
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Jinak ještě přikládám odkaz z wikipedie ;) Ballot Screen
Bůh stvořil člověka a opice vznikly evolucí "o pár let později" z blbých lidí.
18.7.2012 11:44 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
A kdy jste to dělal?
Naposledy fčul 2× tento (zbytečný-automaticky-spuštěný) výběr napsal „Internet Explorer provedl neplatnou operaci a bude ukončen“, což znamená, že si nevyberete tímto udělátkem, ale taky že IE už tam je, takže to není úplně čistá volba…
To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
18.7.2012 09:35 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Microsoft under investigation for not fulfilling browser choice pledge (update: MS says it's fixing 'glitch')
Update: Reuters reports that Microsoft has acknowledged a "technical error" that meant it "missed delivering the BCS (browser choice screen) software to PCs that came with the service pack 1 update to Windows 7." The company apologized for the problem and said it has taken "immediate steps" to fix it.
18.7.2012 13:52 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
OK, tak to malí měkcí neudělali úmyslně, ale z nedbalosti. Tak jako tak jim vylepší rozpočet :-)
18.7.2012 13:50 pedro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jupí, to bude flastr :-D
18.7.2012 15:48 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ona je hlavně prdel že to dokázalo že to je vlastně k ničemu, protože i když se ballot screens neukazuje tak podíl exploreru klesá.
vain avatar 18.7.2012 16:27 vain | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Pravděpodobně to je k ničemu, ale neukazoval se jen ve Windows 7 SP1, jinak v XP, Vista a Windows 7 bez SP1 (při instalaci aktualizací) normálně byl. Jen tak pro úplnost informací.
If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
18.7.2012 20:02 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft ignoruje rozhodnutí Evropské komise
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co browser, Microsoft by měl povině nabízet konkurenční operační systémy.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.