Portál AbcLinuxu, 24. dubna 2024 21:58


Nástroje: Začni sledovat (3) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
vulgární Nick avatar 4.7.2011 10:50 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ty jsi ten brácha Miriam, že? To já poznám. ;)
JSEM PRASE A HOVADO.
4.7.2011 11:06 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Nevim kdo je Miriam :-(. Kazdopadne zadnou sestru nemam :-).
vulgární Nick avatar 4.7.2011 16:34 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Vycházím z toho, že říkala, že má bráchu, a že neveřím, že by se takoví všetečkové narodili do dvou rodin v republice. Takže záhada pokračuje!
JSEM PRASE A HOVADO.
gtz avatar 4.7.2011 18:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Sakra kde jsem byl, že jsem si ten plnohodnotný blog nechal ujít :-)
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Shadow avatar 4.7.2011 11:51 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Patří ti ode mne (a doufám, že nejen ode mne) velký dík. Držím ti pěsti.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
pavlix avatar 6.7.2011 19:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Připojuju se.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
Rezza avatar 4.7.2011 12:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Urcite dokumentuj, at to muzou vyuzit i pripadne dalsi lidi. Ja mam sice muj sto roku stary notas, ktery porad dobre slouzi a Lenovo co mam s W7 bylo na MeeGo konferenci od Intelu! A kdyz ani oni si nedokazi vytentovat notas bez Windows od Lenova, tak je to asi fakt tezky boj.

PS: ta volba W7 na ten touch netbook je trest od Lenova (MS za to nemuze). Na tom 1.6 Atomu to proste nejede, neni to pripravene pro touch. A i Plasma, ktera je nenazrana na tom leta a s trosku upravenym Netbook UI je to bomba.
belisarivs avatar 4.7.2011 12:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Taky se pridavam s diky. Zavidim (a preju) ti tve odhodlani. Ja bych se na to vysral.

Jak sve vyhlidky vidis? Budes schopen to ufinancovat?
IRC is just multiplayer notepad.
4.7.2011 12:25 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Vyhlidky jsou sice podle zakona dobre, avsak byl jsem advokatem upozornen hned zezacatku, ze u soudu muzu hledat cokoliv, jenom ne spravedlnost.

Co se financi tyce, tak se priznam, ze nevim. Zpocatku to zrejme zvladnu sam - ale nevim kdy ten "pocatek" skonci. Kazdopadne jsem odhodlany vyhodit blogpost, jakmile budu ve financnich potizich.

V nejblizsi dobe take planuji co nejdrive nasadit na muj web dumblob.hy.cz LionWiki a vytvorit jakousi "oficialni stranku" o tomto pripadu, aby to vsechno nebylo pouze v jednom neprehlednem blogpostu.

Jinak diky za podporu, budu ji jeste potrebovat.
Luk avatar 4.7.2011 15:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
u soudu muzu hledat cokoliv, jenom ne spravedlnost
Jak se říká: k soudu se chodí pro rozsudek, ne pro spravedlnost ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
4.7.2011 15:59 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Právníci, která mám smůlu znát, slovo spravedlnost nechtějí vůbec ani slyšet.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Luk avatar 4.7.2011 16:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Sice to zní cynicky, ale v práci advokáta, podnikového právníka apod. opravdu není pro spravedlnost místo ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
4.7.2011 16:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Já už si na to zvykl. Horší je, že to místo asi není ani ve slovníku státních zástupců a soudců.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Luk avatar 4.7.2011 16:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
To je horší, hlavně u těch soudců (znám dobré soudce, ale i takové, o kterých dobré mínění nemám). Nejhorší jsou pak soudci, kteří berou úplatky, vymýšlejí si jednání, kradou nebo chlastají. To je pak spravedlnost, "jak má být".
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
corwin78 avatar 5.7.2011 10:20 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Respekt chlape, držím palce. Jinak jsi mohl zkusit kontaktovat Piráty, jak už jsem ti kdysi psal, minimálně ten právník mohl být zadara. Možná i nějaká ta koruna na výdaje s procesem (i když Piráti těch peněz na rozdávání zrovna nemají). Každopádně, pokud budou potřeba peníze a uděláš nějakou sbírku, tak určitě nějakou tu korunu pustím.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
Shadow avatar 5.7.2011 11:15 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Přidávám se, na tohle velice rád přispěji také.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
5.7.2011 15:50 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Hm, uplne me zamrazilo, kdyz jsem si precetl druhou vetu. Ja se totiz s Piraty o tom jiz bavil :-). Ale bohuzel z toho nic nebude - maximalne mi nabidnuli napsat clanek do Piratskych novin.

Omlouvam se, ze jsem to nehodil do blogu.

Jinak moc diky za pripadnou financni podporu.
4.7.2011 12:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím palce. Na ně!
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
4.7.2011 12:56 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím palce! Nemám rád firmy, které problémy ve svých smlouvách se subdodavatelem (nedořešená klauzule z EULA) přehazují na zákazníka.
4.7.2011 13:23 w4rr10r
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co tohle? Nešlo by nějak kooperovat s těmi Nizozemci?

Držím palce.
4.7.2011 13:28 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Jeste jsem jim nepsal, tak nevim. Kazdopadne v mem soudnim sporu mi to bude k nicemu.

Ta kooperace by byla imho vhodna pro stiznost Evropske Unii.
Prcek avatar 4.7.2011 14:02 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jen by mě zajímalo, jestli se kvůli takový "blbosti" vyplatí strávit půlku života běháním po soudech, psaním mailů a blogů atd...? A ještě dávat peníze za právníky. Z pragmatického hlediska se ten dualboot může hodit, i když třeba jen jednou za život :-).
Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
4.7.2011 14:08 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Nevyplati, ale treba tato malickost prispeje boji proti lobby - za to mi to stoji.

Btw dualbootu jsem se snazil vyvarovat a doposud se mi to podarilo, z cehoz usuzuji, ze se mi to bude darit i v budoucnu :-).
Luk avatar 4.7.2011 15:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Jen by mě zajímalo, jestli se kvůli takový "blbosti" vyplatí strávit půlku života běháním po soudech, psaním mailů a blogů atd...? A ještě dávat peníze za právníky.
Já to velice dobře chápu, přestože zrovna v tomto případě bych to neřešil. Ale jsou různé jiné, kde jsem byl (a jsem) rozhodnut bojovat "do posledního dechu", tedy do poslední možnosti s tím něco dělat. Zatím to naštěstí nikdy nedospělo k soudu a peněz zaplacených právníkům mi není líto. Tím spíš, že celková bilance je kladná, nepočítám-li ztracený čas.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
4.7.2011 20:27 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
... nepočítám-li ztracený čas.

No právě o ty prachy ani tak moc nejde, ale osobně bych na diskuzi s debilama neměl žaludek a investovat do toho svůj čas to teda ani náhodou. Ale v žádným případě nechci demotivovat, někdo tu špinavou práci prostě udělat musí, jinak se budem pořád hrabat ve sračkách. :-)
4.7.2011 14:03 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ja bych se na to asi vybod (Wokna bych hodil do virtualu, prece jenom obcas si neco zahraju), ale preju ti uspech. Manzelka taky tvrdi, ze Lenovo je sracka, takze bych stejne vzal asi neco jinyho, ale je to dost svinsky, ze neprodavaj komp i bez OS. Budto ty Wokna neco stoji, pak by mel mit moznost clovek koupit levnejsi notebook bez Windows, nebo notebook s i bez Windows stoji stejne (resp. Windows jsou v cene notebook), pak to znamena, ze Windows nestoji nic a tudiz by mela byt moznost je minimalne prodat nekomu jinemu.
4.7.2011 16:49 Radovan Garabík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Wokna bych hodil do virtualu
to je proti licenčným pravidlám
5.7.2011 07:49 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
No, tak to bych to schvalne udelal.

Ne, ted vazne. Kdyz jsem delal v jednej firme, tak jsem Wokna prendal do VMware a na aktivacni lince mi je bez problemu zaktivovali.

Jak presne je to v licenci OEM definovane? Ze ty Windows jsou vazane na ten pocitac - a to souhlasi, ty Windows bezi na tom pocitaci.
5.7.2011 20:40 optim | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Na aktivační lince ti bez problému zaktivují OEM licenci i na naprosto odlišném fyzickém stroji, ale to neznamená, že je to v souladu s licencí. Jinak od poslední verze je to prý povoleno.
5.7.2011 11:18 cazfe | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
a to jako vážně? čili na virtuál musím použít jedině krabicovou verzi?
4.7.2011 15:42 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Autorovi fandím. Myslím, že věnuje svůj čas, píli a peníze na řešení problému, který poškozuje víceméně každého. Přeji hodně zdaru, může to být těžké, ale existují i úspěšné příklady.
4.7.2011 16:45 root
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Autorovi fandím. Osobně si myslím, že s takovým přístupem si Lenovo nezaslouží, abych si od něj cokoli koupil. Třeba HP nabízí počítače i bez OS nebo s Linuxem. Dá se to naklikat i v konfigurátoru.
4.7.2011 17:16 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Podle me dostupnych informaci Lenovo nabizi uplne stejne moznosti a servis, ne-li dokonce vetsi. Avsak pouze v USA :-(.

Btw proto me napadlo, ze kdyby nekdo nevedel v jakem obchodnim odvetvi zacit podnikat, tak by se mohl dohodnout s nejakym distributorem Lenovo v USA a nabizet stejny komfort i v Evrope. To by byla krasa.
4.7.2011 18:25 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Stejný konfort v EU dovážením z USA? Tak to bohužel. Chybějící lokalizace (včetně klávesnice) a nutnost podporovat delší záruční lhůtu vám způsobí, že asi nebudete konkurenceschopný.
4.7.2011 19:28 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
S tou klavesnici a lokalizaci to je ten nejmensi problem - vzdyt to je vse v USA konfigurovatelne vcetne predinstalovaneho systemu apod. Dokonce i tady mi v Lenovu na moji zadost klavesnici zdarma vymenili (jeste pred samotnym uzavrenim kupni smlouvy).

Delsi zarucni lhuta by zpocatku mohla byt problem. Ale az by se to rozjelo (treba jiz po 1 roce), by bylo zrejme jaky je minimalni odber a mohlo by se nakupovat predem - tudiz i provadet servis temer okamzite. Nehledal bych v tom nic sloziteho. Znam firmu, kde si kamaradi takto v USA nakupuji "na firmu" ruzne zbozi jiz dlouho a lhuta dodani neni vubec spatna (kdyz to porovnam s tim expresnim servisem Lenovo, ktery jsem si osobne vychutnal - cele to trvalo 18 dni od objednani vyzvednuti az po vraceni zbozi zpet!).

A jestli to je 18 dni nebo dvakrat tolik je uz skoro jedno - bud hned a nebo "nekdy pozdeji".

Mimochodem "komfort" si predstavuji opravdu jinak nez cekat 18 dni. Tot muj nazor.
corwin78 avatar 5.7.2011 10:07 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Záruka není problém, v USA se dá koupit rozšířená - třeba na tři roky a příplatek je poměrně zanedbatelný v porovnání s ušetřenými penězi proti prodejní ceně v Evropě. Problém jsou jen náklady s odesláním do USA k reklamaci a zpět (+ čas, který to trvá) a hlavně celnice.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
5.7.2011 15:46 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
No, ja bych dokonce nevidel ani problem s temi naklady na prepravu z/do USA.

Zato bych videl obrovsky problem s ceskou celnici. Jako fyzicka osoba si muj kamarad takto uzil skutecne dobrodruzstvi. I kdyz jako pravnicka osoba by to mohlo byt o poznani lepsi (viz. mnoho firem, ktere takto pravidelne nakupuji a samozrejme i reklamuji).

Kazdopadne je tento cely koncept pouze napadem - ale stejne by me zajimalo, jestli by se toho nekdo chytil.
5.7.2011 17:52 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
příplatek je poměrně zanedbatelný v porovnání s ušetřenými penězi proti prodejní ceně v Evropě.

No, jeste taky musis pripocitat doplaceni DPH.
7.7.2011 13:07 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
To není potřeba. Pokud by byl prodejce plátcem DPH, tak DPH jednoduše naúčtuje zákazníkovi, stejně jako to dělají ostatní prodejci.
4.7.2011 19:22 M.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Už i Lenovo nabízí ntb bez OS Lenovo ThinkPad Edge E520 (NZ35XMC)
4.7.2011 19:29 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
To je parodie na ntb :-)
4.7.2011 19:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
To zas ne.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
4.7.2011 19:59 Návštěvník
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Řekl Mr. Nobody.

Naopak Matěj Gottwald, jeden z autorů na lenovoblog.cz, zakončil svou recenzi Edge E520 tímto zhodnocením:
Notebook nabídne velmi solidní zpracování a konstrukci (těší mě, že se výrobce neuchýlil k módním kovovým plochám a šetřil také s leskem), příjemnou klávesnici i kvalitní polohovadla, relativně tiché chlazení, potěší decentním vzhledem a ve vyšších konfiguracích rozumným výkonem a přepínatelnou grafickou kartou. Dokonce ani cena není nepřátelská, protože nejnižší konfigurace se blíží hranici 10 000 Kč.

Při takové konstelaci se pak jen těžko hledá konstruktivní kritika, a tak vynechám-li malichernosti (jako je např. pouze průměrný displej) a subjektivní záležitosti, kritizovat bych mohl pouze měkčí víko displeje, jehož stříbrný lem má navíc někdy snahu vrzat; pak snad ještě chlazení, které je sice tiché, leč s trochu nepochopitelně stále aktivním ventilátorem.
4.7.2011 20:13 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Hm, ja treba ten displej stavim hodne vysoko (ba skoro nejvyse) a ruzna dalsi subjektivni hodnoceni maji u me take vysokou prioritu (preci vybiram produkt, se kterym stravim nezanedbatelnou cast vlastniho zivota - to ma vliv i na zdravi - viz. displej atd.).

Kazdopadne jsem tam napsal smajlika, tak to prosim neberte tak vazne. Imho je to velice dobry kus HW, zejmena v porovnani s aktualni konkurenci na trhu. Subjektivne mam vsak meritka mnohem prisnejsi nez "trh".
4.7.2011 20:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Souhlas, snažím se, aby ho chtěla moje ta, aby mi nebrala můj.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
4.7.2011 19:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
To je od nich sice hezké, ale nestačí to. Všechny modely mají být bez Windows stejně jako jsou bez brašny, myši, dokovací stanice nebo já nevím čeho.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
4.7.2011 19:53 Návštěvník
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Wow, super cena ale hrozně málo paměti.
4.7.2011 22:05 root
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Tenhle "thinkpad" jsem měl v ruce a hodnotím ho velmi negativně. Tt raději levné HP probooky S.
5.7.2011 10:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
A byl to "tenhle" nebo podobný? Totiž třeba Edge 15 a E520 se liší tím jaký dělají dojem.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
5.7.2011 21:28 root
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
E520
5.7.2011 23:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Dík, tak já ho srovnám ještě jednou, než si případně koupí. Jsem moc rád za svůj R400, mimochodem.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
corwin78 avatar 6.7.2011 10:12 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Moje T61 bohužel odchází do věčných lovišť (chcípá grafika) a nějakým Ečkem ji rozhodně nenahradím. Udělal jsem si zkusmo pěknou sestavičku z T520 na americkém Lenovu a za cca 30 litru jde pořídit luxusní mašina. Problémy s tím jsou tři - u nás taková sestava nepůjde koupit, kdyby šla, bude stát přes 60 tisíc a stále nejde koupit bez OS nebo s Linuxem. To je stav, který mě pěkně štve. Nezbývá mi než doufat, že servis odvede dobrou práci a moje Téčko ještě vydrží.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
7.7.2011 13:11 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Kupte si nový z USA. Dopravu vyřídí Shipito (poskytne vám americkou adresu a balík přepošle), na celnici s tím problémy nebývají a i s dvojitým poštovným a doplacením DPH je to výrazně levnější než u nás. Pokud se bojíte poruchy, můžete dokoupit mezinárodní záruku. Já takhle koupil W500.
5.7.2011 12:13 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Lenovo nabízelo levné notebooky bez OS už dlouho. Žádný business model však bez Windows nikdy neměli a ani nemají (a to dokonce ani v USA, kde si jinak můžete nastavit snad všechno).
4.7.2011 17:59 sad | skóre: 10 | blog: sad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím ti palce a přeji hodně síly. Je možné, že nakonec neuspěješ, ale nejdůležitější je, že jsi to aspoň zkusil a vytrval až do konce, zkrátka, že podáš v téhle věci maximální výkon. Myslím, že úspěch je už samotné informování o tvých krocích, protože se můžou najít lidé, kteří se zachovají podobné jako ty a to už by mohlo něco změnit, možná...
gtz avatar 4.7.2011 18:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím palce a hrrr na ně.
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
4.7.2011 20:47 Woknař
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ha ha! Advokát, který si nepřeje být jmenován! No to je super. Advokáti většinou chtějí být jmenováni, když cítí alespoň minimální šanci na úspěch. A nebo se halí do anonymity, aby jejich dobré jméno debaklem neutrpělo. Copak asi bude tento případ? To přijde k soudu s nalepenými vousy a parukou s pleší? No on tam raději ani nepůjde a neúspěch svede na chybnou interpretaci svých "rad" navrhovatelem.
4.7.2011 20:57 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Dovolim si doporucit pockat na dalsi blogposty, ve kterych budou uvedene detaily (shodou okolnosti v nich najdes odpovedi na veskere tve dotazy a namitky).
4.7.2011 23:29 Filip
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Dovolím si doporučit nekrmit Woknaře, protože jsem už řadu diskusí s ním viděl a tak tuším jeho pravou identitu.
Luk avatar 4.7.2011 23:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
tuším jeho pravou identitu
taky ;-)
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
5.7.2011 00:44 smartin | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
tak tuhle podobu Steve neukeca :D

Jinak autorovi blogpostu fandim vsema deseti!
5.7.2011 07:54 CEST
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Ech, pokud se snazil Steve ze sebe udelat Alberta, tak se mu to moc nepovedlo.
4.7.2011 21:20 asdfg
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
no nevim, nebylo lepší si ten ntb s widlema nekoupit když se ti to nelíbí než se soudit o to že sis ho svobodně koupil s widlema? doufám že prohraješ, hned tu bude spravedlivějc!
4.7.2011 22:40 loki
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Kdyz mu to vraceni umoznuje samotna Microsoft Eula, tak co je na tom spatneho? Naopak je spatne, ze vyrobce || dodavatel se nema k tomu, aby plnil sve zavazky vyplyvajici z vlastnich licencnich podminek.
pavlix avatar 6.7.2011 19:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
doufám že prohraješ, hned tu bude spravedlivějc!

Co je spravedlivého na tom, když firmy poruší smlouvy, ke kterým se samy zavázaly?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
4.7.2011 23:19 mnicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Drzim palce!
vulgární Nick avatar 5.7.2011 00:13 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dneska ráno jsem si byl v Tesku koupit croissanty. Měli sýrový za šest a bez sýra za osm káblí. Chtěl jsem spíš bez sejra. Měl jsem vzít ty levnější (dvě koruny jsou dvě koruny) a pak na prodavačkách somrovat odstranění sejru. Napsal bych o tom blogísek a hodně lidí by mě plácalo po hřbetě a přálo mocinky moc štěstí v tom mým složitým Kampfu...
JSEM PRASE A HOVADO.
5.7.2011 00:56 smartin | skóre: 1
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
""Měli sýrový za šest a bez sýra za osm káblí.""

za prve: nebavime se to u nejakych croissantech, kde je rozdil 2 Kc, ale o zarizeni, kde je rozdil treba i 3 000 Kc. Takze fail! za druhe: ntb bez Widli je levnejsi, nez s Widlema. Coz tvuj super-hyper-giga priklad nesplnuje, je to totiz presny opak modelu, nez o cem je tento blog. Takze fail! za treti: slovo "blogisek" pisou jen buzny. Takze fail!

Pokud by ntb s Widlema prodavali za mensi cenu, nez bez nich, tak se nic resit nemusi (krome dualbootu teda...).

A vubec...
5.7.2011 02:13 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Myslím, že si mu skočil na vějičku ;-). Občas je opravdu ntb bez win stejně či dokonce mírně dražší (i když je to wtf - prostě cenu neurčuje jen cena komponent, ale i nějaký obchodní záměr prodejce, vývoj na trhu a další wtf věci, kterým nerozumím ;-) ). Navíc ta OEM licence tři litry imho nebude...

Co je ale nezpochybnitelný argument, na který jsem od odpůrců vracení winů s tím, že je to jako nadávat, že mám v ntb třeba jinou značku ram, než bych si přál, nenašel odpověď je to, že ty windows (ten sejra) nemůžu někomu jinému prodat, či je dát jinam (jsou vázané na ten konkrétní hw). Tedy že si ten sejra nemůžu sloupnout a dát třeba na housku ;-). Nebo tu ramku vytáhnout a střelit na aukru...
Baník pyčo!
5.7.2011 14:52 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Ano o tom to je, at tam ty Windows jsou, ale at mi je nebrani pouzit na jinem stroji nebo je prodat
Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!
5.7.2011 12:10 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
A výrobce tam měl napsáno, že pokud vám ten sýr nevyhovuje, tak si ten sýr vezme zpět a dostanete za to nějakou refundaci? Přesně to se totiž píše v MS EULA. Tohle není boj o slevu, ale boj o dodržení smlouvy, kterou sám výrobce dodává.
vulgární Nick avatar 5.7.2011 23:51 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Pánové, přešlápněte si... všichni tři. Pak nadechnout a přečíst znova a s klidem. ;)
JSEM PRASE A HOVADO.
belisarivs avatar 6.7.2011 12:31 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Vzdycky me dojme, kdyz v jedne diskuzi je opozice vraceni Windows jasne smetena argumenty, ale v dalsi pride zase nejaky clovicek, ktery to zacne tocit uplne stejne na novo.

Tak predevsim, srovnavs hrusky s jabkama. Cena Windows je uplne jinde nez nejaky syr. Rekneme, ze si koupis auto, ale nelibi se ti autoradio.

To autoradio muzes vzit a nekomu ho strelit (jestli si koupis jine je ted irelevantni). U Windows to proste nejde. Takze si zaplatis vic (a je irelevantni, nakolik MS sve produkty dotuje pro posileni sitoveho efektu), ale nemuzes je vzit a prodat. Takze i prirovnani auta s autoradiem (nebo cimkoliv, co chces vymenit) k notesu s Windows na tvrdo kulha na obe nohy, byt je to porad milionkrat lepsi, nez tve prirovnani.

Navic u Windows jeste musis schvalovat licenci navic, coz u autoradii nemusis.

Takze tu prosimte prestan sirit tmu na zaklade nesmyslneho prirovnani a se sebevedomim nejakeho soudruha lidem vysvetlovat, ze je lepsi drzet hubu a krok. Po tom, jestli se nekomu neco nelibi a chce s tim neco delat je specialne tobe (a podobnym patolizalum) prd, a jestli jsi takova socka, ze se bojis, ze se povede prosadit prodej Windows extra a ty je budes muset kupovat za plnou palbu, tak muzu jenom konstatovat, ze jsi mel od pate tridy vic zabrat.
IRC is just multiplayer notepad.
pavlix avatar 6.7.2011 19:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Dneska ráno jsem si byl v Tesku koupit croissanty. Měli sýrový za šest a bez sýra za osm káblí. Chtěl jsem spíš bez sejra. Měl jsem vzít ty levnější (dvě koruny jsou dvě koruny) a pak na prodavačkách somrovat odstranění sejru. Napsal bych o tom blogísek a hodně lidí by mě plácalo po hřbetě a přálo mocinky moc štěstí v tom mým složitým Kampfu...

Co je divnýho na tom, že má Tesco různé výrobky v různé ceně? A proč to srovnáváš se situací, kdy prodávající nedodržuje smlouvu, kterou sám zákazníkovi předal?
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
alblaho avatar 5.7.2011 01:05 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Držím palce. Víc než samotné bundlování mi vadí, že se neuvádí cena licence. I když chápu, že ty OEM modely jsou různé divočiny, ať klidně uvádí cenu za OEM Windows desítky korun.
5.7.2011 05:06 mustafa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
komunistickejanarchista chce diktovat firmam co maj vyrabet, buhaha, si postav svuj ntb nebo si kup jinej!
Shadow avatar 5.7.2011 09:39 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Ne, pane kolego. Právě naopak. Pro totalitu, kterou jsme tu měli, platilo přesně to, co navrhujete vy - držet hubu a krok. Nyní už nemusíme. Máme demokracii, máme soudnictví a máme tržní ekonomiku. Boj zákazníka za svoje práva je přirozenou součástí našeho nového společenského zřízení. Škoda, že mnozí žijí stále v minulosti, bojí se vyzvat autoritu a bojovat za svá práva. Kdybychom měli méně lidí jako vy a více lidí jako autor zápisku, žilo by se v naší zemi mnohem lépe.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
corwin78 avatar 5.7.2011 10:14 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
+1
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
5.7.2011 10:44 Vlastenec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Coto meles? Vy nasilim pozadujete po soukrome firme aby prodavala produkty, a tim mela vicenaklady, jen a pouze pro uzkou skupinu podivinu, nehlede na to ze dve tretiny z tech podivinu jen prudej a wokna pouzivaj v dualbootu. Kup si jinej pristroj nebo zaloz firmu co to bude skladat bez os a uvidis ze i ti linuxari ti na to budou prdet, jste banda posuku, jdete nekdy na slunicko.
corwin78 avatar 5.7.2011 10:50 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Mohl bys specifikovat jaké vícenáklady by ta firma měla mít s tím, že bude prodávat laptopy bez OS? To mi totiž uniká.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
5.7.2011 10:59 Vlastenec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Dozvis se, jestli to sem ten nespokojenec pastne az na to prijde rec, nebo se zkus treba jen zamyslet, ale se zatemnenou mysli to jen tak nepujde.
Shadow avatar 5.7.2011 11:06 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Proč nás nedotemníš rovnou, vševědoucí všemurozumící anonyme? :-)
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
corwin78 avatar 5.7.2011 11:09 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Kolego, zatemněnou mysl máš pouze ty, protože jestli aspoň trošku tušíš něco o tom, jak dnes probíhá výroba počítačů u společností jako Lenovo, tak bys nějakou blbost o vícenákladech nemohl vypustit z pusy. Pro ně je to prostě jen další položka v ceníku, nic víc, nic míň. Pak je tu ale pochopitelně celá ta mašinérie smluv s Microsoftem, které mohou být velmi diskutabilní, ale to už je jiná pohádka, kterou by se měly zabývat antimonopolní úřady a sdružení na ochranu spotřebitelů.
Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
5.7.2011 10:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Násilím?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Shadow avatar 5.7.2011 11:12 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
No jo, využívat práva, které bylo specifikováno přímo v licenci, to je fakt násilí. Kdepak nám to anonym pracuje, v Microsoftu nebo v Lenovu? :-D
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
5.7.2011 11:02 trenow
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Zakaznik nemuze vedet pri placeni DPH cenu za operacni system? To se vracime zpet do doby temna. Nebo Windows je zadarmo?
5.7.2011 11:05 asdf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
máš pravdu chlape.
Shadow avatar 5.7.2011 11:13 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Nemáš pravdu, anonyme.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
pavlix avatar 6.7.2011 19:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Vy nasilim pozadujete po soukrome firme aby prodavala produkty,
Dokaž :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.7.2011 13:14 Sten
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Ano, násilím požaduje po soukromé firmě, aby dodržela smlouvu, kterou sama zákazníkovi nabídla. Jak podlé žádat po soukromých firmách dodržování smluv!
7.7.2011 13:16 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Ne. Násilí je něco úplně jiného.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
pavlix avatar 7.7.2011 13:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Přehlédl jsi sarkasmus :).
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
7.7.2011 13:29 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Ha, přehlédl.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Shadow avatar 7.7.2011 13:42 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
A pokud by to za násilí někdo považoval, pak lze stejně za násilí považovat i samotné bundlování Windows. Aneb chceš náš laptop? Dobře, ale zaplať nám licenci Windows, kterou na rozdíl od ostatních komponent nemůžeš ani vrátit, ani dál prodat, dokonce ani darovat. Takže když chceš na notebook nainstalovat Linux a Windows nechceš ani vidět, musíš beztak nejprve podpořit "konkurenci", která pak využije takto získaných finančních prostředků, aby dále lobovala u výrobců HW za bundlování, vedla patentové spory s firmami, které si dovolí nasadit Linux místo Windows, či na Linux útočila jiným způsobem.

No nic, tak jsem si trochu ulevil. :-)
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
7.7.2011 13:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Z chování MS, mimojiné i ve světle toho co dělá s Androidem, mi vaří krev. Vždycky jsem ty hajzly nesnášel, ale nikdy tolik jako teď. Už aby je někdo vysoudil z povrchu zemského. Proč si sakra Google sedí na rukou?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
pavlix avatar 7.7.2011 13:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Neřeš trolly :), jak vidíš, tak už stejně žádné argumenty nemají :D
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
belisarivs avatar 7.7.2011 14:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Jenomze to je prave ono.

Pokazde jsou smeteni, ale _vzdy_ se najde nejaky blbec, ktery zase v jine diskuzi zacne zase nadavat, jak si chce koupit auto bez volantu.

Osobne me to uz docela stve jak spammuji takovym hnojem a uz ted jsem zvazoval, ze budu vulgarni.
IRC is just multiplayer notepad.
pavlix avatar 6.7.2011 19:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
komunistickejanarchista chce diktovat firmam co maj vyrabet, buhaha, si postav svuj ntb nebo si kup jinej!

Ne, zákazník chce po firmách, aby dodržovaly podmínky, které mu písemně samy od sebe předaly.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
5.7.2011 05:36 eks
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Díky i za mě a přeji dobrý lov!
5.7.2011 12:24 Martin Habovštiak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Lenovo refundace Win7: Probehlo setkani s advokatem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Prajem veľa šťastia!
Computers are like air conditioning - both stop working properly, when you open windows...

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.