Portál AbcLinuxu, 3. června 2025 15:40


Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
6.7.2005 15:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Šampaňské nebo sekt?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak co se dneska bude otvírat šampaňské, nebo sekt? :-)
6.7.2005 15:44 jirka
Rozbalit Rozbalit vše sklamani
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, ale pro nekoho to musi byt stratsna rana, ze ztratil dalsi z "nevyvratitelnych" argumentu proti EU.
6.7.2005 16:00 alekibango
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
jeste neni jiste, ze to je dobra zprava.

Nerikejte hop... zustante ve strehu.
6.7.2005 16:56 Jerry
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
Hmm, poslanci EP se projednou šprajcli. To ovšem stále nic nemění na skutečnosti, že jediná demokraticky volená instituce v orgánech EU má VELMI mizivé pravomoci, většina moci je soustředěna jinde. A s tím by opravdu chtělo něco udělat.

Každopádně, jak psal výše alekibango, zůstaňme ve střehu. Ještě přijde dohadovací řízení, tohle byla jen jedna bitva, ne vyhraná válka.
6.7.2005 17:18 Jerry
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
PS: Málem bych zapomněl - dámám a pánům v EP velké díky!
6.7.2005 17:33 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
Ještě přijde dohadovací řízení, tohle byla jen jedna bitva, ne vyhraná válka.
Ne, po zamitnuti zadne dohadovaci rizeni neni.
6.7.2005 17:51 Jerry
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
Pravda, dohodovací řízení by se konalo v případě, že by byly navrženy změny, takhle je skutečně nepřijatý. Omlouvám se za mystifikaci.

Nicméně - co tedy bude dál? Na potřebě úpravy stávající nevyhovující legislativy se přece shodovali příznivci i většina odpůrců a verze přijatá EP v prvním čtení většinu námitek odpůrců zohledňovala. Dojde na nějaké takové znění někdy?
6.7.2005 18:21 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
Nicméně - co tedy bude dál?
No, po tomhle fiasku bude myslim nekolik let klid... ;)
6.7.2005 18:42 Jerry
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
Doufejme. Sice mám neblahé tušení, že to ještě není konec, ale snad to je jen běžná paranoia. ;-)
7.7.2005 13:35 Petr Šimčík
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
přesněji řečeno na rok, poté to implementují do všeobecného patentového zákona a my se vspamatujem aš to vejde v platnost :) (Říkali to ve zprávách na ČT1)
7.7.2005 14:30 jm
Rozbalit Rozbalit vše Re: sklamani
vspamatujem aš
No, nekdo by se mel mozna vzpamatoval radsi driv... :P
6.7.2005 16:08 David Kredba
Rozbalit Rozbalit vše Kardinalni uspech
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Temer se mi nechce verit tomu pomeru.

Jsem absolutne nadseny a blahopreji aktivne jednajicim organizacim a jednotlivcum k tak vyraznemu uspechu.

Ten pomer je nadherny, to by mohlo malinko vydesit propatentove lobbisty.

Bohuzel tim nic nekonci, nastava obdobi dalsiho, radeji mnohem intenzivnejsiho, "tlaku" na politickou reprezentaci statu a EU.
7.7.2005 14:17 Hynek Hanke
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kardinalni uspech
Nemohlo. Propatentovi lobbiste totiz sve MEPy taky evidentne instruovali k hlasovani proti.
6.7.2005 16:31 milan
Rozbalit Rozbalit vše zoznam hlasujucich
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
je mozne niekde najst, kto ako hlasoval? len tak pre zaujimavost, kto boli ti 14 a ti 18 ;)
6.7.2005 16:45 Jakub Hegenbart
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Není hlasování poslanců rovné, přímé a tajné? :-)
6.7.2005 16:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
To jsou volby. Hlasování poslanců by naopak (až na výjimky) mělo být veřejné…
6.7.2005 19:25 Jakub Hegenbart
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Á, už mi to dnes nemyslí... :-D Samozřejmě, volený zástupce by měl být i hlídaný zástupce. Ale upřímně doufám, že rovné a přímé by to mělo být i tak. :-)
6.7.2005 20:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Rovné a přímé… No, nevím, před chvílí jsem se díval na Jistě, pane ministře, takže mám určité pochybnosti… :-)
6.7.2005 20:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
A hele, co to? Oni zase po čase vysílají Jistě, pane ministře? To abych začal uvažovat, kde znárodním nějakou TV kartu? ;-)
Copak toho není dost?
6.7.2005 21:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Už je to tak, včera byl první díl, dneska druhý. Ale netuším, jak to bude pokračovat…
6.7.2005 21:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
No, podle hledání na české televizi to vypadá, že podle schématu úterý, středa, čtvrtek každý týden/jeden díl za den. Každý den navíc dvakrát. Hned ráno po půlnoci a k večeru. Super :-)

Mimochodem, čeština a qwerty klávesnice jsou zajímaví spojenci. Hledal jsem omylem výraz ,,hustě, pane ministře`` :-) (leží to hned vedle)
Copak toho není dost?
7.7.2005 02:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Uff, to jsem se vyděsil, hned jsem běžel prohlížet program, jestli opravdu zítra není. A vypadá to, že opravdu ne, protože je tam sportovní přenos.
6.7.2005 23:04 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Já už jsem znárodnil DVB kartu ;) Kvalita nahrávky super. Teď řeším problém, čím to zpracovat, aby z toho šlo udělat normální DVD (viz jiný thread). Až se zadaří, tak se klidně podělím.
6.7.2005 17:50 petr_p
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Proti: 

ALDE:      Ludford, Newton Dunn
IND/DEM:   Lundgren
PPE-DE:    Roithová
PSE:       Fernandes
UEN:       Aylward, Crowley, Didžiokas, Krasts, Ó Neachtain, Pavilionis,
           Ryan, Szymański, Zīle

Zdrzeli se:

ALDE:      Birutis, Bonino, Busk, Duff, Duquesne, Jensen, Lax, Pannella,
           Riis-Jørgensen, Samuelsen, Sbarbati, Takkula, Toia
PPE-DE:    Březina, Cabrnoch, Fajmon, Jordan Cizelj
UEN:       Vaidere
6.7.2005 17:55 Jerry
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Teď jsem nějaký zmatený: Roithová byla proti zamítnutí? Nebo to je shoda jmen? Vždyť ona přece tu směrnici dost hlasitě odmítala, ne?
6.7.2005 18:29 petr_p
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Taky jsem to nepochopil. Ostatne hlasovalo se o smernici vcetne pozmenovacich navrhu, ktere z ni vypustily patentovatelnost softwaru.
7.7.2005 20:06 huhla
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Já tomu nerozumím. Jaktože Roithová nebyla v té většině 648 poslanců? Za co vlastně hlasovala?
9.7.2005 13:12 Hynek Hanke
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Roithova se jako jeden z mala do posledni chvile snazila prosadit dobrou smernici zakazujici patenty (=vyhrat) oproti jejimu uplnemu zamitnuti (=remiza).
6.7.2005 19:42 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
taky jsem nejak mimo, a dle vypisu jmen, minimalne z ceske republiky, hlasovali pro zamitnuti i poslanci co byli pro SW patenty. Jsem z toho jelen. V TV ted rikali ze pro zamitnuti hlasovali obe skupiny, jak ti pro SW patenty, tak ti proti SW patentum. Je mi to cim dal podezrelejsi.
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
6.7.2005 20:07 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Je vcelku jasné, že nejspíše brzy vyrukují s něčím ještě horším. Já bych zůstal pesimistou. Nějak se mi to celé nezdá. :-(
Luk avatar 6.7.2005 20:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Také tomu nerozumím - vždyť jsem ji před chvílí v TV slyšel, jak říkala, že tohle vůbec nemá smysl teď řešit, když není společné evropské patentové právo. Tak nevím...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
6.7.2005 20:37 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: zoznam hlasujucich
Ano, co se teď bude dít na úrovni národních vlád a parlamentů? Z toho mám osobně obavu už delší dobu (i když té problematice nijak zvlášť nerozumím) :-(

(stačí? ;-))
Copak toho není dost?
vencour avatar 6.7.2005 17:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše pesimismus
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nezda se mi, ze by mohl trvale zvitezit rozum nad chamtivosti a korupci :-(. Jestli se svet globalizuje a prejima pravo (prejima?) z Evropy do Ameriky (a jinam), tak bude tlak pro sw patenty a jine touhy po legislativnich upravach narustat, ne?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
6.7.2005 17:48 Woko
Rozbalit Rozbalit vše Zadejte titulek vašeho dotazu!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zas takova slava to neni, korporace maji dost penez na to, aby si driv nebe pozdeji koupily dost MEPu a soft. patenty protlacily
6.7.2005 20:11 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Neradoval bych se ...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
... domnívám se, že ono podivné zamítnutí může souviset se změnou celkové stragie. Je docela možné, že se teď pokusí prosadit jinou věc, a to takovou, při níž by se stejného účelu dosáhlo vedlejším efektem nějakého jiného usnesení. Měli bysme si dávat bacha skoro na všechno, co bude navrhováno.

Hm, ale na druhou stranu je známo, že jsem starej sejček, který se občas i splete. ;-)
7.7.2005 12:34 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neradoval bych se ...
Občas splete? Kéž by, také mám ten nechutný pocit, že nás čeká něco ješt horšího :-(.
-djz
"Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
7.7.2005 15:12 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Neradoval bych se ...
Měli bysme si dávat bacha skoro na všechno, co bude navrhováno.

:) alebo: to že mám paranoju ešte neznamená, že po mne nikto nejde :)

Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
6.7.2005 20:12 jirka | skóre: 21 | blog: pepa
Rozbalit Rozbalit vše Omluva EU
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Beru zpět svá slova o tom, že by EU měla padnout, pánové mě přesvědčili, že nemají IQ blízko hodnotě 0 a tímto se jim omlouvám.

Doufám, že bude aspoň na chvíli klid.:-)
6.7.2005 20:20 © | skóre: 37 | blog: escaped
Rozbalit Rozbalit vše Re: Omluva EU
Znáš to rčení? Neříkej hop ... ;-)
6.7.2005 20:31 8an | skóre: 30
Rozbalit Rozbalit vše Re: Omluva EU
Ale stejně je příjemné číst si o té direktivě na Wikipedii v minulém čase :-D
If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
6.7.2005 22:55 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše hmmm!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem spokojený, a přiznám se, že jsem ještě před chvílí vyváděl jak malej harant u vánočního stromečku :-) ale pocit nejistoty se mě stále zmocňuje! Měním svou patičku :)
7.7.2005 00:36 jk
Rozbalit Rozbalit vše Jásání nad poměrem hlasů
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Není na místě, "proti" nakonec byli i příznivci patentů, s obavou, že by mohly projít pozměňovací návrhy explicitně zakazující sw. patenty, a možná taky s tím, že se vyhnou jasné porážce. Však se taky tváří že jsou s výsledkem "relativně spokojení". Roithová podle všeho pracuje dobře - viz http://swpat.ffii.org/log/05/ep0706/

Btw - jestli se chcete pobavit, doporučuju pohled o 180° otočený http://www.techcentralstation.com/070505Q.html
7.7.2005 08:08 Jan Zapletal
Rozbalit Rozbalit vše Docane vitezstvi?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Sice mam ohromnou radost a timto dekuji CZLUGu a obzvlaste Danu Ohnesorgovi za aktivitu v teto oblasti, ale obavam se, co se muze stat dale.

Nikomu prece nebrani, aby ten navrh predlozili zase znovu, ne? Samozrejme tam na oko udelaji nejake zmeny a bude to znovu prochazet celym schvalovacim procesem, ale toto mohou po kazdem zamitnuti opakovat az do zaniku EU, takze nad nami bude porad viset "potencialni hrozba".
7.7.2005 10:00 Field
Rozbalit Rozbalit vše Re: Docane vitezstvi?
Nevim, kdo vsechno v EU ma pravomoc navrhovat zakony, ale Evropska Komise tvrdi, ze ona uz v tomto ohledu nic navrhovat nebude.
7.7.2005 13:12 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Docane vitezstvi?
Už bych to fakt strašně rád věděl...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.