Portál AbcLinuxu, 4. května 2025 00:29
Jojo, tu třetí chybu mi to ukazuje pořád a přitom to nevypadá, že je server přetížený (reakční doba dobrá, navíc je půlnoc). Spíš mi to přišlo jako chyba v provádění JS. V případě mého Firefoxu by mě to ani nepřekvapilo, ale podle toho screenshotu to vypadám že to nejede ani v IE? (Ten message box je z IE, ze?)
Jojo, tu třetí chybu mi to ukazuje pořád a přitom to nevypadá, že je server přetížený (reakční doba dobrá, navíc je půlnoc).Předtím to ale jelo opravdu pomalu, stránka se načítala i desítky sekund (a většinou se načetla bez CSS).
(Ten message box je z IE, ze?)Ne, je z Opery (byť pod Vistou). Zkusil jsem to teď v IE, a co vidím: Timeout while getting a connection from pool., ve Firefoxu prozměnu: FATAL: F0000: missing or erroneous pg_hba.conf file Jsou to prostě mistři
U mě stále ten první screen :(
Navíc ještě s omezením max. 100 nalezených nehod... co já vím, za jak dlouho se jich tolik nashromáždí :-!
no jo, vy trubky,.... to je jasny.. nesmite se tam hlasit vsichni tri naraz. Se pak nedivte, ze je to pretizene...
Domluvte se a udelejte poradnik.
Dostal do mapy? Jako ze jste mel nejakou tu nehodu? :-)
Vyhozený prachy. Hlavní příčinou nehodovosti je řidič. Když vlítne jak dement na silnici a myslí si "Jsem král siniic", tak bohužel ohrozí nevinné. Ale pořád je to řidičem. I v bohatších státech jsou perfektnější dálnice, ale když ti troubové za sněžení na to šlapou, tak najednou je jich desítka na jedné hromádce šrotu s červeným sněhem. Takže žádná závislost mezi povrchem vozovky a nehodovostí není. Hledají se jen zástupná řešení jako-problému a vyhazují se prachy.
Takže žádná závislost mezi povrchem vozovky a nehodovostí není.
Ale je. Samozřejmě že lidský faktor hraje velmi významnou roli, ale existují místa, která jsou navržena tak špatně, že to k vyšší nehodovosti přispívá. Policajt z nehodovky vám sice vysvětlí, že podle pravidel má být řidič připraven na cokoli včetně zdi postavené napříč dálnicí za zatáčkou, a že pokud není, je to jen a jen jeho chyba, ale to je čirý alibismus.
No vidite. Tedy by stacilo, misto mapy nehodovosti, proste jit a zeptat se mistni policie, o kterych mistech si mysli, ze jsou nebezpecna. Musim tedy patrne souhlasit s predchozim prispevkem, jde jen o vyhazovani penez.
Tedy by stacilo, misto mapy nehodovosti, proste jit a zeptat se mistni policie, o kterych mistech si mysli, ze jsou nebezpecna.To by nestačilo. Že si policie o některých místech něco "myslí", ještě nic nevypovídá. Jsou potřeba čísla. A když už ta čísla jsou, tak proč je neprezentovat vhodným způsobem? Kromě toho nejde jen o správce komunikací, tohle poslouží i řidičům, kteří si podle toho mohou plánovat trasy nebo si v určitých místech dát zvlášť velký pozor. Je samozřejmě pravda, že za drtivou většinu nehod mohou řidiči. Jenže silnice (a zejména křižovatky) lze navrhovat dobře a špatně (totéž dopravní značení). Když se navrhne dobře, je tam méně nehod, a naopak. Chování řidičů je jen další faktor. Pokud musí řidič například usilovně přemýšlet, do kterého pruhu se má vlastně zařadit nebo který semafor či značka pro něj platí, vyčerpává se tím značná část jeho mentální kapacity, což snižuje ten zbytek, který je potřeba pro sledování situace okolo vozidla. Pak se nehoda stane mnohem snáze.
Co chceš vylepšit třeba na křižovatce na Vypichu (Praha), když spousta "řidičů" tam sviští na červenou. Nikdy jsem nevěřil, že je u nás tolik barvoslepých občanů.
http://www.vtipalek.cz/index.php?uid=134&od=3
Vtip: Jízda v Praze
Nehody se odehrávají na celém světě a blbců je na silnici všude taky spousta. Jenže na českých silnicích je určité specifikum - mimořádná netolerance mezi řidiči a absolutní džungle, právo silnějšího. Kromě toho se tu míchají řidiči s čepičkou, jedoucí 40 km v hodině na rovné silnici a piráti silnic. Řidiči, kteří čekají minutu po rozsvícení zelené na křižovatce a pak jedoucí stovkou v místě, kde je povoleno padesát.
To, co tu píšu jsou poznatky cizinců, jezdících u nás. Například v Německu je provoz plynulý, v obci se jede max. do 55 km/h a všichni dodržují předpisy (i když ne striktně). V jižních zemích každý jezdí jak chce, červená, zelená, všechno jedno. V Turecku klidně i v protisměru Jenže s tím každý počítá a vzájemně si řidiči vyhoví. Pár gest a hotovo. U nás je nehoda z každé prkotiny, protože vůle si trochu vyjít vstříc není vůbec žádná. A to od Chebu až po Ostravu.
Nehody se odehrávají na celém světě a blbců je na silnici všude taky spousta. Jenže na českých silnicích je určité specifikum - mimořádná netolerance mezi řidiči a absolutní džungle, právo silnějšího. Kromě toho se tu míchají řidiči s čepičkou, jedoucí 40 km v hodině na rovné silnici a piráti silnic. Řidiči, kteří čekají minutu po rozsvícení zelené na křižovatce a pak jedoucí stovkou v místě, kde je povoleno padesát.
Mozna je to taky tim, ze spousta ridicu zna predpisy jen tak letem svetem a mysli si, ze jsou pravidla jinak. Takze kdyz jedou 120 a najednou dostanou smyk, tak si mysli, ze to je OK. Pripadne si mysli, ze maji porad prednost. Lepsi by asi bylo zrusit predpisy uplne a nechat provoz ridit samotny lidi. Kazdej by pak vedel, ze i ti ostatni pojedou jako prasata a davali by si bacha Presne jak pises dole. V Egypte jezdi taky docela divoce, proste kdo prvni zatroubi, ten ma prednost
To, co tu píšu jsou poznatky cizinců, jezdících u nás. Například v Německu je provoz plynulý, v obci se jede max. do 55 km/h a všichni dodržují předpisy (i když ne striktně). V jižních zemích každý jezdí jak chce, červená, zelená, všechno jedno. V Turecku klidně i v protisměruJenže s tím každý počítá a vzájemně si řidiči vyhoví. Pár gest a hotovo. U nás je nehoda z každé prkotiny, protože vůle si trochu vyjít vstříc není vůbec žádná. A to od Chebu až po Ostravu.
Ted prijeli za manzelkou pracovne kolegove z Cech do Svycarska. Kdyz stali u prechodu a kourili, tak prej kdyz zastavilo asi treti auto, tak si uvedomili, ze je asi pousti, protoze si mysli, ze chteji prejit. Prej se to v CR dost zhorsilo.
K tomu dále je nutné přičíst stav silnic (například počet železničních přejezdů, neřešených mimoúrovňovou křižovatkou, chybějící semafory na nepřehledných a složitých místech, nevysekaná tráva atd.)
Tohle je druhej problem. Obcas jsou ruzny semafory a zeleznicni prejezdy nastaveny prekne debilne, takze clovek jedouci vecer na prazdnej silnici musi zastavit na semaforu a cekat dlouho, nez semafor dokonci cyklus a zapne zelenou v jeho smeru. Zeleznicni prejezdy, kde sviti cervena a vlak nejede pres 20 minut je kapitola sama pro sebe. Co jsem vypozoroval ve Svycarsku, na krizovatkach jsou hodne casto cidla, takze pokud je hodne prazdno, a sviti mi cervena, tak muzu v pohode ject, protoze kus od semaforu cidlo zjisti, ze jedu a nez dojedu k semaforu, tak hodi zelenou. Snad na kazdym zeleznicnim prejezdu i pro maly mezimeststvy vlacky (ala povrchovy metro) jsou tady zavory. Ale ty se zavrou par sekund pred tim, nez vlak opravdu projede a hned jak projede se zase otevrou.
Ojojoj... to je mi novinka, to jsi cetl v blesku nebo ti to nekdo nakukal? U nas na jednom hlavnim tahu by mohli udelat ceduli "bacha hnusnej asfalt, klouze i v lete". Pred rekonstrukci uz vice nez pred nekolika to bylo jeste horsi. ZdenekTakže žádná závislost mezi povrchem vozovky a nehodovostí není.
No tak závislost mezi povrchem a tím jaj je silnice navržena tu je. Třeba když se jede ze šumperka k nám do bratrušova, je tam uplně blbě udělaný esíčko ve kterém dochází skoro každou chvíli k nehodě. Ti co to znají už si tam dají majzla, ale skoro každeou chvíli tam vidím auto na střeše a už tam zahinuli i lidi, psolední byl můj kamarád. Prostě některý místa jsou špatně navrženy. Stačilo by sebrat ksu pole a místo esíčka to nechat přímo a nehod by bylo mnohem méně.
Kdesi jsem slyšel/četl, že podobné paragrafoidní útvary na silnicích jsou dědictvím původních C. K. cest pro koňská spřežení -- prostě je akurát zalili asfaltem.
Na mě tam vyskočilo logo Ministerstva dopravy... Ale jinak mi to funguje jak má (asi) -- FF 3.0.4. Takže vím, že za poslední rok se srazil jenom jeden ožralej cyklista s lesní zvěří.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.