Portál AbcLinuxu, 5. května 2025 16:40
Už přes dva roky mám studentský účet u České spořitelny, ale docela mě dostalo, co teď ve spořitelně s mým účtem dělají.
Od 18 let musím každý rok dokládat, že jsem i nadále studentem. V září 2007 jsem tedy do "mé" pobočky potvrzení o studiu dodal, podle jejich dopisu mám na dodání potvrzení až do konce listopadu, takže jsem to vyřídil s předstihem. Problém je ovšem ten, že jak jsem před měsícem zjistil díky neočekávanému poplatku 200 Kč za platební kartu, už od začátku roku 2008 zachází banka s mým účetm jako s běžným účtem. Takže mě milá banka ještě obírala a obírá o 25 Kč měsíčně za provozování Servis24 (internetové bankovnictví) a kdoví co ještě.
Člověka by tedy napadlo, že se stala nějaká chyba a moje potvrzení o studiu se "ztratilo". Věc jsem 4. srpna 2008 reklamoval (reklamace 1-1794845738) a protože už uběhl měsíc a vyjádření nepřišlo, zavolal jsem znovu, abych zjistil stav. Reklamace s tímto číslem prý neexistuje a nepodařilo se ji najít ani podle RČ!
Tak jsem dnes podal další reklamaci (1-1909315030) a jsem zvědav, jestli se i tahle ztratí. Každopádně mám ze všech telefonátů do banky pořízený záznam Tahle funkce Xphone.cz se mi velice líbí.
Máte někdo s touto nebo jinou českou bankou podobné patálie? Podotýkám, že mě tyto reklamované poplatky rozhodně neruinují - jde především o princip.
Tiskni
Sdílej:
Mrkni na ceník za služby, třeba tam něco měnili. Poslední dobou totiž platím na poplatkách taky hodně a potvrzení jsem jim dal. Možná něco změnili. Každopádně nemá pro mě smysl se s nima dohadovat, měním banku
Když jsem potřeboval povolit platby z karty přes net (což jde udělat jenom na pobočce), tak se mě slečna zeptala, zda to chci jenom ze zabezpečených stránek. Tak jsem se zeptal. co to znamená a řekla mi, že neví. Škoda, rád bych viděl smysl téhle funkce:)
což jde udělat jenom na pobočceNebo po telefonu. Rozdíl mezi zabezpečenými a nezabezpečenými transakcemi v internetu je poměrně značný, hint: zkuste potrápit Google např. výrazem 3D secure. Ale to by možná chtělo projevit nějakou iniciativu… třeba zabrousit na web ČS – ne že by byl bůhvíjak super, ale tyhle základní informace tam najdete vcelku jednoduše.
Když jsem tam volal, tak mě poslali na pobočku. Asi záleží na štěstí, koho tam chytnete.
Rozdíl mezi zabezpečenými a nezabezpečenými transakcemi mi jasný je, ale nechápu k čemu je blokování bankou těch nezabezpečených.
Rozdíl mezi zabezpečenými a nezabezpečenými transakcemi mi jasný je, ale nechápu k čemu je blokování bankou těch nezabezpečených.No to je IMHO hlavně pro ty, kteří ten rozdíl nechápou.
Když jsem tam volal, tak mě poslali na pobočku. Asi záleží na štěstí, koho tam chytnete.No, ono to nejspíš bude záležet na tom, jestli opravdu voláte na Servis 24 Telebanking…
Rozdíl mezi zabezpečenými a nezabezpečenými transakcemi mi jasný je, ale nechápu k čemu je blokování bankou těch nezabezpečených.Vyšší sucho a pohodlí pro vaše děti!
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.