Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 14:25

Pneuservis Praha Pankrác

2.12.2012 05:54 | Přečteno: 3483× | nazařaditelné

Chtěl bych Vám představit nabídku svýho malýho pneuservisu...

Kompletka 500, přehoz 250, je to se všim všudy, žádný skrytý hovna, ventilek 25, pytel 10, ekologická likvidace gumy 35/ks, nic víc příplatkovýho mně nenapadá (kromě snad příplatku za závaží nad 120g/kolo na protektorech). srovnejte si ceny jinde. :-D
Budu rád když přijedete, protože vy pětikilo* ušetříte a já z vás budu mít aspoň nějaký prachy místo žádnejch prachů, když mi nikdo nepřijede. :-D

*180-610Kč oproti konkurenci do 25km - soukromý průzkum PSP

Protože je to evidentní reklama/obchodní sdělení/spam, zeptal jsem se nejdřív Doliho, jestli tenhle spytlung vůbec můžu zveřejnit, poslušně teda hlásim, že můžu! :-D

Ahoj,

to zní pěkně; na konec zápisku klidně napiš, že jsem to schválil.
Bohužel si nejsem jistý, že tě to zachrání, ale za pokus to stojí.

Luboš


PS: Na runflaty a nízkoprofily pod 55 ale zapomeňte, přítlačný rameno na zouvačku holt něco stojí... :-(

Když nevidíš obrázek, asi blokuješ xychtbůk

Dobou noc strýčku Fido, dobrou noc děti, kočičí tatínek jde spinkat... .. .        

Hodnocení: 81 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

2.12.2012 09:02 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nějak ti tu schází adresa/mapa :-)
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
Bedňa avatar 2.12.2012 12:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Toto by malo byť ono.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Gilhad avatar 2.12.2012 15:24 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Co jsem koukal na ceny, tak asi ne
Bedňa avatar 2.12.2012 16:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Příloha:
Tak si porovnaj fotky.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 16:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Fotka z minulýho roku, od tý doby se hodně změnilo a největší změny teprv přídou...
Bedňa avatar 2.12.2012 16:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Amigo fakt držím palce, hlavne si do kšeftu nezober nejakého čuráka čo ťa ešte ojebe. Good Luck.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 17:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
No, ono to hlavně není moje ale kámoše se kterym sme se včera dohodli na takovim nějakym postupnym převzetí, protože nemam potřebnej kapitál na jednorázový odkoupení. Hlavně u podniku kterej vydělává 5 měsíců v roce, je tohle docela složitá záležitost...
Bedňa avatar 2.12.2012 17:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Však si šikula a niečo k tomu nabalíš, výmena oleja, bicykle, čistenie interiérov áut. Tak napr. kámoš s investíciou pár drobných začal čistiť interiéry a dosť slušne ho to živý už pár rokov.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 18:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Příloha:
Interiéry jsem navrhnul už na jaře, v červenci jsme byli na dvoudením školení a od září sme rozjeli zkušební akci, 22 aut, ekonomicky zatim nic moc i když v plusu, na uživení přes léto to neni, neni klientela...
Bedňa avatar 2.12.2012 18:39 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Má chytené nejaké firmy, kamióny a tak, podľa toho ako si žije, myslím že mu to sype.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
2.12.2012 18:19 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
ježíííš, Bedňa:))))... my ten pravopis budeme musieť zrušiť:)))

ale interiéry sú podľa dub -y:)
2.12.2012 20:58 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Bedňa chodí na české portály, aby se nemusel párat s pravopisem a on přijde nějaký SKK a kritizuje ho i tady :-(
Bedňa avatar 2.12.2012 21:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Fakt smutné :-(
KERNEL ULTRAS video channel >>>
2.12.2012 23:38 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
to nebola kritika, v troch vetách som videla už aj 25 chýb, takže jedno Y ma nerozhádže:), len som chcela zapadnúť do šablón:)

miriam, miriam... nejaké povedomé... tak sa asi volá nejaký poník
gtz avatar 3.12.2012 00:19 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To chce klídek a pohodu, však i Amigovi ty iy dělají problémy. Taky jich tam má pár divně.

Chtěl jsem si venku zapálit a brrrr... je u nás nějak vlezlo, zima asi přišla na Moravu
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.12.2012 01:03 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
já jsem taky občas grammar nazi, ale pár íček mě nerozháže, někdy člověk prostě píše narychlo, nečte po sobě nebo to nechce řešit. Sama si pletu mě a mně, pokaždé to napíšu blbě, ale když zapřemýšlím, jaký je to pád, jde to opravit - myslím, že zažité správné řešení mít už nebudu.
tsLnox avatar 3.12.2012 23:03 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác

Řekni si místo mě tebe/tobě:
Viděl tebe -> viděl mě.
Dal to tobě -> dal to mně. :-)

3.12.2012 01:28 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
tu je tiež kosa:))... ja som v klídku, akurát musím ísť spať, lebo o 4 hod. vstávam... dobrú
=^..^= AmigaPower® avatar 3.12.2012 07:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Všímám si toho čím dál častějc, je to tim, že sem absolutně přestal číst. Pravopis byl u mně vždycky průser, ale díky čtení jsem se dost vypracoval, teď zas ale zakrňuju... (polština, kterou sem tři roky nebyl nucenej používat skoro vůbec, je na tom u mně s i/y ale daleko hůř)
3.12.2012 22:04 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Mne sa zas stáva, že ma deti v škole tak zblbnú tým, ako píšu všetko naopak, že musím začať rozmýšľať, ako je to správne:). Ale do toho pravopisu som si rýpla len aby som videla tú reakciu, ktorá vždy po takej poznámke príde. Hneď som vyfasovala toho gramatického nacistu a už mám zas dušu namieste:)).

Nikto to neocení, ale snažím sa deckám sem-tam naznačiť, že aj my máme osobnosti... a dnes som im čítala o živote jednej našej spisovateľky, je to taký náš Bjørnstjerne Bjørnson, a tá mala napriek svojmu veľkému talentu a krásnemu jazyku vždy problém s pravopisom.
3.12.2012 01:06 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Miriam, Miriam, tak se volá jedna fajn linuxačka ;-) vy slováci jste vždycky táhli s Hitlerem a rozbili nám Československo, člověk se nesmí divit, že tam máte spoustu grammar nazi. Bedňa je jak Vavro Šrobár a snaží se tu vyjádřit to, co mají naše národy společné a SKK jako Tiso kouká, co by nám mohla sebrat :-D
3.12.2012 01:31 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
máš pravdu, Miriam, každý by si mal Československo rozbiť sám, a to sa vám s tými Hitlermi, Klausami a Tisami spoločnými silami aj podarilo:)) cau

2.12.2012 18:12 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
a nerobíš, Amigo, tú istú blbosť, moja sestra?

Chápem, že je to o vnútornej slobode, o tom, že nebudem musieť robiť veci, ktoré sa mi protivia a nikomu byť za nič vďačný, ale myslím si, že v tomto prostredí sa nedajú tie predstavy uskutočniť.

Tiež budú musieť zaplatiť nájom za niekoľko mesiacov, keď vlastne nič nezarobili a nakoniec sa z priestorov, na ktorých makali celé leto, vysťahovať. Keď som sa jej pýtala, či to majú všetko dobre premyslené a rátajú s problémami, ktoré ich čakajú, či majú spočítané, či to vôbec finannčne unesú, tvrdila, že hej, že sa na to dlho pripravovala, že sa uskromní... nedovolila som si nahlas pochybovať, aby nepovedala, že som ju odrádzala. Mala takú ideu, že ak človek niečomu úprimne verí a ide za tým odhodlane a s tou vierou, musí sa to podariť. Realita je však trochu drsnejšia. Hneď na začiatku narazili na byrokratické predpisy a tiež na nedostatok klientov, ochotných v tejto ekon. situácií platiť. Príliš malo peňazí a príliš veľa ponúk rovnakých služieb(trebárs aj menej kvalitných, ale už od zavedených subjektov). No, bodaj by sa ti to podarilo, s tou firmičkou a la Ford.
gtz avatar 2.12.2012 18:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
proč by dělal blbost? Pneuservisů je celkem dost, ale v Praze se určitě místo a klienti pro jeden navíc seženou.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.12.2012 18:53 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
to si práve myslela moja sestra o Blave
2.12.2012 21:00 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
asi neměla hezký kozy, já bych do autoservisu, který má ženská kvůli něčemu jinému, než kozám nešla...
2.12.2012 23:21 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
vy všetky priam sršíte nenapodobiteľným humorom, výborné tieto autoparódie
3.12.2012 01:07 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
přijde to jenom mně nebo opravdu kouká strašně nadrženě? :-D
3.12.2012 01:26 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
fakt vyzerá, ako by chcel flirtovať:-)
3.12.2012 05:57 Ovocníček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Moc pěknej kozlík, fousy jak z reklamy na šampon :D
3.12.2012 10:33 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
to si práve myslela moja sestra o Blave
hm, Blava je vůbec taková zvláštní ... chodím kolem pár obchodů zastrčenejch na okraji sídliště s minimálním provozem, a voni tam jsou už léta a furt nezkrachujou, i když jsem tam za tu dobu zákazníky zahlíd jen párkrát, a až na jednu vyjímku (nějaký pseudo hifi studio) to zrovna není sorta, kde si narazí 10000% marži a z tisíce euro vydělanejch na pikatchovině za 10 euro pak žijou tejden, než se jim tam objeví další debil co neví co s prachama ...
3.12.2012 12:00 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
V Blavě se vždycky praly peníze, nějak a někde se to prostě dělat musí :-D
3.12.2012 13:56 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
lebo u vás tí noví Rusi, čo vlastnia Prahu a Karlove Vary, perú len čisté prachy:)
gtz avatar 3.12.2012 15:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Prachy se perou všude. Stačí když se jdeš podívat do nějakého centra a uvidíš ty drogerie, oblečení cizích značek kde po celý den není noha a kdyby měl člověk možnost podívat se na jejich daňové věci tak by zjistil, že mají denní tržby a jsou v plusu. Jedna známá dělala někde v Olympii a naproti byl takový kšeft, nikdo nikde a přece paní prodavačka každý den chodila s balíkem peněz na poštu :-)

Která jsi Miriam? Ta pravá nebo ta s kolíkem?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.12.2012 21:46 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Prachy se perou všude. Stačí když se jdeš podívat do nějakého centra a uvidíš ty drogerie ...
no to jo, jenže tohle není v žádným centru, žádný debilní drogerie a jánevimco

to jsou normální obchody prodávající normální věci, takyže jsme tam byli párkrát něco koupit, když to máme po ruce, jenže to, že my tam jednou do roka utratíme deset euro, je určitě neuživí, a těch lidí, co bydlej okolo a maj tudíž výhodnější se stavit tam, místo nakupovat v centru města, kam stejně všichni dojíždí za prací a vůbec, je dost málo

jsou tam třeba čepičáři, který to za dlouhejch zimních večerů sami vyrábí - ženský se tam líbila čepice pro malou, ale zvracela z motivu na ní, tak jim řekla a udělali jí to samý bez obrázku - tak to bych chápal, že ti se můžou uživit prodejem svýho zboží jinde, ale proč provozujou tady ten krámek, kterej podle mě musí prodělávat, to nechápu, a že by zrovna tady prali, no, nevim, nevim ...
PepaSFI avatar 2.12.2012 09:09 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a já myslel že přítlačný rameno je běžnou výbavou zouvačky. Akorát že je hozený někde pod regálem protože to akorát překáží a vlastně to vůbec není potřeba. A pak přijde vohnout co mu je zatěžko i obyč gumu přidržet aspoň rukou ve žlábku, proč taky když to mašina utáhne žejo. Před pár rokama jsem se takhle měsíc handrkoval s gumařem o zničenou gumu protože debil rozvalil patku když to tam narval silou.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 15:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Bez ramena prakticky neni možný ten nízkej profil do žlábku narvat, je to tak tvrdý že by na tom musel vyset stokilovej chlap.
2.12.2012 09:50 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
amígo pracuje? a ešte k tomu fyzicky? to mi k tebe nejak nesedí :))) každopádne fandím a veľa platiacich zákazníkov! :)
Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
2.12.2012 11:02 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
cyve, to sis naplánoval super dobu - když už maj všichni přezuto ;) Děláš i úschovu kol nebo na to nemáš místo?
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 15:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Zatim proběhla první a druhá vlna přezouvání, třetí ještě příde s opravdovim sněhem. V tuhle chvíli ale máme volný kapacity, takže shánim zákazníky ;)
3.12.2012 10:38 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
jj, já se chystám příští víkend - ovšem nikoli k tobě, nýbrž doma na hever :-p

... sem to odkládal, protože jsem chtěl přestříkat disky a dát nový gumy, no a nějak jsem se k tomu nedostal, tak jsem se rozhod dojezdit to co mám, snad bude eventuelně policajtovi stačit vidět z boku "M+S" a nepoleze mi pod blatník se šuplérou kontrolovat, jestli mám všude 4 mm :-/
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 21:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Nemaj certifikovaný měřáky ;-) Jinak mam týpka, co za +/- 700,- přiveze 6-7mm gumy ('15) ;-) Jinak, nech si to prosimtě aspoň jednou za dva roky vyvážit, já na to vždycky taky sral, ale teď vidim dnes a denně, co to umí se zavěšenim...
4.12.2012 23:06 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
muhehe, no nevim, voni jsou na těch gumách značky, na to vlastně ani nepotřebujou měřák ...

ohledně vyvážení, v malý rychlosti je to jedno, a ve velký rychlosti má to auto podstatně větší problémy s těma našima tankodromama, než že kola nejsou pinktlich :-/ - a když si vzpomenu, co to kámošovi dělalo asi kvůli špatný geometrii (asi - můj odhad, za pět let s tím nebyl ani jednou, tak to nemohlo být potvrzeno), tak nějaká nevyváženost vlivem sjetí je už úplná sranda

BTW, s tou vlnou přezouvání jak přijde sníh ... dneska než jsem dorazil do práce, tak jsem viděl tři bouračky - první sotva jsem vylez z baráku pěšky pro snídani, a pak už to jen gradovalo ... kupodivu ta nejblbější situace k bouračce nevedla (kráva nevěděla, jak se míjí na křižovatce bokem když oba protijedoucí odbočujou vlevo, takže na hlavní, když jsem na ní čekal dávaje přednost, dobu stála před křižovatkou, a pak se rozjela rovnou pod kola tatrovky odbočující proti ní - rovně, a míjela ji levým bokem místo pravého ... další ženská do statistiky perfektně dodržující pravidla a jezdící bezpečně, že :-/ ... a propos, k tý statistice, ta první bouračka byla ženská co to zezadu narvala do borce na křižovatce; u druhý jsem řidiče neviděl, jen odstavený auta, a třetí byla mimo moji trasu, jen jsem z křižovatky viděl kolonu a nejmíň troje modrý majáky)

já nechápu, co s tím ti lidi maj ... v životě neviděli na silnici dva milimetry sněhu nebo co? - já si to sypal na těch letňákách, eště teď večer s naprdnutým autem stěhujíc nábytek, a neměl jsem sebemenší problém, a když jsem si za barákem na čerstvým sněhu zkoušel jak se to chová, tak jsem zkonstatoval, že bych to skoro radši odjezdil na tom, co tam mám, než tam dávat znova ty zasraný Polarisy ... :-/
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 23:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Kup si Wredensteiny nebo Semperity, nejlepší gumy za ty prachy, jinak letňáky na sněhu nejsou samozřejmě o směsi, ale o noze na plynu a daný situaci :-D ...no a s tim vyváženim se fakt šeredně mejlíš... :-D
5.12.2012 11:55 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Kup si Wredensteiny
o tom jsem uvažoval, ale jak teď zavedli ty euroštítky, tak jsem viděl něco, co je na spotřebu hodnocený líp a stálo to míň ... ale kdybych já vůl si na to vzpomněl, co to bylo :-/

máš nějaký zkušenosti s životností?
nebo Semperity,
eh, který, Master-Grip? - dyť to je ve všem horší a ještě je to dražší než ty Snowtrac?
jinak letňáky na sněhu nejsou samozřejmě o směsi, ale o noze na plynu a daný situaci :-D
no to já říkám pořád, že když je kokot (ev. píča) za volantem, tak tomu nepomůžou ani řetězy a dvacet zkratek typu ABS, EPS a jánevimco ...

každopádně teda k těm gumám (teď mám Dunlop Streetresponse), hlavně mi přišlo, že se to chová mnohem předvídatelnějš, a ta hranice mezi klouže-chytá se byla tak nějak jasná, dala se řízeně překračovat oběma směry
...no a s tim vyváženim se fakt šeredně mejlíš... :-D
tak mě pouč, dej foto/link, co myslíš?
Luk avatar 5.12.2012 12:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
o tom jsem uvažoval, ale jak teď zavedli ty euroštítky, tak jsem viděl něco, co je na spotřebu hodnocený líp a stálo to míň ... ale kdybych já vůl si na to vzpomněl, co to bylo :-/ máš nějaký zkušenosti s životností?
Se spotřebou a životností pravidelně v testech nejlíp dopadá Michelin. Ale míň rozhodně nestojí ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
5.12.2012 14:20 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
njn, to kdybych věděl, že se mi to dlouhodobě vyplatí, tak bych třeba i zainvestoval, ale v situaci, kdy mnohem víc poznám, že to auto jezdí studený, eventuelně co do toho tankuju, mi fakt nestojí za to připlácet si kdovíco za možná čtvrt procenta rozdílu, no a nebo třeba taky jen za dobrej pocit, že je to papírově lepší ... pokud by šlo o stejnou cenu, tak si rád vyberu ty s lepším hodnocením
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 15:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Úschova tam je, v létě sme stavěli novej regál.
xkucf03 avatar 2.12.2012 11:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Štítky: děti, hovna, kočičí, Praha, 500
:-D
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
xkucf03 avatar 2.12.2012 11:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Škoda, že potřebuji přezouvat jen ty gumy, které neděláš. Ale jinak je to fajn nabídka. Ať se daří :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
2.12.2012 17:38 luky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Škoda, že potřebuji přezouvat jen ty gumy, které neděláš.
Kondomy?
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 18:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Protektorujem... :-D
the.max avatar 2.12.2012 22:07 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
++:-D taky me to napadlo
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
xkucf03 avatar 2.12.2012 11:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo a přijde mi, že se snažíš konkurovat hlavně cenou – co takhle něco jiného: třeba bys mohl zákazníkům půjčit nějakou kočku, aby se při čekání nějak zabavili.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 15:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
...nejlíp nějakýmu alergikovi :-D Jinak cenou rozhodně nekonkurujem, tabulková cena je pochopitelně vyšší, tohle je speciální cenová nabídka pro ábíčko
Jendа avatar 2.12.2012 12:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jé, to mám blízko, tak se alespoň přijdu podívat, i když zrovna nic na přezutí nemám. :-)
pavlix avatar 2.12.2012 16:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Půjdem za amígou, ať nám přezuje aspoň boty :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 16:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Tak si vem do baťohu zimní boty, mi ti je přezujem a vyvážíme :-D
Jendа avatar 2.12.2012 16:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Umíš i kola (bicykly)?
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 17:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Už sem lepil dva skůtry :-D (na vyvážení kola vybavení nemáme)
2.12.2012 13:24 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
a podrážky nevymieňate?
2.12.2012 13:34 dsfg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím palce.
2.12.2012 14:05 messi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no fakt mi dost zamrazilo, kdyz sem to cetl (tedy mezi radky). Urcite by bylo nejlepsi, ze bychom vyuzili tech sluzeb toho pneuservisu, ale jak pise nekdo nahore, vetsina z nas uz ma zimni obuti a my mimoprazsti to mame halt levnejsi (napr. u nas - Svitavy - 450,-).

Takze mi napadlo, ze asi bude nejlepsi nejaka sbirka. Treba by mohlo abicko zaridit nejaky ucet, na ktery bychom posilali penize a ti potrebni z komunity jako Amiga by se pak nemuseli tady takhle ponizovat. Si myslim, ze to je fakt solidarita a navic je tu hodne lidi, co si to mohou dovolit nejaky ten chlup pustit, protoze IT porad plati o dost lepe nez ostatni obory.

Co si o tom myslite?
Bedňa avatar 2.12.2012 14:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Co si o tom myslite?
Že by si mal urýchlene vyhľadať odbornú pomoc.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
2.12.2012 15:08 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Si myslim, ze to je fakt solidarita a navic je tu hodne lidi, co si to mohou dovolit nejaky ten chlup pustit, protoze IT porad plati o dost lepe nez ostatni obory.

Co si o tom myslite?
To ste ozaj tak krátkozraký a máte tak obmedzený obzor?
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 15:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Já se neponižuju, já nabízim služby. Ponižuje se snad marketingový oddělení tvý firmy, když nabízí tvoje služby?
3.12.2012 13:30 messi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
ale nase firma nabizi sluzby u zakazniku, kteri alespon trochu prichazeji v uvahu. My delame do servru a sluzeb okolo, takze oslovujeme mensi a stredni firmy, u kterych se da ocekavat, ze takovou infrastrukturu budou potrebovat.

Zatimco u tebe vidim spis takovy to 'lesteni klik u dveri' nahodnych obcanu. Kolik myslis, ze tu ma lidi auto? Ten jeden z mala ho navic zrovna pred tydnem rozmasiroval. Proto mi to pripadlo jako takova zoufala akce, to nabizet zrovna tady.

Nechci psat jako ostatni, ze ti fandim, protoze sem nazoru, ze to vetsina z nich nemysli uprimne.
Gilhad avatar 3.12.2012 13:59 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Auto mam uz radu let a povazuju to za normalni. Prezouvam dvakrat rocne, nekdy vlastnima silama, nekdy v servisu, ktery vyberu vice mene nahodne podle toho na co zrovna narazim a co ma otevreno a volnou kapacitu. Cili pokud bych nebyl prezul nedavno, tak zrovna tuhle nabidku vyuziju a jestli na jare vzpomenu, je znacna sance, ze se tam stavim. Kola chteji cas od casu vyvazit a pokud to za dobre penize pomuze nejake spriznene dusi, tak lip, nez za draho v servisu, ktery je mi jinak naprosto ukraden.
2.12.2012 17:05 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
je to vyborny napad, jeste by mohlo taky abicko usporadat sbirku na me protoze me zrovna dosly prachy na chlast :-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
gtz avatar 2.12.2012 15:54 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
:-) No jo, pneu v Praze. Já jezdím již nějaký rok u nás a tam jsou ceny cca 150kč/kolo.

ať se ti v jobu daří
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2012 16:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
njn, když to má někdo ve svym baráku a nemusí platit nájem, hned sou to jiný počty ;)
gtz avatar 2.12.2012 17:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Nemají, mají to pronajaté. 150kč/kolo je cena která je v Brně u hodně i lepších servisů. Takže jak jsem psal držím palce.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 2.12.2012 17:48 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To som ja na zapadlom Slovensku platil viac u kámoša.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bedňa avatar 2.12.2012 17:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Som to prepočítal, vlastne rovnako :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 2.12.2012 17:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Konkurence v Brně roste a tam už to je na každém kroku tak se nedivím, že se snaží urvat co nejvíce lidí.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.12.2012 09:46 Honz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čéče, jaktože nemáš firemní nápis taky v polštině? Nebo aspoň v němčině, jako za Protentokrátu...
Marcela* avatar 3.12.2012 11:24 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Možná bych zkusila vytisknout a naházet reklamní letáčky do schránek v okolí?
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Luk avatar 3.12.2012 12:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Myslím, že to není moc dobrý nápad. Už takhle mají lidé nacpanou schránku všim možným. Někteří to asi čtou (protože hledají slevy na všechno možné), ale mnozí to dělají jako já - po vytřídění užitečné pošty putuje zbytek přímo do tříděného odpadu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
3.12.2012 13:23 2012
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
No takovy reklamy se mozna v minulym stoleti na sidlistich nebo vesnicich mohly chytit. Jenze, doba minula, lidi to nectou a nejenom to, nevyzadany reklamy jsou zakazany, a jejich puvodce muze dostat docela mastnou pokutu. 90% procent to vyhodi a 10% je schiopnych udelat problemy. Takze bych si dal na takovy metody i radce docela pozor, abych se nedostal do minusu jeste nez zacnu podnikat.
Marcela* avatar 3.12.2012 16:47 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Kdo o reklamní tiskoviny nemá zájem a nechce se zahlcovat odpadem + podporovat plýtvání papírem, dá si štítek na schránku "Nevhazovat reklamu" a roznašeči to většinou respektují. Ostatní si z reklamy vyberou, co se jim hodí... A třeba využijou Amígovy služby :-).

Stálo by to pár korun a nějaký čas, zdá se mi to lepší než sedět na ...židli.
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
3.12.2012 17:29 AMD Faunom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác

Podívejte, soudružko, já plně souhlasím s předešlými dvěma příspěvky a zvláště se s. Jelenem. Doba papírová je prudce na ústupu, teď máme dobu elektronickou. Když se mi někdo snaží vecpat leták na ulici, tak mám víc chuti ho kopnout do prdele, než ten leták přijmout. Tedy pokud se nejedná o nějakou ztepilou soudružku, to se i slituju. Ve schránkách to samý. Distribuovat ve velkém letáky aby to mělo nějaký efekt si mohou dnes dovolit tak akorát velké obchodní řetězce, když nabízejí svá zlevněná hovna v balíčku či imitace potravin atp. Těch deset procent těch, kdo to skutečně přečtou, bude asi tak odpovídat realitě. Ale bylo by na místě ocenit váš soudružský přístup a přátelskou radu, páč jste Maruška ze Sůl nad zlato a určitě to muselo amigu dojmout, mě tedy rozhodně :-)

Já si myslím, že s. Bzik zvolil na začátek poměrně dobrou formu obchodního sdělení. Náklady žádné, akurát tedy nějaký časový náklady na žvanění. A ač se může zdát, že toto sdělení osloví jen několik spřátelených soudruhů a soudružek, tak zdání někdy klame, po zadání klíčových slov v nadpisu ve vyhledávači se potencionální zákazník k hledané službě docela dostane. Sice tedy na poněkud neobvyklém portálu, ale dostane. Takže bych řekl, že soudruh Bzuk má poměrně za ušima, kluk jeden šikovnej špičatej :-). Ale to k podnikání patří, to je v pořádku takže vinšuju hodně úspěchů bla bla. Čest práci a drobnému podnikání zvlášť.

Marcela* avatar 4.12.2012 10:17 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Když se mi někdo snaží vecpat leták na ulici, tak mám víc chuti ho kopnout do prdele, než ten leták přijmout
Ve schránkách to samý.
Pocity mám při obtěžování na ulici obdobné, soudruhu, ale tady vidím přeci jen rozdíl asi jako mezi jablkem a hruškou. Pokud někdo nechce letáky do schránky, nikdo ho neotravuje a naopak, pokud nemá štítek na schránce, zřejmě mu to minimálně nevadí.
Distribuovat ve velkém letáky aby to mělo nějaký efekt si mohou dnes dovolit tak akorát velké obchodní řetězce,
Nemluvím pochopitelně o distribuci ve velkém jako nějaký řetězec. Mluvím o tom, koupit si balík kancelářského papíru /cena kolem 60,- Kč za 500 ks; při velikosti letáčků A6 by se jich nasekalo 2.000 kousků/. Plus cena za tiskovou náplň /tiskárna/kopírka/ - stačilo by čb provedení. Nemám přesnou představu, na kolik A4 vystačí náplň, ale mým hrubým odhadem by se s celkovými náklady vešli do 1.000 Kč. Napsat a upravit ve wordu, otázka pár minut. Nařezat na čtvrtiny se růčo/řezačkou taky dá /cca 2 hod práce/. Roznesli by si to chlapci sami v po Pankráci, stačilo by tomu věnovat třeba týden cca 2 hodiny každý večer místo návštěvy hospody :-).

Tato kalkulace je i pro s. gtz níže.
jste Maruška ze Sůl nad zlato a určitě to muselo amigu dojmout, mě tedy rozhodně :-)
To je od vás moc milé, s. Fantomasi, s. Maruška je můj životní vzor.
Já si myslím, že s. Bzik zvolil na začátek poměrně dobrou formu obchodního sdělení.
Určitě jo, Amígo má za ušima. Jen ještě mohl udat v textu adresu, takhle to vypadá děsně diletantsky.

O účinnosti si ovšem beztak nedělám větší iluze než-li o rozhozu reklamy do schránek v okolí, páč jednak osazenstvo abc je z celé ČR, ba i dost soudruhů a soudružek ze zahraničí je tu, a vzdálenější si zřejmě nepojedou přezout pneu na pražský Pankrác kvůli Amígovým očičkám. Navíc blog pomalu odplouvá příchodem dalších blogů a jak již jsem zmiňovala, chybí zde základní informace, ty by si fakt s. Amígo mohl doplnit. A hlavně začít s reklamou nejméně o měsíc dříve. Jinak zřídit si internetové stránky by bylo pochopitelně ideální, pokud by se zmohli...

Neříkám, že můj návrh je bůhvíco, ale přijde mi, že by se tím rozhodně nic nezkazilo.

Vzpomněla jsem si na podobnou reklamu místních malých provozoven v našem okolí /v Hostivaři/. Např. zde v létě otevřeli kavárnu v zástavbě nedaleko děts. hřiště, kde by ji nikdo moc nehledal a bez upozornění ve formě letáčku by o ní mnoho lidí hned nevědělo.

Další příklad, letáček na zednické práce. Předala jsem jej rodičům, zrovna hledali někoho na opravdu balkónu a ti firmičku kontaktovali...

Uf tak jsem to psychologicky rozebrala a jdu makat, soudruhu.

Čest práci!

Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 22:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Příloha:
O měsíc dřív jsem měl nabito a řešil sem spíš kam ty lidi dám, aby mi nejeli jinam... Stránky máme a jsou tak snadno dohledatelný (a věřil sem ve zvědavost čtenářů), že sem tam adresu nedal záměrně - taková zpětná vazba...
Bedňa avatar 4.12.2012 22:49 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
KERNEL ULTRAS video channel >>>
xkucf03 avatar 4.12.2012 23:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác

Pár tipů k webu

  • Copywritera vyhodit. Amigo, napiš to sám a nech si od někoho zkontrolovat pravopis, bude to lepší.
  • Design webu, barvy – může být.
  • „Pages“ a „Categories“ přeložit do češtiny (nebo vyhodit a zjednodušit navigaci).
  • „Leave a Reply“ – komentáře na takový web nepatří, max. tam někam šoupnout knihu návštěv.
  • Nablýskané fáro* v záhlaví mne dost odrazuje – takovou forku si z Internetu stáhne kdokoli, bez ohledu na to, co umí a jaké služby poskytuje → nulová informační hodnota, na nic. Pokud by to náhodou někdo vzal vážně, tak to na něj bude působit, jako že jste luxusní servis s vysokými cenami. Dal bych tam (nebo jinam na web) radši fotky zaměstnanců při práci.
  • A přidal fotky toho, kudy se tam jede, kde se odbočuje.
  • Do zápatí stránky bych hodil adresu, telefon a e-mail.

*) i když asi ne, ale na první pohled to tak vypadá

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 23:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Tohle já všechno víceméně vim, ta hnusná italská kraxna mně tam sere nejvíc...

Momentálně neni čas na takovýhle "drobnosti", v pondělí sem po 11h myslel že zdechnu a dneska sem si po šichtě dal sám velký Iveco od vedle z europůjčovny (1 kolega kolega hraje divadlo, druhej má školu), zejtra jim asi řeknu, že mam hospodu a že prostě taky "musim"... :-D
Bedňa avatar 5.12.2012 07:43 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Namiesto tej káry daj odfotenú časť kolesa, alebo len detail dezénu s nápisom Pneuservis Praha Pankrác, to zmákneš aj sám.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
=^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2012 17:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Tywoe, top tam přesně bylo, béžový, strupidní, přehledný, obyčejný, dokonalý... copywriter...
xkucf03 avatar 5.12.2012 22:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Případně si ty stránky můžeš vygenerovat mým generátorem :-) a nebudeš tam muset mít ani Wordpress.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Josef Kufner avatar 5.12.2012 12:00 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Tak tam dej to oranžový, co jsi přiložil o příspěvek výš.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
Marcela* avatar 5.12.2012 10:46 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To není vůbec špatný :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
gtz avatar 4.12.2012 22:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Tato kalkulace je i pro s. gtz níže.
že by nějaká manipulace ?

Vysvětlit prosím.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Marcela* avatar 5.12.2012 10:41 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Nikoliv, odpověď na váš koment. Nebo se pohoršujete nad otitulováním s. gtz? Berte to taky v legraci, podobně jako když vy mě tu nazýváte svazačkou ;-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
gtz avatar 5.12.2012 11:15 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Ano beru to v legraci :-) No myslím, že se svazačkou začal M-train a já jsem se jen vložil do Vašeho dohadování a ptal jsem se zda jste byla či nikoliv.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 22:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
soudruh Bzuk
To je náhoda, nebo máš něco společnýho s firmou S...T a znáš mně? :-D
po zadání klíčových slov v nadpisu ve vyhledávači se potencionální zákazník k hledané službě docela dostane
O to mi fakt nešlo, s tím problém nemáme, napiš si do googla pneuservis a pankrác, holt dobrej název... ;-)
5.12.2012 19:44 AMD Faunom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To je náhoda, nebo máš něco společnýho
Namam, neznam a už mam přezuto. Ale můžu se za tebe pomodlit, jestli ti to udělá radost :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2012 19:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To je dobře, to s tim přezouvánim hlavně vůbec nesovisí...
Bedňa avatar 5.12.2012 21:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To je schizofrenik Faun a JiK.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 3.12.2012 21:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
pár korun by to nestálo. Většinou stojí roznos jen pár korun (myslím od pošty), ale pošta chce minimální objem cca 10 000. No a když si vezmete tisk, papír tak tyto věci vyjdou na slušnou sumu, Ideální je elektronická podoba a pár zákazníků oslovit klasicky.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
3.12.2012 21:32 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Ideální je elektronická podoba a pár zákazníků oslovit klasicky

A dát jim nabídku slevy, když se jejich jménem přihlásí další zákazník, to může v tomhle malém podnikání taky pomoct, a investuješ 'jenom' čas. Na větší objemy to chce už badžit, kterej většinou na začátku moc velkej není. Někdy ani na konci.
Nobody can give you as much as I can promise you
Marcela* avatar 4.12.2012 10:23 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
a pár zákazníků oslovit klasicky.
Můžete to rozvést?
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
gtz avatar 4.12.2012 15:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Klidně.

BTW: jak jste psala o tom roznosu papírů, pokud si to člověk nějak udělá sám tak to jde, ale naráží stejně na problémy umístění schránek (uzamčení, že se tam běžný člověk nedostane). Atd. možnost to dávat určitým autům za stěrače to je myslím nic moc. Kdysi jsem Marcelo něco podobného dělal pro jednu firmu (tištěné letáky se posílaly cíleně firmám a výtěžnost byla někde mezi 1%-5% - to se lišilo dle období)

Klasicky tedy telefon, osobní návštěva -> vybrat v okolí pár větších i menších firem a nabídnout jim globální servis o auta. Prostě kontakt pěkně po staru.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Luk avatar 4.12.2012 17:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Klasicky tedy telefon, osobní návštěva -> vybrat v okolí pár větších i menších firem a nabídnout jim globální servis o auta. Prostě kontakt pěkně po staru.
U mě by nikdo neuspěl ani takhle (bylo by to kontraproduktivní, protože by mě to od jakéhokoli zájmu předem odradilo). Do značné míry je to tím, že se o něco takového pokouší v průměru nejméně jeden člověk denně (osobně i telefonicky) - nejčastěji dealeři/zprostředkovatelé služeb telefonních operátorů, dodavatelů elektřiny/plynu, makléřských firem, bank, pojišťoven atd. Telefon jim většinou ani nezvedám (protože je lze snadno prolustrovat) a pak je hned dávám na blacklist. Zejména v posledních měsících vedlo penzijní připojištění (konec listopadu!!!), ale u něj teď už bude snad klid.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
PepaSFI avatar 4.12.2012 21:32 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
ono to v dnešním přenabídkování není jednoduchý. Ale někdy to asi funguje, když přijdu k doktorovi tak se stačí rozhlídnout po kalendáři, hodinách, hrnku na kafe, propiskách a už celkem snadno odhadnu co dostanu za léky. Jako běžný zákazník pneuservisů si myslím že nejvíc rozhoduje místo. Prostě zajedu do servisu který mám nejblíž při cestě. Pak je ještě druhá možnost, že mi někdo doporučí. Když jsem loni potřeboval nové zimáky v trochu netypickém rozměru tak jsem hledal servis kde by je měli na skladě. Objednali by je všichni ale vzhledem k tomu jak byly loni dodávky gum přetížené jsem nechtěl riskovat že přijdou kdoví kdy. Kolega mi doporučil servis jeho souseda který jsem vůbec neznal a ten ty gumy měl. Letos jsem chtěl pořídit disky abych to nemusel pořád přezouvat a zas jsem je sehnal v servisu kde jsem před tím nikdy nebyl, naskytl se mi při cestě. Jenže byla neděle takže jsem hledal kontakt na internetu, mít ten web s kontaktem a nabídkou taky určitě má něco do sebe.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
Luk avatar 5.12.2012 00:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Ale někdy to asi funguje, když přijdu k doktorovi tak se stačí rozhlídnout po kalendáři, hodinách, hrnku na kafe, propiskách a už celkem snadno odhadnu co dostanu za léky.
Tam je trochu problém v tom, že ten doktor nedává nic ze svého (pokud mu to pojišťovna nedá k úhradě třeba kvůli překročenému limitu, ale to není tak časté). Dealer "motivuje" doktora, ale platí to plátci zdravotního pojištění. Proto ta vstřícnost bude podstatně vyšší. Totéž třeba když si řidič může volně vybrat, kde na účet svého zaměstnavatele natankuje. Taky si spíš vybere pumpu, kde něco dostane "zdarma" (třeba plyšáka :-D), než tu, kde nedávají nic a mají nižší ceny. To jsou v podstatě úplatky, i když se tomu tak mnohdy neříká. Ale uplácet někoho jeho vlastními penězi ... leda tak, aby to nebylo na první pohled vidět (jak to dělají politici).
Jako běžný zákazník pneuservisů si myslím že nejvíc rozhoduje místo. Prostě zajedu do servisu který mám nejblíž při cestě.
Já jezdím do jednoho konkrétního. Mám s nimi nejlepší zkušenosti, každý je chválí a nejsou drazí.
Objednali by je všichni ale vzhledem k tomu jak byly loni dodávky gum přetížené jsem nechtěl riskovat že přijdou kdoví kdy.
Před rokem jsem byl rád, že jsem nějaké gumy (no samozřejmě Polaris, co jiného...) ve správném rozměru vůbec dostal. Dojížděl jsem zimáky přes léto, pak jsem odkládal pořízení nových - až se mi povedlo o roh obrubníku jednu gumu prorazit. Tak se nedalo nic dělat, musel jsem to nechat vyměnit hned a vzít takové gumy, jaké měli.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2012 07:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
(no samozřejmě Polaris, co jiného...)
Klébry, Wredensteiny, Semperity... Nesrovnatelně lepší gumy jen o 50-100kč dražší ;-)
Luk avatar 5.12.2012 12:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Kde nic není, ani smrt nebere, chytráku :-D (z kontextu muselo být jasné, že jiné gumy než Barum Polaris prostě neměli - a jezdit na nouzové rezervě jsem fakt nechtěl)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
4.12.2012 13:49 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
U nás stojí balík kanc. papiera v maloobch. vyše 3 eur, k tomu treba prirátať toner a okrem toho je zakázané kdekoľvek vylepovať plagátiky a do blízkosti obytných domov (tých nových, kde bývajú mladé a solventnejšie rodiny, ktoré majú malé deti) a k schránkam sa ani nedá dostať, lebo sú za plotom ohradeného vlastného dvora. Preto aj u mojej sestry táto propagácia asi nebola veľmi účinná. Stále sa spoliehala na klasický spôsob- t.j. na osobné kontakty, najmä s rodičmi detí, ktoré mala v triede na rôznych pracoviskách a tí rodičia boli ochotní deti alebo ich mladších súrodencov dať do tej škôlky, v ktorej práve bola... viaceríé jej sami ponúkli, že oslovia svojich známych. takže áno, klasika - tie osobné kontakty, siete známych a priateľov- sú stále účinné.(V prípade mojej sestry to zlyhalo najmä na byrokratických bariérach- pokiaľ nechce človek patriť pod školstvo=štát, byť nezávislý, je to veľký problém.)
4.12.2012 19:48 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
ale pošta chce minimální objem cca 10 000

To neni pravda. Nejaky limit tam byl, ale spise radove desitky(snad ani stovka) kusu.
gtz avatar 4.12.2012 20:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Ale je , klasická pošta ti pošle letáků kolik chceš, pokud je to v obálce apod. pak se platí poštovné, které je odstupňováno dle počtu kusů. Ale pokud si u pošty objednáte adresný roznos, kde jsou parametry a tarify někde jinde. roznos, oni sice píší, že tam je minimum cca 40 ks, ale v Brně když jsem se na to ptal tak mně jedna úřednice poslala do pryč, že se dá o roznosu jednat až od cca 500 ks. Taky jsem to nechápal, a nějak jsem se snažil dopátrat kde je problém, ale nic se tehdy nenašlo. Takže jsme to tehdy dělali klasicky přes obálky apod.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.12.2012 21:04 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
dnes posielala kolegyňa malý balík do Prahy dcére, platila okolo 12 eur, viac, ako bola cena obsahu balíka
gtz avatar 4.12.2012 21:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To je stejné u nás, posíláte do ciziny :-) Teď si vemte, kdyby ten balík posílala někam letecky.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
xkucf03 avatar 4.12.2012 22:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Co takhle se složit, vypálit 500 DVD s GNU/Linuxem a rozhodit to mezi lidi? :-)
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pavlix avatar 4.12.2012 22:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Napiš Canonicalu :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
5.12.2012 16:08 Miriam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
už neposílají, jsem po nich chtěla nějakých 170 a řekli, že mi předtím posílali nějakých 20 a že si to můžu stáhnout z internetu a vypálit sama. Zlatá doba už je pryč :-(
Bedňa avatar 4.12.2012 20:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Stačí mu zmluva s Davidom Watzke, ten prezúva niekoľkokrát do roka :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
4.12.2012 20:46 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Kdyby jenom přezouval :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
David Watzke avatar 4.12.2012 21:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
:-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 21:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Letáky jsou na nic, zkoušelo se to před rokem s 500 kusama do nejbližšího okolí (sleva XXX% s letákem) a kolik lidí přijelo s letákem? Nikdo, je toho moc, nikdo to nečte, dokonce ani naše reklamní směrový cedule neviděj když k nám jedou, protože už člověk na ty reklamy už prostě nereaguje...
Gilhad avatar 6.12.2012 08:21 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Potvrzuju - onehda jsem cilene hledal urcitou reklamu v casopise, kde jsem byl presvedceny, ze proste byt musi. Ctyrikrat jsem ho cely peclive prosel, nez jsem ji nasel. Zabirala asi ctvrtinu stranky a jak jsem nacviceny, tak jsem ji nevidel, i kdyz jsen na ni koukal.
3.12.2012 12:56 Helmut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Ponkrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pane inženýre MBA, koumám, že vám ty horoskopy asi moc nevynášely, když jste si založil pneuservis. Tak přeju, ať se daří. Akorát nechápu, proč jste se dal dohromady s tím podivným chovatelem koček.
3.12.2012 13:10 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Ponkrác
nepletes si ponkrac a pankrac? :-D
BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
4.12.2012 07:17 SKK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Ponkrác
už druhý deň sa bavím na tomto vlákne, po včerajšej porade som si pred odchodom do roboty sem prišla naladiť náladu, vďaka:)
3.12.2012 17:53 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hele Amígo, proč ne něco novýho, třeba se to chytne. Možná jsem to přehlídnul, ale na fotce není adresa, ceny v textu jako základní orientace v pohodě, ale chtělo by to webovou stránku s přesnou adresou, ceníkem včetně skladu (fůra Pražáků nemá na druhou sadu pneumatik žádné místo, plus máš záruku, že přijdou na jarní přezutí) a asi možností rezervace času montáže, ne?

Já na to mám kamarády, který mi tyhle věci dělají, ale pro tebe by neměl být problém takovou jednoduchou stránku spíchnout. Já sám musím mít hned přístup ke všem potřebným údajům, jinak ztrácím zájem.
Nobody can give you as much as I can promise you
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 21:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Stránka je, ale dojebal jí copywriter, je to těžký, když neví o čem píše. Navíc je to přes wordpress kterej považuju za nejhorší možnej bastl-bordel...
4.12.2012 23:51 M-train | blog: finance
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
jj :-)
Nobody can give you as much as I can promise you
pavlix avatar 4.12.2012 22:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já už vím, seru na nějakou sbírku, jak tu někdo psal. Přezuješ mi sandály. I s ponožkama :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
xkucf03 avatar 4.12.2012 22:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Už jsi je nosil tak dlouho, že je sám nesundáš?
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Bedňa avatar 4.12.2012 22:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
A vyvážiť aby nám Pavlix z hospody nelomcoval :-)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
pavlix avatar 4.12.2012 22:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Ne, ale chci podpořit amigovo malé podnikání.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
A máš vlastní sněžnice, nebo chceš nějaký objednat? :-D
pavlix avatar 4.12.2012 23:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Chci objednat zimní sandály a zimní ponožky :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
=^..^= AmigaPower® avatar 4.12.2012 23:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Napiš mi preferovaný značky + rozměry a já ti najdu nejlevnější (ihned k odběru, né nějaký 5-8 dní, ze kterejch je 14). Taky ti můžu namazat nohy vazelínou, aby to šlo na jaře líp sundat... :-D
5.12.2012 12:08 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Taky ti můžu namazat nohy vazelínou, aby to šlo na jaře líp sundat... :-D
hele to děláš? podmazáváš styčný plochy a šrouby? a fakt to pomáhá nebo to má jen placebo efekt?
Luk avatar 5.12.2012 12:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Kdysi, když jsem si prohazoval kola sám, jsem ty šrouby mazal. Ale nechal jsem toho, protože to nešlo líp povolit a navic se disk zevnitř víc svinil. Asi jak se to zahřívalo, tak v kombinaci s odstředivou silou to mazivo opouštělo původní místo. Spíš by mohlo pomoci tuhé mazivo, třeba disulfid molybdenu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2012 17:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Styčný plochy středu, věčinou jsou to fordy, to kolo kolikrát nejde ani ukopnout - drátěnej kartáč a vazelína. Šrouby ne, je to podle mně kontraproduktivní, když je vytáhneš a položíš, máš v závitu okamžitě bordel, navíc čistě teoreticky by se namazanej šroub moh sám povolovat i když ho dorveš přes moment jako to dělaj debilove ve značkovejch servisech...
PepaSFI avatar 5.12.2012 22:07 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
na takovýhle věci je nejlepší měděná vazelína. Všude kde se něco zakusuje, přirezá, šrouby na výfuku, ty zmíněné nákružky na středech kol, mažu tím i šrouby kol ale jen nepatrně, skoro suchým štětcem. Je v tom koloidní měď a ta tam zůstane i když mastnota vyschne, spálí se, upeče. Ta měď zabrání zakousnutí, zadření. Jo a taky jsem s tím natřel chladič procesoru. A na ty šrouby mám magnetickou misku. Nic se mi nikde neválí, klidně se to udrží svisle na blatníku. Rozumím tomu dobře že dotahuješ na moment? To bys byl asi jedinej gumař ze všech co jsem jich za dlouhý roky poznal.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
Luk avatar 6.12.2012 00:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To bys byl asi jedinej gumař ze všech co jsem jich za dlouhý roky poznal.
V pneuservisu, kam jezdím, používají pneumatický utahovák s nastaveným momentem. Ale jaký moment tam mají nastavený, to netuším.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 6.12.2012 07:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
To je nespolehlivý, testovali sme to a pokaždý dotáhne jinak, nehledě na to, že i 4 (maximum) je na dodávku málo, ruka s momenťákem je ruka s momenťákem, dvakrát cvaknu a vim, 2 minuty navíc mně nezabijou...
6.12.2012 09:04 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
No nevím, čím a jak mi naposledy utahoval automechanik kola, ale když jsem před třemi nedělemi byl v pneuservisu, musel si ten dobrý muž nastavit klíč dvoumetrovou trubkou a skákat po ní, aby povolil šrouby :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
=^..^= AmigaPower® avatar 6.12.2012 09:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
No, to právě nejvíc dělaj značkový servisy! Takhle to párkrát přetáhnou a závity jdou do...
6.12.2012 10:32 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Tak tohle zrovna značkový servis nebyl :-)
"Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
PepaSFI avatar 6.12.2012 20:22 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
a teď si představ že stojíš na silnici, máš prázdný kolo a v ruce klíč z výbavy auta. jakou silou bys musel zabrat za tu čtvrtmetrovou fajfku si dost dobře nedovedu představit. Teda tu sílu si představit dovedu, jen nevím jak bych ji vyvinul. Samozřejmě to poškozuje závity, deformuje disky, u slitinových můžou vzniknout trhliny, vymačkávají se dosedací plochy šroubů. Doporučený moment u osobních aut bývá kolem 100 Nm, mám dojem že výrobci litých kol mívají svoje doporučení taky tak nějak. Pro info, pro ty kdo nejsou zvyklí tyhle míry používat, odpovídá to síle 10 kg na páce dlouhé 1 metr. Na nějakým tom půlmetrovým klíči nějakých 20 kilo, taková dost plná taška s nákupem. Vpodstatě se dá říct že ty klíče z výbavy aut jsou tak akorát dlouhý aby to normálně zdatný jedinec dokázal rukou utáhnout tak nějak správně.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
gtz avatar 6.12.2012 20:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Mně když bouchlo na autě kolo a musel jsem to v terénu vyměnit tak jsem to kolo nedokázal povolit ani když jsem na ten klíč dupal. Nakonec pomohl nějaký šutr co jsem tam v okolí našel. A auto bylo po servisu u Oplu. No a teď si vezmi, kdyby to bylo nějaké SUVéčko a z avolantem baba a v autě malé dítě (než ji někdo zastaví, než přijede servis tak bude hodně dlouhá doba pryč).
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Bedňa avatar 6.12.2012 22:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Idiotom v pneuservisoch nedochádza že sa koleso doťahuje na kužeľ výsledný prepočet sily sa dá vypočítať ako páka, majú to "by default" nastavené na maximum. Predstav si človeka čo skáče na metrovej páke a skrutka povolí na desiaty pokus, na koľko to dotiahoľ? Pritom stred je na 120N a 26tonky sa doťahujú cca 200N, to spravíš krížom v rukách. Idioti nevedia čo je logaritmus.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
gtz avatar 6.12.2012 23:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Já jsem tehdy na tu páku (Opel ji má ještě o něco menší) skákal, dupal a ono nic, nehnula se potvora ani o kousek. Tehdy se mi to stalo k večeru na celkem prádné silnici. No vedle byl rozdělaný nějaký kousek silnice tak jsem si vypůjčil nějaký šutr a pořádně jsem tu páku pobouchal. A pak to šlo. Tehdy byly problémy se dvěma šrouby tu dva druhé šly v pohodě. V Brně v servisu to borci dotahují tím pneumatickým bazmekem a když jsem se jich ptal zda to musím zkontrolovat po nějaké době tak mi řekli, že netřeba, že se to nehne. Jim prostě nedojde, že když se to někde píchne, že i normálně rostlý chlap to máproblém povolit. Co mám pak říkat já se svými 65 kily :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Gilhad avatar 6.12.2012 23:42 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Presne proto vozim v kufru 1.2m dlouhou trubku - nasadim na tu 0.25m paku a hned to jde snadno povolit (holt 6x vetsi paka = 6x mensi sila). Pricemz utahuju to bez ni jen tou kratkou lehce a pak tou prodlouzenou uz jen o kousek = ve vysledku se to nehne, ale da se to snadno povolit. (Testovano 10-letym chlapcem - uspesne)
PepaSFI avatar 5.12.2012 17:33 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
to by mohlo být hezký reklamní video jak někomu na heveru montpákou zouváš sandály :-)
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
gtz avatar 5.12.2012 14:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No nevím Amigo jak u Vás, ale já jsem dnes šel koupit nějakou vodu do Penny a jen tak jsem se díval kolem a počítám, že tak 1/3 lidí měla ještě letňáky. Takže kdybys byl někde u nás tak bys mohl dát lidem lístečky za stěrač a třeba by nějaký kšeft vyšel.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2012 17:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Polovina z nich se na to vykašle a ta druhá zpanikaří až poprvé napadne tolik sněhu, aby byly vidět sypače :-D Lístečky za stěrač - nefunguje ;-)
gtz avatar 5.12.2012 18:09 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
No i u nás na Moravě něco napadlo a dneska to celkem hodně klouzalo. Nechtěl bych ty auta potkat někde na silnici když napadne pořádný sníh.

Lístečky za stěrač - nefunguje
ale mohlo, to byly většinou auta starších lidí, kteří hledí na nějakou tu korunu. Dobrá cena, dobrý servis .. na to by jistě někdo přistoupil.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
=^..^= AmigaPower® avatar 5.12.2012 19:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
500ks - žádná odezva ;-)
Marcela* avatar 6.12.2012 11:55 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Vy jste se každého zákazníka ptali, jak na vás přišel?

Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
6.12.2012 12:31 chachar87 | skóre: 4 | blog: chacharovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
nekde vyse psal, ze tam meli slevu pro ty co prijdou s letakem
Kdyz nejde o zivot, tak jde o hovno...
Marcela* avatar 6.12.2012 17:32 Marcela* | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Pravda, díky a sorry :-).
Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
Luk avatar 6.12.2012 14:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Například já to vím skoro u každého zákazníka. Obvykle to totiž sami od sebe řeknou/napíšou, takže je krásně vidět, co funguje a co nefunguje.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 7.12.2012 00:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pneuservis Praha Pankrác
Luku, provázej tě síla... .. ....

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.