Portál AbcLinuxu, 30. dubna 2025 17:10

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Mikos avatar 25.9.2006 15:50 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Neumíš prostě nakupovat :-P To já v Alsasoftu nikdy na zboží nečekal déle jak 15 minut (to když tam byly ve skladu největší fronty) ;-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
25.9.2006 16:00 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Já třeba uznávám že kdybych si vše objednal přes net a jen si zboží šel vyzvednout tak by to taky bylo vše ok ale jak mám vědět že to tam takhle funguje? A opravdu dost lidí co tam byli přede mnou byli také překvapeni že musí mít objednávku nebo si jí udělat po registraci na těch počítačích co tam jsou. Hlavně mě to překvapilo z toho důvodu že jsem už byl v hodně obchodech a s něčím takovým jsem se nesetkal.
Don´t worry, be happy.
Mikos avatar 25.9.2006 16:05 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Tu objednávku ti udělaj v prodejně co je naproti skladu přes ulici. Já si prakticky nikdy neobjednával přes net, vždy jsem tam zajel a objednávku si nechal vystavit těma zaměstnancema, pak skočil do skladu a bylo to :-) A co jsem byl třeba v Czech Computer, funguje to tam úplně stejně (jen s tím rozdílem že sklad maj ve stejné budově). Já se tedy zas naopak nikdy nesetkal s žádným jiným fungováním takovéto prodejny než jak funguje Alzasoft (či Czech Computer).
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
Filda avatar 25.9.2006 16:10 Filda | nejmenší velkoměsto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
V případě, že objednáváš u obchodníka tak nemáš ty ceny co jsou uvedený v eshopu, ale je to maličko dražší.
Komix na Hovno
25.9.2006 16:21 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
U některých věcí i dvakrát tak dražší než v eshopu.
Quando omni flunkus moritati
Mikos avatar 25.9.2006 16:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Pokud nakupuju něco velkýho (kde už je ten rozdíl opravdu patrnej), tak si to předobjednám přes net. Ale u spousty menších věcí je to zbytečné, cenový rozdíl je často minimální.
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
vencour avatar 25.9.2006 18:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!

Maj tam u obchodníků 3 terminály, kde je možné vybírat. A ano, máte pravdu, největší problém je se zapomenutým heslem.

Zatim jsem většinu železa koupil v Alzáči, nejdřív vybral na netu a zaplatil eBankou, opsal si číslo faktury, dojel do Holešovic, řek obchodníkovi u překážky své číslo, dostal lísteček, šel do skladu a hotovo.

Tedy nehledal bych chybu u onoho obchodu. Doporučuju na nových místech zapomínat na stereotypy.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Filda avatar 25.9.2006 16:08 Filda | nejmenší velkoměsto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Hned třetí položka v horním menu je "jak nakupovat", tam se všechno dozvíš.
Komix na Hovno
25.9.2006 16:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Za těch pár desítek minut jsem si všiml že nejsem jediný kdo byl překvapený tím jak to tam funguje...
Co takhle RTFM, než jdeš nakupovat do (primárně) e-shopu? Potom bys zjistil, co musíš udělat pro předvedení zboží.

Já když jsem šel do té nové prodejny prvně, měl jsem košík připravený, dal jsem tomu chlápkovi za počítačem číslo a peníze, došel jsem do skladu, dostal, co chtěl, a za 20 minut jsem byl venku. Trocha RTFM a ušetřil jsem spoustu času sobě i jim.
Quando omni flunkus moritati
25.9.2006 16:24 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Ono čimdál víc lidí co používaj linux RTFM nezajima, porad je tu vic a vic arogantnich lam, to se nam to ale lidicky komunita hrouti, co?
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
25.9.2006 20:46 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Nevšim sem si...
Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
26.9.2006 14:34 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Si se asi nekoukal na to, co pouziva ubuntu a rika si to "uzivatele"
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
25.9.2006 16:22 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co se mě týče, já nakupuju na alzasoftu jen přez net, ale čas od času tam pošlu někho ze známých a řeknu ti, nikdy nic jako ty tady popisuješ nezažily, sice jedna klientka (ze site) mela problem ten, ze cekala na hw pro pripojnej bod ve fronte, kde byla jedina zena a jinak nejakych 30 panu ale co... :-D
Jinak dneska jsem si nechal prez znameho vyridit na alzasoftu reklamaci a behem par minut vse bylo vyrizeno a reklamoveane zbozi bylo vymeneno za nove...
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
25.9.2006 16:24 dancelli
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Neumíš nakupovat. Neznám lepšího a rychlejšího dodavatele než je Alzasoft. A že od nich mám hodně věcí. To si nejdřív musíš holt přečíst kolonku "Jak nakupovat". Mironet je v mnoha věcech dražší.

25.9.2006 16:26 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Ale czechcomputer je zase v mnoha vecech levnejsi nez alzasoft...
btw, o tom ze kdyz najdu lepsi cenu tak je muzu informovat vim, uz cekam dyl jak tejden, zda mi schvali tu cenu jakou jsem nasel na czechcomputer...
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
25.9.2006 16:34 dancelli
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!

Nevím, v Czechcomputeru jsem nikdy nenakupoval, tak nevím. Alzáč mi stojí i třeba za 200,- navíc, protože jsou super. Reklamoval jsem jednou zdroj a naprosto bez problémů poslali nový. Zboží, které objednám mám týž den za pár hodin u sebe. A když tam přímo na prodejně zvládnou nakupovat i ženský, světem el. obchodu nedotčený, pak nechápu, nač si autor stěžuje.

Mikos avatar 25.9.2006 16:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Přesně. Alzasoft a Czech Computer nemají konkurenci...
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.9.2006 18:34 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Vy prazaci byste se obcas meli nekam podivat po internetu, kdyz uz ne osobne, nez zacnete vyslovovat fraze jako "nema konkurenci" ;-) T.S. BOHEMIA
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
26.9.2006 17:46 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
K T.S. Bohemia je ještě vhodné doplnit softcom.
25.9.2006 16:50 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Nevim jestli neumím nakupovat. Spíš jsem počítal s tím že to funguje jako všude. Přijdu, požádám o ukázku, vyzkouším, řeknu chci to a jdu. Teda takto jsem to zažil v czc. Jinak uznávám že mají něco levnější. Ale jak říkám, spíše mě překvapilo jak to tam mají udělané. Taky radši jinak nakupuju přes net že to vše i objednám a jenom si zboží vyzvednu což trvá všude zminovaných do 20 minut. Ale batoh nebudu kupovat naslepo.
Don´t worry, be happy.
26.9.2006 07:17 vagojan | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Tohle je velkoobchod..... a byl ještě v době kdy to jelo na Zaoraluv živnosťák... (jedna persona denní obrat cca 7 milionů (jen co jsem při nákupech pozoroval množství kamionů...).

To já minulý týden zažil nic moc přístup v Mironetu, blbě napsané stránky mne nehodily na platební terminál ebanky. Proforma fakturu neposlali... dostal jsem jí až na krámu, po hodině a půl nebylo zaúčtováno. Účetní honili telefonem na cestě domu... příště si opět objednám v alze a nechám si to poslat domů nebo do práce.

Pro větší nákupy síťových věcí potom používám LEVI.
Luk avatar 25.9.2006 17:37 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V Alzasoftu nakupuji už asi 4 roky (všechno možné - počítače, díly, foťáky, elektroniku...), vesměs zcela bez problémů. Reklamace zatím jedna (vadná deska - výměna), to byla také jediná nepříjemná věc, protože u reklamací byla trochu delší fronta (20-25 minut).

Jinak v čem je Alzasoft bezkonkurenční, je rychlost dodání. Co mají skladem (a to je naprostá většina věcí, které objednávám), přiveze dopravce hned následující den.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
NbS avatar 25.9.2006 17:58 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to sry, ale blbej ses asi ty ... system nakupovani je snadny a je nekolik moznosti : 1) vyberu si zbozi z domova a vytisknu objednavku -> jdu na pokladu a tam zaplatim -> vyckam frontu (ono se musi vedet kdy chodit a pak se moc neceka :) -> odeberu zbozi a podepisu se (tot vse)

moznost druha : mam tucha co si chci objednat -> navstivim terminal u alzy -> objednam a pouziji papirek a tuzku k poznamenani cisla (neni to nutne) -> u pokladny sdelim sve uz jmeno, kdy jsem objednavku provedl, nebo primo cislo objednavky a zase nasleduje vyskladneni a odchod domu

a konecne moznost treti : muze byt kombinace predchozich dvou kroku, jen s tim rozdilem ze si pred navstevou pokladny necham vyrobek vyskladnit (zatim mi to vzdy udelali a bez reci) zkouknu to, pripadne se poptam na spokojenost a nazory u zakazniku, navstivim pokladnu ...

takze sry, ale jak jsem vyse uvedl, blbej alzasoft rozhodne neni (oproti czech computeru o kterem mam sve mineni - a dvakrat valne neni)
Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
25.9.2006 19:23 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Já neřek že jsem Alza je na hovno. Uznávám že ani nejsem z nejchytřejších. Jenom jsem byl překvapen jak to tam funguje. Jináč: možnost jedna: praktikuji vždy ale jak jsem popisoval, šlo o batoh a nebyl jsem rozhodnutý který tak jsem nic přes net neobjednával a šel jsem tam s tím že si vyberu na místě.

možnost druhá: zjistil jsem na místě po vystání dlouhé fronty a byl jsem překvapen že pokud bych nebyl registrován tak musím do jiné budovy někam naproti nebo se registrovat na místě

možnost třetí: zkušenost do budoucna :-)
Don´t worry, be happy.
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.9.2006 18:25 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja si v tomhle ohledu nemuzu na svou oblibenou T.S. BOHEMII stezovat. Bud muzu nakoupit uplne obycejne bez registrace nebo si ve svym profilu objednam zbozi a pak vyzvednu. Jedina chyba je, ze neberou karty. Na zacatku zari otevreli pobocku i v Praze...a rekl bych, ze jsou levnejsi nez Alza i Czechcomp.

Vsechny ty "RTFM" a "neumis nakupovat" jsou tu IMO trochu mimo. Firma, ktera neni schopna zaroven provozovat dobry e-shop a pritom byt schopna plynule prodavat veci bez nuceni k registraci, by se nad sebou mela zamyslet...
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
25.9.2006 19:26 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Jo, souhlasím s posledním odstavcem. Pžedstava že moje máma půjde do alzy s tím že chce koupit nějakou dejme tomu klávesnici či co tak se setká akorát s odkázáním na počítače na chodbě. A s tím se otočí a půjde domu protože s tím prostě neumí zacházet. Prostě když nněkam dojedu tak chci mít vše na jednom místě s možností konzultace s obchodníkem. U tak velké firmy je to pro mne trochu zklamání.
Don´t worry, be happy.
NbS avatar 25.9.2006 20:04 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
paklize pujdu nakupovat klavesnici a nebudu umet s pocitacem, nac mi asi bude ? :) to je jako kdybych sel do servisu pro dusi ke kolu, ale neumel ji vymenit, nebo na nem jezdit ...
Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
Daniel Kvasnička ml. avatar 25.9.2006 20:10 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Nejde jen o to, jde proste a jednoduse o jednoduchost nakupovani, to je dost silny faktor. Cekal bych, ze vedeni tak rozjete firmy jako Alzasoft bude mit dost mentalni kapacity na to, aby to pochopilo a vytvorilo alespon jeden obycejny "kram" navazany na jejich sklady.
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Luk avatar 25.9.2006 21:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Upřímně řečeno, kdo chce jednoduchost nakupování (na místě, ne na webu), nenakupuje v Alzasoftu, ale někde úplně jinde. Pokud si chci něco vyzkoušet a pak si vybrat, zvolím klasickou kamennou prodejnu (třeba tuhle ;-)). Alzasoft jde prostě jinou cestou, klade důraz na on-line prodej, a ten zbytek je jen doplněk.

Je to stejné, jako když někdo nadává, že mu při nákupu elektroniky v hypermarketu neposlouží vyškolený prodavač. Jenže od toho jsou jiné prodejny. Sorry, ale je to tak. Podobně bych si nenechal od Metrostavu stavět rodinný dům, byť to tato firma nabízí.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Daniel Kvasnička ml. avatar 26.9.2006 10:29 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Sorry, ale je to tak
Sorry, ale jen u firem, ktere si to neumi zaridit lepe :-)
Alzasoft jde prostě jinou cestou, klade důraz na on-line prodej, a ten zbytek je jen doplněk.
Neberu jim to, sami se ochuzuji o zakazniky. Jen nechapu, proc to obhajujes :-) Mam firmu, ktere se dari, muzu si dovolit investovat (Alzasoft myslim urcite). Vidim, ze mi zatim diky me filozofii prodeje unika urcita lukrativni cilova skupina zakazniku, investuju do jistych zmen (tady by neslo o velke investice), cilovku se snazim pokryt a posilim pozici na trhu. Je to tak tezke pochopit? :-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Luk avatar 26.9.2006 12:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Že se možná ochuzují o zákazníky, je jejich problém. Obhajuji to proto, že případné následky ponesou oni, a je proto pouze na nich, jak se rozhodnou.

Z hlediska ziskovosti firmy to totiž může být úplně klidně naopak - teď jednoznačnou cílovou skupinu mají a dobře na ní vydělávají. Orientace na nové zákazníky (třeba rozšířením služeb okolo prodeje přes pult) může mít za následek větší nárůst nákladů, než o kolik stoupnou výnosy. Proto do toho nejdou a byli by padlí na hlavu, kdyby zbytečně tříštili úsilí.

Ten příměr s Metrostavem byl zcela cílený. To je totiž typický příklad. Metrostav dokáže "také" postavit rodinný dům, ovšem služby s tím spojené mají slabé, protože je to jen okrajová věc. Specializují se na stavby velkého rozsahu, a nemají důvod rozšiřovat služby okolo drobných staveb. A s tím Alzasoftem je to úplně stejné.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Daniel Kvasnička ml. avatar 26.9.2006 21:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Ten příměr s Metrostavem byl zcela cílený.
V branzi, kde se pohybuje Metrostav, litaji mnohem vetsi prachy a slo by o mnohem vetsi naklady, kdyby chteli zacit do domku delat vice. Zridit (ci proste upravit) jednu ze svych pobocek tak, aby bylo mozne si tam prijit pro balik 25 DVDcek a neregistrovat se, by IMHO mnoho nestalo. Navic myslim, ze prazsky trh s HW neni saturovany a Alzasoft uz ma jmeno...
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
Luk avatar 26.9.2006 22:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Zridit (ci proste upravit) jednu ze svych pobocek tak, aby bylo mozne si tam prijit pro balik 25 DVDcek a neregistrovat se, by IMHO mnoho nestalo.
Mohu uvést jiný příklad: Makro. Určitě by se mnoho nestalo, kdyby v Makru umožnili nákup i neregistrovaným osobám (měli by vyšší počet zákazníků a vyšší tržby). Ale oni nejenže to neudělali, ale naopak ještě podmínky zpřísnili, zavedli minimální obrat a registrační poplatek. A mám dojem, že padlí na hlavu nejsou, a mají tedy pro takovou změnu určitě dobré důvody.
Navic myslim, ze prazsky trh s HW neni saturovany
To je velice odvážné tvrzení. Málokde je tak silná konkurence jako v Praze.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
26.9.2006 08:16 hates | skóre: 30 | blog: Jak_jsem_se_dostal_k_linuxu
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Souhlasím s tebou. V T.S. Bohemce nakupuji už od jijich začátků a plná spokojenost. zboží objednám přes interlink a na prodejnu si zajedu osobne. Obchodníkovi stačí sdělit pouze jméno a vše jde na pokladnu kde zaplatím. ceny mají srovnatelné s alzou, ne li o dost nižší. Reklamace taktéž na počkání pokud se nejedná vyloženě o nějaký exotický HW.
25.9.2006 20:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nakupovat v alzasoftu se ještě můžeš naučit, ale udivuje mě, že dokážeš zaplatit za to, že budeš nosit logo HP na zádech? S takovým batohem bych nešel ani pro brambory do sklepa :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
25.9.2006 21:31 Tereza
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Vidis, a ja mam logo HP vytetovano na levem rameni.
vencour avatar 26.9.2006 02:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!

Harry Potter? :-D

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
26.9.2006 09:34 bl4z4 | skóre: 12 | blog: bl4z4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Tak daleko bych teda nezasel :-D.
Novinář: "Má podle vás umělá inteligence budoucnost?" A. C. Clarke: "Pevně doufám, že ne jen umělá."
25.9.2006 21:42 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
:-) asi věc názoru, proti HP zatím nic nemám a jaksi na značku nějak moc v tomhle nehledím ale na to co se mi do batohu vejde a jak do něj pasuje ntb. ;-)
Don´t worry, be happy.
brk avatar 27.9.2006 08:52 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
HP mi je docela sympatický, ale takový batoh bych nechtěl. Jen to zbytečně upozorňuje pochybné existence, že by v něm mohlo být i něco hodnotnějšího než jen sešit na poznámky a možná nějaká skripta.
USE="-qt -kde"
27.9.2006 18:29 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja Alzasoft nikdy nepouzil,ale:

Mozna nema PRODEJNU jen vyzvedovnu. Podle popisu by tomu vse odpovidalo. Pak se neni cemu divit, oni NEPRODAVAJI, jen VYDAVAJI.

Udelal-li si nakup pres pocitac, mas pravo zbozi behem 14 dnu vratit bez udani duvodu. Kdyby ti ho prodal na prodejne, takovy narok nemas. Stejne tak, kdyby dokazaly verohodne dolozit, ze si si zbozi pred vyzvednutim mel moznost vyzkouset.
Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
27.9.2006 22:01 H4RV | blog: X_Server
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ne autor opravdu neni blby.... Kazdopadne ja mam o alze podobne mineni....cely ten obchod je nejaky divny, uz jen svymi prostory me znechutil, vypada to tam jak na poste, kde stary baby chodej pro duchod.... proto radeji nakupuji v czc, kde to maji velmi prijemne, je tam samoobsluzna fakturace, takze cekam jen na skaldu a sbohem.... V serioznim obchode ocekavam, ze prijdu k prodavaci, sednu si, spolecne zkonzultujeme ruzne typy zbozi a ja si vyberu a to vse probehne na seriozni urovni. Tj pripad czc, ale jak jsem rekl, ja fakturuji sam. V alazsoftu jsme se citil opravdu blbe, asi jako na te poste, vypada to tam des a hruza, obchodnici tam trci za divnou prepazkou, mozna trochu jak na benzinove pumpe:) sreknu cislop, on mi da fakturu...protoze bavit se tam s nim o danem zbozi a vybitaz bych nepezil! Na druhou stranu si neodpustim tvrdou kritiku na stranu czc a chystam se jim to napsat hezky osobne:) CZC je ze 70% banda nevzdelanych blbcu, se ktesymi pokud mate resit reklamaci, technioke zalezitosti apod, tak se opravdu musite drzet abyste jim nedali pres hubu s prominutim. Jediny co tam k necemu jsou je par prodavacu, jeden technik a pokladni + skladnici:) ostatni jsou negramotni hovada -- kdyz uz mi v pohode daji reklamacni protokol na tkerem je zretelne napúsano disk mo vYbruje, nebo pokud si pletou panove s/z v kazdem druhem slove, povazuji chladic s ventilatorem uza pasivni, nevyvazeny obraz monitoru (ne diky podsviceni, proste na kazde strane trochu jine odstiny) za normalni vec...tak nezlobte se na me,a le jsou to fakt hovada. Lidi v alze nesoudim, zatim moc neznam N azaver....e-shop ma jednoznacne mnohokrat lepsi CZC, to nelze poprit, pokud zbozi nemohou dodat, tak vas druihy den kontaktuji a podohode resi dal. sezenou vam i veci, ktere byste urcite v alze nesehnali....staci kdyz jim napisete mail a dodaji i to co nemaj bezne v sortimentu.
27.9.2006 22:22 H4RV | blog: X_Server
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tak aby se autor nezblaznil, ze pisu jak dobytek...:) Ne autor opravdu neni blby.... Kazdopadne ja mam o alze podobne mineni....cely ten obchod je nejaky divny, uz jen svymi prostory me znechutil, vypada to tam jak na poste, kde stare baby chodi pro duchod.... proto radeji nakupuji v czc, kde to maji velmi prijemne, je tam samoobsluzna fakturace, takze cekam jen na skladu a sbohem.... V serioznim obchode ocekavam, ze prijdu k prodavaci, sednu si, spolecne zkonzultujeme ruzne typy zbozi a ja si vyberu a to vse probehne na seriozni urovni. Tj pripad czc, ale jak jsem rekl, ja fakturuji sam. V alazsoftu jsem se citil opravdu blbe, asi jako na te poste, vypada to tam des a hruza, obchodnici tam trci za divnou prepazkou, mozna trochu jak na benzinove pumpe:) reknu cislo, on mi da fakturu...protoze bavit se tam s nim o danem zbozi a vybirat bych nepezil! Na druhou stranu si neodpustim tvrdou kritiku na stranu czc a chystam se jim to napsat hezky osobne:) CZC je ze 70% banda nevzdelanych blbcu, se kterymi pokud mate resit reklamaci, technioke zalezitosti apod, tak se opravdu musite drzet abyste jim nedali pres hubu s prominutim. Jedini co tam k necemu jaou, je par prodavacu, jeden technik a pokladni + skladnici:) ostatni jsou negramotni hovada -- kdyz uz mi v pohode daji reklamacni protokol na kterem je zretelne napsano disk mo vYbruje, nebo pokud si pletou panove s/z v kazdem druhem slove, povazuji chladic s ventilatorem za pasivni, nevyvazeny obraz monitoru (ne diky podsviceni, proste na kazde strane trochu jine odstiny) za normalni vec...tak nezlobte se na me, ale jsou to fakt hovada. Lidi v alze nesoudim, zatim moc neznam. Na zaver....e-shop ma jednoznacne mnohokrat lepsi CZC, to nelze poprit, pokud zbozi nemohou dodat, tak vas druhy den kontaktuji a po dohode resi dal. sezenou vam i veci, ktere byste urcite v alze nesehnali....staci kdyz jim napisete mail a dodaji i to co nemaj bezne v sortimentu.
Mikos avatar 27.9.2006 23:36 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Jednou by to stačilo!
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
Mikos avatar 27.9.2006 23:36 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jednu by to stačilo!
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
Mikos avatar 27.9.2006 23:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Eh, chybička se vloudila, omylem sem založil nové vlákno místo odpovědi na příspěvek :-)
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
28.9.2006 18:25 H4RV | blog: X_Server
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
:) nj, a pritom by to jednou stacilo co?:) podruhe jsem to napsal bez chyb, neb poprve jsem to namastil jak dobytek;)
Mikos avatar 28.9.2006 18:48 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Když někam nasekáš chyby, tak se smiř s tim že tam zůstanou a každej je uvidí, měl sis to přečíst předtím než si to odeslal. Nebo můžeš pod příspěvek napsat opravu chyb, ale to je tak vše. Kdyby tohle co ty dělal každý, tak zachvilku v diskuzích nic jiného než duplicitní příspěvky není...
CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
12.1.2007 07:20 TrueFriend | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jooo, Alzasoft… to jsou zm*di největší. Já se s nima už 2 a půl roku tahám o to, že jsem si zarezervoval celkem osm kusů zboží, zaplatil, jenže dva kusy neměli skladem, a zboží jsem si chtěl odvézt najednou… takže nešla ihned vytvořit objednávka… no tak jsem si ho zarezervoval a abych měl přehled o tom, jeslti ty kusy už došli, tak mi ten pracovník ty položky umístil do košíku e-shopu. Což o to nápad je to dobrej, měl jsem i přehled o tom jeslti je zboží tam kde má být… ale co se nestalo, najednou jsem koukal, že z košíku moje koupené a rezervované zboží postupně mizí. Na maily nikdo neodpovídal a když jsem volal maceše Bartošový to je ředitelka společnosti, tak uměla jen zavěšovat telefon. To samý pracovníci v obchodu. Hmmm, to muselo bejt zajímavý firemní školení. No kolik mě to stálo, celkem 42 tisíc. A jak pohádka dopadla? Pořád je mají oni. A kde je spravedlnost. Tak ta už nějakých pár dnů zřejmě někde chrápe!A to doslova! A navíc za ty dva roky jim ty peníze museli pěkně vydělat, když vezmu v podtaz to, jak počítačová technika rychle zastarává. Kdybych měl před očima seznam, který by obsahoval úplně všechny počítačové firmy na světě, dal bych firmu Alzasoft na poslední místo. A nebo víte co? Nedával bych ji tam vůbec. Myslím že takováto firma nemá právo na výdělek, ani na zisk. Nejvíc mne štve to, že nějaký blbý taxikáře, co okrádaj turisty, honí ČOIka jak divý, a v podstatě co turista, to oškubání v rámci stovek… Ale co kdyby se někdy ČOIka zaměřila na kontroly v Alzasoftu? Po netu, ale dokonce i v online poradně na svých stránkách a na stránkách Svazu Obrany spotřebitelů je nespokojených zákazníků jak much. Ve stovkách !!! A pochybuju, že v lidem by stálo za to se s Alzasoftem hádat kvůli stovce, ale ty lidi se hádaj kvůli desetitisícům!!! Jestli tohle bude někdy číst někde z ČOIky, tak tohle je vzkaz pro vás: Kašlete na taxikáře, co oškubávaj turisty… kur*a platěj daně oni, nebo češi?!?!? Měli byste stát za stížnostma především lidí z čech, to jsou Ti, co vás platěj!!! Taxikář je taxikář, když okrade turistu o stovku.. no bože, Alzasoft okrádá o tisíce a ve stovkách zákazníků!!!A kolik se vejde do taxíku turistů???a není jich zas tolik, aby jim tekli ty tisícovky proudem. Mimochodem, kolik si stěžuje turistů, že platí hodně v taxíku a kolik si stěžuje lidí na Alzasoft… ???hmmm??? Taky nevím jestli dobře zvládáte matiku: když zpřísníte taxikáře, budou turisti platit míň, tím se zvýší využití služeb Taxi, tím se zvýší neprůjezdnost Prahou… nepočítámli blbě!!! Nevím čeho se tedy dá hlídáním cen taxikářů dosáhnout! Navíc už si někdo zkusil uvědomit, za co utratí ty nakradený prachy navíc taxikář a za co utratí ty nakradený prachy navíc (ehmm “získaný”) Alzasoft? Alzasoft je akorát otočí, aby mohl okrádat zas jen víc lidí a to nepočítám zisky z toho jak rychle zastarává technika.Peníze zastarávaj přecijen pomaleji!!! Tím nechci říkat, že je správný, že taxikáři “okradou turistu” tím, že mu naúčtujou vyšší sazbu za cestu, ale přecijenom je to víceméně o domluvě v tom taxíku za kolik koho kam odveze. To by pak museli zavřít taxikáře i za to, když by někoho zal zadarmo, nebo se pletu??? No tak to je celej vzkaz. A z něj plyne, že kdo bude chtít nakupovat v Alzasoftu, tak si pořádně přečtěte obchodní podmínky a k něm si domyslete následující text: Veškeré obchodní podmínky zmíněné výše jsou platné jen v případě, že bude venku hezky a naši pracovníci se dobře vyspí. Pokud venku nebude vlivné počasí, budou i naši pracovníci neochotní, nasra*í a při nejbližší možné příležistosti se Vás pokusí jakkoliv a co nejlépe okrást. Vzhledem k tomu, že se neobohacují sami, ale dělají to na půdě firmy a dělají to ve jménu naší firmy, my jim tento krok schvalujeme. Pokud si hodláte stěžovat, můžete tak učinit, protože spadáme do oblasti, kam na nás nemůže ani ČOIka, ani jiný kontrolní úřad. A i kdyby přišli, tak s tím stejně nic neudělají. pozn.: vše je u nás na “dobré slovo”. Pokud chcete něco písemně, včetně dokladů o potvrzení objednávek a rezervací, tak máte smůlu. Mohlo by Vás to totiž motivovat k tomu, že až budete naší společností okradeni, tak žebyste si šli stěžovat a ČOIka by tak měla “hmatatelný” důvod k tomu aby inspekci provedla. Těšíme se na Vaši návštěvu v naší společnosti. A už víckrát nechoďte!

Je to sice asi drsnej názor, ale pořád lepší, než mazat med kolem pusy :) Kdyby bylo za mě, tak v pohodě... Alzasoft byl pro mě jedničkou do doby, kdy se začalo dělat sokoli jiného, nežli Objednat po netu zboží - zaplatit přes net - a dosjít si s vygenerovaným lístečkem k pokladně. Tohle jsem praktikoval 6let, bez jediného problému... můžu říct, řže na tohle je Alzasoft specialista a všem známým a kamarádům jsem proto Alzasoft doporučoval. Pak jsem začal zboží odebírat jako ještě pro firmu, tj.: přibyla nutnost využívat rezervace zboží, častější reklamace, vícekusový odběr zboží. Buhužel na tom vše selhalo. Musím konstatovat, že bohužel ani jedna z 18ti reklamací nebyla vyřízena do 30ti dnů a z toho 6 reklamací nebylo ani uznáno, ikdyž vadu uznali poté ve specializovaném servisu. Z toho 3x bylo prokázáno, že zboží bylo Alzasoftem posláno odbornému servisu ale vrátil ho s tím že opravu neuznal...přitom servis o žádném takovémto vadném zboží nevěděl a ani nebylo odesláno na ten servis.Prostě se 38dní válelo na reklamacích někde na stole zahrabaný. Také mne překvapilo, že se Alzasoft prezentuje jako velkoobchod, přitom ceny jaké určuje jsou navýšené o DPH pro finanční úřad (to není DPH co platí zákazník) a koncové. Dále toto by byl první velkoobchod v ČR, který má na skladě od jednoho zboží maximálně 0-10kusů!!! Položky s označením "momentálně není skladem", nebo "čeká se až bude" pro mě určitě není znakem toho, že se jedná o velkoobchod !!! Takže můj názor za 8 let na Alzasoft je takový, že na běžnou agendu postačuje a v dobách mimo špičku je vyjimečně kvalitní, ale pokud má vyřídit "nestandartní operace", tak je v koncích a v 97% případů selhává na plné čáře před konkurenčními prodejnami. Navíc příčina je možná v tom, že když se kouknete do seznamu kontaktů na stránkách Alzasoftu, jsou tam jen samí technici, obchodní oddělení, ale nevidím tam žádný TÝM ve kterém by byl aspoň jeden ekonom. Jediný kdo tam je, kdo může o těchto věcech rozhodovat je jediná osoba na marketingovém oddělení, čehož ji tímto lituji že tam je jediná na tu práci... je to pak díky tomu znát. V jiných firmách jsou na to týmy lidí.A to v těch jiných nejsou nápory front lidí...
29.10.2007 00:29 BLANKA
Rozbalit Rozbalit vše Re: Alzasoft? Ne, děkuji!!!
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ne OBĚDNÁVÁM,PROTOŽE NEJSEM NA OBĚDĚ, ALE OBJEDNÁVÁM,OD SLOVA JEDNAT... SYN MI PŘED 15 LETY NAPSAL, ŽE MÁ ZA JEDNA Z MATURITY Z ČEŠTINA A MĚL NA 6 ŘÁDKÁ CELKEM 15 CHYB. VYSVĚTLENÍ BYLO, ŽE KDYŽ PÍŠE MAMINCE, TAK SI NEMUSÍ HLÍDAT PRAVOPIS, PÍŠI-LI ALE NA INTERNET, TAK BYCH ZAPŘEMÝŠLET MĚL

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.