Portál AbcLinuxu, 25. července 2025 18:19


Yakuake 2.8-beta1

Vyšlo Yakuake 2.8-beta1. Je to ukázka nové řady programu, která přináší konfigurační dialog, skiny, fullscreen režim, možnost rozdělit relaci do více terminálů a ještě více.

6.5.2007 15:03 | Luboš Doležel (Doli) | Nová verze


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

fx-95 avatar 6.5.2007 15:08 fx-95 | blog: Achjo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Bez Yakuake si již nedokážu představit práci s linuxovým desktopem. Ten fullscreen mode vypadá zajímavě.
Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
LukasoHK avatar 6.5.2007 15:42 LukasoHK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
+1, fullscreen jsem jeste nezkousel.
6.5.2007 15:46 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Jj je to super.
6.5.2007 16:24 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
A jaký je přesně rozdíl mezi touhle opičárnou a triviálním skriptíkem, který spustí konzoli (případně pouze zobrazí, je-li již spuštěna), který se spouští klávesovou zkratkou?
mess avatar 6.5.2007 16:26 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Kdo nezkusil, nepochopí :-D.
Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
6.5.2007 16:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
To může být pravda. Vím jistě, že obráceně to neplatí ;-)
fx-95 avatar 6.5.2007 16:36 fx-95 | blog: Achjo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1

Konkrétně u mě je to zřejmě v psychologii práce, kdy nemusím po několika plochách či relacích honit několik otevřených konzolí s několika taby. Yakuake se opticky tváří jako nadřazená součást systému, je k dispozici všude jedna a ta samá, není to jen pouhé další okýnečko a právě kvůli tomu je to pro mě přehlednější a víc mě to nutí rozdělaný úkol dodělat.

Jinak dle mého názoru by se opičárnou spíš dal nazvat "triviální skriptík, který spustí konzoli (případně pouze zobrazí, je-li již spuštěna), který se spouští klávesovou zkratkou", ale to je každého věc. Já nikomu YaKuake nenutím a taky ji kvůli někomu jinému nepřestanu používat. ;-)

Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
6.5.2007 17:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Ta podle tebe opičárna, by mohla vypadat zhruba takhle:
#!/bin/bash

opicarna='opicarna'
kon=''

for k in `dcop | grep '^konsole-'`; do
	if [ `dcop $k konsole-mainwindow#1 name` = $opicarna ]; then
		kon=$k
	fi
done

if [ -z "$kon" ]; then
	konsole &
	sleep 1
	dcop konsole-$! konsole-mainwindow#1 setName $opicarna
else
	if [ `dcop $kon konsole-mainwindow#1 isActiveWindow` = 'true' ]; then
		dcop $kon konsole-mainwindow#1 hide
	else
		dcop $kon konsole-mainwindow#1 show
	fi
fi
Zbývá odstranit ten sleep 1 a dát tam něco krásnějšího, navázat tenhle skriptík na klávesovou zkratku, odstranit chyby a mám tvoje slavné yakoake. Kostra vznikla během 10 minut.
6.5.2007 19:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Jestli koukám správně, tak jsou tam nutná přinejmenším tři dcop volání, což by z toho dělalo dost pomalou záležitost (tedy aspoň na mém počítači).
6.5.2007 20:03 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Kdyby to bylo napsáno třeba v pythonu a používal se nějaký rozumnější interface k dcop, tak to pomalé nebude. Takových volání bude asi v KDE spousta. Nešlo mi o to napsat kompletní náhradu yakuake ale jen podpořit mé tvrzení, že na tom programu nevidím nic magického.
6.5.2007 20:13 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
V podstatě ani takový skriptík bych nepoužíval, prostě vyhradím jednu plochu pro terminál a je to. Jediný rozdíl (z mého pohledu) bude v tom, že se po dokončení práce nevrátím na původní plochu, ale na to by se snad dal napsat taky skriptík "vrať se na plochu odkud jsi sem přišel" :-) Když jsem yakuake zkoušel, tak mě vyloženě nesedělo, skoro bych řekl, že je jen na efekt a machrování :-P
6.5.2007 23:25 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
dcop kwin KWinInterface previousDesktop
7.5.2007 08:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
používal se nějaký rozumnější interface k dcop, tak to pomalé nebude
To mě zajímá - DCOP volání jsou všeobecně nechutně pomalá a kdyby byl rychlejší způsob, jak docílit stejných výsledků, tak bych po něm skočil.
7.5.2007 09:07 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Tak pak nevím, já jsem na žádnou pomalost nikdy nenarazil. Pythonem/Céčkem/.. bych odstranil akorát režii se spouštěním programu při každém volání a ještě něco málo navíc (např. spojení by se muselo navazovat jen jednou).

Stížnost na pomalost DCOP vidím poprvé, podle tohoto článku má být dcop rychlejší než dbus (ten článek má k dokonalosti hódně daleko, ale nic jiného jsem nevygooglil).
7.5.2007 10:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Jestli bude v KDE4 DBUS ještě pomalejší než je teď DCOP, tak se na to moc netěším. Mám několik skriptů, které využívají DCOP, a 3 až 5 volání v nich trvá cca 2 až 3 vteřiny (Athlon 2000+ MHz, 512 MB RAM). To je dlouhá doba, když to chce člověk vázat na klávesovou zkratku.
7.5.2007 11:21 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Tak určitě záleží na konkrétních voláních, ten můj skript proběhne okamžitě (ale mám o dost silnější počítač, pravda).
7.5.2007 11:22 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Tak to bude problém v těch volaných aplikacích, ne v DCOPu, ne? Tohle vypadá na nějaký patologický případ, ne na obyklé chování.
7.5.2007 11:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Neřekl bych. Všeobecně jsou u mě DCOP volání pomalá. Například v jednom skriptu volám čtyřikrát DCOP z Kate (běžné věci - zjištění id, aktivního dokumentu, řádku s kurzorem apod.) a je to děs (s tou rychlostí).
7.5.2007 11:55 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Nebyl by snippet k vyzkoušení? Přijde mi to přeci jen podezřelé.
7.5.2007 11:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Chystám se (už asi 2 týdny) o tom napsat do blogu jako pokračování Pomocné skripty pro Kate a KWrite.
fx-95 avatar 6.5.2007 19:40 fx-95 | blog: Achjo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Tak znovu: mě je ten tvůj skriptík srdečně ukradený, takže tu nemachruj :-). Pokud Tobě vyhovuje toto, tak si to používej, mě je to jedno. Všeobecná volnost v linuxovém světě Ti tu možnost nabízí, konzoli si spouštěj třeba telepaticky. Já však používám YaKuake, protože mi vyhovuje a nehodlám na tom nic měnit. Jestli nechápeš a nebo nevyužiješ výhody a možnosti YaKuake, tak ji prostě nepoužívej, nikdo Ti ji tu nenutí.
Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
6.5.2007 19:59 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Nesnažím se machrovat, nemám k tomu taky žádný důvod. Jen se snažím ukázat, že to, v čem se mi zdá yakuake užitečné a praktické, lze nahradit krátkým skriptem a že v tom případě nevidím žádný důvod pro novou samostatnou aplikaci (byť samotný terminál neimplementuje).

Zdá se mi, že machruješ spíš ty :-D
Max avatar 6.5.2007 20:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Musím ti oponovat. Zdá se, že jsi asi yakuake nikdy nevyzkoušel, nebo si mu nepřišel na chuť. Uživatelé yakuake v něm nevidí jen konzoli. Vysouvací nabídka moc nezdržuje (spíš vůbec, aspoň teda mě) a je při tom velice efektní a líbivá. Možnosti nastavení od průhlednosti (která funguje / fungovala jen v KDE), barvy až po texturu pozadí a teď i témata je také velice pěkná. Fonty a velikosti písma. Jasně, vše si můžeš naskriptovat, tvoje konzole může být vidět taky na všech plochách (otázka jednoho kliknutí na okno), ale nikdy to nebude yakuake.Každému se líbí něco jiného, tak tady nemachruj s nějakýma tvýma skriptama, kterýma se snažíš yakuake zesměšnit a dělat z něj jen obyčejnou konzoli, což rozhodně není a ubírá se velice dobrou cestou.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
6.5.2007 20:24 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Kdybys jenom tušil, jak moc jsem ve skutečnosti namyšlený, nikdy bys nenapsal, že se snažím machrovat* :-) Ten program jsem zkoušel (je to už sice dlouho) a vůbec se mi nelíbil. Co na něm vidí jiní jsem nevěděl, tak jsem se holt zeptal, no :-P

*jestli tě popuzuje "triviální skriptík", tak to přece říká vždycky s úsměvěm na tváři "udělám si na to takový malý skriptík"
Max avatar 6.5.2007 21:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
* nepopozuje. Jen mě trošku popudil způsob, jakým jsi ho prezentoval : "tss, mám do 10 minut yakuake" ... Aspoň takto jsem to chápal a myslím, že dle komentářů, jsem nebyl sám.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
6.5.2007 21:20 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Ale tenhle komentář už přece nemůžeš hodnotit nezávisle - je přece reakcí na někoho a na jeho tón. Nejsi tu první den, takže musíš vědět, že jsem mírně vznětlivější... A když někdo nazve neexistující skript opičárnou... ;-)
dle komentářů, jsem nebyl sám
dle komentářů právě toho jednoho člověka, co mě -řekněme- nepotěšil?
Max avatar 7.5.2007 00:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Ano, ano, jsi vznětlivější, proto už tu raději nebudu škrtat sirkou :)
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Josef Kufner avatar 6.5.2007 19:30 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1

Konkrétně u mě je to zřejmě v psychologii práce, kdy nemusím po několika plochách či relacích honit několik otevřených konzolí s několika taby.

Já když postrádám nějaký terminál, tak si otevřu další (ctrl-alt-T) :-D A teď jich tu mám jen 12...
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
6.5.2007 19:51 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Jenže v yakuake se vždycky vrátíš k jednomu terminálu, kde máš třeba rozdělanou nějakou práci...
6.5.2007 21:06 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Aby to nebylo jednoduché, tak je Yakuake pouze KDE konsole, takže i tam můžeš mít kolik terminálů chceš :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Marek Bernát avatar 6.5.2007 21:12 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Tak potom je lepší postup, ktorý som napísal nižšie, lebo na tej ploche môžeš mať viac konzolí a rozhodne to nemusia byť len KDE-konsole. Ja mám napríklad oveľa radšej urxvt :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
7.5.2007 08:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
No hlavně záleží na tom, jaký si zvolíš styl práce. Já osobně používám oboje. Konzoli na práci a Yakuake na spouštění grafických aplikací, nebo třeba kompilací, protože tu nemusím neustále vidět. Navíc to kombinuju se screenem (z toho důvodu už moc nepoužívám taby v konzoli) a vimem, takže věřím, že pro jiného člověka by byl můj styl naprostým chaosem :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
7.5.2007 11:26 Jirka | skóre: 36
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Já taby používám a teprve v nich pak screen. ;-)

PS: Kecám. Ztrácím se už při třech oknech terminálu, kde v každém je pár tabů. Screen používám jen v kombinaci s ssh. Kdybych měl ještě v každém tabu screen, tak mě brzy odvezou k doc.Chocholouškovi. :-)
6.5.2007 21:15 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Ano, nenapsal jsem všechny rozdíly :-)

Je zajímavé, že mě spousta lidí podezřívá, že jsem tu aplikaci nikdy neviděl, přitom jsem četl i její zdrojáky :-) Přesto si ovšem nepamatuju, jestli je tvoje tvrzení pravdivé - tedy nevím, jestli součástí widgetu konsole jsou i ty taby nebo, zda si to musí aplikace řešit sama.
7.5.2007 08:12 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Jo to opravdu nevím, zdrojáky jsem nečetl. Ale koneckonců, od čeho máme screen, že? ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Marek Bernát avatar 6.5.2007 21:10 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
A čo tak samostatná konzola na jednej konkrétnej ploche? Ak sa nemýlim, tak je to zhruba to isté, čo yakuake. Tú plochu s konzolou si môžem prihodiť k ľubovoľnej inej (vyžaduje slušný window manager). Takže je to zasa ekvivalent. Inak, tiež machrujem a nič nechápem, ale naozaj mi uniká, čo je na yakuake také extra. Ak sú to farbičky a priesvitnosť, tak budiž, nikomu to neberiem. Ale nech sa nikto potom netvári, že je to úžasný program.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
6.5.2007 22:35 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Mergování ploch? Něco takového přibližně dělá dwm, ne? Ale v KDE :-(
Marek Bernát avatar 6.5.2007 22:59 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Napríklad dwm, ale aj kopa iných wm. Ale KDE je len desktop, nie? Správca okien by mal byť voliteľný. Alebo je tam len ten kwin?
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
6.5.2007 23:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Volitelný je. Ale má řadu funkcí, které jinde realizovat neumím nebo jen těžko.
Marek Bernát avatar 6.5.2007 23:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Napríklad?
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
6.5.2007 23:21 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Konkrétní jsem nebyl zcela záměrně :-) Dobře teda. Často postrádám třeba to, co se v kwinu jmenuje Special window/application settings - chci aby to bylo stejně jednoduché, protože to využiju často. Nebo ve třeba fluxboxu neumím bez nějakých workaroundů spustit okno aplikaci s maximalizovaným oknem (teď okamžitě, né tak že si to předtím někde nastavím) a další funkce, které má kstart. kwin je ovladatelný přes dcop a tedy částečně skriptovatelný atd. :-)
Marek Bernát avatar 7.5.2007 00:07 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Chápem. Niektoré z tých vecí asi sú pohodlné. Ale je to len o zvyku (si myslím). Mne dwm vyhovuje. Prešiel som na trochu iný štýl práce oproti tomu v KDE, alebo dokonca tomu vo fluxbok/pekwm a podobným. Takže tie window settings a skriptovanie wm v podstate nepotrebujem, čím odpadajú všetky problémy :-)
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
7.5.2007 01:49 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
kwin je ovladatelný přes dcop a tedy částečně skriptovatelný atd. :-)
Aha. A k čemu máme ICCCM a nebo snad ještě důležitější EWMH? ;-) A funguje to i bez DCOPu :-D (Ale asi by bylo hodně dobré udělat k NetWM API pro DBUS - ten ovšem bude přeci jen poněkud rozšířenější. ;-))
7.5.2007 09:10 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
O těhle věcech vím, že existujou, a s pomocí googlu jsem si už i ubastlil nějaké blbinky, které to používaly. Ale bylo to v Céčku. DCOP volání lze většinou použít bez čtení dokumentace a celkový komfort je řádově vyšší.
7.5.2007 09:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Průšvih nastává tehdy, pokud window manager nepodporuje DCOP - a většina jich tak opravdu nečiní. :-)
7.5.2007 09:45 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Tož to já po nich ani nechcu. Jenom považuju za velké plus, pokud wm jde ovládat přibližně stejně pohodlně jako je tomu u kwinu přes dcop. Já nemám zájem na psaní široce použitelných programů, ale chci si co nejrychleji ubastlit to, co sám potřebuju.

Lepší by bylo, kdyby někdo udělal program, který by dcop volání (nebo dbus, to je fuk) překládal na ty nízkoúrovové zprávy, kterým už wm rozumí.
7.5.2007 10:58 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
http://www.abclinuxu.cz/software/pracovni-prostredi/nastaveni/wmctrl
Josef Kufner avatar 6.5.2007 22:27 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Jo a v tom je právě ten problém :-D

Nicméně u Yakuake a Quake konzole jsem se kdysi inspiroval a napsal něco jako gkrellm, akorát, že míň náročného – Icebuteo. Narozdíl od Yakuake si to nikdy nebere fokus, schovávání se ovládá signálama, je to napsané jen s Xlib v C a žere to míň než bash.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Marek Bernát avatar 6.5.2007 23:15 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Nie je to zlé. Ale graficky je to na môj vkus trochu moc preplácané. Čo dzen? Je síce len textový, ale myslím, že to celkom stačí.
physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
David Heidelberg avatar 6.5.2007 17:03 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
6.5.2007 18:24 pacholeq | blog: odpor_je_marny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
tilda rulez
freshmouse avatar 6.5.2007 15:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A já si říkal, k čemu jsou virtuální plochy...
6.5.2007 18:22 helb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dokonalé. A David má ebuild. :)
6.5.2007 18:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Že by konečně pochopili, že jsou uživatelé, kteří při práci potřebují vidět dva terminály současně? Lze už také nastavit šířku i jinak než v desítkách procent šířky monitoru?
Vojta Drbohlav avatar 6.5.2007 18:57 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Lze už také nastavit šířku i jinak než v desítkách procent šířky monitoru?
Dá se nastavovat po 1%.
6.5.2007 19:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
To je pořád k ničemu. Potřeboval bych mít možnost nastavit šířku přesně na 80 znaků.
6.5.2007 21:13 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevíte o něčem podobném pro XFCE?
Jsem mimořádně obtížný případ
Václav 6.5.2007 21:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
tilda
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
7.5.2007 00:01 stick
Rozbalit Rozbalit vše Re: Yakuake 2.8-beta1
ja som tildu skusal a trochu mi vadi. konkretne preblikavanie pri vysunovani (double buffer nepomaha) a par inych mensich bugov

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.