Portál AbcLinuxu, 1. května 2025 00:02
Když se porouchá základní deska, je to mrzuté. Když se porouchá pevný disk, slabší povahy se jdou zastřelit / oběsit / přejet vlakem… (zvolte si svůj oblíbený způsob sebevraždy).
Disk mě zlobil už od samého začátku, ale poslední dobou čím dál víc, až odešel zcela. Protože byl stále v záruce, nastal čas na jeho reklamaci.
První návštěva obchodu, zatím bez disku. Zašel jsem do reklamačního oddělení a vysvětlil jim svůj problém. Podotkl jsem, že bych potřeboval přetáhnout přeživší data z nepoškozených částí disků na nový disk. Jestli by to šlo zařídit tak, že bych si nyní koupil nový disk a reklamace by byla řešena formou vrácení peněz. Prý by to šlo, vráceno bych ale dostal podle aktuálního ceníku. Koupil jsem si tedy nový disk a potěšen dobrou zprávou jsem odešel.
Druhá návštěva obchodu, už se starým diskem. Na reklamacích jsem se jim připomněl se svým problémem. Reklamační technik ode mne převzal disk a už vyplňoval dopropis. Říkal, že to ani testovat nebude, že mně věří. Takže ani ne po pěti minutách jsem odcházel s hotovostí za špatný disk v kapse. Kéž by takhle probíhaly všechny reklamace.
Omlouvám se všem, kteří čekali nějakou dramatickou zápletku, k žádné k mé radosti nedošlo. Možná bych měl ještě dodat, v jaké firmě takto řeší reklamace – v CzechComputeru.
P.S. Díky vadnému disku jsem se naučil pravidelně zálohovat. Ono když je člověk přesvědčen, že disk musí co nevidět odejít, tak zálohuje jak vzteklej. Snad mně to vydrží.
Tiskni
Sdílej:
zachrana dat nebyla mozna, zhorela elektronika"nebyla možná"? - nelži ... není nic jednoduššího, než vzít elektroniku z jiného kousku stejného typu a disk s ní oživit
... a udelat to svepomociok, uznávám, že hodnocení "není nic jednoduššího" bylo poněkud nadsazené
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.