Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 22:58

ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály

26.5.2011 12:49 | Přečteno: 2659× | poslední úprava: 4.4.2012 14:09

Internetové bankovnictví ČSOB si nedávno začalo stěžovat, pokud k němu přistupujete z Linuxu. Psalo se o tom i zde. Psal jsem na Helpdesk, kde mi řekli, že Linux nikdy podporován nebyl, dotaz, proč pak začali s upozorňováním až teď ,nezodpověděli a zakončili to tím, že jednají s dodavatelem, aby se varování nezobrazovalo vždy, ale na daném počítači jenom jednou. Pořád odklikávat toto upozornění mě přestalo bavit, a tak jsem se pokusil to nějak obejít a podařilo se.

ČSOB oficiálně podporuje jen IE, Firefox a Operu. Já na ČSOB používám Firefox, protože Opera si nepamatuje heslo, ale domnívám se, že podobný trik bude možný i s jinými prohlížeči.

Nejprve je třeba nainstalovat rozšíření User Agent Switcher. Stránku stačí navštívit prostřednictvím Firefoxu a kliknout na tlačítko "Add to Firefox" uprostřed stránky.

V menu Tools (Nástroje) rozbalit nabídku Default User Agent a zvolit "Edit User Agents...".

Zde zvolit "New" a vyplnit takto:
Description: Firefox 3.6.8 (XP)
User Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; tr; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722
Firefox/3.6.8 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)
App Version: 4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1)
Platform: Win 32

Domnívám se, že pole Description může být volitelné, s ostatními jsem docela dost laboroval metodou pokus omyl (výsledek je mix User Agent IE a Firefoxu, asi to v tom bankovnictví nějak divně zjišťují, User Agent IE totiž kupodivu nefungoval), ale to nevylučuje, že fungují i jiné kombinace.

Další možností je někde vytvořit xml soubor s následujícím obsahem a naimportovat jej:

<useragentswitcher>><useragent description="Firefox 3.6.8 (XP)" useragent="Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; tr; rv:1.9.2.8) Gecko/20100722 Firefox/3.6.8 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)" appcodename="" appname="" appversion="4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1)" platform="Win32" vendor="" vendorsub=""/>></useragentswitcher>>

Pak už jenom stačí tento User Agent zvolit a internetové bankovnictví by mělo začít fungovat.

Update: Začalo to být inteligentní a zeptá se to, zda to má otravovat a ptát se i při příštím přihlášení, tak už tyhle kejkle nejsou potřebné.

Ostatně soudím, že homosexuální páry by měly mít legální možnost adoptovat děti.        

Hodnocení: 50 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

26.5.2011 13:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Akorát že používáním podobných triků se ještě víc sníží "podíl linuxových klientů" a tedy i šance, že problém bude někdo řešit. Takže raději trpělivě odklikávám.
David Watzke avatar 26.5.2011 13:16 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Nápodobně. Zas tak často se tam nehlásím, aby mě to kliknutí navíc odrovnalo.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
26.5.2011 13:19 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
No, to ano, ale mně to poslední dobou nějak přestávalo fungovat. Odkliknul jsem, že mám Linux, jenže potom se mi to nepřihlásilo, ale opět mě to hodilo na stránku, že mám Linux. Možná to má něco společného s tím, že mám v prohlížeči uložené heslo...
David Watzke avatar 26.5.2011 13:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Tohle se mi taky stalo a heslo rozhodně uložené nemám. (Co to je za hovězí nápad?) Na další pokus už to třeba zase šlo. Nechápu...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
26.5.2011 13:25 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Jo, jenže když se mi běžně stávalo, že jsem tohle kolečko proklikal desetkrát, opravdu mě to přestalo bavit. Viním za to javascript, ta stránka z něj má i to tlačítko na odklikání hesla tuším.

No, hovězí nápad to je, ale přijde mi to lepší než mít to heslo někde napsané a navíc vše důležité autorizuji přes SMS. Někdo by mi musel ukradnout počítač a telefon zároveň (a vědět, že mám ČSOB) a to mi přijde relativně nepravděpodobné. Pokud někdo bude útočit zdaleka, tak mu to heslo bez telefonu k ničemu není. Když se to ještě přes telefon neautorizovalo, heslo jsem si pamatoval.
26.5.2011 13:36 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
(a vědět, že mám ČSOB)
honem smaž blog :-D
26.5.2011 13:41 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Ha, teď ještě dohledat, kde bydlím, a někde mě přepadnout:-P.
Jendа avatar 26.5.2011 20:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Někdo by mi musel ukradnout počítač
Jestli se někdo při ukradení počítače dostane k tvým datům, uvažoval bych o změně zabezpečení. (samozřejmě za předpokladu, že jsi „ukradením“ myslel fyzické odejmutí a ne vlámání se děravým software)
a vědět, že mám ČSOB
No tak když už získám databázi hesel z prohlížeče, na ten sloupeček s URL se taky podívám…
26.5.2011 20:09 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Nevím o moc citlivých datech, která bych měl v počítači uložena, abych se staral o zabezpečení. Přístup k bance se dá zablokovat, hesla do internetových služeb se dají změnit (pochybuju, že by mi někdo kradl počítač, aby se za mě vydával na Facebooku). Problm je spíš zálohování, které sice dělám, ale do harddisku v šuplíku stolu. Jenže se mi nechce platit za prostor někde online, tak na Ubuntu One synchronizuju jenom pár důležitých adresářů.
26.5.2011 14:07 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Tohle se mi poslední dobou také stávalo a vyřešil jsem to použitím rekonq.
Jendа avatar 26.5.2011 20:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
heslo rozhodně uložené nemám. (Co to je za hovězí nápad?)
Copak? Pokud už mi někdo pwnuje počítač, odposlechne si heslo při prvním přihlášení.
27.5.2011 12:46 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Pokud ukradne, tak to heslo neodposlechne ale z cache si ho přečte.
Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
Jendа avatar 27.5.2011 14:50 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Jestli se někdo při ukradení počítače dostane k tvým datům, uvažoval bych o změně zabezpečení.
Jendа avatar 26.5.2011 20:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Mně to funguje, máš to rozbitý… Iceweasel 3.5 a Poštovní spořitelna.
27.5.2011 09:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
No jelikož jsem se pár dní zpět nemohl vůbec přihlásit, volal jsem na hotline ČSOB, kde jsem se dozvěděl, že Firefox 4 není podporovaný, i když na to jejich pitomá kontrola nijak neupozorňuje. Takže jsem se vrátil na 3.5 a najednou všechny problémy zmizely.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
26.5.2011 20:48 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Taky odklikavam. At to maj v logu. Nehodlam se maskovat srackou, kdyz chci, aby pochopili, ze spatne to delaji oni. A casem jim zase poslu dotaz, jak to s tou podporou Linuxu je...
... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
27.5.2011 12:29 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Přesně tak. Proč mají ostatní pak podporovat Linux distro, když stejně jeho uživatelé nespokojení s notebookem s Windows si ten notebook stejně koupí, uživatelé nespokojení s tím, že jim nejede hra pod Linuxem si nainstalují na hraní hry Windows a uživatelé nespokojení s podporou svého systému v bance si přepnou hlášení prohlížeče, jako by přistupovali z Windows...
Pavel Vymetálek avatar 26.5.2011 13:38 Pavel Vymetálek | skóre: 15 | Náchod
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jsem v procesu změny banky, už se těším až přijdu do ČSOB zrušit účet.

T.j. zatím klikám a klikám...
26.5.2011 13:57 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já na ČSOB používám Firefox, protože Opera si nepamatuje heslo, ale domnívám se, že podobný trik bude možný i s jinými prohlížeči.

A to nekdo chce, aby si prohlizec pamatoval heslo do internetoveho bankovnictvi?
26.5.2011 14:10 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Ano, chce, a dokonce není sám.
gtz avatar 26.5.2011 15:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Tak to bych asi nedal. Heslo k bance má být mimo a měl bys sis ho pamatovat. Naštěstí u KB kam chodím s FF se to heslo nedá uložit ba ani FF se na heslo neptal.. Dokonce ani ten prohlížeč od MS nechce uložit heslo na takových stránkách.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
26.5.2011 16:02 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
A proč? Peněz tam nemám, ani co se za nehet vejde (jsem na nule, peníze si tam posílam ze spořícího konta) a jak už jsem říkal výše, je dost nepravděpodobné, že by mi ukradli telefon i mobil (a nedivil bych se, že kdyby mi to ukradli a vybrali peníze, tak bych je pak dostal zpátky, kdybych to ohlásil na policii, ale nevím, jak přesně tohle fuguje, hlavně mi přijde hrozně nepravděpodobné, že by mi ukradli oboje, to by mě museli přepadnout).

A i kdyby, proč o tom má rozhodovat někdo třetí, co udělám s heslem? To je jako když po mě škola chce, abych si heslo měnil každé tři měsíce - k lepší bezpečnosti to nevede, spíš k tomu, že si to heslo opravdu někam napíšu.
26.5.2011 18:52 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Tiez mam heslo ulozene - v (sifrovanom) KWallete. Neviem, co je na tom zle. Pocitac mam doma a nikto k nemu nelozi. A keby aj, tak na kazdu financiu operaciu v banke treba grid kartu.
Jendа avatar 26.5.2011 20:12 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Naštěstí u KB kam chodím s FF se to heslo nedá uložit
Dá, stejně jako u Datových sránek a dalších mecheche s AUTOCOMPLETE=OFF. (tohle bude zároveň návod pro autora zápisku a ostatní) Stačí na to mít správný software. Já mám Web Developer Toolbar (existuje pro Firefox, Chrome a možná i další) a Formuláře → Povolit automatické doplňování.

WDT doporučuju, dá se tím odstranit spousta omezujících vlastností HTML.
26.5.2011 20:16 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Pro Operu to není:-(.
Jendа avatar 26.5.2011 20:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Tak v nejhorším si tu kontrolu můžeš zakomentovat ve zdrojáku… jo aha ;).
26.5.2011 20:30 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
To nevím jak.
Jendа avatar 26.5.2011 20:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
To byla narážka na to, že Opera je closed-source.
26.5.2011 20:45 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
No, to je mi právě vcelku jedno vzhledem k tomu, že bych si to stejně neuměl opravit.
gtz avatar 26.5.2011 20:59 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Ano já mám pro FF povolený autocomplete a hesla se doplňují skoro všude. KB to má provedené přes ten javovský applet, který se načte a chce po tobě heslo k certifikátu. Ani FF/Chrome se neptají zda mají heslo uložit.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Jendа avatar 26.5.2011 21:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
A jo, spletl jsem si KB a ČSOB. ČSOB má normální HTML formulář.

Akorát jsem ještě nevymyslel, jak zařídit doplňování javascriptového nesmyslu tady.
pools avatar 26.5.2011 14:15 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zabils ;-)
Vivre libre ou mourir!
26.5.2011 14:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nepoužívám ani Firefox, ani ČSOB, ale tenhle zápisek je supr :-D
SPD vůbec není proruská
26.5.2011 15:04 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Děkuji:-).
26.5.2011 14:52 serz
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No já zase musím ve FF používat addon IETab2, protože jinak nejede autentifikace přes čipovou karu.
26.5.2011 14:56 SPM | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ta hláška se dá díky bohu odentrovat... tedy zadám username, heslo a enter místo jednou zmáčknu 2x :)
26.5.2011 17:38 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak tohle bude dualflame.
26.5.2011 17:41 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Kupodivu se nekoná.
26.5.2011 17:47 Milan
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Myslím, že pohled klíčovou dírkou na dva souložící a funící chlupaté plešaté strejdy s bírbauchem by mohl pro některé dítě znamenat i šok. Pochopitelně jsem pro všechna práva takto postižených lidí; ovšem kromě adopce dětí.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2011 19:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Myslím, že pohled klíčovou dírkou na dva souložící a funící chlupaté plešaté strejdy s bírbauchem by mohl pro některé dítě znamenat i šok.
Copak, nějaké vlastní zkušenosti? Podle toho dokonalýho popisu... :-D
26.5.2011 20:21 kily
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
A co pohled klíčovou dirkou na dvě souložící parádní samice. Za takovýhle práva by se asi v děcáku stály fronty(převážně náctiletých):-))
26.5.2011 20:24 hnusna_lesba
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
až na to, že lesby jsou většinou hnusný slepice
26.5.2011 22:27 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Tak by sa mohli povolit adopcie iba peknym parom. Chlapcov do paru peknych lesieb a dievcata ku fesnym gayom? No, asi by sa naslo aj par dospelych, ktori by sa zriekli rodicov a chceli by sa nechat adoptovat. Co trocha odsava potencial bezdetnych homoparov vyprazdnit decaky, ale nejak zacat treba.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
Vykook avatar 26.5.2011 22:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Negeneralizoval bych ;-)
Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
=^..^= AmigaPower® avatar 26.5.2011 23:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
blbost...
26.5.2011 23:32 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mi to sice píše, že Firefox 4 je podporovaný, ale přihlášení je s ním úspěšné (stejně jako s Operou) až tak na dvouapůltý pokus. Operační systém by si mohli taky odpustit, pokud člověk nepoužívá čipovku. Ale odcházet kvůli tomu nebudu, jinak to docela funguje a skoro nic mě to nestojí, navíc jsou docela stabilní (ne jak některé kampeličky).
26.5.2011 23:50 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Dokym je kampelicka poistena vo FOV, tak je to jedno. On to uz niekto zaplati. Navyse vklady v malej krachnutej kampelicke sa vyplatia rychlo.

Vzdy sa bavim nad onanovanim velkych bank nad "stabilitou tradicnej banky" pripadne nad "stabilitou slavnej financnej skupiny". Odkedy je poistenie do 100% do 100 000E, tak sa na celu stabilitu mozem...
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
27.5.2011 11:20 optim | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
A kolik mají v tom slavném fondu našetřeno? V tom českém bylo na konci minulého roku 18 miliard a cílem je jich tam mít 31, což by mělo odpovídat 1,5 % pojištěných vkladů. A s tím zatáhnou maximálně krach pár kampeliček nebo malých bank. Pokud by šla ke dnu nějaká velká, tak to budou muset zapřáhnout daňové poplatníky. Však minimálně u nás už má stát se zachraňováním bank nějaké zkušenosti.
27.5.2011 17:06 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Prave preto je dobre byt v malej kampelicke. To som mal na mysli, ked som pisal o rychlosti vyplatenia. Nejake sporitelne druzstva maju par tisic klientov a daleko lepsie uroky na terminakoch ako velke banky.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
27.5.2011 21:57 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Navyse vklady v malej krachnutej kampelicke sa vyplatia rychlo.

Prarodiče by mohli vyprávět, jednu část peněz dostali po více než asi deseti letech, druhou vůbec.

28.5.2011 15:53 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
V tom case neboli kampelicky poistene, takze ze stat vobec nieco vyplacal je nich neuveritelne stastie, a pre vsetkych ostatnych danovych poplatnikov strasne svinstvo.

Kto narve prachy podivnym firmam a nema ich kryte, tak mu treba. Ked niekde uvazujem, ze zverim svoje prachy, tak sa najprv pozriem na http://www.fpv.cz/cs/kde-je-pojisteno.html a az potom sa mozme bavit, ci ano alebo nie.

Ak krachne velka banka, tak jej vkladatelia dostanu prachy pomalsie/rovnako rychlo ako ked krachne mala.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
=^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2011 15:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
triko! :-D
28.5.2011 17:10 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Aha, pravda. Kedy a kde? V stredu odchadzam na par tyzdnov. Tak niekde v Prahe dovtedy alebo az potom.
If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
=^..^= AmigaPower® avatar 28.5.2011 18:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: ČSOB ve Firefoxu na Linuxu a adopce dětí homosexuály
Nevim, teď du do hospody, co zejtra, když sme skoro sousedi? Já zas v pátek odcházim na mateřskou. :-D

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.