Portál AbcLinuxu, 2. května 2025 11:00
Článek s tímto titulkem očekávám v nejbližší době v Novinách Prahy 12.
V tomto článku si pak bude honit ego nějakej "pan důležitej" co vládne tomu správnému razítku, ale na kole seděl naposledy v pěti letech, na in-line bruslích pro jistotu nikdy. Ten "pan důležitej", co na námi placených "studijních cestách" v metropolích, kde podpora cyklodopravy není pouze prázdnou frází a vynikající dojnou krávou z rozpočtu, místo studování místních cyklostezek studuje místní obchodní střediska, se zde bude bít do prsou jak ohromný pokrok on - prakticky sám a na vzdory nepříznivým okolnostem - nám přinesl, když prosadil realizaci právě dokončeného úseku cyklostezky na sídlišti Libuš.
Za pouhé 3 měsíce zde vzniklo celých 400m stezky, z nihž polovina mohla být realizována pouhým vodorovným dopravním značením (čti: čára na chodníku), a to vše za směšných pár (desítek?) milionů. Nová cyklostezka navíc samozřejmě splňuje veškeré přísné euronormy.
Včetně té o povinném sloupu veřejného osvětlení stojícím v jízdním pruhu stezky...
Tiskni
Sdílej:
Pokuď by se těch 150km mělo stavět stejně megalomansky a nesmyslně, tak buďme rádi, že to nedopadlo...
Rozumnější je zpomalit na rychlost chodců, aby se tito necítili ohroženiOsobne se budu citit mene ohrozen cyklistou jedouci jeho standardni rychlosti, nez cyklistou jedouci rychlosti chuze, u nehoz je dost vetsi riziko, ze spadne.
Hmm, víc než v Praze to asi bude, ale srovnám-li to s Berlínem, kde délka cyklostezek řádově odpovídá délce silniční sítě...
Nevim, jestli to bude zrovna Bém, ale asi se bude skutečně spíš "bít"...
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.