Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 10:30

XXX

1.12.2010 23:10 | CAD | poslední úprava: 6.3.2015 23:59

xxx        

Hodnocení: 67 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

1.12.2010 23:15 s
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nakoniec sa ukaze ze najdemokratickejsie krajiny su Rusko, Cina, Kuba a KLDR - kedze dovolia Wikileaks housovat svoje servery...
1.12.2010 23:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Omyl, ti všichni se na ně vykašlou. Prostě dnes stejně jako za reálného socialismu se po nás chce abychom drželi hubu a krok...
1.12.2010 23:37 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
A co byste rád? Obtěžoval ostatní pokřikováním a poskakováním okolo? :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 2.12.2010 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
...jenže takle třeba budeš za chvíli držet hubu a krok každý ráno s *................. (*doplň si sám dle aktuální situace/pozice) čůrákem v hubě. :-D To ti neva? :-D
AsciiWolf avatar 2.12.2010 13:43 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
+1 :-(
2.12.2010 00:57 marvn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
takze mira demokracie se pozna podle toho, kdo dovoli wikileaks hostovat? husty :D
2.12.2010 07:47 wako
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Mohl by jste nám poskytnout link, kde výše uvedené země zveřejňují své tajné depeše?
Amarok avatar 2.12.2010 21:39 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Rusko, Cina, Kuba a KLDR - kedze dovolia Wikileaks housovat svoje servery...
Dnes jsem cetl ve zpravach, ze Cina blokuje pristup k WikiLeaks. Cili jestli je tam nejaky hosting (mirror), tak to automaticky neznamena, ze u nich neexistuje cenzura.
GNUniverse - May the source be with you...
1.12.2010 23:43 fred
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
na servery sere pes, ať už konečně vyřaděj z provozu toho pedofila co za wikileaks stojí!!!
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.12.2010 02:45 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Po pravdě být Amazonem, tak udělám to samé. Pod současným režimem v USA není bezpečné poskytovat zázemí projektu takové kadence. Spíš se bojím toho, že vlezdoprdelky (myšleno různé země) nakonec vydají Assange do USA, aniž by porušil místní zákony. Tedy až se dořeší to znásilnění.
2.12.2010 07:45 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
On by to udělal asi každý kdo má firmu, včetně mě... Co je pohoršující není ani tak že to firma udělala ale to že politici v USA tlačí tlačí tlačí... Což fakt není demokracie...
2.12.2010 07:46 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Upřímně se divím, že ho ještě nesundali (speciální jednotka, zabiják, ...) Ten kripl si evidentně neuvědomuje, že pravda v takovémto rozsahu za třetí světovou opravdu nestojí...
2.12.2010 08:40 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Proc by mela pravda zpusobit treti svetovou? Tenhle zpusob mysleni fakt nechapu..
2.12.2010 09:07 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Šlo samozřejmě trochu o nadsázku... Nicméně napětí je cítit dost silně. Například prosáklé informace o vztahu Číny a KLDR a situace na korejském poloostrově. Když k tomu připočtu to, co se tam už teď děje... Jinak nevím, co přesně nechápeš na mém způsobu myšlení. Nějaký idiot začne uvolňovat kdovíjak získané nejcitlivější dokumenty nejsilnější mocnosti na světě. Tato informace sama o sobě snad vzbuzuje u člověka určitý neklid, nezdá se ti?
2.12.2010 09:24 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
I kdyby slo o prozrazeni tech nejtajnejsich dokumentu (jako ze neslo - melo k nim pristup 3 miliony lidi), jaky bude duvod k nejakemu vojenskemu utoku?

Snad urazena jesitnost vudcu? Je to v tomto pripade horsi, nez to bylo napriklad pri dezinformacni kampani proti Iraku? Jemu muze byt prece sumak, co si o nem mysli nejaky diplomat - kdyby mu to vadilo, tak mu rupne v kouli uz pri titulcich z novin.

Nebo ze se dozvi, ze nekdo prestal byt jeho spojenec? Jak ti to pomuze v pripadnem utoku? Jestli neco, spis to utoku zabrani.

Cele je to jen propagandisticky kec - ve skutecnosti nikdy zadne prozrazeni duvod k utoku zavdat nemuze. Neexistuje takovy scenar, ktery by daval smysl.
2.12.2010 09:53 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jenže diplomatický svět je moc křehký systém... A také se tu bavíme o zemích typu KLDR, kterým stačí pouhá záminka.
2.12.2010 11:44 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
A to jsi vyčetl kde? Pokud by jsi znal dobře o co se jedná v zemi KLDR tak by jsi věděl že oni jsou uzavřeni sami do sebe a ani neusilují o epanzi ale o to aby jste je tam nechali na pokoji. čímž netvrdím že ten režim je pořádku a jsem bez obav. Ale pokud jsi si všimnul ve svém malém mozečku co dělají USA za posledních 50 let tak pro mě co se týká nebezpečnosti pro svět jednoznačně vyhrává vláda spojených států...
2.12.2010 12:22 Zdenek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
A v tvem mozecku jak do toho zapada vztah KLDR k Jizni Koreii? Taky si myslis jako v KLDR, ze je to jejich pisecek?
2.12.2010 12:35 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
No kdyby byl mozeček větší tak by jsi uvědomil fakt, že utočit ze severu na jih se rovná politické sebevraždě a konec fašistického režimu na severu... Na to se kimova rodina vysere, protože pak by ztratila naprosto vše co jim režim přináší... Válka by byla nejšpíše konvenčního charakteru, přičemž nevylučuji použití jaderných bomb ze strany USA(pokud by se chtěli vyhnout pozemní válce), byla by krvavá jako prase a skončí porážkou KLDR. Sever nemá ekonomický potenciál vést útočonu válku natož v ní zvítězit. :-))))
2.12.2010 18:23 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Na to se kimova rodina vysere

Já vám nevím, ale něco mi říká, že není dobrý nápad podceňovat míru fanatismu, který tam panuje. Za barákem bych tenhle režim mít nechtěl ani na půl hodiny, protože mu nevěřím vůbec nic. A že určitě neudělá to, co tvrdíte, že neudělá, tomu nevěřím, v to pouze doufám.

2.12.2010 18:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
No hele hledím na to jako normální člověk s normálnímy pudy. Posledním člověkem který si zadělal svoji politickou kariéru byl SADAM Husajn který když byl zfetovanej zavelel k utoku na kuvajt... Tohleto si kimovic rodina nedovolí protože by tím ohrozila život svých potomků...
2.12.2010 19:17 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Zcela obecně, s fanatismem se nedá dlouho přežít. Na to je potřeba pragmatismus. Obraz jaký si o kom vytvoří někdo jiný, protože se mu to z nějakého důvodu hodí pro jeho vlastní agendu, je jiná kapitola.
2.12.2010 12:47 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Počkej, já si nemyslím, že režim v KLDR chce jen "nechat na pokoji". Oni chtějí potravinovou (a možná i jinou) pomoc, protože jinak budou zanedlouho vládnout akorát mrtvolám. Ve chvíli, kdy tu pomoc nedostanou, začnou harašit zbraněma. Tak to alespoň vidím já a vadí mi to.

Co se USA týče, nedokážu se rozhodnout. Dneska se poukazuje na to špatné, naopak na to dobré se trochu zapomíná. Jeden příklad - třicet zachráněných horníků v Chile. V podstatě jen náhodou jsem se dočetl, že kabina Fénix vyšla z NASA, že vrtná souprava byla nějaké americké firmy, která je odvolala z jiného projektu... zajímavý článek o tom je na Neviditelném psu. I když psaný na můj vkus trochu útočně. Ale bohužel jeden z mála a jediný, který jsem na to téma zpětně dohledal. :-)

No nic, chtěl jsem jen upozornit na to, že není jen černá a bílá a že mě prostě KLDR přijde jako horší, než ty omílané USA.

2.12.2010 15:42 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
No jako co se týká vnitřní politity obou zemí tak bezdebat KLDR vítězí coby nejzkurvenejší a nejnedomakratičktější systém, o tom žádná... ty potraviny to je to proč harašej, to je přesný... :-) Co se týká mě a mého názoru na USA, tak já nemám nic proti organizacím jako je NASA a nebo proti lidem žijící v USA. Mě sere jejich zahraniční politika, jejich politické elity jejich imperialismus a kozumentarismus s čímž nemají nic společného jejich občané ale pouze a jenom jejich elity...
2.12.2010 16:09 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Elity na celym světě nikdy nebudou lepší. K moci se nikdy nedostane ten hodnej, protože na to nemá ani lokty, ani žaludek. Je to stejný v USA, v Rusku i u nás. Jenže my jsme malý páni, takže náš imperializmus je poněkud omezenej. :-)

Já na dění ve světě svůj názor, kterej bohužel nedokážu shrnout do jedný věty, jednoho hesla. Vždycky se to snažím vidět s odstupem a navíc jsem si vědom, že nemám (a nikdy mít nebudu) dostatek informací k opravdovému rozhodnutí (a navíc v těch věcech naštěstí rozhodovat nemusím).

Uf, ale to už jsem se dostal poněkud od tématu. Ale diskuse se mi líbí, člověk si třídí a vybrušuje svý vlastní myšlenky. :-)

2.12.2010 18:09 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jo to jo. Právě to tříbení názoru to je na tý komunikaci mezi lidmi nejlepší! :-) Ještě k těm elitám, souhlasím s tím že tam lezou samí zmrdi a právě proto se domnívám že je potřeba řvát řvát a řvát aby ti zmrdi to měli alespon o něco težší... :-)
4.12.2010 08:53 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Mimochodem, právě čtu (již po několikáté) autobiografii Isaaca Asimova a zrovna jsem narazil na výstižný názor: "... kromě přelidnění je nejzapeklitějším problémem, kterému musíme čelit ve snaze vyvarovat se zničení civilizace a lidstva, ďábelský zlozvyk dělit se na drobné skupinky, z nichž každá považuje sama sebe za nejlepší a ostatní za méněcenné."

Souhlasím s oběma problémy, s přelidněním už bohužel nebojuji a dnes si jedu pro dceru do porodnice :-), ale s tím druhým bojuju - a začal jsem u sebe. Proto asi nejsem ten řvavej typ, nerad bych se "přidal" k nějaké té skupince. A že jich je dost (win/lin, osobní/veřejná doprava, kuřáci/nekuřáci, pravice/levice) a dá to práci. A vždycky je nejtěžší uznat, že i druhá strana má svůj díl pravdy. A jakmile to přiznáš, už není to řvaní tak lehké. :-)))

Darth Phantom avatar 9.12.2010 15:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jeden příklad - třicet zachráněných horníků v Chile.
Jojo, vzpomínám si na jeden humoristický blog na idnes. Je to chválihodné, že se jim podařilo zachránit 30 horníků, o tom žádná. Ale jinak to byl prostě kšeft, prostě dobře odvedená práce za odměnu, a ne žádná humanitární akce. 30 civilistů vybombardují Američané v Afghánistánu za pár dní. Tím už se jaksi nikdo moc nezaobírá.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
2.12.2010 13:03 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Já to samozřejmě nevím, proto věřím odborníkům. Např. na toto téma hovořil nějaký koreanolog (snad je to správné pojmenování...) na ČT24 před dvěma dny v Události, komentáře. A podle toho jsem si udělal obrázek a proto jsem znepokojen. Ale teď, když si mi ty jantare řekl, jak že to vlastně je, asi názor přehodnotím...
2.12.2010 13:23 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
tak si přečti třebas wiki, myslím že to docela stačí a nečum na propagandu v televizi... http://cs.wikipedia.org/wiki/Severní_Korea http://cs.wikipedia.org/wiki/Čučche
2.12.2010 13:55 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Sorry, neuvědomil jsem si, že je jednodušší přimět zapálenýho vědce v televizi vyprávět propagandu, než upravit článek na veřejně přístupné Wiki... Moje chyba!
2.12.2010 15:16 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
V tvém případě bych věřil spíše odborníkům(vědcům) s Microsoftu než používal veřejně přístupný svobodný software... :-))) Chápeš? :-)
2.12.2010 16:11 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nechápu. Tyhle tvoje rádobymoudra fakt pochopit nelze.
2.12.2010 18:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
to je tím že máš málou inteligenci voe... A tím se ti nesmněju, protože nademnou je spooousta lidí a tvorů kteří jsou na tom daleko daleko lépe než já...
2.12.2010 19:47 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
S tou druhou částí výjimečně souhlasím :-)
2.12.2010 20:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Tak vidíš, alespoˇn nějaký průnik. :-)
xkucf03 avatar 2.12.2010 16:28 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nějaký idiot začne uvolňovat kdovíjak získané nejcitlivější dokumenty
Psal jsem to už jinde:
Ti papaláši trpí nějakou zvláštní mentální poruchou – nevidí, nebo nechtějí vidět, že k pochybení (průšvihu) došlo ve chvíli, kdy tajné dokumenty opustily daný úřad (ministerstvo, tajnou službu, armádu atd.) a ne až ve chvíli, kdy je lidi z WikiLeaks vystavili na web. Je to tedy v první řadě chyba a neschopnost úřadů, že se nedokáží postarat o utajení svých dokumentů – místo aby se snažili řešit problém (zvýšit svoje zabezpečení), snaží se svalit vinu na někoho jiného.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
2.12.2010 16:43 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
To je jistě pravda. Ale to je jaksi doplnění celého příběhu. Já osobně nevím, jak se k těm informacím dostal. Ty ano?
2.12.2010 17:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Klasika, nic nevim, ale mam jasno. Zkus patrat, neni to tak slozite...
Darth Phantom avatar 9.12.2010 14:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nějaký idiot začne uvolňovat kdovíjak získané nejcitlivější dokumenty nejsilnější mocnosti na světě.
Bejvávalo. Už nějakou dobu neplatí, že Spojené státy jsou velmoc č.1 a taky neplatí, že nejmocnější muž planety je automaticky nějaký tajtrdlík z Oválné pracovny Bílého domku. Čína má navíc USA pod palcem a v kapse, protože Američané dluží Číně astronomické částky, které jen tak nesplatí. Kdyby si Číňané dnes usmysleli podle vzoru bývalé první velmoci udělat si napřiklad v Perském zálivu z nějaké země ropný protektorát, tak to klíďopíďo udělají, a nikdo ani necekne, natož Američané. Oni by totiž Číňané řekli, zalezte do boudy, máte u nás dluhy až po uši a Američánkům by nezbylo nic jiného, než stáhnout ocas a do té boudy zalézt. Čína ale vojenské intervence neprovádí, oni to ani nepotřebují, protože si jednoduše zdroje koupí. Už si koupili téměř celou Afriku a latinskou Ameriku, ropy a jiných zdrojů mají zatím dost.
Tato informace sama o sobě snad vzbuzuje u člověka určitý neklid, nezdá se ti?

Ve mě to tedy žádný neklid nevzbuzuje. Jen ať se lidé dozví, co ti pitomci ze zámoří provádějí na opačné straně zeměkoule a jakými prostředky toho dosahují. Až se Chu Ťin-tchao rozhodne nepůjčit Američanům na jejich pseudoosvobozovací akce v Afghánistánu, tak ti pitomci na to dojedou jako SSSR, který byl v Afghánu taky deset let, Američané už je dohánějí. Výsledky této války jsou zatím stejné, jako měli sověti - totiž deset let uplynulo a výsledek je velké hovno.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
2.12.2010 09:09 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Stát se to může, obzvlášť pokud jedna strana chce bojovat a ještě navíc dostane informace, které potřebuje. Netvrdím, že teď jsou na wikileaks informace využitelné ve válce, ale já bych to ani nepoznal, nejsem vojenský velitel.
2.12.2010 09:27 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Vojenske informace a informace o chovani a korupci vladnich cinitelu jsou neco dost jineho.
2.12.2010 13:29 Tomáš
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
To, že to tam teď není, neznamená, že nebude. Stačí, když někdo zkorumpovaný objedná špatný vojenský materiál, prolátne se to na wiki leaks a druhá strana hned ví, že to doupě nevěřících psů má zásadní problém s výzbrojí/výstrojí.
2.12.2010 14:51 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nebo muze zrekrutovat nejakeho vojina, a bude jim to jasne taky. Kazdopadne, v takovem pripade ta armada ma vetsi problem nez je unik informaci.
2.12.2010 13:45 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jenže o korupci vládních činitelů tam zatím nic není. Tedy těch amerických. Kdyby Assange zveřejnil informace o korupci v US administrativě, bylo by to prospěšné, ale tohle je jenom další neuvážená exhibice.
3.12.2010 13:59 henrichg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Prospesne lebo to bude o USA? Prospesne to uz nie je ked je to o inych statoch? Toto som nepochopil.
3.12.2010 14:41 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Prospěch ze zveřejnění údajů o korupci v Afghánistánu a Pákistánu je nulový, protože to stejně všichni dávno věděli a nic se s tím neudělá ani za tisíc let.
2.12.2010 09:34 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Aha, pan bude machiavelista.
Vrazda je vrazda a na tu nema nikdo kvuli zverejneni par papiru pravo.
A jestli vyzrazeni par nezajimavych depesi vyvola valku, tak to znamena jenom to, ze bychom se meli vsech diplomatu zbavit. Jeste jsem nevidel, ze by valku zacal delnik. Vzdycky to byli tihle zmrdi.
2.12.2010 10:26 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...

Jeste jsem nevidel, ze by valku zacal delnik. Vzdycky to byli tihle zmrdi.

Dělníci nemohou začít válku už jen z toho důvodu, že o těchto věcech prostě nerozhodují. Nicméně např. v nacistickém Německu podstatná část dělníků nejdříve zvolila člověka, který jednoznačně k válce směřoval. Následně mu pomohli uchvátit moc v plebiscitech, které sice nebyly úplně korektní, ale také se nedá říct, že by neodpovídaly vůli lidu. A nakonec němečtí dělníci za tento režim bojovali ve válce, a to velmi tvrdě a odhodlaně až do úplného konce.

2.12.2010 15:27 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
A ty si myslis, ze bez "diplomatickych dohod" (od mnichova po Molotov–Ribbentrop) by valka byla?
2.12.2010 16:05 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
To ne, jen chci poukázat, že bez podpory německých dělníků by nejspíš válka nebyla.
Nedávno jsem v TV dokumentu viděl zajímavou věc - před koncem WWII vyjadřovali dělníci v britských loděnicích obavy z toho, že válka zanedlouho skončí. Pro ně byla válka výhodná, protože jim přinášela jistou práci, zatímco její konec znamenal nejistotu.
2.12.2010 19:49 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Coz mozna vypovida vic o kapitalismu nez o delnicich. ;-)
Darth Phantom avatar 9.12.2010 14:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nicméně např. v nacistickém Německu podstatná část dělníků nejdříve zvolila člověka, který jednoznačně k válce směřoval.
To je pravda, ale ve skutečnosti Hitler dělníky pohrdal a byl si vědom, že bez podpory této části obyvatelstva se těžko dostane k moci. A tak pomocí géblsovské propagandy a tisíckrát omílaných lží si nakonec jejich podporu získal.
A nakonec němečtí dělníci za tento režim bojovali ve válce, a to velmi tvrdě a odhodlaně
Nejenom dělnící, Hitlerovi se podařilo oblbnout téměř všechny Němce.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
2.12.2010 09:53 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Co se týče dění kolem wikileas, tak sázím na zpravodajskou hru. V dokumentech nejsou až zase tak zásadní informace aby se rozpoutala 3tí světová válka. Myslím si že člověk kterého ty nazýváš kriplem je spíše obětním beránkem, který bude a je obětován aby lidé jako ty jásali radostí že ho někdo demokraticky zabije. Vypovídá to o tvé vygumovanosti a myšlenkové přízemnosti... Ono tak nejde o to že se zveřejnily nějaké dokumenty, jak ospíš o tu hru co se odehrává. Sázím na to že to celé dopadne stylem: Vidíte jak jsme zatočili s vámi internětovými pseudosvobodnými blbečky? Buď budete držet hubu a krok a nebo dopadnete stejně jako zakladatel wikileass...
2.12.2010 10:39 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Ne, tenhle člověk opravdu není žádným obětním beránkem. Pokud ty tohle nechápeš, pak toto svědčí zase o tvé omezenosti. Války se už začaly kvůli daleko menším "prkotinám" než je uveřejnění citlivých diplomatických a vojenských dokumentů největší mocnosti světa. A kdyby bylo na mně, rozhodnout jestli riskovat nějaký koflikt na mezinárodní úrovni, nebo sejmout jednoho člověka, tak je asi zřejmé co bych si vybral.
2.12.2010 11:02 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Mám na tebe dotaz: Do jakého politického spektra patříš? Když souhlasíš s vraždou za cenu míru, souhlasíš se svojí vlastní vraždou? Ty zřejmě nechápeš že když mluvíš o vraždě cizí osoby tak zároveň mluvíš i o své vraždě? Tady totiž neexistuje my a oni. Na tomto světě jsme pouze my všichni a pokud dovolíš vraždit nekoho druhého tak dovoluješ i svoji vlastní vraždu... ps. Není divu že jsi nedostudoval, protože tvé logické uvažování končí u slova já a vubec neuvažuješ o následných interakci slova ostatní... Aby jsi to pochopil i ty se mužeš stát v budoucnu mrtvým mužem pokud si demokratická většina bude přát tvojí smrt...
2.12.2010 12:26 Dadan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Von ne, von je HODNEJ.
2.12.2010 13:10 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Pokud někdo svým jednáním ohrožuje ostatní (a v tomto případě je podle mě ohrožena bezpečnost hodně lidí), pak je na místě, aby se jednalo. A USA myslím mají náturu dosti podobnou, proto se divím, že se to ještě nestalo.
2.12.2010 13:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
:-D
2.12.2010 13:32 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
hele a když většina České Republiky se usmyslí že ohrožuješ bezpečnostní situaci v zemi a to tím že šíříš mez lid svou debilitu tak tě popraví??? Ty jsi fakt vul jak mraky. Koukám že propaganda dělá své a vymejvání mozků postupuje rychleji než jsem si myslel... Ku příkladů můj postoj v této(tvé) záležitosti by vypadal asi takto: Jsi debil, ale pořád člověk, takže i když tě nemám rád tak holt s tebou budu muset nějak vyjít voe! :-)
2.12.2010 13:54 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Já tu ale nemluvím o oficiálním trestu smrti nebo nečem podobném. Divím se, že na něj neposlali nějaké komando nebo něco podobného. Tys nikdy neviděl Bonda? Hezky v klidu, potichu, bez svědků... A kdyby náhodou vraha dostali, pak od něj ruce pryč. Je to vysoká hra a mám za to, že tohle už se sem tam stalo, že se nepohodlný člověk zkrátka na zakázku z vysokých míst nechal zmizet. Zkrátka tu s tebou, ty dutá makovice, nebudu diskutovat co je správné nebo ne, neboť ty jsi minimálně z jiné galaxie voe, ale pouze se pozastavuju nad tím, že to takhle "elegantně" nevyřešili. PS: nemáš mě rád jen proto, že tě sere, že mám pravdu :-)
2.12.2010 13:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
no, ja si rikal, odkud prameni tvuj pohled na svet. O vono bondovky :-D
2.12.2010 14:02 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jakpak můj pohled na svět. Tohle přece dělají tajné služby po celém světě od počátku své existence. Jen jsem překvapený, že to neudělali v tomto případě. Toť vše.
2.12.2010 15:13 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Víš proč jseš překvapený? Protože čumíš na bondovky kde je všechno tak krásně jednoduchý... :-)
2.12.2010 15:22 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Hele chápu to dobře, že tvé vidění světa je formováno filmovou tvorbou Hollywoodu? :-))))) Hele pamatuješ na film Copak Je to za vojáka? Víš kým byl iniciován tento film a za jakým účelem se točil? A podotýkám že na tenhle film docela rád kouknu i když vím co to vlastně je/byl zač...
2.12.2010 15:31 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Precti si 1984. Tam je celkem jasne vysvetlene, proc vladnouci vrstva nechce vyrabet mucedniky.
Je potreba rebely zlomit, aby se jejich myslenky kompromitovaly a nesirily dal.
2.12.2010 14:00 Ondřej Kubečka | skóre: 29 | blog: datlovo | Ulm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Pokud někdo volá po něčí vraždě a nebo ji minimálně schvaluje, jedná tak, že ohrožuje ostatní... myslím, že víme, kdo by měl být další pán na holení, až se nám ty čistky lidstva hezky rozjedou. Gratuluji.
2.12.2010 14:05 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nikdo po ničem nevolá. Pokud se policista připlete k přepadení, kde bude útočník ohrožovat někoho na životě, taky nebude volat po smrti útočníka, ale bude ho muset v krajním případě zabít, aby zachránil "nevinný" život. Taky ho odsoudíš? A ano, je to stejný případ jako ten o kterém se bavíme, pouze v jiném měřítku.
2.12.2010 14:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jsem rad, ze mas jasno, kdo je utocnik a kdo ohrozuje vsechny ostatni. ale chapu, v bondovkach to reknou hned na zacatku.
2.12.2010 14:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jo, v tomto případě mám celkem jasno.
2.12.2010 15:12 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nevim, jestli se mám smát nebo brečet...
2.12.2010 11:04 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
uveřejnění citlivých diplomatických a vojenských dokumentů největší mocnosti světa
Ted jsem z toho volaaky zmeteny... ja myslel, ze to, co bylo zverejneno stejne kazdy vi a navic to zajima jen bulvar...
GeoRW avatar 3.12.2010 21:22 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
nejak Julian Assange-a precenujete; on nie je (jedinym) zakladatelom Wikileaks; Wikileaks bola zalozena skupinou neznamych ludi; asi rok fungovala anonymne bez lidra, ale tento stav nebol idealny, pretoze viaceri ludia zacali o sebe tvrdit, ze reprezentuju wikileaks; od roku 2007 tak v mene Wikileaks vystupuje Julian Assange
"This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
2.12.2010 15:45 Jirka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
+1
2.12.2010 11:40 max.g
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
uprimne sa divim, ze vas este niekto nesundal, svojimi komentarmi ste mi skoro privodili infarkt, tak velmi som sa rehotal a zaroven plakal nad tym, ako moze byt niekto taky blby :)
3.12.2010 06:44 min.h
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
blazni sa smeju aj bez priciny( sundat je bohemizmus to by ti slota so svojou sovencinou dal/:-)
3.12.2010 06:02 Woknař
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
+1 !!!!!
2.12.2010 07:27 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to dalsi dukaz, ze "svoboda slova" je pouze psana na papire a totalitni rezim na to z vysoka sere. Po tomhle cinu pak prichazi otazka "Co vsechno jeste americka vlada cenzuruje?". Takze ano, v USA neni demokracie.

Ja bych na ne uplatnoval stejny bic, jako oni na nas obcany. Pokud obcan nedela nic nelegalniho, tak se prece nemusi obavat odposlechu a monitorovani kamerama. Pokud diplomate a vladni cinitele nedelaji nic nelegalniho, tak se prece nemusi obavat zverejneni jejich korespondence, ktere by MELA BYT verejna automaticky, protoze vladni cinitel ma pracovat PRO obcana a tudiz pred nim nesmi nic tajit. Kdezto obcan ma PRAVO na soukromi.

Ale samozrejme dneska se nejaka ustava nedodrzuje, zakony se delaji podle toho, aby to vyhovovalo politikum nebo lobistum.
takze mira demokracie se pozna podle toho, kdo dovoli wikileaks hostovat?
To ne. Spis se pozna, v USA neni demokracie, ale totalita, protoze jinak by tyhle materialy davala vlada USA na vlastni servery sama a nemusel by to delat nekdo externi na vlastnich server a ziskavat dokumenty nejakym pochybnym zpusobem.
2.12.2010 07:54 misch | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Tahle implikace:

vladni cinitel ma pracovat PRO obcana a tudiz pred nim nesmi nic tajit

by si zasloužila trochu rozvést. Je rozhodně zajímavá.

V praxi by to samozřejmě znamenalo "... a tudiz pred nikym nesmi nic tajit", protože v době internetu je jaksi zřejmé že když bude něco přístupné všem občanům daného státu, tak už je to pak přístupné každému.

A na druhou stranu pořád nevidím logiku v tom, že kdo pro někoho pracuje, ten mu nesmí nic tajit. Možná by se to dalo uplatnit třeba v pracovním právu, že? Třeba něco jako že "zaměstnanec je povinnen hlásit zaměstnavateli skutečnost že se začal poohlížet po jiné práci". To by byla panečku teprve ta pravá demokracie v praxi podle výše uvedené logiky!
2.12.2010 08:46 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jenze pred tou implikaci byla jeste jina implikace, ktera predpoklada, ze ta vlada nedela nic, za co by se musela stydet.

Stejne tak, v rozumne firme by nebyl duvod, proc by melo nekomu vadit, ze si nekdo hleda dalsi praci.
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.12.2010 14:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Moje představa ideální vlády je maximálně pár politiků pro mezinárodní reprezentaci, minimum úředníků k tomu a zbytek by byl ve formě přímé demokracie online. Vše by tedy bylo transparentní. To by zahrnovalo, že všechny informace jsou veřejné. Uvědomuju si, že je to dosti utopické - lidi by neschválili věci jako zvýšení daní a ta většina kolem nás by vůbec nedokázala chovat se "nad věcí" - neboli kdyby byl návrh všem dát zejtra tisícovku, tak by dost možná byl schválen.

Protože je moje představa utopická, rád bych aspoň měl na netu 2x stromovou strukturu, kde na vrcholu bude celý rozpočet a ten bude postupně dolů rozložený až do poslední přijaté faktury nebo zdroje příjmu. Aby aspoň v penězích bylo trochu jasno.
2.12.2010 15:07 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Bohužel je ta online demokracie snad ještě horší než ta stávající. Každej Tonda by chtěl rozhodovat o věcech, o kterých nemá ani ponětí. A navíc by záleželo na otázce. Třeba jak by takový Toník hlasoval, kdyby byla otázka tato:

Mají se v ČR stavět jaderné elektrárny, protože mají zatím nejlepší poměr cena/výkon?

A jak by asi hlasoval, kdyby byla položena takto:

Mají se v ČR stavět jaderné elektrárny, aby se nám rodili zmutovaný děti a tříoký ryby?

Všem Antonínům se omlouvám za užití jména v dehonestujícím významu. :-)
2.12.2010 19:52 JS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Jak to vite, kdyz to nikdo jeste nezkusil? A jak vite, jak bude polozena otazka a kdo ji polozil?

(Zajimave - omluvil jste se Antoninum, ale ze jste urazil vetsinu naroda vam nevadi.)
2.12.2010 23:11 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Zrovna jedno podobne tu uz bylo:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_in_Sweden sekce The advisory referendum on nuclear power.
2.12.2010 13:04 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Události kolem WikiLeaks se mi také moc nelíbí. Nicméně si myslím, že i ten server má své "máslo na hlavě". Myslím si, že i v demokratickém státě mají některé informace zůstat utajeny a bezhlavě je zveřejňovat jen proto, že "jsme přece demokraté" nemusí vést k dobrým koncům.
2.12.2010 13:36 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Já nemám ani né tak špatný pocit z těch zpráv, protože většinu věcí lidi stejně věděli. Ale bojím se o demokracii a to k čemu takováhle událost může vést. někoho vyhazovat ze serverů jen kuli tomu že někdo z politiků začne hrozit je v prdeli... Příště budou všichni už předem posraný...
2.12.2010 14:50 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nevím, mám pocit, že takovejhle lidí bylo vždycky dost a díky internetu jich bude ještě víc. Tohle se nedá zastavit (tedy ne v demokracii). Jedna společnost to stopne, druhá, odvážnější se toho chopí (nebo vytvoří něco podobného), aby si "udělala oko". A osud zakladatele WikiLeaks je teď tak sledovanej, že i když se mu stane skutečně nehoda, bude z toho viněna vláda USA. :-)))

V té opravdové totalitě by ses nikdy o nějakém korejském Assagnem ani nedozvěděl, protože by ho odkrouhli ještě před tím, než by stačil udělat cokoli.

No jo, já si nemyslím, že je všechno OK, ale jsem optimista. :-)))

2.12.2010 15:00 Chulda | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Souhlas - staci zapatrat po moznostech protestu proti Vietnamu na "Zapade" a na "Vychode". Stejne tak jak vznikaly a dopadaly pozadavky na odzbrojeni atomovkama.
2.12.2010 15:24 Vladimír Zima
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
No doufám doufám že to bude cajk. :-) Ale když nebudem řvát tak by to bylo daleko horší, si myslím...
2.12.2010 15:34 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Je fakt, že já nejsem ten řvavej typ. Vždycky se snažím koukat na to ze všech stran, zjistím, že nic není tak jednoduchý a prvotní nasranost ze mě vyprchá. :-)
2.12.2010 14:58 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
I když nedávno (před komunálními volbami) jsem svůj optimismus skoro ztratil. Když Strana zelených měla jako jeden ze svých hlavních bodů měla u stánku vyvěšeno "Více kamer v ulicích.". A stejně tak, když si v jednom z našich Dobřichovických plátků někdo stěžoval, že město nehlídá některá prostranství kamerou. Přitom dvojice vesnickejch poldů projde městečko během půl hodiny pěšky. Kdyby tam místo pojíždění autem procházeli, bude to lepší než kamera na každym rohu. Chtěl jsem tenkrát v rozčilení napsat blog, ale pak jsem neměl čas...
gtz avatar 2.12.2010 13:10 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Kdo ví jak to dopadne, třeba udělá přesun k Putinovi a bude mít po problémech.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
2.12.2010 13:42 Raduz | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Po problémech? A co myslíš, co by s ním udělal ten hodnej strýček Putin, až Wikileaks někdy později ve jménu svobody slova a demokracie vyvětraly nějaké to máslo na hlavě Rusku? Voda by se nad nimi (nebo teda nad Assangem) zavřela tak rychle, že by to ani nestačilo žblunknout.
2.12.2010 18:54 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Všechno závisí na otázce, zda má rád Putin Batmana :-D
Luboš Doležel (Doli) avatar 2.12.2010 15:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Já mít rack k dispozici, tak ho tam klidně nahostuju. Do druhého housu strčím něco, co bude dělat tunel "kdoví kam" a když bude Nečas nebo John posílat policii (protože policie funguje na objednávku vlády), tak najdou akorát server se zašifrovaným diskem, který něco někam tuneluje. A co a kam tuneluje, to já nevím, já to nenastavoval.
3.12.2010 08:49 Woknař
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
... a protože - jak jsi správně napsal, že policie funguje na objednávku vlády - tak jim bude stačit pouhé podezření, aby "někdo" vydal pokyn, že p. Doležel by měl jít do vazby a mělo by se na něj najít něco se sazbou cca 5 - 8 roků. A to by ses divil, jak by to frčelo. Když si mohli objednat kriminalizaci Čunka, Srby, ... atd., tak ty bys byl snadné sousto. V krajním případě tě "omylem" někdo v bazénu na dlažkách strčí tak nešťastně, že skončíš na vozejčku jako kvadruplegik. Národní zájmy USA jsou natolik prioritním úkolem, že jsem přesvědčen, že si vůbec neuvědomuješ, do čeho by ses taky mkohl namočit. Myslím, že kyjevská mafie je proti možným následkům od vlády mateřská škola. Assange je už dnes mrtvej muž a je to dobře. Najdou ho i mezi Papuánci.
3.12.2010 14:14 henrichg | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
"Assange je už dnes mrtvej muž a je to dobře." Len si chrante tu svoju "demokraciu" vradzmi a humanitarnymi bombami. Aj na vas raz ta energia smrti co hadzete na inich dolahne. Kozmicky zakon nezastavite.
otasomil avatar 3.12.2010 15:34 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...

Je to smutne tak jak pisete. Bohuzel se to deje. Radovi lide pro to mohou udelat jen jedno .... nemit potomstvo.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
otasomil avatar 3.12.2010 15:32 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...

JJ mate pravdu. Jako widle user jiste (soude dle nicku) vite jak to v USA chodi.

Co Vy na to ze masova platforma donasi vladnim institucim.

K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
3.12.2010 18:28 Woknař
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jde to z kopce pánové...
Nic. Informovanost musí být. Naštěstí Vy máte čepici vyloženou alobalem a domlouváte se zásadně pouze prstovou abecedou, takže jste v poho.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.