Portál AbcLinuxu, 8. prosince 2025 17:50
Článek s tímto titulkem očekávám v nejbližší době v Novinách Prahy 12.
V tomto článku si pak bude honit ego nějakej "pan důležitej" co vládne tomu správnému razítku, ale na kole seděl naposledy v pěti letech, na in-line bruslích pro jistotu nikdy. Ten "pan důležitej", co na námi placených "studijních cestách" v metropolích, kde podpora cyklodopravy není pouze prázdnou frází a vynikající dojnou krávou z rozpočtu, místo studování místních cyklostezek studuje místní obchodní střediska, se zde bude bít do prsou jak ohromný pokrok on - prakticky sám a na vzdory nepříznivým okolnostem - nám přinesl, když prosadil realizaci právě dokončeného úseku cyklostezky na sídlišti Libuš.
Za pouhé 3 měsíce zde vzniklo celých 400m stezky, z nihž polovina mohla být realizována pouhým vodorovným dopravním značením (čti: čára na chodníku), a to vše za směšných pár (desítek?) milionů. Nová cyklostezka navíc samozřejmě splňuje veškeré přísné euronormy.
Včetně té o povinném sloupu veřejného osvětlení stojícím v jízdním pruhu stezky...
Tiskni
Sdílej:
Pokuď by se těch 150km mělo stavět stejně megalomansky a nesmyslně, tak buďme rádi, že to nedopadlo...
. Takže pokud tímhle tempem budou pokračovat i v jiných částech Prahy, tak těch 150 km je v pohodě
.
Rozumnější je zpomalit na rychlost chodců, aby se tito necítili ohroženiOsobne se budu citit mene ohrozen cyklistou jedouci jeho standardni rychlosti, nez cyklistou jedouci rychlosti chuze, u nehoz je dost vetsi riziko, ze spadne.
Hmm, víc než v Praze to asi bude, ale srovnám-li to s Berlínem, kde délka cyklostezek řádově odpovídá délce silniční sítě...
Nevim, jestli to bude zrovna Bém, ale asi se bude skutečně spíš "bít"...
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.