abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 481 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    To mě dnes vážně pobavilo..

    2.4.2008 23:07 | Přečteno: 2226× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 3.4.2008 00:07

    Možná jste také zachytili zprávu že Ministerstvo dopravy dnes po třech dnech muselo odstavit nový systém evidence motorových vozidel protože byl při větší zátěži prostě nepoužitelný. Sranda je, že na webu Microsoftu se jím už stačili pochlubit. Jsem vážně zvědav kdy se na jejich webu objeví podobná případová studie jak ÚMOb Ostrava-Jih přešel z linuxového řešení na nové výkonnější řešení na bázi produktů MS. Kdyby to bylo aspoň k smíchu..

           

    Hodnocení: 89 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.4.2008 23:18 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Osobně v tom vidím názornou ukázku toho jak jsou projekty pro státní správu nevhodným a diletantským způsobem navrhovány. Podobnou kauzou je i slavný CheckPoint, který se celý točí kolem aplikace Filler602 - nevhodné proprietární aplikace, jejíž nejrůznější buildy aby člověk instaloval málem častěji, než si mění ponožky.

    Bohužel s podobně smutnými projekty se na úřadě člověk setká mnohem častěji. My jsme holt ti nespokojení co mají ten linux, zatímco všude jinde to bez problémů funguje.
    Václav 3.4.2008 09:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Nemyslíš náhodou CzechPoint? Hele, ono těch zoufalých aplikací je... Soft od Very pro změnu generuje tak zoufalý PDFka že se nám z toho občas zblázní tiskárna na pokladně (samozřejmě zrovna tam je nutný nepřetržitý provoz). A než uznali že je chyba na jejich straně, trvalo nám to přes půl roku přesvědčování že na síti problém opravdu nebude...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.4.2008 09:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Jo, byl to překlep. Ad Vera.. aj. přesně takhle to chodí.
    4.4.2008 11:56 latrína.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    hele buď rád za tu veru, u nás se vedení pomátlo a protože si lidi stěžovali, že je to málo barevný a že tam to a ono. takže budeme měnit is(samozřejmě řešení na bázi MS). a v kombinaci např. digitalizací archivu a podobně je to opravdu paráda.
    2.4.2008 23:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Tomu dotyčnému který si zahlasoval pro tento blogpost jako špatný doporučuji přečíst hlavně dolní část odkazované stránky s podnadpisem "Přínosy"
    2.4.2008 23:29 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Ještě bych si z odkazované zprávy dovolil vypíchnout jeden odstavec, za který bych nejraději doplnil alespoň tři vykřičníky..

    Z důvodů bezpečnosti a integrace se stávajícími systémy ministerstva dopravy bylo rovněž rozhodnuto nevyvíjet a zavádět další multiplatformní distribuované systémy založené na veřejně dostupných kódech volného softwaru.
    AsciiWolf avatar 3.4.2008 18:00 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Huh,Tohle už není ani k smíchu,spíš k pláči... :-(
    5.4.2008 12:16 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..

    Zrovna tohle souvětí jsem nejdřív pochopil takhle, až na podruhé mi došlo, že to je jinak, protože mi to nesedělo se zbytkem článku:

    Z důvodů bezpečnosti a integrace se stávajícími systémy ministerstva dopravy bylo rovněž rozhodnuto nevyvíjet nové systémy a zavádět další multiplatformní distribuované systémy založené na veřejně dostupných kódech volného softwaru.

    :-)

    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Shadow avatar 2.4.2008 23:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    On ten dotyčný nemusel váš blogpost ohodnotit jako špatný proto, že by s ním nesouhlasil. Může mít třeba výhrady k jeho délce (moc krátký či moc dlouhý), šíři záběru (málo podrobný, příliš podrobný), nebo se klidně může stát, jako jednou mně, že se překlikne a místo "dobré" klikne na "špatné".

    P.S. Já zápisek hodnotil kladně.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    3.4.2008 06:48 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    nebo se klidně může stát, jako jednou mně, že se překlikne a místo "dobré" klikne na "špatné".

    P.S. Já zápisek hodnotil kladně.
    Takže jste se překlikl a chtěl hodnotit špatně? ;-)
    Shadow avatar 3.4.2008 14:45 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Řekl jsem "jednou", ne "tentokrát". V tomto případě jsem hodnotil dobře a zároveň chtěl hodnotit dobře.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    3.4.2008 07:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Osobně hodnotím jako špatné jen ty blogposty, které jsou opravdu špatné. Ty co se mi nelíbí nebo mě nezajímají prostě ignoruju. Jako kladné hodnotím ty co mě pobaví, nebo jsou opravdu zajímavé. Kupř. blogpost Skandální symbolika, ale lehko se to neříká jsem hodnotil kladně, protože posedlost hledáním závadných symbolů mi přijde rovněž ujetá, zatímco blogpost který bych hodnotil jako špatný jsem opravdu hledal dlouho. Nakonec jsem něchtěl lézt do historie moc daleko, tak jsem hodnotil jako špatný blogpost Fakt uz nemam slov... a to především za hloupost autora, který měl za málo se alespoň pokusit přelouskat, co mu ten apt vlastně na té konzoli napsal.
    3.4.2008 11:53 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Propána on Váš blogpost někdo ohodnotil negativně, no to je ale troufalost...
    never use rm after eight
    3.4.2008 11:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    No, tak přesně na tuhle reakci jsem čekal..
    3.4.2008 14:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Jenže je to oprávněná reakce.
    3.4.2008 14:29 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Puvodne sem si chtel rypnout ja:-))
    V podstatě nic nevím
    3.4.2008 14:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Pánové.. bylo to adresováno prvnímu člověku, který vůbec na to hlasování kliknul. Berte laskavě v úvahu že jsem byl ještě notně napružen. Chápu že si to o rýpnutí koledovalo, nicméně pro to to ještě nemusíme rozmazávat, ne?
    3.4.2008 07:08 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Jo, zrovna vcera jsem si rikal na cem to jede...
    3.4.2008 07:15 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Je to banda idiotů. Naprosto s vámi souhlasím. K tomu skutečně nemám slov.

    PS.: Pochopil jsem správně, že UMOB Jih migruje zpět na Widle? O takovych vecech rozhoduji politicky zvoleni nadrizeni?
    3.4.2008 07:33 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Zatím ne, ale někdo se to tu snaží neustále protlačit. Místo aby se to rovnou smetlo ze stolu tak se to vynořuje znova a znova. Je to takový ping-pong. My dostanem za úkol zpracovat podklady pro výběrové řízení aby mohl podle nich autocont vypracovat nabídku. Autocont vypracoval nabídku, ta však i při maximálních možných slevách představovala cca o 150% vyšší roční náklady než jsou teď. A my znova dostáváme za úkol připravit podmínky pro výběrové řízení..

    Nicméně tento taneček dává MS právo uvádět do svých propagačních materiálů, že největší městský obvod v ČR se připravuje k migraci ze stávajícího řešení na řešení postavené na produktech MS, aniž by to mohl někdo nějak napadnout. S tím že by tento krok ve výsledku vedl ke zvýšení nákladů (a nejspíš i ke snížení produktivity práce) by se však už asi chlubili stěží..
    3.4.2008 07:40 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Bohužel. Nezbývá, než v případě protlačení takového řešení vše oznámit novinářům. Třeba i diskrétně. Jinak je mi jasné, odkud vítr vane. Znám člověka, co tam pracuje jako řadový zaměstnanec. Je to takový ten typ ICQ-Seznam-Skype-Libimseti-IE-Windows. Na ty hnusné Linuxy na úřadě nadává kudy chodí :-) taková je realita.
    3.4.2008 08:15 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Taky na ne nadavam a na urade nepracuju...Jo a mam jen ICQ:-))
    V podstatě nic nevím
    tsLnox avatar 3.4.2008 14:35 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    IMHO bylo ICQ myšleno jako program, ne jako protokol... ICQ protokol používám (slečny nepřemluvím :-( ), ale jako klienta na Linuxu Kopete/Pidgin (podle nálady? :-D) a na Windows (třeba ve škole) většinou QIPa.
    3.4.2008 07:21 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Mě by zajímalo, komu z toho vyvodí tu "zodpovědnost". Že by potahovali MS za to, že jejich systém zátěž nezvládne se mi nějak nezdá... A vzhledem k tomu, že to před nasazením testovali a pos*alo se to až při zátěži, tak bych za to realizátory nepopotahoval.

    To mi připomnělo, když k nám jednou přijeli borci s jakýmsi testovacím programem a my jsme mile přerušili výuku, aby si to mohli vyzkoušet v praxi. Ukázalo se, že jejich produkt postavený na SW výše zmiňované společnosti obslouží najednou asi 10 počítačů a se zbytkem se nebaví. Když jsem se jim snažil poradit, že zřejmě bude jejich SW nějak omezen, tak se dušovali, že s MS toto probírali a není to prostě možné. Jiné vysvětlení mě ale dodnes nenapadlo...
    3.4.2008 07:39 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Vy jste mě vážně pobavil.. Zodpovědnost ve státní správě?! Zakázku jistě zpracovávala externí firma a podmínky jsou beztak nastaveny tak že nikdo neručí za nic - tak jak je tomu u hromady jiných produktů za které se platí nehorázné prachy.

    Podle mne za to může špatně navržený produkt - těžko však soudit když to člověk nemá pod rukama. Analogicky však mohu říct, že aplikace které byly programovány s přihlédnutím ke specifikům našeho obvodu fungují všude bez problémů, zatímco ty co byly "testovány" na menších úřadech prakticky vždy sebou nesou problémy se zátěží a nevhodně navržené databáze a aplikační rozhraní které se pak velice těžko a dlouho předělávají, tak aby ty aplikace vůbec byly použitelné. Většinou se to dodavatelské firmy snaží házet na obligátní "vy a ten váš linux".
    3.4.2008 07:42 JKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    já myslel, že velikost obvodu, tedy jakýsi objem dat či databáze, počet přístupů atd. by měly být základním parametrem při objednávání SW! Toto se neděje?
    3.4.2008 08:01 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Ano. Rozumně a soudně uvažující člověk by při zadávání výběrového řízení pro státní zakázku měl myslet na to:
    • aby byla aplikace platformně nezávislá, tak aby nebyla vázaná na jediný OS
    • aby byla navržena tak aby vyhovovala potřebám největších a nejmenších subjektům které s ní budou pracovat (tj. aby nebyla příliš komplikovaná a zároveň aby existovala možnost rozšíření podle potřeby deaktivovat či naopak aktivovat
    • aby umožňovala terminálový provoz, aniž by tím způsobovala kolaps hostitelského systému
    • aby rozhraní bylo prosté a navržené tak aby se s aplikací dalo uspojivě pracovat i na té nejstarší plečce s nejhorším monitorem.
    3.4.2008 08:19 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    S tou zodpovědností jsem nepřišel já, ale takto se vyjádřilo ministerstvo, proto jsem se nad tím pozastavil ... Opravdu by mě ten domnělý "viník" a "záškodník" zajímal.

    Ta hláška "vy a ten váš linux" je fakt dobrá, to jsem ještě neslyšel. :-)
    3.4.2008 07:53 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    já si to spíš představoval jako takový pěkný full-scanek v gigabajtový tabulce... ale uznávám, že každej má vlastní pracovní postižení.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    3.4.2008 21:35 Mard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    A pro sichr to prohlížejí raději ve dvou směrech :-) S vysvětlením že při zpětném prohledání se ušetří čas, neboť ukazatel zase dojede na začátek databáze. :-)
    5.4.2008 12:23 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Jo, to bylo taky prvni, co me napadlo, kdyz jsem tu zpravu slysel:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    3.4.2008 07:54 ondrab | skóre: 12 | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Já jsem tu zprávu bohužel nezachytil, proto jsem včera šel přihlásit auto... :-(
    Keep on keepin' on.
    3.4.2008 08:34 pnemec | skóre: 8 | blog: jotter
    Rozbalit Rozbalit vše To jsem možná mimo
    Ale přijde mi tento blogpost trochu...nedomyšlený. Navrhnout špatnou aplikaci není žádným uměním. Já se nikde nedočetl že by na vině byl .Net, MS SQL Server, nebo Windows Server. Po pravdě nedočetl jsem se vůbec nikde, kde a jaký vlastně problém to způsobil. Každopádně, ze špatné škálovatelnosti (kolaps při zátěži) bych v první řadě obvinil tu aplikaci.

    Další věc je, že článek na který se odkazuješ, je z roku 2006. Na závěr jasně říkají, že integrace s EU se teprve očekává.

    Takže bez ohledu na EMicrosoft (E jako Evil) tohle mi přijde jako problém Ministerstva dopravy a špatně zvládnuté integrace do systémů EU (E jako...)
    3.4.2008 09:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    Nemám nic proti tomu když to je na MS a funguje to dobře alespoň na MS serveru. To však bohužel není tento případ. Článek je sice z roku 2006 ale už tehdy o tom píšou jako o "moderním evropském informačním systému", který zajišťuje "bezproblémovou technologickou spolupráci s ostatními státy Evropské unie" (jak vidno asi ne, když jinde nasazují non-MS řešení). Prostě mi nikdo nevymluví, že zmíněné přínosy patřily v době vydání zprávy pouze do kategorie zbožných přání.
    3.4.2008 16:38 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    Já bych si předevšim dovolil tvrdit, že většinou vůbec nezáleží na tom, jestli je pod pokličkou technologie od Microsoftu nebo od někoho jinýho. Prasata se totiž najdou na obou stranách barikády a katastrofa na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. A když se člověk podívá do poslanecký sněmovny, těžko může si lze představit, že pod tou bandou lemplů pracujou opravdový odborníci. A co se týká peněz za podobný prasečinky vyhozenejch, tak to je asi marnej boj, utratily by se jinde a možná i na mnohem větší kraviny. Je to předevšim o lidech a až potom o všem ostatním.
    4.4.2008 07:13 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    Já si myslím, že zde má Microsoft určitě svoji vinu - i když nepřímo. Technologie Microsoftu jsou totiž takové hotové, zabalené krabice, které musí koncový zákazník minimálně nastavovat. Vše se tváří jako že to "samo pojede", tak proč to nevyužít - je to něco jako Visual Studio, sice vám k programu přilinkuje všechno možné, ale program funguje a staví se to jako lego, tak proč to nepoužít?

    No a na Ministerstvu dopravy předpokládali, že když už utratí xxx tisíc ročně za MS SQL a Windows server, že to prostě musí jet samo - vždyť to je tak popsané v PR materiálech... Takže na samotný vývoj aplikace dali málo prostředků (ostatně jich stejně mají omezené množství), tudíž nebylo dost lidí a/nebo času k otestování a zprovoznění systému..

    Moje odvážná představa je, že kdyby se použil open-source, 90% prostředků by šlo přímo na vývoj a testování aplikace - v takovém případě by byla možnost havárie určitě menší.
    4.4.2008 08:37 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    S tím, že při vývoji aplikací na bázi opensource by šla většina prostředků především na vlastní vývoj aplikace nelze než souhlasit. Vznik problémů při špatném návrhu to však nijak nevylučuje, protože více prostředků do vývoje neznamená automaticky lepší výsledek.
    4.4.2008 13:11 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    Takhle se na to určitě koukat dá, ale právě proto jsem zmínil ty prasátka na obou stranách. Protože pokud ten vývoj na platformě poháněný produktama MS probíhá takhle, tak si těžko můžeme myslet, že na nějaký jiný by to dopadlo líp.
    3.4.2008 10:56 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    Jediné upřesnění, které jsem zachytil, bylo od České televize, že problém je v rychlosti vyřizování dotazů na kradená auta do schengenského registru.
    3.4.2008 21:39 Mard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To jsem možná mimo
    Ano :-) Při ručním zadávání hledaných údajů (VIN auta) je odpověď rychlejší než při automatickém přenosu hledaných údajů :-) :-)
    3.4.2008 10:20 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    No to jsem měl štěstí. V pondělí jsem jel z Plzně, kde pracuju přihlašovat auto do Liberce. Musel jsem si brát volno. Naštěstí to bylo vyřízené zhruba za 20 minut + 45 minut čekání ve frontě. Měl jsem docela štěstí.
    3.4.2008 11:39 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Ještě Řím
    Taky jsem v rádiu slyšel, že podobný problém majív Římě (jedno z míst, kam vedou všechny cesty). Tam se pro jistotu ani nenalogují.

    O tom našem případě jsem dnes ráno slyšel v rádiu, že problém vznikl po tom, co nasadili novou aplikace bez předchozího otestování (?!?!?!). Nakonec se může ukázat, že aplikace je v pořádku, jenom se musí doladit. Inu státní správa.
    3.4.2008 12:00 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě Řím
    Omyl. Aplikaci testovali, ovšem přes víkend a to jim jelo v pohodě, tak to nasadili naostro. Tipnul bych že se o tom víkendu mohla jen stěží projevit úzká hrdla vzniklá provozem jiných aplikací.
    3.4.2008 12:17 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě Řím
    Njn, jsou to holt ucha. Vždyť o víkendu ty magistráty nemají otevřeno. To je opravdu velice inteligentní testování :)
    3.4.2008 21:41 Mard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ještě Řím
    Možná to programovali stejní maníci, co maj na svědomí ten systém pro zavazadla no novém terminálu Heathrow :-)
    3.4.2008 12:44 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    Jedna drobnost mi unika.
    Co ma spolecneho registr ridicu s evidenci vozidel?
    3.4.2008 14:37 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: To mě dnes vážně pobavilo..
    ten cross-join v databázích, kvůli kterýmu to nejede? ;)
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    4.4.2008 12:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše titulek!
    Opět zajímavý zápisek, který bych za normálních okolností kvůli nicneříkajícímu titulku přehlédl. Teď jsem na něj kliknul omylem... Lidi, pojmenovávejte ty zajímavé věci podle tématu - názvy jakp "Vtip", "To mě pobavilo" apod. nechte kravinám.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.