Portál AbcLinuxu, 26. května 2024 13:31
‘hlava’ was not declared in this scope
. Co zkusit tohle?
princ -= princ.hlava(); drak.sezer(princezna);
princ -= princ["hlava"]; drak << princezna;
public interface IJedlyTvor {...} ... princ.remove(princ.getHlava()); drak.sezer((IJedlyTvor) princezna);
assert princezna instanceof IJedlyTvor; ...třeba každá princezna nemusí být jedlá
Execution execution = gov.justice.execution.Execution.getExecutionFactory().newExecution(); execution.schedule(new Date()); execution.setStyle(ExecutionStyles.BEHEADING); execution.prepareScaffold(); execution.getExecutionExecutor().execute(prince); execution.cleanup();
pohadka()
, protože tohle do pohádky nepatří
#define HLAVA 1 #define PRAVA_RUKA 2 #define LEVA_RUKA 4 #define CELY_PRINC na_kolik_to_vyjde ... #define MA & #define NEMA &= ~ typedef int princ;
// princ michalv = CELY_PRINC; michalv NEMA HLAVA;No není to krása? Ok, moc ne Doufám, že jsem to zase nesplet
if (michalv MA hlava) //
#define HLAVU HLAVA ... michal NEMA HLAVU;
pohadky.h
:))
To záleží na tom, jak se dají v c++ přetěžovat operátory. Já bohužel skončil u céčka, takže nevím Ale v C++ jdou všemožné prasárny, takže by to asi půjde.Nejenom že půjde, ale je to bohužel docela běžné. Viz můj příspěvek výše.
std::string
) nebo "menší než" (u všeho, co má být podrobeno uspořádání - např. pro std::map
). Samozřejmě by to šlo i tak, že by se pro to používaly metody, ale použití přetížených operátorů není rozhodně na závadu.
class Trida { public: bool operator==(const Trida& var) const { ... } bool operator<(const Trida& var) const { ... } };
delete drak
? Delete se přece musí předat pointer ...
Tiskni Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.