Portál AbcLinuxu, 7. května 2024 15:40


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
JiK avatar 17.5.2006 09:59 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ty vedes vyvoj senioru?
Jirka Cech
17.5.2006 10:00 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Je fakt ze z celeho toho nazvu rozumim jen slovu senior :-)
V podstatě nic nevím
17.5.2006 10:09 vagojan | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jinak řečeno, asi to děláš déle než 5 let ;-)
17.5.2006 10:41 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Bingo! Už jsem klidnej.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
17.5.2006 10:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
:-) To asi znamená Speciálně Vyvinutý Dědek. :-)
David Watzke avatar 17.5.2006 14:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
ROFL :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
17.5.2006 10:16 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dle meho citu by to melo byt "Senior Development Specialist" ... ale je to jen muj anglofilni cit ;-) A nic si z toho nedelej ... mam na vizitce jeste desivejsi a jeste vice nic rikajici nazev funkce ;-)
GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
17.5.2006 10:45 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Ve jménu chybí titul, klapka je chybná a nejde se na ni dovolat, mobilní telefon je ke staré SIM kartě, takže chybný slovosled v názvu pozice se dá očekávat. :-)
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
17.5.2006 11:14 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Jezisi ... ne, nechci vedet, kde delas ;-)
GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
17.5.2006 12:03 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Stejně bys nevěřil... propouštění, merge, reorganizace... už jsem to zažil potřetí. Zajímavé je že čím větší firma, tím větší bordel a tím větší administrativa kvůli každé dovolené nebo služební cestě, přestože dříve každý vše zařizoval sám. Teď když jsou na to pozice, je s tím paradoxně mnohem víc práce.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
17.5.2006 12:07 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Verim vsemu, co pises ... uz jsem to taky parkrat videl a zazil :-(
GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
17.5.2006 10:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ale ACDC to je stejně bigbít wow. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
17.5.2006 10:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Příště doporučuji využít The Bullshit Job Title Generator - možná získáš něco přijatelnějšího.
17.5.2006 10:50 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Hezké, ale počkej, až to někdo z "hjúmn rísoursis" bude vážně používat :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
17.5.2006 11:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Oni už to používají. Jen na to nemají jednoduchý skript a dávají si za to platit.
Luk avatar 17.5.2006 13:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Dokážu ještě pochopit, když takové názvy funkcí používá nadnárodní firma, která je má stejné po celém světě. Nebo česká firma pro mezinárodní komunikaci. Ale když si v české firmě pro komunikaci s českými firmami píší na vizitky takové věci, jen aby vypadali světově, působí to přinejmenším komicky. Zhruba stejně, jako pověstné sněhobílé ponožky v černých mokasínách :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
hwsoft avatar 17.5.2006 13:29 hwsoft | skóre: 19
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
No u nas jsme k tomuhle blbnuti zatim nedosli. Mam na vizitce "konstrukter elektro", a to celkem i odpovida. U nich bych byl asi "Senior design engineer" :D, coz zni podstatne hloupeji.
17.5.2006 13:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Nejlepší, co jsem zatím viděl, bylo na vizitce: Logistic Manager. Já se lekl, co je to ředitele vesmíru, a on to byl normální skladník. :)
17.5.2006 14:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
K tomu "Logistic Manager". Jednalo o tuzemskou firmičku s asi deseti zaměstnanci. Všichni tam měli podobně vznosný funkce. Já, tupec, to pochopil jako výbornej vtip a smál se. To jsem tomu dal! Mysleli to smrtelně vážně. :-)
Luk avatar 17.5.2006 14:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Občas to někomu pořádně stoupne do palice. Pak se nechává titulovat přinejmenším "manager", nebo lépe "director", případně i "president". Pořádá meetingy, briefingy, brainstormingy (případně brainwashingy ;-)), teambuildingy, breakingy a podobně. Rád používá whiteboard a flipchart, kreslí na ně roadmap, milestones a resource usage. A všichni (tři) jeho zaměstnanci to děsně žerou (a v hospodě se pak válejí smíchy po zemi).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Heron avatar 17.5.2006 14:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
LOOOOL
17.5.2006 16:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Špatně, špatně a zase špatně - pořádají se mýtingy, brýfingy, berjnstormingy, používá se vajtbórd a flipčárt. Ale pořád je moje nejoblíbenější slovo hjůman rísourcis, alias "ejdž ár" ;-)

Jinak další skupina jsou ti, co propadli Japoncům.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Luk avatar 17.5.2006 21:05 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Jinak další skupina jsou ti, co propadli Japoncům.
On takový 40-minutový tělocvik před začátkem pracovní doby je pro zdraví jen pozitivní. A Češi se ještě pořád nenaučili správně držet šroubovák (měli by si to pořádně - tj. aspoň milionkrát - procvičit podle Příručky pro zacházení se šroubovákem, hlavně stránky 293-336) :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.5.2006 22:54 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Už jsem na straně 297, ale vůbec to nechápu. Mohl by mi někdo poradit?
Quando omni flunkus moritati
Luk avatar 17.5.2006 22:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Je to pro tebe příliš složité, budeš muset dělat nějakou jednodušší práci. Začni přečtením Příručky pro zvedání beden ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
18.5.2006 11:03 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Jo, tu jsem přečetl celou a pochopil. Jenže, jak jsem měl tu bednu zvednutou, tak mě nějak začaly bolet ruce, a pak bolely čím dál tím víc a v příručce nebyl návod, co s tím, tak na mě ta velká těžká bedna spadla. Naštěstí na hlavu.

;-)
Quando omni flunkus moritati
17.5.2006 16:59 geecz | skóre: 4 | blog: herostratos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
To znám, já v jedné firmě (dělila se na divize) se dožadoval jednání "s tím generálem co velí divizi" a nebýt toho, že mě hodně potřebovali ..... :-). Holt taky to brali vážně (mimochodem divize má cca 19 lidí)
17.5.2006 17:00 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
>Ale když si v české firmě pro komunikaci s českými firmami píší na vizitky takové věci, jen aby vypadali světově, působí to přinejmenším komicky.

Ako by si preložil "IT specialist"?

Som kombinácia admina, programátora, system integrátora *, viem robiť základné veci s databázou atď. Skrátka "holka pro všechno". Ale kvalifikovaná. Holka pro všechno robí všetko lebo nikto nemá na tie drobnosti čas. Ja robím všetko lebo do všetkého vidím. Možno nie až na kosť, ale často lepšie ako ostatní. Zvlášť ak to má blízko k systému a sieťam. Tak čo som?

*) integrátor je človek ktorý sa postará že 10 aplikácií sa vie nainštalovať na systém tak, že spolu spolupracujú

17.5.2006 20:06 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Napsat třeba místo system administrator systémový administrátor není tedy žádná výhra. Prostě v mnoha případech byste tak jako tak museli použít naskloňované anglicismy. Takhle tomu rozumí všichni. Navíc, používat 2 vizitky, českou a anglickou, děkuji nechci, nemá to smysl. Ta pozice se anglicky píše na vizitku prostě proto, že se může stát, že jednáš s nečesky mluvícím zákazníkem. To IMHO v této branži není až tak neobvyklé.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
17.5.2006 20:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
To ne, překládat "IT specialist" a dělat nějaký český novopatvar by byla stejná komedie, jako říkat skladníkovi "logistik manažér". Zase, pokud by se jednalo o velikou firmu, působící po Evropě a třeba i dál, tak to má smysl. Ale když se takhle představují lidé z firmičky, působící v rámci malého městečka, maximálně okresu, tak je to trochu sranda. Ale koneckonců, když je to baví, tak proč ne. :-) Dějí se horší věci.
17.5.2006 21:05 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Ano, pokud na 100% vis, ze nikdy nebudes jednat se cizincem, pak s tebou souhlasim. Jenze vetsina firem obcas s necesky hovoricimi zakazniky jedna. I ve firme o 5 lidech potrebujes dat druhe strane najevo jestli jedna se systemovym administratorem, programatorem, manazerem kancelare nebo reditelem. Proste ti lide jsou na jinych pozicich a nic na tom nezmeni skutecnost, ze je jich 5 a ne 500 a ze jsou z Dolnich Kounic a ne z New York City. Jinak receno, tohle nema co s velikosti firmy delat.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
17.5.2006 22:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil

Jo. Však říkám působící v místě. U sklenářů, údržbářů... pracujících pro pár místních.

I když, zákazníci to možná i tady chtějí. To si netroufnu odhadnout. Možná chtějí, aby na výkop nastoupil "krumpáčing end lopating specialist" a ne nějakej hejhula. :) Je to fakt možný.

18.5.2006 13:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Jo, jo. Takhle jsme u nas jednou konstatovali, ze projekt ma na starosti firma Prokop Engineering a realizaci Pajkos Veecoping.
17.5.2006 22:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
On je to dovoz nejen anglických slov, ale i jiného přístupu. V Americe, co jsem tak četl, je normální, že každý trafikant je ředitel trafiky. U nás kdysi Baťa říkal, že je švec. Co z toho je dobře a nebo špatně? Asi má obé své + a -. Ale působí to "direktorování" někdy poněkud komicky.
17.5.2006 23:44 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Ja si myslim, ze se jedna o 2 ruzne veci. Svec je profese a reditel je pozice. Tohle by se nemelo michat. Ja jsem profesi programator (i kdyz oficialne nestudovany), ale pozici reditel (taktez nestudovany). Mozna by bylo OK psat na vizitky obe. Tomas bata ... reditel, svec. Ale ta pozice je dulezitejsi, protoza ta rika, jake mas v ramci spolecnosti kompetence a nakolik jsi spravnym partnerem k jednani.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
18.5.2006 08:28 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil

Tahle debata je myslím klasickou ukázkou debaty o ho*o. :-) Skutečně obsah a forma vizitky je věcí jednoho každého z nás. Ovšem věcí jednoho každého z nás i je, jak taková vizitka na nás působí. Pokud působí neodolatelně směšně, tak to asi není správná vizitka pro správného člověka. Pokud nerozumím, co ten člověk vlastně dělá, tak je asi také něco špatně. Pokud jsem dokonalý mimoň a je jasné, že s držitelem vizitky nepřijdu v kontakt ani pracovní, ani obchodní, tak se nic neděje. Pokud jsem potenciální spolupracovník a nebo zákazník, a po shlédnutí vizitky si říkám: "Aha, ten člověk si asi na něco hraje a snaží se bejt důležitej" případně: "teď ještě zjistit, co ten nápis znamená, co ta osoba vlastně dělá." tak pokud si tohle (jedno a nebo rovnou oboje) říkám a říkávám si to nejen já, tak je to špatná vizitka.

Příkladem s Baťou jsem chtěl říct něco jiného. Baťa nemusel nikomu říkat, že je ředitel. Einstein nemusel mít na vizitce profesor, samostatný výzkumný pracovník. Pokud půjdu (jako že jsem tam každou chvíli :-)) za ředitelem GM, tak mi asi v kanceláři nebude muset dávat vizitku, abych pochopil. Pokud, pro změnu, si půjdu objednat opravu kapajícího kohoutku a oslovím omylem zaměstnance, stačí aby kejvnul bradou a řekl "šéf je támhle". V běžném styku, pokud to už není tak jasné, je fajn, když mi někdo dá vizitku ze které se dozvím, co od dotyčného můžu čekat a kontakt na něj. Pokud možno jedním pohledem a bez slovníku. Na sebeprezentaci jsou snad lepší třeba www stránky. Co tam má na vizitce všechno být a co je důležitá informace a co jen vytahování, které nakonec spíš odpudí, to už je věc odhadu. Zrovna oblast IT je oblast používající angičtinu a tak tam divná, podle mého, není.

18.5.2006 11:08 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Souhlasim s Vami s vyjimkou toho, ze by se jednalo o debatu o hovnu. Zrovna vizitka je nastrojem pro obchodni styk a vydebatovat si, jak jeji podobu vnimaji ostatni neni zbytecne. Ale uz Vas dale nebudu zatezovat.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
18.5.2006 11:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil

Já se rozhodně necítím zatěžovaný tohle debatou a klidně v ní mohu pokračovat, místa je tu dost a koneckonců se tu řeší i nevyřešitelnější věci. Problém je asi v tom, že ideálně by člověk měl mít special vizitku pro každého člověka udělanou na základě psychologického rozboru příjemce :). A to je jaksi nerealizovatelné. Takže to musí být kompromis. Také jde o to, co reprezentuji. Pokud prodávám plyšové medvídky, tak je asi v pohodě, pokud je na vizitce barevný medvídek a sluníčko. Pokud prodávám sw a nebo rakety, tak by to kolorování byl asi trapas.

Je docela možné, že pokud strčím někomu prostšímu do ruky navštívenku, kde bude seznam honosných funkcí a titulů, tak si zákazník sedne na zadek a řekne si, že tohle teda musí být ten pravej. Ovšem stejná navštívenka může jiného dokonale odradit a ještě si pomyslí něco nepěkného.

Hloupé mi přijde, když se tím předvádí nějaká světovost, velikost a pak praskne, že je to trochu jinak. Kdybych si já napsal na vizitku programátor a pak na mne prasklo, že jsem dokázal vytvořit dva nejjednodužši možné skripty v shell, tak jsem právem za vola. To je extrémní příklad, ale realita se tomu, obávám se, někdy blíží.

Luk avatar 17.5.2006 22:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Nesouhlasím. Mít dvě vizitky je dobré řešení, už proto, že kromě loga firmy je dobré tam mít i stručnou informaci, čím se firma zabývá. U IT firem to skutečně může být anglicky, ale v mnoha jiných oborech je to nesmysl.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
17.5.2006 23:50 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Ano, strucna informace je vesmes stejne dobre srozumitelna v En jako v Cz. Napr. house construction, cleaning services atd. atd. Navic clovek, ktery s Vami jedna snad vi, proc za Vami prisel a vice versa. Proste cokoliv podrobnejsiho nez 'dvouslovny popis' povazuji za ukol webovych stranek a tisknout kvuli tomuhle dve verze vizitek za neekonomicke a komplikujici. Muj postoj.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
18.5.2006 08:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Každý svého života pánem a svých vizitek též. Klidně. Časy se mění. V dobách dávných měl leckdo vizitek mnoho typů. V několika jazykových variantách i s tím, že stylizace vizitky byla podle země vznosnější a nebo civilnější, uváděla titul a nebo ne. Dále ještě pracovní a soukromou pro přátele. Ještě jsem je po svých dědečcích našel.
Dalibor Smolík avatar 18.5.2006 08:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Když jsem začínal v podniku zahraničního obchodu, tak mě šéf upozornil, že zákazník se pozná podle vizitek snadno: čím barevnější a lesklejší vizitka, tím větší podvodník. :-). Myslím, že to platí dodnes. Vizitka má být prostá, s potřebnými údaji (včetně funkce) a maximálně logem firmy. Uvádění titulu je vhodné pro německy mluvící země, v žádném případě v anglosaském světě. V USA, když se řekne, že to je "Mr. Director", je to výsměch.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
18.5.2006 11:04 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Director je pozice a Mr. je osloveni, ne titul, nemylim-li se. Za titul povazuji Dr., Dipl. Eng. apod. Kdyz tak mne opravte.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
Dalibor Smolík avatar 18.5.2006 11:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
ano, je to tak. Ta historka s "panem ředitelem" byl jen takový bonus :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
17.5.2006 16:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Jak se říká, ekonomické, právní a IT oddělení jsou ta jediná, jejiž pracovníci studovali to, co dnes dělají.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Ondrej avatar 17.5.2006 22:26 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
A ani to neni jisty. Dost ITku sou bejvali strojari ze CVUTu.
Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
18.5.2006 11:55 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Nebo středoškoláci z elektro průmky, nebo lidi co nedostudovali VŠ.. Podle mne je přínos výuky IT na vysokých školách docela sporný. Znám dost dobrých programátorů, kteří jsou SŠ i VŠ, a nepřijde mi že by jen střední škola znamenala handicap.
Táto, ty de byl? V práci, já debil.
18.5.2006 12:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
To byla citace vtipu a ty, jak známo, není dobré brát úplně doslova :-D
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
18.5.2006 19:20 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Studovat neznamena jen skolu. Studium je celozivotni iniciativou nezavislou na poctu absolvovanych rocniku a semestru. Mysli se tim, ze ajtaci dle nazoru okoli rozumi tomu co delaji.
Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
David Watzke avatar 17.5.2006 14:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
LOL, v takových případech si říkám, jestli vůbec existuje něco, co na netu neexistuje.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
17.5.2006 16:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Třeba fotka mě v kočárku? ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
17.5.2006 17:06 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
David Watzke avatar 17.5.2006 17:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
:-D Zrovna jsem Googlil :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
17.5.2006 17:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Hezké, ale má to zásadní vadu. Když jsem byl já v kočárku, nepoužíval se zde široko daleko jiný, než černobílý film (ano už tak jsem starý). No a o digitálech si mohli všichni nechat jenom zdát :-D.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 12:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Když mi bylo asi 34 let, tak jedna mladá kolegyně mi řekla, že tenhle názor mívají všichni starší pánové.
Od té doby (bohužel skoro dalších 20 let) jsem si už nedělal iluze o mém mládí :-). S tím se budeš muset smířit.
Na druhé straně "senior" v titulu funkce znamená něco jako vedoucí, zkušený, nikoliv starý.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
17.5.2006 12:58 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Jsme se s kolegou shodli, ze asi vypadame stare, kdyz nam mlada devcata kolem 18 automaticky vykaji ... a to mam do veku Vasi rpihody jeste dost daleko ... tak nevim, co si o tom mam myslet ;-)
GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
Dalibor Smolík avatar 17.5.2006 13:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
nejhorší situace nastane, až ta osmnáctiletá děvčata vás budou pouštět sednout v tramvaji...:-D
tak daleko jsem ani já ještě nedospěl
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
17.5.2006 13:18 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
:-D
GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
17.5.2006 15:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Přistěhuj se do Ostravy a ani nedospěješ :D
17.5.2006 13:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Takhle mne ještě nikdo neurazil
Na tu dobu, kdy mi dívky na bujaré "Ahóóój" bez váhání začaly uctivě odpovídat "Dobrý den" si pamatuji. Hróóznýýýýý! Káčeny nevychovaný! :-)
Luk avatar 17.5.2006 15:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Specialist
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Znáte tohle (zkráceno)?

Как называется человек который знает читать но незнает писать? Специалист!

Pro neruštináře: Jak se nazývá člověk, který umí číst, ale neumí psát? Specialista :-D

Proto "Specialist" na cokoliv bych tedy na vizitce mít nechtěl...
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.