Portál AbcLinuxu, 27. dubna 2024 05:42

Ako sabotovať rádio vo firme?

24.3.2009 15:35 | Přečteno: 2447×

Nevravím že nemám rád hudbu, sám počúvam internetové rádio keď mám na to chuť ale dám si sluchátka a nikoho tým neotravujem. Problém je s rádiom vo firme, kolega už roky má rádio. Ja som s tým kedysi súhlasil lebo som si neuvedomoval čo to obnáša a teraz za to pikám a ticho trpím. Už sa to ale nedá vydržať, poraďte ako úspešne sabotovať rádio vo firme.

Mám elektrotechnickú priemyslovku takže možnosti sú široké. Prípadne ak ste podobne postihnutí, vylejte si sem svoju zlosť.

P.S.: Odkaz pre kolegu, ak náhodou čítaš môj blog, odnes si to rádio kým sa mu niečo stane        

Hodnocení: 80 %

        špatnédobré        

Anketa

Ako ste na tom vy?
 (8 %)
 (3 %)
 (8 %)
 (21 %)
 (5 %)
 (7 %)
 (43 %)
 (8 %)
Celkem 120 hlasů

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře. , Tisk

Vložit další komentář

24.3.2009 15:40 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
co takhle se s nim domluvit? proste jste zmenil nazor, a chcete klid...
co se tyce sabotaze, asi bych hledal nejakou rusicku pro pasmo 96-107MHz, ale bacha na vykon at nezlikvidujete radio v celem bloku...
24.3.2009 15:56 Zadejte vaše jméno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

Uz sa tesim ako bude blokovat radio stream :-D

24.3.2009 15:47 MiCHi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

nejlepsi sabotaz je vytrhnout ho z elektriky :D

ale ted vazne, domluva je asi nejrozumnejsi

24.3.2009 15:55 Zadejte vaše jméno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Chyba rozumny dialog - staci si o tom porozopravat s kolegom - sam prestat byt introvert a vysvetlit mu ze by sluchatka boli lepsie (popr. ine riesenie) - akykolvek iny pristup (radiova rusicka, filtrovanie streamov) povedie k roztrzke, intrigam a priekom...

24.3.2009 17:57 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Ano, take myslim, ze nejlepsi by bylo pokusit se o dohodu. A pokud kolega nebude ochoten naslouchat, tak jit k nadrizenemu. Mam dokonce pocit, ze nekde v zakonikum prace je paragraf, ktery by se na tento pripad dal napasovat, pokud je nekdo ochoten se v te pravnictine prohrabat, nejspis to najde (pokud to mezi tim pani poslanci nezrusili). A pokud si dobre pamatuju na zpravy z Iraku, tak "muceni hudbou" je dokonce zakazane i Zenevskou konvenci :-)

24.3.2009 20:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Přesně tak jsem to vyřešil když jsem dělal na úřadě. Po dobrém to prostě nešlo. Kolegové absolutně nebyli schopni pochopit, že při těch žvástech z rádia se nelze soustředit na práci, tak mi nezbylo než to dohnat do extrému. Později jsem dostal vlastní kutloch a tam už jsem měl svatý klid.
28.3.2009 22:34 Andrej | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
uff - "na úřadě" a "soustředit na práci" takto blizko pri sebe, este ze to nebolo v jednej vete! ;o)
Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
31.3.2009 13:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Tak někdo holt dělat musí, že. Jinak IT na takto velkém úřadě není úředník, ač papírově ano.
Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 16:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Traktoristická sluchátka, nebo pořádná uzavřená sluchátka a METAL! Sám to tak ve škole řeším (přemluvit dvacet ukecaných ženských... blésmrt). Nemá smysl se s kýmkoliv hádat (pokud kolegu nenapadlo, že to někomu v okolí nemusí z cela vyhovovat, je asi někde chyba).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
24.3.2009 16:17 ____ | skóre: 15 | blog: _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

Na hudbě moc nezáleží, zrovna tak může celkem podobně posloužit nějaký drum&bass.

Jinak vážně, dohoda bude nejlepší.

Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 16:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Tak D'n'B ne-e, blbne se z toho. ~_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
25.3.2009 11:38 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

To bych nerekl....

Blbne se z veci jinych... Poslechnete si speedcore nebo schranz.

Jinak www.eilo.org (Trance, psytrance, hardcore, house, minimal....atd...)

If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
25.3.2009 21:41 Matlák
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

tak zrovna metal a jungle/dnb je na tom co se blbnutí týče dle mě zcela stejně. Proto poslouchám Chronix radio (metal) a Jungletrain (jungle/dnb) :-D

24.3.2009 16:35 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Odpájet reproduktory (to jsem udělal spolubydlícímu na intru, když nereagoval na pokusy o domluvu) - rádio pak vypadá, jako že funguje, ale nehraje :-D
--- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
Dalibor Smolík avatar 25.3.2009 11:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

Jednou na dovolené ve Slovinsku  na pláž přijelo pojízdné rádio a strašně hlasitě vyřvávalo hudbu s reklamou na jakýsi produkt a otravovali tím celý víkend.  Místní hajzlbába vždycky šla a nešikovně zakopla o kabel, který ten kravál rozpojil. Někdo to pak přišel zapojit, ale pár minut bylo blahodárné ticho. :-) Tak jsme té bábě ukázali "thumbs up" a ona každou chvíli "nešikovně" zakopávala o ten kabel a půl pláže z toho měla legraci a klid :-D

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Grunt avatar 24.3.2009 16:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
poraďte ako úspešne sabotovať rádio vo firme.

Přehlušit ho. Třeba si to kolega uvědomí.

BTW: Věděl jste, že zvukové vlny interferují? Že nevíte co uslyšíte pokud budete pouštět úplně to samé jako kolega, ale invertované?

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
24.3.2009 17:15 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

no teoreticky skoro možná ticho, prakticky asi ne protože ten zvuk se různě odráží a nikdy se to přesně nepotká. Dobře to funguje u velmi malých prostor, třeba sluchátka se taková prodávají a prý snad u velmi luxusních aut a letadel se to používá pro odrušení hluku v kabině.

Grunt avatar 24.3.2009 17:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

Já už to zkoušel. Má to jeden zásadní háček, vzdálenosti zářičů. Když se člověk blíží k jednomu tak má z něj větší signál a když se blíží k druhému, tak zase z něj. A bohužel problémem jsou i dvě uši a signál z různých stran(a také ty zmiňované odrazy). Proč teda ale o tom mluvím? O této možnosti jsem se dozvěděl na Discovery. Tam to právě nějak měli vyšpekulované aby to fungovalo. Ve stejném pořadu jsem viděl i silně směrové reproduktory. To už by mohlo být reálnější, ne?

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
24.3.2009 20:13 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

právě proto to funguje jen omezeně. Prý se dělají taková protihluková sluchátka a firma Heil dělá taková pro radiokomunikaci. Má to mikrofony a zesilovače pro snímání okolí a to se pak obrácené přimíchává k poslouchanému žádoucímu signálu. Celkem si to dovedu představit třeba v tom luxusním autě. zdroje hluku jsou celkem přesně známé a už tak dost zatlumené a pasažéři taky sedí víceméně na jednom místě. To by asi šlo vyladit obzvlášť když peníze nehrají roli.

25.3.2009 14:08 Jiri Bajer | skóre: 34 | blog: Sarimuv koutek | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

Protihlukovy sluchatka jsem mel chvilku na usich - jak pasivni, tak aktivni verzi s 'antihlukem' a sam bych v nich nevydrzel ani 10 minut - jak se zatlumi okoli a sluchatka hodne tesne prilehnou k hlave, je hrozne moc slyset sumeni vlastni krve - takovej mensi vodopad. ;-) Taky bych doporucil se nejdriv zkusit domluvit v klidku a po dobrem, v pripade neresitelnosti pak eskalaci na sefa...

Grunt avatar 25.3.2009 14:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Protihlukovy sluchatka jsem mel chvilku na usich - jak pasivni, tak aktivni verzi s 'antihlukem' a sam bych v nich nevydrzel ani 10 minut - jak se zatlumi okoli a sluchatka hodne tesne prilehnou k hlave, je hrozne moc slyset sumeni vlastni krve - takovej mensi vodopad. ;-)

Proto jsem mluvil o variantě sluchátek do kterých by se pouštěl jen invertovaný inkriminovaný signál. Když by se to na místě odladilo tak aby se amplituda obou signálů téměř dokonale překrývala a pak by se hodnota hlasitosti invertovaného signálu určovala na základě naměřené hodnoty hluku z mikrofónu + té vytuněné hodnoty, tak v kombinaci s těmi náporovými sluchátky(prostě ty co mají na druhé straně díru aby do nich mohl vzduch) by to mělo tu výhodu, že by se člověk mohl volně pohybovat a slyšel by dobře vše krom inkriminovaného hluku. A nemuselo by to být ani nijak nepohodlné. Na rozdíl od varianty s rušením v prostředí by to mělo tu výhodu, že dokonalá interference se ve zvukovodu provádí mnohem lépe. Skoro bych se vsadil, že už takový zvukový filtr někdo i vyrábí.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Grunt avatar 24.3.2009 17:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

No a nebo ty zmiňované sluchátka. Kdyby to byly pecky s dírou(nevím jak se nazývají - myslím náporové nebo tak něco) a dobře se to odladilo (i třeba na základě mikrofónu) tak by člověk neslyšel vůbec nic a nebo jen minimum a oproti klasickým traktorystickým sluchátkam by to mělo výhodu v pohodlnosti a tu, že by člověk slyšel vše krom inkriminovaného hluku. Vlastně takový zvukový filtr.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 18:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Příkladem skvělých izolátorů jsou sluchátka Sennheiser CX-400 (špunty), případně HD215 (traktor).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 24.3.2009 18:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Příkladem skvělých izolátorů jsou sluchátka Sennheiser CX-400 (špunty)

Jenže ty odhluční úplně všechno, ne?

případně HD215 (traktor).

Nepohodlné a stejná nevýhoda jak v předchozím případě.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 18:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Jenže ty odhluční úplně všechno, ne?

Prostě ticho/hudba. Vadí? Já to považuji za optimum.

Nepohodlné a stejná nevýhoda jak v předchozím případě.

Nepohodlné leda pokud člověk nosí čepici/květák/helmu. Jednou za čas je vhodné vyvětrat uši, ale tlak na ně je veškerý žádný --- do kontaktu s hlavou příchází jen okraje sluchátek.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Grunt avatar 24.3.2009 18:36 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

Jo jen jsme se špatně pochopily. Myslel jsem, že přímo ukazuješ na ty špunty co používají tu inverzi a nějaké pravé červené oťíkovské traktoristické lodě.

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 19:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Ne-e. UTFG ^_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
AraxoN avatar 24.3.2009 16:52 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Čo tak vysielať na danej frekvencii niečo iné? Kolega doniesol z Číny MP3 prehrávač do auta, ktorý funguje tak, že vysiela tie MPtrojky, autorádio sa naladí na jeho frekvenciu a hraje ako keby z rádia. Tak to naladil na express a všetky autá v okolí začali namiesto rádia počúvať jeho death metal - to ste mali vidieť tie xichty na križovatke! :-D

Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
To musí být brutálně silná věcička --- my máme podobný předmět, ale třeba v Itálii byl nepoužítelný, celé frekvenční spektrum bylo obsazené a ten krám to nemohl přehlušit.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Michal Fecko avatar 24.3.2009 17:05 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
To je Čína, tam sa s tým neserú :-D Bateriu to ma tipujem v privese :-D
24.3.2009 23:20 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
FM transmittery maju vykon v desiatkach nW, takze vobec nepotrebujes velku bateriu.
24.3.2009 17:01 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Iná možnosť - Nemám rádio ale ostatní majú a VŽDY mi vadí

SomaFM commercial-free internet radio
srigi avatar 24.3.2009 17:03 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Mozes si postavit celkom dobru rusicku - astabilny multivibrator. Ten produkuje pravouhly el. signal. A pravouhly signal je znamy tym, ze sa v nom vyskytuje takmer nekonecny pocet harmonickych zloziek.

Takze ak spravis generator pravouhleho signalu povedzme 10kHz, je velka pravdepodobnost, ze jeho spektrum byde siahat az ku 1-50MHz. Ak by si postavil AM z rychlych spinacich tranzistorov so zakladnou frq. povedzme 100kHz, mozno by si pokryl aj 100MHz (FM) pasmo. Potom uz iba staci pripojit kus drotu ako antenu (do kolektora niektoreho tr.) a typek to nema sancu odladit.

Najskor vsetko odskusaj doma na vlastnom radiu.

Be kind to newbies.
24.3.2009 17:09 PepaSFI
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

problém je že často dohoda není možná. Takový člověk si myslí že poslouchá nejlepší hudbu na světě a ty nejzábavnější žvanily a "dyť hrajou skvěle, no dobře tak já to vypnu". Ale po obědě nebo druhý den tam ty hrůzy hrajou zas a vtipní moderátoři tlačí humor všema tělesnýma otvorama. Momentálně, tedy asi posledních šest měsíců tohle zažívám s rádiem Vysočina. V reklamním sloganu mají že hrají "jenom hity" a to je problém. Některé ty hity, tedy asi šest písniček, přehrají třikrát a některé i čtyřikrát za dopoledne. Dnes, když potřetí hráli Hvězdy nad Prahou nevím radši od koho to je, jsem prohlásil že jestli ještě k tomu potřetí nebo možná počtvrté zahrají Tak nějak málo tančím, tak uchopím tupý předmět kladivo a definitivně to přeladím na nekonečno. Když to totiž přeladím normálně čudlíkem tak to na jiné stanici vydrží asi půl hodiny, to v případě že naladím rockové brněnské Hey nebo třeba Radiožurnál. Naopak když tam náhodou (nečitelný displej) naladím nějakou tu lidově zábavnou hitovku jako Frekvence 1 nebo Region tak to je z bláta do louže protože tam sice mají jiné "hity" ale stejný mozkodrtící systém opakování a taková stanice zůstává naladěná do té doby než zas vyletím a přeladím to. Doporučuju , pokud to charakter práce umožňuje sluchátka a vlastní zdroj hudby anebo plíživou diverzi. Nějaký jednoduchý vysílač, návodů je spousta. Jde to koupit hotové, někdy i s MP3 přehrávačem, většinou pod názvem FM transmiter. Bývá to řešené jako cosi do zásuvky v autě aby se daly přehrávat MP3 do rádia které nemá Line in konektor. Dosah je pár metrů. Pak už jen připravit si pár nahrávek, třeba šum prázdné frekvence, nějakou strašně nekvalitní hudbu ze špatně naladěného rádia, třeba muezina z minaretu a podobně.

Fluttershy, yay! avatar 24.3.2009 17:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Za Hey! plus jedna!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
Dalibor Smolík avatar 24.3.2009 17:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Rádio mám ve svém počítači a pouštím ho nahlas. :-) Ale je fakt, že se domluvím, jak hlasitě a jaký žánr pustím, popřípadě zda vůbec, ale okolí je muzikální, takže mé vypalovačky většinou přežije.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
24.3.2009 17:44 VM
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Vzdycky, kdyz kolega zapne radio, tak pustit heavy metal?

Dalibor Smolík avatar 24.3.2009 18:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
No, tuhle mi vypadly v práci plechové talíře na zem a kolegyně, která byla otočená zády a jen to slyšela, prohlásila, abych to rádio ztlumil :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
24.3.2009 17:59 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

No u nás ve práci teda nemáme přímo rádio, ale MP3jky. Každý má ale sluchátka, takže to není problém. Hudba nahlas hraje jenom v laboratoři a tam je vetšinou jen pár lidí, kteří se bez potíží dohodnou ....

Jinak z rádií vydržím dlouhodoběji poslouchat snad jen Radiožurnál. Takový ten podivný moderní žvanivý způsob moderování mě silně irituje !

 

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
25.3.2009 12:47 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Ano, to je pravda, pokud už rádio poslouchám (v poslední době jen ráno jako součást buzení), tak ČRO1. Když jsem čas od času nucen poslouchat některé komerční rádia (např. v obchodech), tak si jen říkám, jaké mám štěstí, že něco takového nemusím celý den poslouchat. Chudačky prodavačky.

24.3.2009 18:11 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi bych se snazil taky domluvit, navrhnout mu sluchatka a kdyz ne, tak za vedoucim, pripadne se poradit s pravnikem/uradem prace, jestli neni protizakonne, ze kolega na pracovisti proti memo prostetu pousti radio nahlas.
Nebezpecna_sit avatar 24.3.2009 18:54 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To mi připomíná moji brigádu. V kanceláři poslouchali nějaké šílené popové rádio s příšernými kecy. Tak jsem občas chodila dřív, abych tam byla první a mohla na netu naladit Rockzone 105,9. Prý jim to nevadilo, ale přitom jsem zjistila, že to postupně nenápadně ztišovali, takže odpoledne už bylo slyšet jen pár vzdálených tónů :)
Linux is sexy :o)
24.3.2009 19:50 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkusil bych se s ním dohodnout, případně reagovat vlastní muzikou;-) Tedy ne vlastní produkcí, ale kolekcí --- i když ta produkce (kdyby existovala) by měla zaručeně lepší efekt :-)))
24.3.2009 19:53 com
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Staci si urobit vysokofrekvencny predzosilnovac. Kedysi som si taky urobil podla amaterskeho radia. Uz sa nepametam ktore. Na vstupe mal aj ladenie ktoru frekvenciu ma zosilnovat. Ked som obmotal vstup o vystup tak radio stichlo.

24.3.2009 21:42 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pokud to nepujde po dobrym, provedl bych asi sabotaz na radio.

Bud tim malym FM vysilacem, na trznici koupis dosti lacino. Na vstup dej nejakej multivibrator, proste at to vrci...

Nebo zaridit aby radio onemocnelo, treba pred reprak napajet odpor, bude ponekud tissi. Mozna by ti stacilo tam napajet takovy odpor aby to pro tebe bylo dostatecne potichu, kolega by si ho presunul bliz k sobe a nemel by potrebu kupovat jine.

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
24.3.2009 22:34 pepe1 | skóre: 13 | blog: abcde
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tojsem řešil před lety pomocí GDO v šuplíku :)
jose17 avatar 24.3.2009 22:51 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

oprav si ostatný [pl] -> ostatní

Ja vim, on vi, ty nano!
Marián Kyral avatar 25.3.2009 12:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nasadím sluchátka, pustím si nějakou hudbu a ostatní ať si dělají co chtějí. Když se mnou chtěji kolegové mluvit, tak musí buď přijít a nebo mně pingnout přes icq ;-)

otula avatar 26.3.2009 23:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Naprosto s tebou soucítím. Jsem v kanceláři s kolegou a kolegyní, doma má drahá, všichni jsou závislí na rádiu, nejlépe příšerné Kiss Hády (kolegyně trochu snesitelnější Petrov). Já mám nejraději úplné ticho. Takže se neustále dohadujeme, žádné dohody nefungují. Když jdu kolem, tak to ztiším, pokud zrovna není nikdo v kanceláři, tak to vypnu, když se někdo z nich vrátí, naštvaně to jde zapnout. Většina ti zde doporučuje dohodu, ale ta rušička vůbec není špatný nápad :-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
Gilhad avatar 27.3.2009 02:11 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V praci jsme to resili tak, ze kazdy mel vlastni sluchatka a poslouchal si co chtel. Jeden kolega se ale rozhodnul, ze jeho vkus je univerzalni a zacal nam tam hrat neco nahlas. Domluva nepomahala. Ja reagoval tim, ze jsem si prinesl z domova repracky a pozde, kdy spustil on, jsem sundal sluchatka, zapnul repraky a pustil tam nejaky co nejuchylnejsi JPop dost nahlas, aby to u me spolehlive zahlusil. Dlouho to nevydrzel a vratil se ke sluchatkum. Takze ja taky a k mene extremnim zanrum :)
randy avatar 29.3.2009 01:32 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

do kancelarie sa nam nastahoval novy kolega, ktory s oblubou pustal nejake debilne internetove slovenske radio ;) kedze radio znesiem jedine v autem, tak som ho upozornil na smernicicu, ktora v nasej firme zakazuje zatazovat internetovu linku streamom ;)) ...a od vtedy mam pokoj.

keby mal radio, slo by to vyriesit podobne ;) na pracovisku sa nemaju nachadzat trvale sukromne veci, ktore vobec nesuvisia s vykonavanou pracou ;D

R>
29.3.2009 09:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?
Hmm tam musí být teda radost pracovat v takové firmě...
randy avatar 29.3.2009 15:50 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako sabotovať rádio vo firme?

az take zle to nie je, kedze smernice nikto nedodrzuje :)) ja len nimi obcas podpichujem (hlavne smernicu o odpadoch a vdaka nej rypem do riaditela useku, kedze on je podla nej za triedenie a uskladnenie odpadov zodpovedny :D)


R>

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.