Portál AbcLinuxu, 26. května 2024 13:31


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
11.9.2006 13:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
lol
11.9.2006 13:30 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mně se zase líbí tahle ;o)
11.9.2006 13:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Hmm ‘hlava’ was not declared in this scope. Co zkusit tohle?
princ -= princ.hlava();
drak.sezer(princezna);
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
vogo avatar 11.9.2006 13:34 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Já jsem tu pohádku nevymýšlel, ale něco na tom bude ;)
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
11.9.2006 13:46 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
To je moc Javovské, spíš bych to viděl takto:
princ -= princ["hlava"];
drak << princezna;
11.9.2006 13:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Javovské by to bylo takto :-)
public interface IJedlyTvor {...}
...
princ.remove(princ.getHlava());
drak.sezer((IJedlyTvor) princezna);
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
11.9.2006 14:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Proč to explicitní přetypování? Vždyť to může přinést akorát problémy..
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
11.9.2006 14:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Aby tam bylo vidět to rozhraní ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
11.9.2006 14:47 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
pak bych aspoň udělal
assert princezna instanceof IJedlyTvor;
...
třeba každá princezna nemusí být jedlá :-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
11.9.2006 15:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
nebo se ukáže, že to vlastně ani nebyla princezna :-)
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
11.9.2006 18:10 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Podle Džava-stajlu (IComparable, IEnumerable…) bych to viděl spíš na IEdible… :-D :-D :-D
11.9.2006 18:13 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
To je dotnet-stajl.
11.9.2006 18:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Tak Edible, no. :-) Vždyť je to prašť jako bouchni. ;-)
11.9.2006 18:33 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
A vůbec, tady si nikdo neumí dělat pořádně legraci z Javy. Zvlášť když je zde takový prostor...

V enterprise-level Javě by to bylo asi takhle:
Execution execution = gov.justice.execution.Execution.getExecutionFactory().newExecution();
execution.schedule(new Date());
execution.setStyle(ExecutionStyles.BEHEADING);
execution.prepareScaffold();
execution.getExecutionExecutor().execute(prince);
execution.cleanup();
11.9.2006 18:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Nehází některé operace výjimku, třeba StateBudgetTooLowException, která by se musela ošetřit? :-D :-D
11.9.2006 19:09 thingie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Což to je kus kódu. Jaké jsou pro to potřeba XML konfiguráky, aplikační servery a další vymoženosti, to je taky otázka.
13.9.2006 14:49 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Ne v metodě pohadka(), protože tohle do pohádky nepatří :-)
11.9.2006 15:57 thingie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
A copak takovéto princátko:
#define HLAVA 1
#define PRAVA_RUKA 2
#define LEVA_RUKA 4

#define CELY_PRINC na_kolik_to_vyjde
...

#define MA &
#define NEMA &= ~

typedef int princ;

// :-)
princ michalv = CELY_PRINC;
michalv NEMA HLAVA;
No není to krása? Ok, moc ne :-) Doufám, že jsem to zase nesplet :-)
11.9.2006 15:58 thingie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
if (michalv MA hlava)
  // :-)
Josef Kufner avatar 12.9.2006 18:26 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Zní to dost příšerně. Chtělo by to pár úprav ve stylu:
#define HLAVU HLAVA
...
michal NEMA HLAVU;
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
12.9.2006 19:07 thingie
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Já jsem si češtinu ani céčko nevymyslel, tak si stěžujte někde jinde :-)
bazil avatar 11.9.2006 13:56 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kde to ma main ?
vogo avatar 11.9.2006 14:09 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
nejspíš to bude bezúčelná funkce z knihovny pohadky.h :))
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
Luk avatar 11.9.2006 14:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To C na začátku názvů tříd vidím dost nerad. I když někdo tam vidí nerad také třeba Q :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
18.9.2006 20:48 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
to je hrozny zlozvyk... a jeste hur to vypada, kdyz to nekdo pise v jave nebo c-kriminalu
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Heron avatar 11.9.2006 15:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
To není pohádka, to je horor.

Dělit objekt intem, sčítat dva objekty různého typu a inkrementovat tím další objekt... To je horor :-D
Heron
11.9.2006 15:09 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
To záleží na tom, jak se dají v c++ přetěžovat operátory. Já bohužel skončil u céčka, takže nevím :-(

Ale v C++ jdou všemožné prasárny, takže by to asi půjde.
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
11.9.2006 15:16 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
To záleží na tom, jak se dají v c++ přetěžovat operátory. Já bohužel skončil u céčka, takže nevím :-(

Ale v C++ jdou všemožné prasárny, takže by to asi půjde.
Nejenom že půjde, ale je to bohužel docela běžné.

Viz můj příspěvek výše.
Luk avatar 11.9.2006 15:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Nejenom že to je běžné, ale často je to docela dobré řešení. Typickým případem je např. operátor rovnosti (třeba u std::string) nebo "menší než" (u všeho, co má být podrobeno uspořádání - např. pro std::map). Samozřejmě by to šlo i tak, že by se pro to používaly metody, ale použití přetížených operátorů není rozhodně na závadu.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
11.9.2006 15:31 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Přecejen mi přijde poněkud čitelnější

prince.removePartOfBody(bodyparts.HEAD);

než

princ -= princ["hlava"];

:-D
Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
11.9.2006 15:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Však v tomto konkrétním případě je lepší používat metody, než operátory a to i v C++. Lukáš mluvil o případech, kdy by naopak mohlo být přetížení operátorů vhodné, žel bohu to jazyk neumožňuje.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Luk avatar 11.9.2006 16:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
???

V jakých případech to jazyk neumožňuje? Nevšiml jsem si, že by nešlo napsat něco jako:
class Trida
{
public:
  bool operator==(const Trida& var) const
  {
    ...
  }

  bool operator<(const Trida& var) const
  {
    ...
  }
};
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
11.9.2006 16:22 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Tím jazykem jsem myslel Javu a ne C++ ;-)
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
Jardík avatar 11.9.2006 19:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jak můžeš napsat delete drak? Delete se přece musí předat pointer ...
Věřím v jednoho Boha.
Josef Kufner avatar 12.9.2006 18:28 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Pohádka v C++
Vždyť je to pohádka...
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.