Portál AbcLinuxu, 29. dubna 2024 18:43

KOMIX - Mezi svými

4.4.2020 00:01 | Přečteno: 1799× | KOMIX

Budou Vaše děti znát zvířátka, nebo jenom to jedno?



Kůň na stromě kokrhá,
kikirikí!

Až to bránu roztrhá,
a Černá tančí po břehu!

Slípka mňouká v hlubinách,
mňau, mňau!

Moře páchne po rybách,
a Černá dřepí na břehu!

Had se v nebi třepotá,
ohó, ohó!

Bledá panna blekotá,
Černá b쾞í po břehu!

Kozel skrze zuby syčí,
sss, ssss!

Vlny bijí, vítr fičí,
Černá zubí se na břehu!

Kůň na stromě kokrhá,
kikirikí!

Až to bránu roztrhá,
a Černá tančí na břehu!

Slípka mňouká v hlubinách,
mňau, mňau!

Moře páchne po rybách,
a Černá dřepí na břehu!

Had se v nebi třepotá,
ohó, ohó!

Bledá panna blekotá,
Černá b쾞í po břehu!

Svině snṚí, kočka sije,
ahú, ahú!

Noc je černá harpyje.

A Černá trčí, trčí, trčí,
trčí na břehu!


Zoologické zahrady jsou zavřené, výletníky a chalupáře domorodci ženou cepy a vidlemi zpět do měst. Budou vůbec dnešní děti znát i jiné zvířátka než pejsky, kočičky, křečky, mravence faraóny a koronaviry? Naštěstí se už zoologické zahrady pomalu adaptují novému světovému řádu a poskytují zájemcům živé přenosy ještě dosud stále živých zvířat (neotálejte!), takže děti nebou zcela ošizené a budou vědět, jak vypadá třeba žirafa, slon nebo krokodýl: všichni jsou černí, ploší, hranatí a dají se na nich hrát zábavné hry :-D

Pouze tučňák vypadá jako šátek, žije přisátý na obličeji a težce se skrze něj dýchá.

Ale stejně, tolik krásných tvorů je na světě a Linus vybral jako maskota linuxu právě tučňáka, jako by snad ani jiné zvířata neznal. Představte si ty roušky, kdyby maskotem linuxu byl jeden známý xenomorf :-)

 

       

Hodnocení: 67 %

        špatnédobré        

Obrázky

KOMIX - Mezi svými, obrázek 1

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Gréta avatar 4.4.2020 17:59 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

angličani se jako připravujou na nejhorší :O :O videjko

oslavná píseň na pana soudruha generalisima prezidentčíka Petra Pavla Pávka 🎶🫡🦚🎶
xsubway avatar 4.4.2020 19:32 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Videjko pobavilo, komix, nee.
Gréta avatar 8.4.2020 21:08 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými

protože neni barevnej žejo ;D

xsubway avatar 8.4.2020 21:35 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Málo žlutej :D
Gréta avatar 8.4.2020 21:56 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
4.4.2020 19:41 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Colin je nejlepší :-D
xsubway avatar 4.4.2020 21:13 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak jsem dnes zjistil, že idioti jsou mezi námi ve velkém počtu. Dnes jsem měl možnost vidět, při nákupu jídla, že někteří naši spoluobčané nedodržují minimálně dva metry rozestup a ani červené kruhy v uličce k pokladně jim nepomohly. Lidi, proberte se! Soused si pozval kumpány na grilovačku. To je na posrání, taková debilita!
5.4.2020 00:01 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
+1

Lidi jsou tak neuvěřitelná hovada, že kdybych nad tím měl kroutit hlavou, tak ze mě bude ventilátor.
⧠ A = 0 avatar 5.4.2020 08:43 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
To je holt otázka priorit.
Nevolte zmrdy.
5.4.2020 08:55 radeczek | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Právě jste prozradil místo svého bydliště. Teď víme, že bydlíte v Lánech...
5.4.2020 21:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Stve te, ze te nepozval, co? Do prace k cizim lidem je ok, ale grilovacka s prately ne? :-D Tak si mel zavolat mestaky, treba by to tam rozehnali pendrekem a ty bys mohl byt konecne spokojeny. Nebyl tvuj otec predseda ulicniho vyboru? :-D Ti take smirovali sousedy a bonzovali. Ted se nam ta svinskost zase vraci.
xsubway avatar 6.4.2020 09:26 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Šikanu od vyvolených v minulém režimu jsem zažil na vlastní kůži.

Práce je nutnost. Zábavu si lze na několik týdnů odepřít.

Znám případ třicetiletého člověka se zápalem plic, na kterého systém totálně sere, protože covid-19. Ani ho neotestovali, jestli je pozitivní. Po rentgenu plic neodeslali na plicní data. Na plicním ho posílají zpět pro cd s daty.

Copak, taky grilovačka? Nevyzrálí jedinci nejsou zřejmě schopni odhadnout vliv svého chování.

6.4.2020 11:59 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Prace neni nutnost. Pro mnoho zivnostniku a hospodskych bylo praci a obzivou jejich podnikani, ale stat jim to regulaci znemoznil a zavrel. Takze dokonce ani podle naseho statu neni prace nutnost! Ty chodis do prace, kde se setkavas s jinymi lidmi? Uvedomujes si, ze se muzes nakazit a pripadne nakazit jine? Asi jsi nevyzraly a neumis odhadnout vliv sveho chovani!

Kdyz je tedy prace jinych nezadouci, nema byt zadouci ani tva prace. Opravdu to neni nutnost. Kdyz muze zavrit hospodsky, proc mas ty chodit do prace? Co je tvoje prace v porovnani s verejnym zajmem a ochranou pred smrtici nemoci?

A jinak ano, povazuji tyto regulace a zakazy za sikanu a statni zvuli. Predstav si, ze tva prace a zabava je mi uplne jedno. Zemri si hlady. Ale ja se omezovat nechci, ale samozrejme zakazy dodrzuji, jelikoz jsem zakona dbaly obcan. #HadrNaHubuProVsechny #SpolecneToZvladneme #OJedneVsichniTleskameNaBalkoneAZpivame :D:D:D
xsubway avatar 6.4.2020 16:02 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Nejsi jediný, kdo musel zastavit podnikání. Mojí rodiny se taky dotklo. Zřejmě bys raději preferoval přeplněné nemocnice a márnice, nebo?
7.4.2020 00:58 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Jiný způsob řešení neznamená automaticky plné márnice.

Kdyby se pozornost více soustředila na okamžité preventivní testování potenciálně nakažených, a pomoc těm, co s nákazou přicházejí do styku. Tak mohlo být řešení situace mnohem efektivnější i bez hospodářských škod, které nás teď už rozhodně neminou. Ovšem to jakým způsobem vláda přistupovala k řešení ze všeho nejvíc připomíná Kocourkov.
xsubway avatar 7.4.2020 10:06 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Jen zatím není dostatek testů, resp. materiálu, který je na ně potřeba. Zatím se dělá 6-7 tisíc denně. Potřeba by jich pro chytrou karanténu prý bylo tak 10x, 20x, tolik. Tak snad se to podaří. Kocourkov ano, ale krizvé řízení není snadná disciplína. A to co se podařilo je, získat čas. Jak to bude dál, uvidíme.
7.4.2020 10:40 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Za 2. světové války na sebe narážely na straně západních spojenců dva přístupy. Zatím co Patton razil zásadu nečekat a udeřit, tak Montgomery zastával opačný přístup – získat nejprve početní převahu a udeřit pak. Zatím co Montgomery byl svými vojáky oblíbený, tak Patton byl považovaný za arogantního psychopata. Faktem však je, že pokud srovnáme ztráty na životech svěřených vojáků a dosažené úspěchy tak z toho Patton vychází výrazně lépe.
7.4.2020 13:08 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Zase se pouštíte do statistiky, i když jste si na tom tolikrát nabil hubu? Tady si ji nabijete taky, ztráty na životech svěřených vojáků a dosažené úspěchy nejsou jenom funkcí zásad velitele, ale i schopností a zbývajících sil protivníka.
Quando omni flunkus moritati
7.4.2020 13:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
O žádnou statistiku nejde. Šel bych do toho stejně jako Patton – využil bych situace kdy je protivník zaskočen. Protože když dostane čas se vzpamatovat, je to bez šance. Konec konců si toho byli vědomi i rusáci, proto hnali němce bez ohledu na vlastní ztráty hlava nehlava co to šlo.

Jak dopadlo tažení v Itálii, poté co odvolali Pattona víme. Víme taky jak dopadl Montgomeryho megalomanský plán.
7.4.2020 14:24 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Klasická ukázka toho, že po bitvě je každý generál. A taky klasická ukázka, kde vyvozujete závěry z faktů, ze kterých ten závěr není možné vyvodit.
Quando omni flunkus moritati
xsubway avatar 8.4.2020 23:04 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Zaskočit virus. No Ty Bláho! :D

(Nic osobního, jen výkřik do tmy.-)
xsubway avatar 8.4.2020 23:08 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
8.4.2020 23:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
No jó. Američani. Doteď jsme za váma kulhali o deset let a rázem jsme o krok napřed. A to ještě že přišli ti naši chytráci s novým nápadem - cílené promoření.

Takže šup šup. Roušky dolů a hybaj do vzorku. Jiná cesta není. A oni to přeci musí vědět, když jsou odborníci. Věřím vám chlapci že to dáte. Přinejhorším se vejdete do té dvou tisícové špičky, co podle Bourka nic neznamená.

Já sice roušku nosím jen když není zbytí, ale držet si vás od těla v bezpečné vzdálenosti mi problém nečiní.
9.4.2020 00:16 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Hele, když chcete o něčem lhát, tak mě z toho vynechte.
Quando omni flunkus moritati
9.4.2020 07:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Jste jak malé děcko. Lež je u vás vše co nechcete akceptovat.
9.4.2020 11:56 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Lež je u mě kreativní manipulace s daty, vkládání výroků, které neřekli, oponentům do úst a tvrzení, u kterého se ukáže, že ho nejste schopen nijak podložit a že jste si ho vymyslel, abyste dokázal nějaké jiné svoje tvrzení. Prostě to, co tady předvádíte posledních několik týdnů.
Quando omni flunkus moritati
9.4.2020 13:05 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Pro vás kreativní manipulace s daty. Pro mě interetace dat. Pro vás tvrzení které nejsem schopen doložit. Pro mne veřejně publikovaná informace kterou záměrně ignorujete, protože se nehodí do vašeho krámu. A nakonec jste to vy, kdo kreativně manipuluje s informacemi a opakovaně překrucuje to co jsem napsal, protože zkrátka nejste ochoten za žádnou cenu připustit, že bych pravdu měl.
9.4.2020 13:27 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Pro vás veřejně publikovaná informace, která ale asi nebyla dostatečně veřejná na to, abyste ji mohl podložit byť jediným odkazem. To ostatní nápodobně.
Quando omni flunkus moritati
9.4.2020 15:32 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Když ji našel Bherzet, není důvod abyste ji nenašel vy.

Já si nedělám poznámky abych měl argumenty pro pana Bourka, až si zase vzpomene, že by mohl zaprudit.
9.4.2020 15:57 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Takže chcete říct, že jste věštec, nebo jak jinak chcete vysvětlit, že jako důkaz pro své tvrzení z 6.4. dáváte článek z 8.4.? Ani já si poznámky nedělám, pouze reaguju na to, že ke svým lžím z nějakého důvodu máte potřebu připojovat moje jméno.
Quando omni flunkus moritati
9.4.2020 17:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Ten článek vyšel mnohem dřív. Nejsem věštec, ale vnímám věci kolem sebe a přemýšlím nad nima. V tom je ten rozdíl mezi námi. Proto taky nehodlám ztrácet čas tím, že bych to pro vás zpětně dohledával. Bylo by to totiž k ničemu, protože byste si našel jinou volovinu kvůli níž byste prudil.

Kromě toho se neumíte dívat na věci objektivně. A nerozpoznáte nadsázku, která má vést k tomu, abyste se – nad problémem o kterém pojednává – zamyslel. A s takovým člověkem opravdu nemá smysl ztrácet čas.
9.4.2020 21:10 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Ten článek vyšel mnohem dřív, proto je přímo u něj uvedené datum 8.4. A předtím jste ho odkázat nechtěl, protože by to byla ztráta času, takže jste místo toho, abyste neztrácel čas, odkázal několik jiných, zcela irelevantních článků. Tomuhle měl někdo věřit?
Nejsem věštec, ale vnímám věci kolem sebe a přemýšlím nad nima.
...a dojdete k chybnému závěru, který nedokážete obhájit jakýmkoliv důkazem.
Kromě toho se neumíte dívat na věci objektivně.
Umím to lépe než vy. A použít slovo nadsázka jako obhajobu pro lež, která má čtenáře navést ke "správnému" zamyšlení nad problémem, to je hodně kreativní práce s jazykem.
Quando omni flunkus moritati
10.4.2020 01:02 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Nebudu se s váma hádat. Článek, který psal o použití dronů ke šmírování těch, co porušují nařízení o rouškách jsem četl dřív, než jsem reagoval v té diskuzi.

A mimochodem. Ty roušky měly smysl v době, kdy se vraceli čeští turisté z Itálie. Jenže tehdy ještě Babišova vláda bezradně přešlapovala na místě, místo toho, aby se soustředila pozornost na ohniska možné nákazy a zajistila v prvé řadě bezpečnost zdravotníků. Přijatá plošná opatření samozřejmě měla svůj efekt, ale bylo hrubě naivní se domnívat, že se ten virus dál šířit nebude, jelikož v té době si ho už dávno vzájemně předávali rodinní příslušníci. A jak víme, ten virus se snadno přenáší, ale ani zdaleka není tak smrtící, jak se domnívají zdejší panikáři.
10.4.2020 01:17 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Samozřejmě jste ho četl, jenom jste se rozhodl odkazovat jiné a irelevantní. A Babišově vládě jste měl poradit. Kdybyste se jim přišel přihlásit, že za měsíc a půl budete přesně vědět, co měli udělat, tak by jim to jistě pomohlo, aby na místě nepřešlapovali.

Akorát teda se nabízí otázka, co se za ten měsíc a půl změnilo, že teď jsou roušky neúčinné (a jejich povinné nošení je zbytečná buzerace atd. atp.), zatímco před měsícem a půl by měly smysl.
Quando omni flunkus moritati
10.4.2020 01:40 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Článek, který psal o použití dronů ke šmírování těch, co porušují nařízení o rouškách jsem četl dřív, než jsem reagoval v té diskuzi.
Nebyl by link? V tom, co jsem linkoval já, ten titulek vypadá na novinářskou kachnu. Jestli ale skutečně policie na základě snímku z drona rozdává pokuty za nenošení roušky v přírodě, je to poměrně vážná věc a mělo by se to řešit.
Ty roušky měly smysl v době, kdy se vraceli čeští turisté z Itálie.
Určitě by bylo lepší, kdyby se to zavedlo dříve (alespoň selektivně), ale z toho ještě nevyplývá, že teď už to postrádá smysl.
Jenže tehdy ještě Babišova vláda bezradně přešlapovala na místě, místo toho, aby se soustředila pozornost na ohniska možné nákazy a zajistila v prvé řadě bezpečnost zdravotníků.
V tom, že vláda zaspala, a kdyby k řešení přistoupila dříve, následná opatření by možná nemusela být tak tvrdá, se shodnem. Na druhou stranu je potřeba si nalít čistého vína v tom ohledu, že rázná včasná opatření by měla velmi malou podporu veřejnosti.
Přijatá plošná opatření samozřejmě měla svůj efekt, ale bylo hrubě naivní se domnívat, že se ten virus dál šířit nebude, jelikož v té době si ho už dávno vzájemně předávali rodinní příslušníci.
Nikdo netvrdil ani neočekával, že se virus přestane šířit zcela.
A jak víme, ten virus se snadno přenáší, ale ani zdaleka není tak smrtící, jak se domnívají zdejší panikáři.
Závažnost toho onemocnění nikdo z nás nemohl zpočátku vědět a řada nejasností panuje do dnešních dnů. Napjatě teď čekám na výsledky testů reprezentativního vzorku populace, které by mohly objasnit alespoň část neznámých.

Např. zprávy o trvalém poškození plic u přeživších (plicní fibróza) byly poměrně značně znepokojivé. Začíná se zdát, že to snad nebude tak časté, ale seriózní data AFAIK stále chybí.

No, nicméně: nevím, co se domnívají zdejší panikáři, ale odhady smrtnosti se od samého počátku, kdy se ještě pandemie rozebíhala takřka výhradně v Číně, pohybovaly v jednotkách procent a s těmito hodnotami se i pracovalo ve zdejších diskuzích. Když se podíváme na čísla z jednotlivých zemí, vidíme, že to řádově ty jednotky procent stále jsou.
10.4.2020 07:00 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Ano, jsou to jednotky procent a jednotky masových hrobů: https://www.youtube.com/watch?v=f6WxOdJATq4 :-D
10.4.2020 17:05 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Před deseti dny měl New York 44 915 potvrzených nakažených. Podle posledních dat evidují 4 778 mrtvých. To je pořád 10 % a to tam mají přetížené zdravotnictví a většina obětí asi zemře rychleji, když se jim nedostane dostatečné péče.

Nechápu smysl tvého komentáře.
10.4.2020 21:04 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Prostě fór na odlehčení situace, jednotky a jednotky. Nakonec při počtu obyvatel NY budou statisíce udušených pořád jen v jednotkách procent, ne? ;-)

K tomu videu, řekl bych že ještě ani nepohřbívají mrtvé na Covid, ty prý začnou valit až když o ně dva týdny nikdo neprojeví zájem, ale narychlo uvolňují ledničky, aby je měli kam dávat.
11.4.2020 13:01 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Určitě by bylo lepší, kdyby se to zavedlo dříve (alespoň selektivně)
U selektivně je problém, protože koho vyselektujete, aby tu povinnost měl? A hlavně jak vynutíte, aby ji taky dodržoval - těžko lidem můžete na čelo lepit nálepky "nečistý, nečistý". Důvod, proč lidi teď dodržují nařízení o rouškách je hlavně v tom, že ty roušky nosí všichni (včetně televize, aspoň před kamerou teda.)
Quando omni flunkus moritati
11.4.2020 20:09 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
U selektivně je problém, protože koho vyselektujete, aby tu povinnost měl?
Řec byla o vracejících se turistech z Itálie.

I když teď si matně vzpomínám, že v době, kdy pro ně byla zavedena povinná karanténa, už bylo vydáno doporučení, aby si při venčení psů tu roušku brali…
A hlavně jak vynutíte, aby ji taky dodržoval
Blbě. Dodržování povinné karantény se na počátku zhusta nekontrolovalo vůbec a ještě vláda udělala fatální strategickou chybu, když do médií prohlásila, že plošné kontroly neplánuje. Později dokonce vyšlo najevo, že na hranicích lidi ani nelegitimovali a neevidovali.
těžko lidem můžete na čelo lepit nálepky "nečistý, nečistý"
To máte pravdu. Neuvědomil jsem si, že by to mohlo být takto stigmatizující.
10.4.2020 08:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Jo a ještě k tomu věštění.

V letech 1993–5 jsem dělal referenta CO. Prachy nebyly nic moc, ale nevadilo mi to. Rodinu jsem neživil a měl jsem u toho moře volného času. Měl jsem pod palcem strategické zásoby pohonných hmod, dva sklady kde byly elektrocentrály, čerpadla, masky… a jednoho skladníka. V roce 1995 jsem odešel a rok na to ty sklady a funkci zrušili. A pak přišel ten rok 1997, kdy by se to všechno náramně hodilo. – Tak jak se to teď hodilo ve Finsku.

A mimochodem, docela rád čtu komentáře Štěpána Chába. Jsem sice názorově trochu jinde než on, ale píše vtipně a stylem jaký je mi blízký. Zrovna teď napsal zajímavý kec na téma učitelů.

Vzhledem k tomu, že učí žena, její sestra i moje sestra, jsem si to zájmem přečetl. Jeho závěr je, že by měly školy zůstat zavřené až do prázdnin, protože obnovení výuky nepředstavuje hrozbu ani tak pro děti, jako spíš pro učitelský sbor.

Mne na tom ale zaujala jiná věc. A totiž, že školy a školky, tak jak jsme je znali doposud, jsou ideálním prostředím pro distribuci virových a bakteriálních infekcí. Bylo by tudíž na místě se zamyslet není-li čas na zásadní změnu nejenom ve stylu výuky, ale i prostředí ve kterém výuka probíhá.
10.4.2020 21:11 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Jo, a ještě je spousta těch učitelů v rizikové věkové skupině, mladých se nedostává. Ono by bylo hezké učit je bez roušek s ohrádkami (a nedá se přes ně opisovat!) jako na Tchaj-wanu, ale to by těch děcek ve třídě muselo být do patnácti.
11.4.2020 18:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Všechno bude. Na blbé se vyserou a vzdělání bude jen ty co budou mít o ně zájem. Společenské nůžky se ještě víc rozevřou a pojedem dál. Polovina obyvatelstva stejně vychcípá na strach.
12.4.2020 04:34 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Hm, jenže polovina učitelů vychcípá také. A ta tlupa debilů nebude schopná udržet technickou civilizaci v chodu, už dnes je velký problém technická zručnost mladých. Šmatláním na mobilu se mozek mechanika nevycvičí.
12.4.2020 11:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
To je život. A má zkrátka svoje rizika.
7.4.2020 11:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Mne se to dotklo zejmena na vypadku prijmu z najmu, jelikoz firmy si ted drzi peni a odsouvaji to, co jde. Ani se jim nedivim a zatim nepodnikam zadne kroky.
Zřejmě bys raději preferoval přeplněné nemocnice a márnice, nebo?
Ta tvoje cinska chripka jiste par lidi zabije, jako kazda jina viroza. Drasticka opatreni mozna prodlouzi zivoty o par dnu/tydnu/mesice nekolika starcum, kteri misto teto virozy dostanou jinou, ktera pro ne bude mit fatalni dusledky.

Ptam se vsak, legitimizuje toto onu hysterii a dusledky drastickych opatreni? Lidi bez prace? Vypadky prijmu? Exekuce majetku kvuli nesplacenym hypotekam a dalsim zavazkum?

Dalsi je vec, ze uplne vypadla zdravotnicka prevence. Kolik obeti toto bude mit? Vsechny ty mamografy, kolonoskopie, vysetreni prostaty, atd? Kolik bude neobjevenych nadoru? Kolik bude z toho vyplyvajicich umrti a to i produktivnich mladych lidi, kteri maji male deti? O tom se uz nemluvi.

Fluttershy, yay! avatar 7.4.2020 11:38 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Mne se to dotklo zejmena na vypadku prijmu z najmu
Parazit…

Dopady nekontrolovaného šíření možno pozorovat např. v podstatné části USA.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.4.2020 12:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Jaky parazit? Clovek, co pronajme svuj majetek, je parazit? Delas si legraci? Ty jsi normalne vice nalevo nez ti tvoji dredati neomarxisti. Mohl bys mne prosim poctit svym nazorem na sourkome vlastnictvi? Kdyz nekdo ma byt a bydli v nem, je to parazit? Kdyz ma dum? Kdyz pronajme byt? Kdyz pronajme dum? Nebo mas nejakou hranici, ze dva byty a jeden dum jsou ok a cokoliv nad je spatne?
Fluttershy, yay! avatar 7.4.2020 12:35 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Samozřejmě. Pobírá(š) rentu z něčeho, co využívá někdo jiný.

To říkal už Adam Smith (Wealth of Nations, kapitola 11.).
As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.4.2020 13:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Pekne. A spada do tve definice parazita i takovy majitel nemovitosti, ktery ji vybudoval za vlastni vydelane a zdanene penize?
Fluttershy, yay! avatar 7.4.2020 13:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Řeč je o využívání – potažmo požadavku renty při využívání někým jiným.

Nemovitost také vždy představuje zábor půdy a/nebo jiných přírodních zdrojů.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
7.4.2020 14:02 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Na tobe se davide nekdo musel hodne vyradit.

Takze pokud si nekdo v potu tvare postavi dum, ve kterem bydli, tak je to dle tebe spatne, jelikoz je to zabor pudy? Parazit je, kdyz je to pronajmute? Anebo i kdyz v tom clovek bydli sam?
7.4.2020 18:17 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Půjčovna stavebních strojů parazituje na nebohé dělnické společnosti tím, že si zabrala určité clustery atomů.

Diskutujte.
xsubway avatar 8.4.2020 21:02 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Mezi svými
Bez jistých opatření velmi pravděpodobně rozvratí exponenciální nástup případů s těžkými průběhem zdravotnictví. Zřejmě k tomu možná dojde, záleží kolik je už nakažených v populaci. Lidi očividně začínají flákat pravidla.

Podle informací v médiích ještě chytrá karanténa úplně nenastartovala.

Nedoporučoval bych pak žádnému mladému a zdravému člověku, aby potřeboval JIP v případě třeba úrazu nebo akutního stavu, infarkt, atp., ve chvíli, kdy jsou všechny plné a dalších 1000 jich chybí. Tohle není o lidech 80+, ale o nás všech.

Jinak chápu, že ekonomika musí fungovat, ale stojíme proti něčemu co neznáme, nemáme s tím zkušenosti, učíme se reagovat.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.