Portál AbcLinuxu, 25. dubna 2024 15:36


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
16.4.2009 23:46 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ten uvod - uplny nasledovnik Rostislava Hedvicka - dal by som si pozor, vraj je uz v poslednom case dost mimo (teda ovela viac, ako inokedy).
O mne.
JiK avatar 16.4.2009 23:50 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Dekuji, je to trefne, budu o tom vazne premyslet, copak pisu opravdu az tak zahorkle a paranoidne?
16.4.2009 23:57 xyz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Je zajímavé, že si Kryla nejčastěji dovolují brát do úst lidé, s nimiž by za svého života nechtěl být za žádných okolností spojován. Byl obětí nejen předlistopadového, ale i toho posametové politického režimu.

Dalibor Smolík avatar 17.4.2009 00:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Souhlas,  Kryl byl velmi složitá osobnost, zejména těžko hledal své místo v polistopadové době, to bylo příčinou také jeho úmrtí. Jeho předlistopadová tvorba však nemá konkurenci a těžko se bude hledat v budoucnu něco podobného ..

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
17.4.2009 00:37 dad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

je to neuveritelne, ale 95% populace si za totality asi myslelo, ze zli lide sedeli  jen na UV KSC a v krajskach, okresnich a mistnich organizacich strany. A ze zbytek byli charakterove jakostni jedinci. A ono se ukazalo, ze svine a vyzirkove a chytraci a buhvi co jsou v kazdem systemu rozlozeni statisticky bez ohledu na rodnou rec, vzdelani apod.

To procitnuti je nyni pro mnohe trochu prekvapive ale z toho co jsme uvedl automaticky vyplyva, ze i tak vzdelany clovek (vzdelany podle dnesnich kriterii) jako pan Cech si skutecne mysli nebo dokonce preje, aby byl jeden zly Praoubek nahrazen hodnejsim Paroubkem. A vubec mu nedochazi, ze to je systemova zalezotost. Paroubku se nelze zbavit. A proto bylo mozno s jistotou ocekavat, ze pan Kryl narazi - nekdo kdo je proti zlu a spatnosti nemuze byt obliben v zadnem systemu. A proto si ho take berou do huby ti, o ktere nestal. Pan Kryl mel ve spolecnosti vpodstate jen malo spojencu.

My, kteri nemame na to kupovat pastviny za 800 tisic a prodavat je za miliony, protoze na to nemame zaludek nebo zname se musime snazit najit cesty, jak dustojne prezit. Ti z nas, kteri maji neco v hlave nebo v rukach ale musi nejdriv opustit tu myslenku, ze se individuelne prosadi a ze kdyz se budou snazit, ze se jim postesti. To nebude fungovat. To nezname, ze se budeme organizovat v odborech, ale nejaka komunita to bude muset byt.

Alev soucasnosti jeste neni tak zle. Podle toho co slysim z ciziny si myslim, ze nadeje tu je. Na zapade se to pekne priostruje. Nemci zatim rozdavaji volebni darky, ale na podzim je tam po volbach a pak nas chran ruka pane..

JiK avatar 17.4.2009 00:58 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Ti z nas, kteri maji neco v hlave nebo v rukach ale musi nejdriv opustit tu myslenku, ze se individuelne prosadi a ze kdyz se budou snazit, ze se jim postesti. To nebude fungovat. To nezname, ze se budeme organizovat v odborech, ale nejaka komunita to bude muset byt.
Ve spolecnosti, kde se o me zivobyti a muj uspech postara nejaky odborarsky boss bych tedy opradu zit nechtel, ale samozdrejmne Vam tuto volbu neupiram, chcete-li svuj osud sverit nejakemu kolektivnimu politbyru...., vase volba.
default avatar 17.4.2009 11:06 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

My, kteri nemame na to kupovat pastviny za 800 tisic a prodavat je za miliony, protoze na to nemame zaludek nebo zname se musime snazit najit cesty, jak dustojne prezit. Ti z nas, kteri maji neco v hlave nebo v rukach ale musi nejdriv opustit tu myslenku, ze se individuelne prosadi a ze kdyz se budou snazit, ze se jim postesti. To nebude fungovat. To nezname, ze se budeme organizovat v odborech, ale nejaka komunita to bude muset byt.

Za tím tak trošku cítím, že prohazování fiktivních faktur s kamarádem, je v pořádku… Ale asi je to jen můj pocit, že za vším vidím napřed sviňárnu a pak až nějakou výhodu pro druhé, která byla původně nechtěná. :-D

17.4.2009 19:10 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
To mne přesně napadlo, když jsem to teď četl. JiK by si měl za domácí úkol přečíst text Rakoviny a začít o něm hloubat. Pozitivní by na tom bylo, že než by celou tu píseň rozpletl a pochopil, asi rok bychom se mohli těšit z toho, že nic nepíše :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Luk avatar 17.4.2009 00:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Řeknu to naprosto natvrdo - MUDr. David Rath (stejně jako jeho soukmenovci, kteří v krajské radě podporují jeho návrhy) podle mě patří za mříže. Jsou to normální, podle mého soudu, zločinci(*). Jde přinejmenším o tyto trestné činy:

  • § 171 Maření výkonu úředního rozhodnutí a vykázání
    (1) Kdo maří nebo podstatně ztěžuje výkon rozhodnutí soudu nebo jiného státního orgánu tím, že
    ...
    c) vykonává činnost, která mu byla zakázána ...
    bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem.
  • § 164 Podněcování
    Kdo veřejně podněcuje k trestnému činu nebo k hromadnému neplnění důležité povinnosti uložené podle zákona, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.
  • § 163a Účast na zločinném spolčení
    (1) Kdo založí zločinné spolčení, nebo kdo se činnosti takového spolčení účastní, anebo kdo zločinné spolčení podporuje, bude potrestán odnětím svobody na dvě léta až deset let nebo propadnutím majetku.
  • § 158 Zneužívání pravomoci veřejného činitele
    (1) Veřejný činitel, který v úmyslu způsobit jinému škodu anebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch
    a) vykonává svou pravomoc způsobem odporujícím zákonu,
    b) překročí svou pravomoc, nebo
    c) nesplní povinnost vyplývající z jeho pravomoci,
    bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti.
    (2) Odnětím svobody na tři léta až deset let bude pachatel potrestán,
    a) opatří-li činem uvedeným v odstavci 1 sobě nebo jinému značný prospěch,
    b) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v činnosti podniku nebo organizace, nebo
    c) způsobí-li takovým činem značnou škodu nebo jiný zvlášť závažný následek.
  • § 149 Nekalá soutěž
    Kdo jednáním, které je v rozporu s předpisy upravujícími soutěž v hospodářském styku nebo se zvyklostmi soutěže, poškodí dobrou pověst nebo ohrozí chod nebo rozvoj podniku soutěžitele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

Uvažuji podat trestní oznámení, pokud to již neučinil někdo jiný, protože uvedená trestná činnost je vysoce nakažlivá a když se další lidé podobného ražení přesvědčí, že jim nic nehrozí, strhne to doslova lavinu podobného chování, kdy rozhodnutí soudů budou pro smích a kdy porušovat zákony se bude považovat za čest. A zločinci nám budou ještě kázat o morálce...

(*) Tuto mluvu jsem si vypůjčil od Davida Ratha.

Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
JiK avatar 17.4.2009 00:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
zase jeden, co nepochopil, ze Strana je nad zakonem. :-)
17.4.2009 06:50 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Rath mě svoji rétorikou připomíná státního zástupce z pol. procesů v 50 tých letech ( vypadlo mi jméno)

je to psychopat

17.4.2009 07:08 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Užívej dne – možná je tvůj poslední.
17.4.2009 07:13 marek_hb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

jo, to je on, děkuju

17.4.2009 12:14 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Kdo se vsadi, ze to jsou zase jenom puste kecy a zadne trestni zonameni LuK nepoda?

kotyz avatar 17.4.2009 12:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Jak jinak, samy kecy a skutek utek.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
17.4.2009 12:39 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Taky si myslim, ze se nikomu do toho bahna nebude chtit jit. Mentorovat na diskuzi a nebo opravdu to trestni oznameni podat, v tom vidim velky rozdil.

Luk avatar 17.4.2009 12:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Vsadil bych se klidně o milion a pak to trestní oznámení podal (možná ho podám tak jako tak, bez ohledu na sázku). Ale sázet se nebudu, protože jak známo, pohledávky ze sázek a her mezi občany jsou soudně nevymahatelné.

BTW nevím, jestli je chyba v abíčku nebo má někdo příliš dlouhé prsty, ale zmizela mi patička, kterou jsem si okolo půlnoci nastavil. Mám tam patičku, kterou jsem měl cca před týdnem.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2009 16:12 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
pohledávky ze sázek a her mezi občany jsou soudně nevymahatelné

Což ovšem Melkorsovi nebrání, aby v případě prohry čestně plnil. :-)

Luk avatar 17.4.2009 16:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
To sice ano, ale protože ho vůbec neznám, nemám k němu důvěru ani při malé sázce, natož při větší.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2009 16:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
jj, takhle nejak klickoval knize nas nejjasnejsi pri cunkiade. A pak, ze jsme jini nez politici :-)
Luk avatar 17.4.2009 16:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Faktem je, že prostě nemám důvěru k někomu, koho znám jen prostřednictvím diskusních příspěvků tady v blogu. Sázka není nic jiného než obchod a je to prakticky stejné, jako kdybych někomu poslal nějaké zboží prostřednictím řidiče autobusu (tj. neznal bych ani poštovní adresu) a spoléhal na to, že mi příjemce zboží pošle peníze. Aby mi ta sázka stála za to (nejsem z lidí, kteří se sázejí "ze sportu"), musela by být o větší peníze (přinejmenším o takové, které by mi aspoň částečně vykompenzovaly čas, který aktivitou strávím - tedy za předpokladu, že bych se do toho nepustil čistě z vlastního rozhodnutí) - a takovou důvěru vůči neznámé osobě opravdu nemám.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2009 17:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
a celkem uspesne v tom pokracujes :-)
Luk avatar 17.4.2009 17:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
A i nadále budu. Mysli si o mně co chceš, jsi pro mě stejně nedůvěryhodný jako kdokoli jiný, koho neznám. Tečka, skončil jsem.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2009 12:56 vice | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

 

Uvažuji podat trestní oznámení,

Až se rozhodneš, dej vědět, klidně to taky podepíšu.

 

Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
17.4.2009 07:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Opravdu tuhle mizerii chcete?
Hmmm, ne. A co je mi to platné? Těch, kterým vyhovuje, je stále více.
17.4.2009 07:33 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Kdyz to je tezky, tady se uz dost dlouho nevoli nekdo, ale proti nekomu. A ani se nedivim. Znechuceni z osmi let vlady CSSD a z jejich aferek a afer se pretavilo do vysledku poslednich parlamentnich voleb. Navic to podporila Modra sance a mozna Kubiceho zprava. Chlapci modri to okamzite pochopili jako bianco sek k cemukoliv. Zahodili Modrou sanci, Smlouvu s obcanem a dalsi balast a vyrazili na ztec. Uz jim nestacili rozkradacky v ramci systemu, uz se rovnou snazili nastavit system tak, aby penezovod byl legalni, nicim jinym penzijni a zdravotni reforma ve skutecnosti neni. Maji navic smulu v tom, ze zrovna zacala krize, ktera odhalila slabiny systemu ktery oni propaguji, k tomu se pridaly i jine problemy, takze je soucasny vysledek na vazkach. Ale celkeve se obcan vezdejsi uz davno pri volbach neorientuje tim, kdo co slibuje, ale tim, kdo ho momentalne vic nasral, protoze sliby leti do kose nejpozdeji s nepouzitymi volebnimi listky. Stavajici strany jeste nekolikrat protoci a pak se lidi naserou definitivne a zvoli si nejake komunisty ci neco na zpusob tech vselijakych Narodnich ci Delnickych stran za strasliveho udivu a narku stavajicich politiku a jednodussich jedincu (Jak to? Vzdyt my jsme prece ti DEMOKRATI). Jenze lidi si nechaj srat na hlavu jen nejaky cas a pak se najkym zpusobem pricini o to, aby to to, co se stalo bahnem zmizelo. Tedy ne, ze by si tim vetsinou pomohli... Prikladu z minulosti mame dost, kdo zna trosku dejepis, tak si urcite na par vzpomene.
17.4.2009 08:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Kdyz to je tezky, tady se uz dost dlouho nevoli nekdo, ale proti nekomu.
To je pravda.
Jenze lidi si nechaj srat na hlavu jen nejaky cas a pak se najkym zpusobem pricini o to, aby to to, co se stalo bahnem zmizelo.
A to mají zajistit ti komunisti nebo dělnické strany? Inkompetence současné odcházející vlády je sice pozoruhodná, ale rozhodně bych i nadále měl jasno, _proti komu_ volit, kdyby přišlo na výběr mezi inkompetencí a komunisty (nebo Paroubkovou ČSSD)...
17.4.2009 08:17 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
A to mají zajistit ti komunisti nebo dělnické strany?

Jsi si jisty, zes ten muj prispevek docetl do konce?
17.4.2009 13:11 vice | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

 

 komunisty (nebo Paroubkovou ČSSD)...

I přes svůj značný odpor ke komunistům mám vážnou obavu, že dnešní ČSSD pod paroubkem by byla ještě horší volba než ti soudruzi. Děsí mě pomyšlení, co a na koho všechno musí vědět, když se taková nula jako on dostal tak vysoko.

 

P.S.

Já vím, malé p - ale velké si nezaslouží ;-)

 

Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
17.4.2009 08:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud souhlasíme s tézí, že shromažďování majetku je nanejvýše záslužné a prospívá nám i společnosti. Že kdo není usvědčený za zločinu je čistý a neposkvrněný, i když si u něj zločinci podávají dveře a za dva měsíce v úřadě si z platu našetřil na koupi zámku a čtyři "meďáky", tak máme to co máme. Co vlastně chcete? Vy a další. tak to řekněte na plnou hubu že morálku. Ale to byste jí měli chtít na obou stranách ne? Strana protivná jsou zločinci, ti "naši" se jen tak spletli, je to "mediální štvanice", "spiknutí" ...vůbec je šiděj "Nic mu nedokázali!". Tak nasaďte morální kritéria na všechny a požadujte je. Ale bude to bolet, budete muset používat "slovíčka" jako slušný, nevkusný, bezohledný... jau! A to ani nemluvím o tom, co když se pak člověk podívá touhle optikou na sebe. Jau, auu auuu! Tak to raději necháme, co? Ale proč se pak takhle rozčilovat? Jo, jasně, psychohygiena, nad někým zlým jiným se rozčílit, jo to je dobrý, chválím. :)))))
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 08:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
+1
17.4.2009 08:29 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
+1

:-)
17.4.2009 10:57 brm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

+1

17.4.2009 12:32 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

+1 (koukám, že vážně chybí to tlačítko :-) )

Dalibor Smolík avatar 17.4.2009 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Myslím, Dagu, že jsi pojmenoval něco, co se lidé bojí říci nahlas. Divíme se, že máme špatné politiky. Ale politici jsou takoví, jaký je celý národ - vystihují situaci a atmosféru ve společnosti.  Jsme lepší? Tak proč si nezvolíme někoho z nás, z těch lepších? Aha, oni nejsou lidi :-)  Politici jsou naším zrcadlem. A zlobíme se, že jsme v něm ošklivější, než si o sobě myslíme.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
17.4.2009 14:44 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Člověk se stejně těžko zbavuje pocitu, že jakési mravní minimum by bylo správné po politicích požadovat. Lidi by možná i nějací byli, ale z nějakého záhadného důvodu nekandidují. :-) Bojové pole zkrátka vždy obsadí snadněji ten, kdo má míň skrupulí. Kdyby tak mohl existovat ústavní zákon o tom, že ústavní funkci může obsadit jen ten, kdo o ni nestojí. :-) V současné době nezbývá než volit toho, kdo je zrovna míň chucpe (pohříchu to bývá ten, kdo je zrovna v opozici - teď jsou IMHO daleko míň chucpe oranžoví, před posledními volbami to byli modří, aspoň dokud Langer "nezapomněl" na stole Kubiceho zprávu).

17.4.2009 19:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
No, asi tak. Toho slova morálka bychom se snad nemuseli bát. :-) Vždyť se může otevřeně mluvit o sexu, násilí... třeba by i ta morálka prošla? :-)
18.4.2009 15:37 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Jako diskusní téma by nepochybně prošla. Obávám se však, že v tom nespočívá jádro problému. :-/

17.4.2009 18:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Já si nemyslím, tedy spíš doufám, že jsme taková pakáž :-). Ale politika přitáhne... viz co napsal i kolega.

Jenže my jsme jim nezačali šlapat na paty. Když se to rozjíždělo a začaly první aféry, které by na JZ od nás odstřelili celou vládu, nebo minimálně politika, tady to prošlo, vyšumělo. To že to byli modroflovští politici nic neznamená, byli to ti, co byli u moci, ty co u moci nejsou nikdo nekorumpuje. Chránili jsme "křehký kvítek demokracie", který ale kvetl na hnoji a spíš než křehký kvítek to byla nenažraná masožravá.

V době "Sarajeva", "Bramberku" a spol. (to už v tom asi jeli všichni "napříč politickým spektrem"), kdy levárny už jasně vylezly na povrch a objevili se lidé (ať tím sledovali jakýkoliv osobní záměr), co projevili jakousi, no, snad snahu... Národ se přiklonil k osvědčeným, třebaže trošinku prohnilým, schopným, a také všehoschopným. Tohle je už možná naše specifikum, takové to: Tonda je šikovnej kluk, ví kde dát úplatek, umí se dobře ohánět když chce něco prosadit..., Kdežto Jirka je vůl a sviňa chlap, nezařídil mi povolení, nedal jedničku synovi, odmítl nechat na sebe napsat... a to jsem mu přitom dával pěkný prachy.

Charaktery zpustošené bolševikem se dověděly, že jediné cenné je ekonomický úspěch, který vše omlouvá. Milejší je nám vždycky šikovný, pragmatický lump, než charakterní idealista. Vcelku zdravý český odpor k "ideálům" jsme možná trošinku přehnali. :-(
Dalibor Smolík avatar 17.4.2009 19:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Nejrůznější lumpárny mezi politiky se dějí na celém světě (myslím teď demokratické země), ale mám pocit, že jinde stačí mnohem menší aféry k tomu, aby politik musel odstoupit. Padni komu padni. U nás se drží zuby nehty u koryta, i když je celá řada indicií, že politik pochybil.  Typickým příkladem je Čunek. Nebylo mu sice nic prokázáno, ale již to, co se na něj ví by neměl v politice víc pobývat. Ono je to také o důvěře, pokud má politik za sebou pochybnou činnost, jakou může mít důvěru lidí? A tato kultura u nás ještě nezakořenila .. Politici si pak myslí, že si mohou dovolit všechno a ještě se do očí vysmívat lidem. Ve světě projde politikovi nějaká ta milostná aféra, ale hospodářské delikty rozhodně nikoliv.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
17.4.2009 19:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Říká se, že v Anglii je milenka politika prů.... ve francii povinnost. :-) Se říká.

U nás se asi očekává, že krade? Takové naše specifikum?

Myslím že to píšeš přesně. Pokušení je veliké, politici jsou jen lidi. jenže na JZ od nás, když to praskne, tak politik odevzdá ve vrátnici klíče a vypadne. Pokud je podezření, často požádá sám o prošetření a do té doby, než se prokáže nevinna (nikoliv dokáže vina) se vzdálí. Udělá to sám, pokud ne, vykopne ho vlastní partaj, chce být čistá. A stačej na to leckdy věci, který by tady vůbec nikdo snad ani nezaznamenal.
17.4.2009 08:38 skunerq | skóre: 19 | blog: skunerovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

a vite kdy bude v CR konecne hezky?

Kdyz vdova po Cunkovi, navstivi Topolanka, zavreneho za vrazdu Paroubka a Bursika na Klauzove pohrbu

microcz avatar 17.4.2009 08:55 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

+1

17.4.2009 08:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
:-) Bohužel, jak se říkalo. "Vstanou noví bojovníci." Co potřebuje politik k tomu, aby byl úspěšný? Odvařit své protivníky, zajistit si přízeň mocných (a už deformovaných), umět oblbnout lidí, být posedlý mocí... silnej žaludek, ohánět se lokty umět namydlit schody druhýmu. Nějaká slušnost, poctivost... to může leda překážet v rozletu. Jediná šance je je stále buzerovat, kontrolovat, otravovat. Nenechat se oblbnout, že máme jít k volbám a pak držet hubu. Mít, s prominutím za ten hrůzostrašný pojem, snad nikomu nenaskáčí pupínky, občanskou společnost. O té se ale nesmí mluvit ve "slušné společnosti" nahlas, stejně jako o té morálce, to je hned faux pas, horší než říct hovno. :))). Nechali jsme si nanutit, že kdo s tímhle začne, kdo se pokusí dělat něco mimo stranické a státní struktury je pravdoláskník, nejsíš komunista a otravuje vzduch v dynamické společnosti. Sežrali jsme to i s navijákem. Nejhorší je, že ty svý chráníme, buď je ten zlej a zloděj Čunek, Topol s Dalíkem a tamti jsou v zásadě OK, nebo zase Paroubek a Rath a u nás je vcelku pořádek. Rozděl a panuj, my se pohádáme, kdo má na své straně menší svině a oni mají "klid na práci."
17.4.2009 09:00 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Nech toho! To se temi bojovniky mne napadlo tez, kdyz jsem to cetl :-)

A vubec... +1
17.4.2009 12:33 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Taktéž +1

17.4.2009 14:16 Petr | skóre: 10 | blog: mlz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

hezký (vlastně nee)

microcz avatar 17.4.2009 08:54 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

rikal jsem si nebudu reagovat ale nedalo mi to :o)....sranda je ze ja jsem kdys CSSD docela fandil, penez jsem nikdy moc nemel a pricil se mi ten rize materialni pohled na svet v podani ODS. Pana P.  jsem mel ze zacatku rad a byl jsem rozhodnuty ze ho budu ve volbach 2006 volit, jenze tri mesice pred volbama si to u me pokazil tim ze zacal slibovat, pastelkovny a tuzkovny, porodny, pocitacovny, internetovny, prilepseni duchodcum atd. ...rikal jsem si to sakra neni mozny tak on sebere desny penize na danich a jeste vetsi penize pak takhle prerozdeluje, proc teda nesnizi dph, proc zavadi takovyhle hovadiny, kde bude sedet na urade o 20 uredniku navic co budou mit na starosti tyhle rozdelovani. Povolebni projev P. me utvrdil v tom ze je to mocichtivej Napoleon. Naprosto drze, hulvatske a populisticke chovani pana P. me v mediich znechucuje uz bezmala tri roky, nikdy nebyl konstruktivni absolutne v nicem za celou dobu co je v opozici, svoje vlastni mocenske zajmy stavi nad zajmy statu a jeste ma tu drzost ohanet se lidmi. Lidi pro ktere by se P. rozdal ale z ciziho, sam totiz kaze vodu a pije vino, provazanost s vlivnymi podnikateli a mafii, hromadeni majektu, snidane v interkontinentalu, svatba v Esplanade. Nedelam si iluze jinde je to stejne, ale u levicoveho politika je tohle vazne na povazenou. Dokud bude P. a R. v CSSD nebudu ji jekteziv volit, to jsou pro me modry vrany mensim zlem.

17.4.2009 09:24 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nemyslím, že by se to týkalo jen Česka.

17.4.2009 09:30 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Ostatně, včera jsem si četl v příloze Mladé fronty rozhovor s Evičkou Holubovou (doporučuji vidět fotky přiložené k tomu intervijů), kde řekla, že je "Obamova holka", protože je to super, "když je černoch v Bílém domě" (neméně zábavný je konec rozhovoru, kde se Evička vtělila do intelektuála... že by zase měla problémy s chlastem?)... Od tohoto rozhovoru mne asi jen máloco překvapí.

17.4.2009 12:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Paní Holubová je docela vtipná herečka, ale na víc její nápaditost nestačí. Ale v tom, co píšeš, není výjimečná, takový pitomosti dneska říká kdekdo.
17.4.2009 15:46 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Jako herečka docela dobrá, i když vymetla snad všechny české filmy za posledních patnáct let (a většinou s tou samou partou), takže celkem okoukaná...

Svými názory není výjimečná, výjimečná je jejich podáním. Myslel jsem, že si dělá srandu, ale ona to bohužel myslela vážně... :-( Představ si Havla (Vaška, Veškrnu), jak působil někdy komicky... A ona je v tom desetkrát "lepší", ale hlavně to asi dělá schválně (narozdíl od Veškrny) a navíc si myslí, že to bude lidem sympatické... :-)

17.4.2009 12:17 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

IMHO ma JiK kliku, ze je pod rozlisovaci schopnosti pana Paroubka, jinak by soud bez pardonu projel.

Jenze, kde neni zalobce, neni ani soudce ...

17.4.2009 12:31 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nenechme se obalamutit kapitalistickou propagandou, "krize" neni proto, ze by dluznici nesplaceli sve dluhy, krize je proto, ze existuji bohati, jejich odstranenim se zabrani moznym "krizim" v budoucnosti. Copak v Severni Koreji maji krize? Nebo na Kube?

To Paroubek někde řekl, nebo jste mu to vložil do úst vy?

17.4.2009 13:15 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Trapny dotaz: Zdalizpak ma JiK povoleno zverejnovani textu chraneneho (c)? Osobne bych silne pochyboval ...

Oni tihle bojovnici se na nejaka cizi prava moc neohlizeji.

BTW: Docela komicke je to, ze Karel Kryl byl cely zivot priznivcem socdem ... :-)

Luk avatar 17.4.2009 13:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Trapny dotaz: Zdalizpak ma JiK povoleno zverejnovani textu chraneneho (c)? Osobne bych silne pochyboval ...
Pokud by se pohyboval jen v režimu citace, pak by nebyl problém. Ale takhle to zjevně v pořádku není.
Docela komicke je to, ze Karel Kryl byl cely zivot priznivcem socdem
To ano, ale myslím si, že se musí obracet v hrobě z toho, kdo je dnes v čele ČSSD.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.4.2009 15:47 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

> To ano, ale myslím si, že se musí obracet v hrobě z toho, kdo je dnes v čele ČSSD.

Mám dokonce dojem, že jeho bratr vystupoval na nějakých antikomunistických a antisocdemáckých akcích... Takže je otázkou, jak moc si byli svými názory podobní.

JiK avatar 17.4.2009 16:03 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
To ano, ale myslím si, že se musí obracet v hrobě z toho, kdo je dnes v čele ČSSD.
Proc? Copak on byl nelida co nenavidel kolotoce, houpacky, cukrovou vatu, strelnici, veksl, kurvy z Escade a barove strelce? :-)
Darth Phantom avatar 17.4.2009 22:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Lol, doc. Faun se pustil zase do politické propagandy :-). Dr. Goebbels by ti mohl závidět tvou vytrvalost a píli, sice je to čím dál tím více monotématické kydání, ale bezva. Doufám, že se ti ulevilo Faune, a že si se dobře vysral a že už nemáš rudo před očima :-D. Ten vrah má být tedy asi Paroubek, jestli jsem to dobře pochopil :-). Ještě si zapomněl na nějakou fotečku s doutníkem a bradavicí.

Když už jsme u toho Kryla, tak se můžeš podívat i na jiné písničky z jeho produkce. Jinak bezva blog, akorát příslušníky národů píšeme v českém jazyce velkými písmeny, to jen tak pro připomenutí, protože si tady nedávno něco pindal o pravopisu, dr. Faune.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
kotyz avatar 17.4.2009 22:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Uz sme se bali ze neprijdes ... :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 22:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Krátká definice Jirkových oblíbených HTML tagů:

Párový tag <JiK> </JiK> zbaví text diakrityky.

Tag JiK je možné doplnit o atribut "FAUN" který náhodně doplní diakritiku pouze nad některé znaky.

Příklady:

<JiK>Jiříkova křehká páteř krásně křupala</JiK>
Jirikova krehka pater krasne krupala
<JiK="FAUN">Jiříkova křehká páteř krásně křupala</JiK>
Jiřikova křehka pateř krasně křupala
19.4.2009 16:49 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

"... zbaví text diakrityky. ..."

Auvajs!

Jaky tag by dokazal zbavit text hrubek? Hnedle bych zavedl povinne pouzivani :-)

=^..^= AmigaPower® avatar 19.4.2009 19:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
<melkors> </melkors> ;-) původ svejch hrubek spojenejch s "i,y" a "s,z" už jsem tady vysvětloval mockrát, takže dnes už nebudu...
Darth Phantom avatar 17.4.2009 23:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Nojono :). Už mě to ale moc nebaví nadávat Faunovi, dr. Faun už má jistě plný šuplík trestních oznámení na mě :-). Už se jen příjemně pobavím a pousměju nad Faunovo výplody choromyslné palice. :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
kotyz avatar 17.4.2009 23:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Ale kdyz mu nebudes nadavat ty, tak kdo teda? Nikdo jinej to tak hezky neumi ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 17.4.2009 23:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
A FaunOS me dostal, hlavne to logo - kozel Mektačka s lucernou :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 23:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
jaká koza????
kotyz avatar 17.4.2009 23:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Příloha:
Tuta
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 23:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
:-D
kotyz avatar 17.4.2009 23:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Hodi se to, jik/faun je takovej kozlik sikula co vsechno umi a vsemu rozumi a skutek utek :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
default avatar 18.4.2009 00:02 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Zkrátka: Hezky od Podlahy! :-D

kotyz avatar 18.4.2009 00:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
... nimrodim a vcelarim, zene doma navarim ... :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
default avatar 18.4.2009 00:12 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
zene doma navarim

Ty vole! Kdyby to bylo jen o tom vaření, tak si snad i vejskám :-D

kotyz avatar 18.4.2009 00:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
To je ze znelky toho puvodniho receptare (ne toho prima napadu). Kdybych nebyl linej (a nebolela me uz ruka z toho jak tu celej den na abicku mackam F5 jestli nekdo nereagoval na muj hyperinteligentni komentar pod naky hyperneinteligentnim blogem), tak bych si to nasel cely (sem si to driv cely pamatoval, treba jako uvodni znelku z gumidku, chipa a dalea nebo kaceru, ale ta pamet uz neni co bejvala).
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2009 00:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
...dobrou vy polo... ;-)
kotyz avatar 18.4.2009 00:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
..dementni opice a zbytku zdejsi verbeze? ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
default avatar 18.4.2009 00:37 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Hele. My si tu z toho děláme kulo, ale já jsem byl oficielně samotným PT nominován na kreténa! :-D

default avatar 18.4.2009 00:38 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

A že mi to dalo práci to najít! :-D

kotyz avatar 18.4.2009 10:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Me nomioval na asi retardovanyho. To sem mel za to, ze sem se mu otrel o jeho modlu firefox ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kotyz avatar 18.4.2009 10:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
A hledat to nebudu, to se radsi natahnu na hodinu na kanape misto toho :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
default avatar 18.4.2009 00:33 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Ty voé! Ty houno vydržíš! Já tu mám ještě půlku lahve vodky :-D

=^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2009 14:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Co hlava dneska? :-D
kotyz avatar 18.4.2009 14:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Hlavne co pajsl ;-) :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
default avatar 17.4.2009 23:52 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Joder!!! :-D

default avatar 17.4.2009 23:34 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?

Kurník šopa, teče ropa. Co mi to do koño uteklo? :-D

17.4.2009 19:36 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Pokud by se pohyboval jen v režimu citace, pak by nebyl problém. Ale takhle to zjevně v pořádku není.
...to co je na webu neznamena automaticky, ze se muze legalne ukrast a ze ne, ze knihy, ucebnice a skripta autori opravdu nepisou zadarmo a z lasky a je tedy minimalne neslusne a nezakone jim je krast

...aneb vrah o moralce kaze...
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
17.4.2009 13:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
To je vlastne taky pravda. To ma docela kliku, mohl tady dneska figurovat jako naivni levicacky ksindl, ktery by se mel vzit s Holubovou za ruku a odjet do KLDR :-)
Darth Phantom avatar 18.4.2009 16:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
:-D. A zvlááště pozor na Paroubka, protože je to vrah!
Tahle patička nemá hlavu ani patu
19.4.2009 01:45 joe
Rozbalit Rozbalit vše Re: Vrah o morálce káže?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta anketa je na prd, "nejaka forma" je hodne siroky pojem. Vadi snad nekomu bezplatne zakladni vzdelani apod?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.