Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 15:24

Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
Heron avatar 21.5.2006 18:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Přidávám se. Taky jsi podepsal petici?

Doufám, že k signatářům petice nebude chodit grosstapo.
Heron
21.5.2006 18:54 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Doufám, že k signatářům petice nebude chodit grosstapo.

???

Možná by sis měl přečíst něco o Gestapu, než začneš vypouštět tyhle hovadiny.
Best viewed in Mozilla Explorer.
21.5.2006 20:05 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
natrolluj, uz to neni v mode
21.5.2006 20:07 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
co je a není v módě mě nikdy nezajímalo.
Best viewed in Mozilla Explorer.
Heron avatar 21.5.2006 22:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Já psal něco o "Gestapu"?

Slovem Grosstapo označuju (a nejen já) polici České republiky, kterou "jistý" člověk během ministrování a premiérování dovedl tam, kde dnes je.
21.5.2006 22:50 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
a fyi Gross už ve vysoké politice nějaký ten pátek není, takže i první část slova poněkud pokulhává.

ODS propaganda ti vlezla do hlavy, to chápu, ale papouškovat to i tady ...
Best viewed in Mozilla Explorer.
Heron avatar 21.5.2006 23:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Hmm, další co o mě víc, než já sám. ;-)

Tohle není žádná propaganda ODS. Kdybys jsi mě znal, tak by se semnou mohl pobavit o osobních zkušenostech s policií. Několik útržků jsem napsal i na abc. Vyhledání bude náročné, tak ho po mě prosím nechtěj, případně si to najdi sám.

Prostě o policii a o Grossovi vím své. Stejně tak vím, jak Ráth zničil zdravotnictví, protože mám v rodině člověka co dělá v nemocnici, mně u nás ve fakultce nabízeli místo technika na radiologii a spousta kamarádů (třeba JIPky nebo z chirurgie) mi vyprávěla, co se v jejich nemocnici stalo po nástupu Rátha.

ODS sice volím, ale ani zdaleka nesouhlasím se vším, co dělá.
21.5.2006 23:23 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Hmm, další co o mě víc, než já sám.

To asi ne, ale vím, že označení Grosstapo vymyslel někdo z čelních představitelů ODS, stejně jako Noc dlouhých nožů atd ...

Člověk, který něco málo ví o historii by si tohle nevzal do huby.
Best viewed in Mozilla Explorer.
22.5.2006 08:31 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu

ale vím, že označení Grosstapo vymyslel někdo z čelních představitelů ODS

Pokud já vím, tak Grosstapo vymysleli sami policisté, kteří tak říkali příslušníkům inspekce. Teprve po čase to začali používat i opoziční politici. A to, že se PČR za osm let vlády ČSSD absolutně vymkla jakékoliv kontrole, to ti potvrdí každý, kdo do problému aspoň trochu vidí.

A ještě něco mírně off-topic k Noci dlouhých nožů. Na této události je výborně vidět, jak odlišný PR mají komunismus a nacismus. Noc dlouhých nožů zná skoro každý, i když se o historii jinak nezajímá, je to symbol vraždění. Ale když se podíváme blíže, tak zjistíme, že se jednalo o jedinou vnitrostranickou čistku nacistického režimu a že zabito bylo maximálně 200 lidí. Když to srovnáme se Stalinovými čistkami, tak se jedná o nezajímavou historku okresního formátu. Ale komunistické zločiny nikoho nezajímají, protože to vlastně bylo jen takové drobné klopýtnutí na jinak správné cestě.

JiK avatar 22.5.2006 12:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Za tohle Te socialisticka uderka sezere. Je to totiz az prilis pravdive. A oni si Solzenicina radeji nikdy neprectou, mohli by zacit pochybovat...
Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 09:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Tak například já jsem četl knihu o Gestapu, bylo to velmi zajímavé čtení. A ta přezdívka Grosstapo? Ta není moc pěkná. Ale je třeba některé trendy utnout hned v začátcích nebo přerostou přes hlavu. Paní Jacques mi není nějak sypatická, ale reakce na to, že protestovala proti náckům, byla dost podivná. Technopárty také nemám rád: ale byl zásah v pořádku? Je třeba ohlídat, aby v demokratickém právní státě byly tyto věci pod kontrolou. A tvrdě stíhat porušení zákona. Padni, komu padni. Jinudy ceta nevede. Jestliže se policii, která byla vybudována určitým způsobem říká (dodnes) Grosstapo, je třeba se zamyslet proč. Je to jen nadávka nebo má trochu reálný podklad? Pojďme doufat, že nikoliv a je to jen průvodní jev vývoje společnosti.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
21.5.2006 19:02 MyDahoo_ | blog: Great_Ideas
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Naprosto s Vámi nesouhlasím. Bohužel je to tak jediné co se s tím dá dělat. Doufám, že většina lidí má jiný pohled na věc.
Tak ale okamžitě dolů!
21.5.2006 19:19 Sinuhet | skóre: 31
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Vidim, ze se na abclinuxu stahuji sami komici - JiK, koffr, trekker.dk, ... A ted dalsi do rady. Ale jak uz jsem rikal, srandy neni nikdy dost.

Skoda, ze jste podrobneji nerozepsal argumenty, na zaklade kterych to tak vehementne podporujete. Nepochybuji, ze to bychom se teprve poradne nasmali.

21.5.2006 21:09 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Pokud bys chtěl nějakej argument k poškozování pacientů a lékařů Drátem, přečti si úhradovou vyhlášku, podle které

1) odborná pracoviště (rehabilitační centra např.) nemohou vyhovět všem pacientům, protože by to bylo přes limit a tudíž bez výplaty. To je poškozování pacientů, protože pacient si platí zdravotní pojištění, ale neobdrží za něj službu, kterou potřebuje

2) lékaři, kteří za zákona léčit musí, podle této vyhlášky nemusí (a nedostanou) zaplaceno za své výkony. Tohle dopadlo hlavně na dětské lékaře, kteří limity vyčerpali velice rychle.

Samozřejmě se to dotklo jenom soukromých lékařů, což jsou podle Dráta milionáři, kteří profitují ze systému.

A pokud ti to připadá jako sranda, tak se bav. Pokud nemáš známé, správnou politickou příslušnost nebo dostatečně nakradeno na úplatky, smích tě přejde.
Quando omni flunkus moritati
21.5.2006 21:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Nojo, "bezplatné" zdravotnictví není v žádném případě zadarmo
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Luk avatar 21.5.2006 21:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Bylo by férové říct, že tyto problémy tu byly už předtím. Ministr Rath je pouze zhoršil.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
22.5.2006 00:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Pravda. Ovšem v tom případě je třeba dodat, že některé z problémů způsobil, když ještě nebyl ministr.
Quando omni flunkus moritati
Luk avatar 22.5.2006 00:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Zdaleka ne tolik jako předchozí ministři a ministryně zdravotnictví. Ale zase na druhou stranu zahodil některé věci, které jeho předchůdci udělali (např. přípravu na systém DRG).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
21.5.2006 22:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše na tohle už nemám žaludek
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Právě toho mám tak akorát dost. Považoval jsem ABCLinuxu za kvalitní linuxový server, ale s blížícími se volbami si tady připadám jako na diskusním fóru mladých politologů. Když se podívám na blogy, z posledních pěti blogpostů jsou čtyři o politice, to je více, než jsem ochoten snášet. Když jsem se proti tomu vyslovil, bylo mi vysvětleno, že je to naprosto v pořádku a že to sem patří. Budiž, ale v takovém případě sem asi nepatřím já. Takže, přátelé, užijte si to tu ve zdraví, má příští návštěva ABCLinuxu bude dva týdny po volbách, do té doby se to snad uklidní a bude to, doufám, zase především o Linuxu.
21.5.2006 22:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
No pokud si sem zvyknete nechodit, tak už se těžko budete vracet... Ale budu věřit. Nashledanou.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
21.5.2006 22:22 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
Užijte si to. Já to už dávno vyřešil vypnutím blogů a mám klid. Včera a dnes jsem do blogů párkrát kouknul právě proto, že mě zajímal vox populi ohledně fackovací kauzy, ovšem jinak jsem spokojeným uživatelem zbytku ábíčka právě vyjma blogů. Pokud vás politika v blozích irituje, doporučuji učinit stejně. Zbytek je nepolitický a často zajímavý, tak proč se ho zbavovat...?
21.5.2006 22:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
Pěknou dovolenou. ;-) (coby autor prvního blogpostu série jsem si to nemohl odpustit :-D)
21.5.2006 23:53 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek

Mimochodem, jakožto řešení tohoto problému jsem navrhoval kategorizování zápisků na související a nesouvisející, z čehož by plynuly (minimálně) 2 RSS kanály, takže by jste sledoval jen zápisky, které patří na "kvalitní linuxový server". Jedna z reakcí na tento návrh to zněla:

Fascinuji mne vecne snahy furt ty blogy katerorizovat, nalepkovat, regulovat, ... co z toho mate? Co v tom vidite za prinos? Proc proste neprestat cist ty, ktere Vas nezajimaji? Proc si nevystacis s perexem, rss, individualnim blokovanim nepohodlnych autoru a chces nekomu narizovat a vnucovat zda a jak ma nalepkovat sve zaznamy?

... a zamítavě se tvářily 3/4 respondentů.

Jsem rád, že jsme minimálně 2, komu by se toto řešení líbilo. Nebo nejsme?

22.5.2006 10:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek

Třetí.

Čekám, kdy se v Diskusním fóru objeví první dotaz: "Prosím poraďte! Jdu letos poprvé k volbám a nevím..." :-)

Ale jo, jen kdyby to často nebyly jen stranický agitky.

Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 10:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
Nojo, právě můj syn jde poprvé k volbám, bylo mu 18. Volit půjde, ale do jeho volby mu nemluvíme. Rozhodl se sám :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2006 12:40 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
Ctvrty.
msk avatar 22.5.2006 15:10 msk | skóre: 27 | blog: msk
Rozbalit Rozbalit vše Re: na tohle už nemám žaludek
Ono si asi nepochopil, co je to blogpost. Nikto ti tie blogy nekaze citat, clanky a spravy nie su na abc nijak politikou dotknute.
22.5.2006 10:48 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevidel bych to tak cernobile! Rath se chova bezesporu hur nez dobytek, ale pani z ODS nejsou o moc lepsi. Macek se svym prohlasenim, ze ta facka byla apoliticky cin -- osobni vyrizovani uctu -- je smesny. Kdyz to udelal pred kamerama na jednani, tak to neni soukroma zalezitost.

A ceske zdravotnictvi je tak zprznene, ze nic nez tvrdy rez mu nepomuze. Lekaren je ve velkych mestech nadbytek a na jejich vybaveni je opravdu videt, jak "tezce" si musi vydelavat na chleba. Rath to nedotahl do konce, kdyz svym jednanim likviduje spis male "vesnicke" lekarny, ale vzhledem k cenam leku se obavam, ze marze nejsou na rozumne urovni.

A pani doktori? Jiste jsou taci, kteri jsou spatne placeni za svoji tvrdou drinu, kterou odvadi peclive a profesionalne. Ale predevsim mezi obvodaky se urcite nachazi spousta podvodniku, jako je "pani doktorka" me mamy. Protoze ji obcas odmita predepisovat leky, ktere potrebuje, s tim, ze dnes uz ma vycerpany limit a ze si musi prijit zitra, nechala si z VZP poslat vypis uhrad. Stacil jen letmy pohled, aby zjistila, ze si "pani doktorka" nauctovala par mesicu zpatky navstevu u nemocneho, ackoliv si nepamatuju ani ja, ani mama ani tatuv zapisnik ;-), ze by u nas tou dobou byla. A buhvi jak je to s leky. Holt to uctuje pojistovne, ktera nevi, co ve skutecnosti delala, tak proc si nerict o nejakou tu stovku vic, ze? Bodejt by takovi lide nervali, kdyz jim chce nekdo pristrihnout kridla a zpruhlednit jejich podvodne financovani...
θηριον ειμι
22.5.2006 11:33 Randy_Sh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Já s tebou plně souhlasím, ve zdravotnictví mizí peníze do mnoha černých děr a je třeba udělat pořádek. Druhá věc jsou socanské lži. Bezplatné zdravotnictví je lež, za vlády ČSSD se spoluúčast pacientů výrazně zvýšila a dopadá to hlavně na důchodce. Tzv. úhradová vyhláška není nic jiného, než omezení péče. Potřebuješ zákrok, ale zařízení již vyčerpalo limit? Tak máš smůlu. Tomu říkám sociální přístup. A socanští lháři mají ještě tolik drzosti, že všude vylepují plakáty ODS mínus, kde straší lidi zrušením bezplatného zdravotnictví. Bohužel, u mnoha voličů s tím budou mít úspěch.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2006 12:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
A když se k tomu přidá nešikovnost ODS ve vedení volební kampaně, jako jsou facky na veřejnosti, které měly být provedeny s větší razatností, ale na chodbě a tak podobně, tak je vítězství ČSSD téměř jisté, bohužel :-(
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
elviin avatar 22.5.2006 12:32 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Kde se da pozadat o ten vypis uhrad?
22.5.2006 13:22 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Nevim presne -- zkus se kouknout na strankach VZP nebo zajit na pobocku. Podas pisemnou zadost a jednou za rok mas narok na vypis za posledni rok zdarma. Trva jim to asi 14 dni...
θηριον ειμι
elviin avatar 22.5.2006 12:30 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Podporuji Týden zdravotnického neklidu
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co jsou ty kapitalni bekoviny?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.