Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 09:00

Volební inspirace

2.6.2006 12:07 | Zbytek života :-)

Zase to bude stručné - zatím. :-) Právě jsem si uvědomil, že bych vlastně měl jít k volbám. Zřejmě sama Boží prozřetelnost mi těsně před tímto důležitým úkonem potvrdila moje rozhodnutí: Narazil jsem totiž na následující článek. Ne, děkuji pěkně, autorská díla mě živí, přesto od OSA a spol. nemám ani korunu a ještě budu platit někomu jinému, kdo od OSA má peněz hromadu, aniž bych s tím člověkem měl cokoliv společného? Opravdu úžasná vize.

       

Hodnocení: 100 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

Luk avatar 2.6.2006 12:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Teď ještě zbývá zavést poplatek z mozku - ten si dokáže zapamatovat pěkné množství autorských děl. A poplatek bude nejméně 1.000.000 Kč :-D

Jinak, když chtějí kromě paměťových karet zavádět i poplatky ze čteček, měli by zavést i poplatek z USB kabelu, aby to bylo důsledné.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.6.2006 12:23 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Protikopírovací ochrany mi odebírají právo na pořízení kopie, kterou si snad ze zákona mohu vytvořit. Obě nařízení se mi tak zdají být v přímém rozporu a měly by tak jít napadnout. Poplatky za disky, tiskárny, CD... jsou pěkné svinstvo, politici nicméně upozorňují, že finální podoba může být velmi odlišná od současné. Nechci Tě podceňovat, ale divím se, jak správné hnojivo dokáže vypěstovat chuť jít volit, jen abychom se nevydali tou "špatnou" cestou.
Math, as Barbie says, is hard.
Ku8aZ avatar 2.6.2006 12:26 Ku8aZ | skóre: 17
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Bohužel, podle nově schváleného zákona jsem to pochopil tak, že už není legální si opatřit záložní kopie...
Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
2.6.2006 13:33 D-Evil | skóre: 25 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Pokud jsem to pochopil dobře, tak to neni legální pouze u médií s protipirátskou ochranou (tj. předevšim u hudby a počítačovejch her).
Mikos avatar 2.6.2006 13:39 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
To je i každé originální video DVD a pokud si ho přehraješ v Linuxu, tak tento zákon porušuješ (protože libdvdcss musí nyní nelegálně překonat CSS ochranu na DVD médiích).

Já říkám hlasité FUCK OFF a ať si tenhle zákon strčí hluboko do pr*ele!
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
vencour avatar 2.6.2006 12:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace

Pro ideály se bouří málo lidí, až se jim sáhne na peníze, zvedne se jich víc.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
2.6.2006 12:32 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Může vypadat jinak, uvidíme. Každopádně tohle je jen impulz, abych zvednul svoji línou prdel a šel tam ten papír hodit co nejdřív. :-D I tak bych to udělal. Pro mě je podstatný fakt, že tuhle vládu vůbec napadlo zavést cca 10-15 % „zdanění“ informačních nosičů nebo prostředků pro manipulaci s nimi a předložit reálný návrh. Idiotská myšlenka zůstane idiotskou myšlenkou, stejně jako nedokonaný pokus o trestný čin nepřestává být o nic méně trestným činem, ne?
2.6.2006 12:44 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Nechci se pouštět do žádných větších akcí - nejsem svlečenej;-). Nicméně tohle se mnou nehne - volit půjdu, názor měnit nebudu.

Podobný zákon bych navíc spíš čekal od liberální vlády a tu současnou tak zdejší osazenstvo nikdy nenazve:-). Takže zbývají komunisté?
Math, as Barbie says, is hard.
2.6.2006 14:59 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
A na to, ze by tohle mela mit v programu liberalni vlada si prisel jak?
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
2.6.2006 15:34 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
K sociálnímu liberalismu mi tento krok taky nesedí. Pokud se na zákon ovšem budeme dívat tak, že zabraňuje pirátství (což nedělá, ale to není předmětem), pak s ním neoliberální strana nemůže mít problém - trh tím přece ochraňuje. Do programu ji nikomu netlačím.
Math, as Barbie says, is hard.
Mikos avatar 2.6.2006 15:10 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Liberální institut, což je takříkajíc "esence pravicovosti", je pro výrazné omezení autorského zákona a patentového zákona a vůbec kompletní revizi konceptu "intelektuálního vlastnictví". Tzn. nemáš pravdu, skuteční liberalisté (možno říci až libertariáni) jsou proti jakémukoliv omezování svobod takovýmto způsobem.

Přečti si třeba tohle (vydáno právě Liberálním institutem): Intelektuální vlastnictví - Základ tržního řádu, nebo rafinovaná státní regulace?

Nebo je taky pěkný rozhovor s Josefem Šímou z Liberálního institutu (který mimo jiné vyučuje na katedře hospodářské politiky VŠE v Praze a na University of New York/Prague), který vyšel ve Scienceworldu: Autorské právo neprospívá inovacím, jenom přidělává další spory
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
elviin avatar 2.6.2006 15:21 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace

Nekde jsem cetl a tak nejak mi to i zapada, ze vlastnosti byt pravicovy nebo byt levicovy a byt liberalni nebo byt autoritarsky jsou vuci sobe ortogonalni.

Tenhle popis politickyho presvedceni a chovani mi sedi vic.

Mikos avatar 2.6.2006 15:34 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Ano, já o tom psal přímo tady na ábíčku ;-) Že rozdělování na levice/pravice je zcela zcestné a moc toho neříká, protože politické spektrum má dvě osy - osu osobních svobod a osu ekonomických svobod. Viz. můj blogpost Levice vs. pravice, tam je to rozdělení hezky znázorněno i graficky :-)

Nicméně libertariáni (kterých je právě v Liberálním institutu dost) jsou skutečně silná pravice ( == jsou i na ose ekonomických svobod zcela napravo), mnohem víc pravicovější než ODS či podobné strany.
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
3.6.2006 02:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
... je zcela zcestné
Viz druhý řádek mé patičky. ;-)
Mikos avatar 3.6.2006 11:27 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Hmmm, vidíš, já tam původně měl "scestné", ale před odesláním jsem to opravil na "zcestné", protože mi to přišlo jako chyba ;-) No pro příště už budu vědět :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
3.6.2006 22:33 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
s- : směr dohromady, dolů a z povrchu (cesty) pryč. ;-)
No pro příště už budu vědět :-)
Aspoň někdo :-D
2.6.2006 12:49 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Btw. už za nosiče zřejmě připlácíme...
Math, as Barbie says, is hard.
2.6.2006 12:59 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
To je odkaz, který jsem postoval? ;-) Hmm, ale je trošku rozdíl mezi poplatkem 0.1 Kč za kopii na kopírce a poplatkem 10000 Kč za celou kopírku navíc k tomu, ne?
2.6.2006 13:05 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Jo, promiň. Já myslel, že jsem to četl tady.
Math, as Barbie says, is hard.
2.6.2006 13:17 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Tuhle vládu napadne leccos, protože tahle vláda se musí pohybovat v mantinelech daných evropskou unií, nadnárodní lobby, mediální lobby, takže prostor k manévrování je jen uvnitř těchto hranic. Nedělejte si iluzi, že příští vládu, ať bude jakákoli (i kdyby ODS měla 90%) napadne něco takového neprosadit.

A upřímně řečeno, i kdyby Kyosake založil politickou stranu, která by se dostala do vlády, mohla by sice dosáhnout zrušení tohoto zákona, ale za cenu asi tak několika další ústupků v podobě prosazení ještě větších hovadin, jinak by jí ostatní strany začaly dělat problémy a nakonec by jí zcela odstavily. Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti.

Máme takovou vládu jakou si zasloužíme, a dokud lidi nezačnou po vládě chtít výsledky a vzpomenou si na vládu jen při volbách, nejsou politici nijak donuceni.
2.6.2006 13:29 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Zakládat politickou stranu nehodlám, ale čím dál tím je mi jasnější, že bez boje si člověk nic nevydupe, tedy v kontextu politiky, letargie se nevyplácí. Politika je věc veřejná, já jsem veřejnost, tak co bych se neangažoval. I bez tohoto návrhu bych měl nastřádaných důvodů ddost. ;-) Ať už bude vláda nebo obsazaní parlamentu jakékoli, boj za vlastní práva bude trvat. Co si člověk nevydupe, to nemá. Tedy aspoň v demokracii. V jiných režimech má jen menší možnost si to vydupat, toť jediný rozdíl.
2.6.2006 13:31 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Anarchie a samopaly v ulicích! Jen otázka, zda by nám nějakou tiskárnu nebo CDčko ještě někdo přivezl (a někoho vůbec zajímaly):-).
Math, as Barbie says, is hard.
2.6.2006 14:05 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Boj je dobrá věc, ale většinou končí tak, že vlády chytře pochopí, že prostě chcete bojovat. A než pochopíte, tak postupně bojujete za to co chce vláda. Ukázat lidem nepřítele, po kterém se mají vrhnout a nechat tak vládě klid, aby nebyla zaměřená pozornost na to co chce ona je osvědčeným a velmi často používaným trikem. Protože každý boj chce strategii a delší postup. Volby nejsou ničím jiným, než ukájením se pocitu, že dělám to nejlepší, když na to jinak kašlu.

Můžu se skoro vsadit, že výše poplatků bude změněna směrem dolů i bez vašeho boje. Pokud máte zájem o sázku, nabídněte o co se chcete vsadit. Tohle totiž nemůžu prohrát. Protože tady nehraje jenom vláda, ale i nadnárodní korporace a to je trochu větší kalibr na to, aby ty poplatky šly dolů.

Bojovat je občas potřeba, ale je třeba pochopit, kde ten boj je nejúčinnější, a kde je to podstatné. Že se vládě tato taktika odvádět pozornost na nepodstatné věci se projevilo i tady v komunitě abclinuxu. Vláda předhodila masám legalizaci GPL a bylo to tu opěvováno až do nebe, ačkoli podstatnějších věcí, které budou drtit daleko více si prakticky povšimla jen tak aby se neřeklo.
2.6.2006 14:23 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Ze vy jste se ucil u sira Humphrey Applebyho :(
2.6.2006 15:15 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Ne, v Shaolinu :-)

"Největší vítězství jsou ta bez boje."
2.6.2006 13:46 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Hehe, a kterou stranu chceš jako volit? Žádnou která má v programu zrušení zdanění informačních nosiců neznám... snad leda cibulka.net, ale to jen díky tomu že Cibulka chce rušit skoro všechno (ne že by to byl úplně blbej nápad).
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
2.6.2006 13:53 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Myslím, že tady jde o obecné procento hovadských nápadů. Netvrdím, že nějaká konkrétní strana je samospása, ale nic naplat, pan poslanec Tluchoř, když jsem s ním mluvil v parlamentu, na mě udělal dojem lepší, než by mohla jakákoli předvolební agitka. To mi moje rozhodnutí rozhodně nechodit doleva jen potvrdilo, nic víc.

Ale ať už zvolíme kohokoliv, stejně do nich budeme muset kopat a dělat „haló, probuďte se“, to je mi jasný předem... :-D ;-)
2.6.2006 14:09 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Navrhuji tento postup (není z mé hlavy, někde jsem ho četl, takže případnému autorovi se omlouvám):

1. Půjdu volit. Kdo nevolí, nemá pak právo na politiky držkovat. Minulé parlamentní volby jsem znechucen politikou vynechal - a nepomohlo to:-(

2. Pokud na konci volebního období usoudím, že dominantní vládnoucí strana (= má většinu ve vládě) se neosvědčila, nebudu ji volit dvojnásobnou dobu, než byla u moci. Dobrá zásada, ne? KSČ(M) (1948-1989) má u mne distanc do roku 2071 (tedy pravděpodobně doživotně), ODS (1992-1998) do 2010, ČSSD (1998-2006) přinejmenším do 2022.

3. Vyloučím strany, které jsou pro mne nepřijatelné programem či stupněm zazmrdování (např. všechny současné parlamentní strany či zeleň).

4. Ze zbývajících stran si vyberu.
2.6.2006 15:13 Hanato | skóre: 13 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Ha tak to ti ale nezustane nic na vyber :-D
Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
Mikos avatar 2.6.2006 15:17 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Ale zůstane, malé strany. Já například pujdu volit Humanistickou stranu, viz můj blogpost Strana mých snů (Humanistická strana není sice stranou mých snů, některé věci co mají v programu se mi nelíbí, ale pořád se tomu mému ideálu ze současných kandidujících stran blíží nejvíce ;-)).
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
2.6.2006 12:55 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hlavně, když jsem psal do článku radostně oslavující, že GPL je už zase legální a upozorňoval jsem na to, že tato radost je vykoupena něčím podobným jako když Vám přitom zabijou babičku, tak jsem byl přehlušen.

Já až budu někdy politikem, tak prosadím open source a otevřené formáty (bohužel zlegalizovat GPL už nemůžu), ale na druhé straně zavedu mnoho tvrdých restrikcí jinde. Celá linuxová komunita mě bude propagovat a vůbec si nevšimne, že jsem jim řádně utáhl kohoutky jinde.

Zákony je třeba posuzovat jako celek a ne vytrhávám z kontextu jednu konkrétní věc. Zákon, kde je jedna pozitivní a sto negativních věcí hodnotím zásadně jako špatný, i kdyby ta pozitivní věc bylo zlegalizování GPL.
http://ponkrac.net
Luk avatar 2.6.2006 14:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Ono se na to lze dívat i z opačné strany - že zákon je jednoznačně dobrý. Svatým právem autora je zvolit si, za jakých podmínek své dílo poskytne. A když ho bude chtít chránit, proč by nemělo být protiprávní takové ochrany prolamovat? Je to stejné, jako když někdo vleze do kina oknem, aby se podíval na film.

Ale aby nedošlo k omylu: tak striktní názor nemám. Používání DRM odmítám, nemožnost dílo užít k osobní potřebě (jen proto, že používám "jiný" operační systém) se mi nelíbí, ale současně nevidím v nové zákonné úpravě až takový problém.

Nejsnazší cesta, jak se bránit používání DRM, je díla jím chráněná prostě odmítat. Když se mi nelíbí licence programu, tento program nepoužívám (a ne, že ho jako mnozí jiní budu používat načerno). A podobné je to i u hudby - když mi někdo bude chtít prodat nosič, který bude nějak takto chráněn, prostě si ho nekoupím.

Co mi vadí nesrovnatelně víc než DRM, jsou ovšem poplatky z nosičů a zařízení. To není nic jiného, než sprostá krádež, navíc legalizovaná. Jsem ochoten bez problémů akceptovat DRM, pokud budou tyto zlodějské poplatky zrušeny. I když by bylo samozřejmě nejlepší je zrušit ihned, bez ohledu na DRM - a rozhodně nezavádět nové, jak se nyní děje.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.6.2006 15:12 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Problém je, že se nemluví o díle, ale o nosiči. DRM, ochrany, a další je jen o nosiči, díla jako takového se to netýká.

Nechť si autor určí podmínky jaké chce. Na druhé straně nechť jsou chráněni i spotřebitelé. Situace, která trvá už přes deset let, kdy legální uživatelé jsou nuceni používat cracklé verze programu, aby mohli trávit čas používám legálně zakoupeného programu a nikoli bojováním s negativními vedlejšími efekty ochrany samotné se mi nelíbí.

Pokud je na nosiči ochrana, klidně. Ale ať je POVINNOST prodávajícího umožnit takový nosič do měsíce vrátit a dostat za něj plnou cenu v případě, že zjistíte, že nosič je nekompatibilní s vaším zařízením a ochrana jej neumožňuje přehrát.

Ochrana musí být na obale viditelně označena nápisem, který představuje, alespoň 30% plochy povrchu.

Autor má povinnost znemožnit vytvoření záložní kopie, ať už ochranou, nebo v licenci, ale ať v takovém případě má povinnost do tří let od prodeje nosiče s dílem tento kdykoli vyměnit v případě poškození za manipulační poplatek nepřevyšující dvojnásobek ceny prázdného nosiče.

Ať se postaví mimo zákon ochrany typu Sony rootkit a nechť je postaveno mimo zákon, aby ochrana instalovala jakýkoli ovladač do systému, a veškeré aktivity ochran se nesmí odehrávat jinde, než v uživatelském prostoru. Každá ochrana, která se nainstaluje do počítače se musí automaticky podle zákona nainstalovat i s viditelně umístěným program, který jí beze zbytku a následků kompletně odinstaluje. Právem autora nechť pak klidně je, že bez ochrany se dílo nepřehraje.
Luk avatar 2.6.2006 17:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
legální uživatelé jsou nuceni používat cracklé verze programu, aby mohli trávit čas používám legálně zakoupeného programu
Takových programů zase tolik není. A lze si příště od tohoto autora nic nekoupit.
Ale ať je POVINNOST prodávajícího umožnit takový nosič do měsíce vrátit a dostat za něj plnou cenu v případě, že zjistíte, že nosič je nekompatibilní s vaším zařízením a ochrana jej neumožňuje přehrát.
Nejsem proti, ale nemůže se to týkat případů, kdy jsou na nosiči specifikovány podmínky, za kterých to lze přehrát.
Ochrana musí být na obale viditelně označena nápisem, který představuje, alespoň 30% plochy povrchu.
Na tom bych netrval. Dostatečně zřetelně ano, ale 30 % je blbost.
Ať se postaví mimo zákon ochrany typu Sony rootkit a nechť je postaveno mimo zákon, aby ochrana instalovala jakýkoli ovladač do systému, a veškeré aktivity ochran se nesmí odehrávat jinde, než v uživatelském prostoru. Každá ochrana, která se nainstaluje do počítače se musí automaticky podle zákona nainstalovat i s viditelně umístěným program, který jí beze zbytku a následků kompletně odinstaluje.
Domnívám se, že Sony rootkit je v použité podobě již nyní nelegální - a to z toho důvodu, že bez souhlasu uživatele zasahuje do programového vybavení počítače (§ 257a TrZ). Ale je to dost gumové, chtělo by to lepší zákonnou úpravu.

Netrvám na fungování pouze v uživatelském prostoru, ale instalaci musí odsouhlasit uživatel, musí být seznámen se všemi důsledky instalace, a musí mít možnost ochranu odinstalovat.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
2.6.2006 13:01 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Netušíte, jak se to má s vyplácením OSA->autor za prodaný "blank" nosič? Měl bych docela zájem se nechat zastupovat... Můžu být dokonce autorem různých žánrů a děl - nazpívat písníčku a napsat básničku dovedu a podílem z prodaných nosičů nepohrdnu. Mám známého tiskaře a menší hudebniny ochotné prodávat "veřejnosti" můj brak se určitě taky najdou:-).
Math, as Barbie says, is hard.
2.6.2006 13:40 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Měli jsme kdysi s bráchou kapelu, natočili CD, vylisovali 1k kusů, část rozdali, část prodali po 200,- na koncertech, a část prodávali v kamenných obchodech (nákup 160, prodej 300). Občas to hrála i nějaká progresivnější rádia. Za to sice nějaké peníze přišly, ale ze zpoplatněných blank médií nikdy ani koruna.

Vybírání poplatků za HW, protože jej lze použít k okrádání děl s určitými licencemi je podle mne neodůvodnitelné, a to ze stejného důvodu jako "koncesionářské" poplatky.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
Mikos avatar 2.6.2006 13:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Souhlasím. V jedné diskuzi sem četl pěkné přirovnání - je to jako by všichni muži měli být potrestáni za znásilnění jen proto, že k tomu mají "nástroj" :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
hajma avatar 2.6.2006 13:06 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jo, je to banda zlodějů.
21 promarněných znaků
Mikos avatar 2.6.2006 13:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Skvělý, takže každý teď může vesele warezit, protože to bude mít předplacené ;-) Morálně se právě z warezu stala legální věc (i když z hlediska zákona nelegální) :-)

Asi bychom si všichni měli odsedět preventivně alespoň 1 rok ve vězení, kvůli neobjasněné trestné činnosti, to by byl podobný princip jako to co tenhle zákon zavádí. Nevylučuje se to náhodou s presumpcí nevinny? Možná by to mohlo být napadnutelné u ústavního soudu...
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
2.6.2006 21:49 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
Rozbalit Rozbalit vše Re: Volební inspirace
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
reseni: psat svym poslancum, a sepsat petici. nebo se i nadale nechame takto okradat?

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.