Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 19:19

Interesantní nový kolega

17.4.2007 14:15 | Linux | poslední úprava: 17.4.2007 14:21

Možná jste si někteří všimli nového kolegy s nickem ADIO, který hned začal chrlit jeden blog za druhým.

Nezúčastněného pozorovatele na nich zaujme zejména komolení češtiny do jakéhosi neznámého tvaru, až mi to chvílemi připadá, jako by to psal translator a ne člověk. Z diskusí pod blogy je několikrát vysloveno podezření, že ač se ADIO prezentuje (A) jako napůl Polák a napůl Čech, tak to spíš vypadá, že (B) si (z nás) jen dělá srandu. Což se mu podle příspěvků i daří, někteří diskutující jeho styl převzali bez výhrad, je radost to pak číst a každopádně je to pro mě příjemné osvěžení ;-)
Jelikož bydlím 15 km od hranice s Polskem, jsem odkojený polskou televizí a jakž tak se polsky domluvím, tak jsem se přikláněl k možnosti B, ale podle těchto webů už si tak jistý nejsem ;)
http://darecek.xf.cz/
http://escnum.blog.cz/
http://www.e-magazin.wz.cz/red.htm
       

Hodnocení: 80 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Shteffi avatar 17.4.2007 14:41 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jojo.. taky nevim co si mam o tomhle stvoření myslet. Číst se to teda moc nedá.
17.4.2007 14:51 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Osobně nabývám dojmu, že se jedná o nepříliš povedeného bota s umělou inteligencí, který má špatně nadefinovaná pravidla pro tvorbu českých vět. :-)

Že se jedná o humanoida jsem ochoten uznat pouze za předpokladu, že se učí česky teprve dva dny.
θηριον ειμι
17.4.2007 14:47 Jan Březina | skóre: 10 | České Budějovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Texty uvedené na odkazech jsou opravdu příšerný... Možná pisatel chce, aby se všechno muselo číst 3x, než to čtenáře konečně trkne...
1. Korintským 13
17.4.2007 15:51 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Ezechiel 5,17 - sice ne klasika jako 1Kor13, ale je to taky dobry))
17.4.2007 14:47 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dělá si prdel
hmm
17.4.2007 19:30 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
moc dekuji :-(
17.4.2007 14:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
On si na 99 procenta delat srandu z nas. Cekat kdo se rozcilit velmi a mit pak z toho prdela. :-)
17.4.2007 14:54 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
No jo, ale proč má tu "divnočeštinu" i na svých webech ? Že by si dělal prdel úplně ze všech ? :-)
17.4.2007 15:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Třeba se mu líbí? Já psával jeden čas úzkostlivě archaicky. Jen tak pro radost. Problém je, že když si na to zvyknete, neumíte se vrátiti do mormálu. ;-)

Taky fonetickej přepis sem si mrsknul se fším tím vo co gou a tak prostě... ;-)

Jen napsat normální větu už neumím. On třeba také ne. Buď se nenaučil a nebo se naučil jinak ;-)

Navíc mám pocit, že už tady byl. A tenkrát psal jinak.
17.4.2007 15:11 klingger | skóre: 18
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ale tento príspevok do blogu sa mi zdá v pohode, asi sa pozabudol. :-D
17.4.2007 15:20 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Pokud to není copy/paste z jiného webu ;)
Prcek avatar 17.4.2007 15:20 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neresim, stejne se to nedalo cist, takze jsem ho zablokoval :-). Ale taky se priklanim k moznosti B.
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
17.4.2007 15:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Osobne jsem se ho jako polovicni Polak rozhodl necist. Ale muze sem neco hodit po polski :-D
17.4.2007 15:43 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Už to zkusil :-)
17.4.2007 15:53 Holy Diver
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Česka fojak topra fojak": říkala paní baronka ve Švejkovi, že by s ní byl "Interesantní nový kolega" (dále jen INK) v příbuzenském vztahu ? Přikládám ještě pár linků na dílka, která pravděpodobně pocházejí též z dílny zde "opěvovaného" autora. A když se do nich začtete, až zblednete závistí, kolik toho zatím vytrysklo ze zřejmě nevyčerpatelných zdrojů INK. Ještě chvilku necháme dotyčného oplodňovat internetové stránky jeho úrodnými semeny a pak ho s přáteli můžeme vydat knižně. Bude to zajisté bestseller a my se napakujeme.

http://adio.blog.root.cz/

http://www.abclinuxu.cz/blog/zabdyr/2007/4/13/176436

http://www.abclinuxu.cz/blog/zabdyr/2007/4/14/176590

http://www.abclinuxu.cz/blog/zabdyr/2007/4/14/176548

http://www.abclinuxu.cz/blog/zabdyr/2007/4/12/176304

http://www.abclinuxu.cz/blog/zabdyr/2007/4/16/176798

http://pecan.cz/index.php?blog=80&rss=true http://www.zive.cz/poradna/SubChild.asp?Qst=337916&Main=101

http://209.85.135.104/search?q=cache:EWgoVBa0-xUJ:zabdyr.bloguje.cz/500807-lidi-pouzivaji-vice-linux.php+ADIO%2Blinux&hl=cs&ct=clnk&cd=17&gl=cz&client=firefox-a http://lord-agent.net/?text=285-zatracene-instalace-s-restartem

http://linkuj.cz/?id=show&viewnr=3&typ=0&par=6564&e_nick=ADIO45 http://escnum.blog.cz/rubriky/linux

http://www.hamachi.cz/index.php?lang=cze&page=profily&uid=1847http://adio.blog.root.cz/http://adio.blog.root.cz/http://www.abclinuxu.cz/blog/zabdyr/2007/4/13/176436
17.4.2007 19:25 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
toto uz je trapne hledat moje veci :-(
17.4.2007 16:16 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm, tak je to možná ještě jinak. Díky jeho docela exotickému jménu Darek Zabdyr jsem zagooglil a našel tohle
17.4.2007 16:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Hmmm. Ale proč tedy by byl takový zájem o xmms a Amarok? I když se to zcela nevylučuje, to jde.

Začínám být zvědav. Každopádně člověk, který takhle píše a vůbec mu to nevadí, je buď vtipálek, nebo extrémně silná osobnost, nebo extrémní indolent, nebo...

S tím Polákem to nemá potřebu vyvracet ani dokazovat, vůbec nemá potřebu se hájit. Což je zajímavé a o něčem to svědčí.
17.4.2007 17:31 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Pokud se jedná neslyšícího, tak jeho písemný projev chápu. Znaková řeč a klasická čeština jsou dva naprosto rozdílné jazyky s rozdílnou stavbou vět.
-- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
17.4.2007 17:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní novýhttp://www.braillnet.cz/sons/docs/tl98/met kolega
A nebo Lormovka.
Luboš Doležel (Doli) avatar 18.4.2007 17:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Znaková řeč a klasická čeština jsou dva naprosto rozdílné jazyky s rozdílnou stavbou vět.
Jinou stavbu oproti češtině mají i cizí jazyky, a přesto se je lidé naučí. Nemyslím si, že by to muselo souviset.
18.4.2007 18:54 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Urcite by muselo by daleko komplikovanejsi naucit se spravne stavbu vety bez sluchu, protoze jazyk se ucime predevsim tim, ze ho slysime. Cteni je fajn, hlavne na slovni zasobu, ale na stavbu vety je to trochu malo, pokud se tomu clovek opravdu intenzivne nevenuje.
19.4.2007 00:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Je to tak. Ptal jsem se a problém to je. Přeci jen nejvíc odposloucháme. O kus níž je link na psaní od neslyšících a bývá to zřejmé. Má to ovšem, myslím, jakési zajímavé kouzlo. To psaní se mi líbí.

Možná to je tím, že sám píšu poněkud nekorektně. ;-)
19.4.2007 08:01 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Právě proto absolutně nechápu ty rádobyvtipné zkomolené komentáře spousty diskutujících. Jednak pokud má někdo docela vážné problémy se stavbou věty při psaní, bude je mít i při čtení – a nesmyslná stavba věty mu to čtení tedy bude ještě zhoršovat. Za druhé, psát zkomolené texty někomu, kdo se může stavbu věty naučit jedině z psaného textu, mi nepřipadá dětinské, ale přímo hrubě neslušné, arogantní a nelidské. Asi jako byste se bavili tím, že slepci naprosto přesně a předpisově vyznačíte vodícími drážkami a umělými překážkami klikatou cestu tam, kde přitom může jít úplně normálně rovně nejkratší cestou.
19.4.2007 08:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Také jsem to udělal, když jsem si myslel, že se jedná o vtip. Sorry. Po článku o špatné češtině na fóru Ubuntu jsem si přečetl o Ubuntu v téhle češtině a bylo mi jasno, jenže jsem byl nejspíš zcela mimo. Navíc tady už občas někdo používal nekorektní češtinu záměrně.

Já se znám s nevidomými, problémy nedoslýchavých jsem vůbec neznal.

Ale myslím, že je vždycky dobré, aby člověk co nejdřív na svůj problém upozornil a nedocházelo tak k nedorozuměním. Došel jsem k tomu sám, když jsem byl dost nemocný. Nechtěl jsem tím nikoho obtěžovat, ale nakonec jsem obtěžoval daleko víc. Bylo jasné, že se něco děje, ale okolí se muselo dohadovat co vlastně.

Je to i jeden z významů té bílé hole u nevidomých. Okolí vidí o co jde a (většinou) se nerozčiluje, že ten člověk z hůlkou do nich vrazil.
kotyz avatar 17.4.2007 18:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
indolent? prosim vysvetlit!
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
17.4.2007 18:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Indolent? Indolentní je bezstarostný, netečný, lhostejný. Lékaři používají jako termín pro necitlivost vůči bolesti.

V některých kruzích se indolence, indolent, používá jako označení člověka, který nemá potřebu se hájit, vysvětlovat. Nemusí to mít hodnotící znaménko (dobře--špatně), jen s tím člověkem prostě nehnete. Něco mu vytýkáte a on se usmívá, on vás ani možná nevnímá.

Česky také "splachovací", bývá někdy spojeno se "samovrčností" dotyčný se vede svou a nenechá se rozhodit.

Chceme-li působit na podobného člověka, někdy dokonce chceme-li mu říct něco, co by měl slyšet, musíme volit jiné postupy, nežli je běžné.

Jsou to v podstatě zástupné slova odborných termínů.

V našem případě je to ovšem jen plác do diskuse, v žádném případě jsem to nemyslel zle. Ostatně za indolenta bývám zhusta označovaný. ;-) (Ale není to pravda, jsem jen autista ;-))
kotyz avatar 17.4.2007 19:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
hm, to je zajimaci. trochu se v tom vidim, ale jen trochu ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
18.4.2007 18:09 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
nemá potřebu vyvracet ani dokazovat, vůbec nemá potřebu se hájit. Což je zajímavé a o něčem to svědčí.
Ano, je do další důkaz mé teorie, že se jedná o nepříliš povedeného bota. Pravda, čekal bych to spíš na IRC, ale třeba se časy mění a někoho napadlo nasadit "umělou inteligenci" na diskusní fóra a blogy, aby potrápil místní diskutéry a pobavil se, jak si vykládají se skriptem. :-D
θηριον ειμι
17.4.2007 18:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Čeština na téhle stránce.

No...
17.4.2007 16:26 ajikdpoe | skóre: 23 | blog: dvh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zeby novy blek? Na tom "byt iny" asi nieco bude ne?
17.4.2007 16:54 Lubos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud to někomu moc vadí, má v podstatě dvě možnosti:

a) pořádně mu to nandat, zostudit až vyhnat z webu ;-)

b) prostě to nečíst, popř. blokovat


Jinak se stačí poohlédnou po běžných českých webech, jak se vyjadřuje nemalé procento národa. A pak se podívejte, jak je na tom třeba angličtina. Je třeba dle mého soukromého názoru podotknout, že ábíčko je na tom co do kvality vyjadřování a úrovně diskusí velmi dobře, ve srovnání s tím, co sleduji osobně já.
AsciiWolf avatar 17.4.2007 17:55 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jediné co vím,je to,že ADIO je nedoslýchavý - viz jeho minulý blog: http://zabdyr.bloguje.cz/ Nevím,jestli mají nedoslýchaví lidé potíže s češtinou a gramatikou,ale možné to je,a možná se to stydí jen říct...
17.4.2007 18:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Mají. Nutně. Mne zmátl, že se tím jakoby baví. Což, pokud je to tak, blahopřeji! ;-)
17.4.2007 18:53 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ehm jsem nedoslychavy a jsem cech napul polak
17.4.2007 19:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Hmm. To jste mě zmátl. Ty vaše blogy působí tak radostně, že jsem měl i tu nestandardní češtinu za takové záměrné zpestření. ;-)
masožravá palma avatar 17.4.2007 19:27 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Hmm. To jste mě zmátl. Ty vaše blogy působí tak radostně, že jsem měl i tu nestandardní češtinu za takové záměrné zpestření. ;-)
Napsal něco, co tu radostnost vylučuje?

Mě jeho projev připadá takový roztomilý. A to, že je nedoslýchavý je pro mě naprosto postačující vysvětlení, jeho větné stavby. Zvláště když je navíc napůl polák a určitě nepřečetl tolik českých knížek jako já.
Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
17.4.2007 19:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Cožpak tu radost vylučuji?
masožravá palma avatar 17.4.2007 19:35 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Ne. Mě jen zmátlo tvoje zmatení.
Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
17.4.2007 19:22 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
me nevadi ale lidi v ICQ řekli že to baví mě číst blog :-) a já dělam šefredaktora E-Magazín a některé staré stránky už jsem tolik stěhoval třeba Darecek.xf a darkovo blog (bloguje)
17.4.2007 19:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Ale jo, já to čtu rád. Jen jsem ten neběžný jazykový styl považoval za záměr, hlavně proto, že první blog, co jsem pořádně četl byl o Ubuntu, hned potom, co jsem četl stížnost na češtinu na stránkách Ubuntu. Tedy jsem si to spojil. ;-)
karoliner avatar 17.4.2007 19:32 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je to jediný člověk, kterého blokuju a udělal jsem to hned po jeho druhém zápisku.
"Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
17.4.2007 19:33 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
hm
freshmouse avatar 17.4.2007 19:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Však už jsem jednou řekl, ža ADIO je alter ego V. Zimy.
17.4.2007 19:36 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mozna koncim s blogem protoze myslite ze jsem debil? :-( Důvod je taky trapně ho psát někomu neznámemu člověkovi psát :-( a vím že to líbíte ale jenomže toto psaníčko už trapně velice...
freshmouse avatar 17.4.2007 19:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Jestli jsi debil, to nevím. Mně se tvůj weblog docela líbí. Sice kolikrát nevím, o čem píšeš, ale to je asi důvod, proč se mi tvůj weblog, narozdíl od jiných, líbí.
David Watzke avatar 17.4.2007 19:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Ne, to ne. Je to fakt sranda, už dlouho jsem se tolik nenasmál... ať píšeš o čemkoliv, vždycky je to vtipný :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
masožravá palma avatar 17.4.2007 19:45 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Ne!!

Je mi jasné, že je ti nejspíš nepříjemné, když se tady o tobě bavíme a snažíme se o tobě zjistit, co nejvíc informací. Je to především protože se opravdu nevidí často někdo, kdo píše jako ty a jen to, že jsi napůl polák, nevypadalo jako dostatečné vysvětlení.

Mě osobně se tvůj blog líbil, i když jsem si myslela, že si děláš legraci.
Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
17.4.2007 19:49 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
v pohodě ale už jsem rozuměl
ale jsem rád že něco píšete aby nemuseli furt ptát na můj blog v komentařich jseš madar atd :-)
Upozornuji ti je blog nesmažu nikdy ale jsem špatně pochopil :-)
17.4.2007 19:44 . | skóre: 8 | blog: ,
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dobre :-) smutek presla a v poradku blog bude pokracovat vím že to líbí a taky vtipní :-)
17.4.2007 19:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Kdybys to všechno napsal hned, tak Ti buď lidé věří a nebo ne, ale nikdo nebude pátrat jako detektiv. :-)

Komu se to nelíbí, ten si Tě zablokuje. Další, třeba já, to budou číst a mít radost. :-)
17.4.2007 21:27 AltOS
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Jj, jen v tom pokracuj :)

A vez, ze ti radi nabidneme pomocnou ruku s tvym SAM-em na nasem foru.
18.4.2007 00:18 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
promiň
hmm
elviin avatar 18.4.2007 08:20 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Je to zajimavy cist. Kazdopadne mi prijde jeste zajimavejsi, ze v jednotlivych slovech chyby nedelas, ale ve skladbe slov ano. Kazdopadne ve vysledku je informace dostacujici:)
17.4.2007 19:47 Debian007
Rozbalit Rozbalit vše Re: Interesantní nový kolega
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejseš debil ale jseš úplně super ale já fakt rád čtu vaše blogy.Něco řeknu abclinuxu redaktorům se budou tebe divit a jinak budeš slavní :-)

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.