Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 00:34
Tak tohle mě fakt dostalo. Humble Indie Bundle 1 nemám, asi mě to nějak minulo. Tentokrát jsem si ho koupil za $18.90 a před pár hodinami mi přistálo v mailu, že mi přidali hry z jedničky. A pak, že je málo kvalitních her pro Linux. To je tedy pěkný dárek, ale já jsem nechtěl prohrát celé svátky :D Do konce akce zbývají po prodloužení ještě tři dny. Pokud jste ještě nekoupili a chcete oba balíky, tak stačí zaplatit více než je průměr (aktuálně něco přes $7). Podle mě je to skvělý marketing :)
Zde je mail, který jsem dostal:
Dear Humble Indie Bundle customer, I would just like to personally thank you
Tiskni
Sdílej:
Microsoft dělal a dělá vše proto, aby vytlačil OpenGL a tím snadnější přenositelnost na ostatní platformy. Doporučuji ke čtení např. http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX. Na uvedeném blogu Wolfire Games (kteří mimo jiné stojí za Humble Inie Bundle) jsou i dlaší zajímavé články na toto téma.Řekl bych, že důvod bude v tom, že s DirectX je se prostě snáze pracuje než s OpenGL. Například OpenGL strašně chybí nějaký oficiální C++ wrapper (zajímavost: OpenCL takový wrapper má). Práce s grafickými objekty je totiž mnohem intuitivnější když jsou reprezentovány jako objekt (DirectX), než když API funguje jako stavový automat (OpenGL).
Neviem o bežnom jazyku, kde by nebolo zakomponované OpenGL, potvrdzujú to aj hry od zvučných značiek, hoci idú len pod MS Widle. DirectX je premakanejšie to áno, je rýchlejšie, to áno. Ale s frameworkami a RAD sú si narovno.Neříkám, že ho nemůžeš používat ve spoustě jazyků (však je to v C
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.